Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.4

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
29 positief – 297 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Vodafone

Vodafone is wereldwijd het grootste telecommunicatienetwerkbedrijf als aanbieder in meer dan 42 landen met een hoofdkantoor in Engeland. Het bedrijf is opgericht in 1982 en is sinds 2006 nog meer internationaal ingesteld, wat resulteerde in meer internationale overnames (bijvoorbeeld in Turkije). Vodafone heet in Nederland officieel Vodafone Libertel met meer dan 4 miljoen klanten. In mei kondigde Vodafone Nederland aan dat het meer in wil spelen op duurzaam, en daarom ‘bellen’ haar klanten nu op windenergie, 100%. Tevens kondigden T-Mobile, KPN en Vodafone in mei aan dat zij samen zullen gaan werken op het gebied van regional roaming, om het voor hun klanten makkelijker te maken overal bereikbaar te zijn.


Vodafone ervaringen

Geef Vodafone een beoordeling

357 Vodafone ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Hjvd
05/07/2017
via website
thumbs down

Ziggo naar Vodafone nooit doen!!

Waardeloos dat Vodafone, wachten tot je een ons weegt je krijgt na zeer veel doorschakelen en automatische berichten pas na een half uur iemand te spreken. Onvriendelijk dame aan de lijn 🙁 ik hoop dat Ziggo zich bedenkt en mensen niet meer door verwijst.
Bijna overstag gegaan net op tijd afgehaakt van een wurg contract.
En mooi bij Ziggo gebleven die redelijk te bereiken is.

Hjv

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
paola henderix
05/07/2017
via website
thumbs down

werkelijk alles bij vodafone gaat fout, een vreselike organisatie, onbereikbaar, je wordt er steeds uitgegooid, gemiddeld 40 min wachten aan de telefoon, komen afspraken niet na. neem aub nooit een vodafone abonnement, te duur, geven verkeerde informatie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anneke
18/06/2017
via website
thumbs down

slechte ervaring. ik weet niet waar ik aan toe ben. ik dacht een red abonnement te hebben. ik lekker naar Tenerife op vakantie. ik dacht ik kan raak internetten ect. krijg ik toch een rekening van 519. 72. ik heb toch een buitenland bundel. 10 gb tot mijn beschikking. ook werkt de site nooit zodat ik de details kan inzien waarom mijn rekening zo hoog is, en welke abo ik heb. ook kun je op de mobiel de details niet inzien op de app. je bent eigenlijk verplicht een nummer te bellen. 1201. Vodafone doe er iets aan! dit zijn wel de laatste 2 jaar dat ik bij ze ben. dan stap ik over naar ziggo mobiel. op vakantie. laat de telefoon thuis.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kurble
10/06/2017
via website
thumbs down

Verschrikkelijk slecht!
Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd!
Als je al vodafoon neemt doe dat dan zeker niet via ziggo of telesails. Het contract met simkaart wordt dan via Dynalogic geleverd! Beter gezegd, niet geleverd! Wat een ontzettend slechte organisatie is dat zeg! Ik snap niet dat Ziggo en vodafoon zich inlaten met deze ongeorganiseerde bende.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robert Santing
Geen oordeel
22/05/2017
via website

Ik ben twee maanden bezig geweest met iets simpels als nummerbehoud. Toen ik van Vodafone wilde overstappen naar Hollandsnieuwe heeft het maar liefst 2 maanden geduurt er het geregeld was. na vele malen met Vodafone gebeld te hebben en veel beloftes twee hebben aangehoord. Zoals een dame van de klantenservice van Vodafone. (Ik ben helaas haar naam kwijt) ze zou alles regelen en me op de hoogte houden via de mail ze heeft nou iets geregeld en ik heb ook nog nooit een mailtje van haar ontvangen ook heb ik een man aan de telefoon gehad en die zou er weleens achteraan gaan en zou mij dezelfde dag nog terugbellen je raad het vast al. Hij heeft tot nu toe nooit gebeld. Uiteindelijk hef en jonge man van Hollandsnieuwe het probleem voor mij opgelost. Ik ben hem dankbaar daarvoor hij heeft een fout die bij Vodafone gemaakt werd moeten oplossen. Te gek voor woorden. Ik heb nog nooit zo’n stelletje amateurs gezien als de klantenservice van Vodafone. Ik wil nooit van mijn leven nog iets met die amateuristische firma te maken hebben. Ik hoop dat Ziggo Vodafone toch een beetje op afstand houdt.

Nuttig? Ja   Nee

Alain V K
Geen oordeel
20/05/2017
via website

Een actie van vodafoon, voor 03 april 2017 kon je een abonnement nemen van 5 GB per maand voor 18,00€. Dit was een mooie gelegenheid om voor m’n vrouw haar verjaardag een nieuwe iPhone 7 te kopen van 792,00€ plus een wettelijke thuisheffing van 4,24€, dus 796,24€.
Betaald op 01 april 2017 om 21u07.
Tot op dat moment geen probleem, de leveringsdatum wordt gegeven 07 april 2017
Op de dag van levering vaart de koerier 796,24€ te betalen via het pin apparaat.
Dat doe ik niet zegt m’n vrouw verwonderd alles is betaald.
De koerier neemt de iPhone 7 weer mee.
En dan begint het bellen, er is een fout gemaakt bij vodafoon zegt men aan de telefoon.
Geld wordt direct terug gestort op de rekening.
En je kan gewoon weer een toestel bestellen met de zelfde voorwaarden met een 18€ abbo.
Nou stuur maar dat geld na verschillende keren bellen en een mail zegt men het 6 weken kan duren.
Het is heden 7 weken en nog steeds niets terug.

