Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.4

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
29 positief – 295 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Vodafone

Vodafone is wereldwijd het grootste telecommunicatienetwerkbedrijf als aanbieder in meer dan 42 landen met een hoofdkantoor in Engeland. Het bedrijf is opgericht in 1982 en is sinds 2006 nog meer internationaal ingesteld, wat resulteerde in meer internationale overnames (bijvoorbeeld in Turkije). Vodafone heet in Nederland officieel Vodafone Libertel met meer dan 4 miljoen klanten. In mei kondigde Vodafone Nederland aan dat het meer in wil spelen op duurzaam, en daarom ‘bellen’ haar klanten nu op windenergie, 100%. Tevens kondigden T-Mobile, KPN en Vodafone in mei aan dat zij samen zullen gaan werken op het gebied van regional roaming, om het voor hun klanten makkelijker te maken overal bereikbaar te zijn.


Vodafone ervaringen

Geef Vodafone een beoordeling

355 Vodafone ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

wiyan
28/08/2019
via website
thumbs down

DE slechtste mobiele provider op de Ned. markt. Kijk uit indien u met hun een abon. afsluit met nummerbehoud. Bij verkoop v/h mobiele internetbundel abonnement was alles mogelijk, speciale kortingen en gratis extra data alsmede zou het porteren van mijn Nummerbehoud slechts enkele dagen duren omdat het een prepaid nummer was zonder verplichtingen. Na een maand wachten en 26 keer bellen (26 keer iemand van klantenservice gesproken) en 16 klachtenmails gestuurd te hebben alsmede 6x gechat te hebben hadden zij mij nummer nog steeds niet geporteerd.
Klantenservice onbereikbaar. In 1 maand tijd totaal 46 keer gebeld waarvan slechts 26x contact gehad en de overige keren steeds meer dan 20 minuten moeten wachten waarna ik maar weer noodgedwongen de verbinding verbrak. Ook op klachtenmails kreeg ik steeds een mailbevestiging dat er binnen 5 dagen een antwoord zou komen. Omdat ik na 6 dagen nog niets had vernomen mailde ik maar weer en moest weer 5 dagen op antwoord wachten wat echter NOOIT kwam. In totaal is dit 16x gebeurd. Uiteindelijk na ruim een maand de bestelling/order geannuleerd wat ook weken heeft geduurd voordat er een annuleringsbevestiging werd gestuurd. KIJK UIT MET DEZE PROVIDER WANT ZE BELOVEN ALLES MAAR KOMEN ABSOLUUT NIETS NA. HELAAS MAAR WAAR.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Toprak
20/08/2019
via website
thumbs down

Op advies vd klantenservice 9 juli 2019 een red together abonnement genomen voor mijn gezin met 3 personen.
Mijn man en mijn zoon gelijk overgezet maar ik als hoofdcontractant tot op heden (20 augustus 2019) nog steeds niet overgezet waardoor we nog niet de aangeboden internetbundel hebben.
Ik heb 3 weken lang elke dag gebeld en iedere medewerker gaf weer een ander antwoord. Inmiddels ruim een maand terug 2 keer een klacht ingediend en nog steeds geen reactie op gehad.
Ik ben nu met vakantie, na mijn vakantie ga ik mijn rechtsbijstand inschakelen!!!
Nog nooit zo’n slechte dienstverlening meegemaakt. Voor het oplossen verwijzen ze mij naar een Vodafonewinkel dichtsbijzijnde op 30 km afstand terwijl het abonnement via de telefoon is afgesloten en desbetreffende medewerker kennelijk eea niet goed heeft verwerkt!
Je worst van het kastje naar de muur gestuurd…….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mireille
20/08/2019
via website
thumbs down

Wat een bagger slechte service biedt Vodafone. Ik heb zondagochtend een bestelling geplaatst voor een abonnement met telefoon, omdat de mijne afgelopen weekend stuk is gegaan. Ik ben dus niet bereikbaar tot mijn telefoon via Vodafone geleverd wordt. Mijn telefoon zou vandaag tussen 8:00 – 13:00 geleverd worden. Door een storing bij Vodafone zit er vertraging op de levering (wat betekent dat ik totaal niet bereikbaar ben, bestel niet voor niets een abonnement met telefoon). Krijg je van de klantenservice te horen dat ze het gaan doorgeven aan de betreffende afdeling en ik binnen 5 dagen een reactie ontvang! Daarmee ga ik niet akkoord. Dan zit ik dalijk op vakantie zonder telefoon. Ik woon alleen, ben totaal niet bereikbaar nu! Dan geef ik aan dat ik mijn order wil annuleren, maar ook dit gaat niet omdat de order onderweg is. WTF is dit voor een kromme shit en dat terwijl de fout bij Vodafone ligt. Dus ik moet maar afwachten en ondertussen pech? Daarmee gaan we dus absoluut niet akkoord!!!!!! Stuur je een klacht in via Vodafone en ook dat kan 5 dagen duren voordat ze reageren….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hayo de Wit
29/04/2019
via website
thumbs down

Graag wil ik een oproep doen aan alle mensen die benadeelt en/of opgelicht zijn door vodafone. Is er teveel van je rekening afgeschreven? Gaan je maandelijkse kosten systematisch omhoog?
Is je telefoon afgesloten terwijl je betaald hebt? Heb je problemen met vodafone? Laten we met z’n allen een blok vormen en actie ondernemen naar deze dubieuze praktijken van zo’n groot bedrijf. Alle gedupeerden Opgeroepen. Je kunt een email sturen naar hyodewit@gmail.com of stuur je klacht naar ACM Autoriteit Consument & Markt. Hoe groter deze groep, hoe sterker we met z’n allen staan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Versluis
19/02/2019
via website
thumbs down

Zeer slechte ervaring. Na onze emigratie abonnement opgezegd. Maar die laten ze gewoon doorlopen en je kunt gewoon betalen. Eerste incasso zag dat dit onterecht was en liet deze zaak rusten. Gaat Vodafoon gewoon naar hun 2de incasso, Infoscore, die lossen het dan wel op. Heb toen der tijd 1 uur en 18 min met klantenservice gebeld en om van het gezeur af te zijn afgesproken 102 te betalen die mijn vrouw onder haar meisjes naam direct heeft overgemaakt. Dat word moeilijk bij Vodafoon! Nu moest Infoscore het maar oplossen en ik maar moest maar aantonen met wie ik gesproken heb en alle stukken doorsturen. Met bank afschrift kunnen ze niets. Je moet gewoon die 205€ betalen! Zeer slechte klantenservice, zoiezo niet te bereiken en je word van het kasje naar de muur gestuurd. En pas op in de winkel!!! Ze gaan heel snel en je denkt een goede keuze te maken, maar pas op! Addertjes onder het gras en hele hoge abonnementskosten. En klagen mag niet en gewoon betalen. Een absolute AFRADER!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 6 7 8

Wat mensen over Vodafone vertellen.

Heeft u ervaringen met Vodafone en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u elke aanbieder beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Aanbieders vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten welk aanbod voor u de beste keuze is.

Vodafone 1.20 stars 355 reviews