Ik bel maandag nog 1 keer en dan gaat het onherroepelijk naar de rechtbank.

Nuttig? Ja   Nee

Ron
19/05/2017
via website
thumbs down

Vergelijkbare ervaring. Uren bezig om fouten van medewerkers recht te zetten.
Als compensatie bieden ze 1,5 GB extra, alsof je een kind bent. Uiteindelijk krijg je er na aandringen 1,5 bij, wat een grap.

Ik raad iedereen hier ook aan dit te melden bij Consuwijzer of indien je een bedrijf hebt bij de ACM. Zo kunnen ze ook in actie komen tegen Vodafone.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jm
16/05/2017
via website
thumbs down

Eens maar nooit meer, wat een slechte hap.

Diverse keren 4 dagen geen tv, nooit aan beginnen is mijn advies

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
G. Reekers
28/04/2017
via website
thumbs down

Nooit nooit en ook maar nooit aanmelden bij Vodafone.

Totaal nu al 8 uur bezig om mijn eigen nummer terug te krijgen omdat Vodafone mijn nummer ergens in hun systeem heeft hangen.

Enorme puinhoop bij Vodafone en niemand kan mij helpen, zelfs in hun eigen Vodafone winkel kunnen ze mij niet helpen omdat ik in een actie van Ziggo overgestapt ben naar Vodafone zou overgaan wat echter niet gelukt is.
Geen nummer meer bij Ziggo en ook niet bij Vodafone en geen enkele medewerker kan dit probleem oplossen.

.

Opmerking : Weigering van Dynalogic om simkaartje af te geven, omdat er achter mijn naam CJ staat wat gezamenlijke rekening betekend en op elke ABN-AMRO pas staat.
Hierdoor op donderdagmorgen 5 verschillende mensen van Dynalogic en Vodafone aan de lijn gehad. Jammer van mijn tijd en energie en nu al grote spijt dat ik van Ziggo naar Vodafone ben gegaan.
Nog grotere problemen omdat Vodafone een verkeerde geboorte datum heeft vermeld.
Vodafone maakt de fouten en ik moet het met grote ergernis en wachttijden zelf gaan oplossen.
Ik verwacht middels deze klacht, dat Vodafone de procedure met de CJ vermelding op de bankpas algemeen gaat oplossen.
Een zeer ontevreden klant, die nog geen seconde heeft gebeld met de Vodafone simkaart.
Ben al jaren een zeer tevreden Ziggo klant, en nu al spijt dat ik deze overstap heb gemaakt.
Bovenstaande klacht is ook te lezen op de site van de consumentenbond Klachtenkompas.

Je persoonlijke gegevens worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd. Vodafone conformeert zich aan alle wet- en regelgeving die in het kader van privacybescherming van belang is. Meer informatie hierover vind je in onze Privacy Statement.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Giel
24/04/2017
via website
thumbs down

Jammer dat er een ondergrens zit aan de beoordeling die ik kan geven. Mijn advies luid, neem nooit en te nimmer wat voor producten dan ook af van Vodafone. Mijn klachten zijn exact hetzelfde als alle andere klachten die hier te lezen zijn, met als toppunt maandenlang onterecht geld van mijn rekening afschrijven voor een abonnement wat ik niet heb. Dit is toch gewoon diefstal?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vd burg
20/04/2017
via website
thumbs down

Wat een rotzooi bedrijf. Doorverbinden naar andere afdelingen kunnen ze goed. Je moet je verhaal 20 x vertellen en het probleem dat zij veroorzaakt hebben moet ik zelf oplossen. Abonnement stop gezet en hun hebben hem doorlaten lopen ik betalen toch niet voor iets wat ik niet heb.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
J.Ekkelboom
Geen oordeel
10/04/2017
via website

WT een drama,omdat ze het thuis onderdeel verkocht hebben kom ik automatisch bij T mobile.
Omdat ik voor mijn mobiel naar de Vodafone winkel moest werd me daar aangeboden bij Vodafone terug te komen met alles in een thuis. ( heden is dat Ziggo) ik heb ja gezegd en wat blijkt nadat ik T mobile al heb opgezegd , het pakket wat ik thuis ontvang van Ziggo is voor een ouderwetse aansluiting en niet voor glasvezel,sterker nog , ziggo heeft geen glasvezel in de wijk in Huizen waar ik woon.
Conclusie,een week zonder tv,telefoon en internet, een abonnement bij ziggo waar ik geen fuck aan heb en met alle telefoontjes die ik moest plegen op maandagochtend om e.e.a. Te regelen krijg je mensen aan de lijn die op maandag niet helemaal aanwezig zijn, te veel gestapt in het weekend en zo versuft als maar kan pfffff

Nuttig? Ja   Nee

Lucas lemm
Geen oordeel
07/04/2017
via website

Het is een bedrijf dat alleen geld wild verdienen en geeft niks om hun klanten. Ze zijn laat met afspraken na komen en doen er allemaal maar slapjes over. Hun website is onduidelijk en de helft van de informatie is niet vermeld. Overal is het een rot bedrijf en het maakt hun niks uit als je een klacht wil indienen en doen er toch niks mee

Nuttig? Ja   Nee

DonJeronimo
Geen oordeel
05/04/2017
via website

Bij het verlengen van mijn contract heb ik een nieuwe telefoon besteld. Deze telefoon is volgens track & Trace (postNL) afgeleverd, de handtekening is er een van een onbekende het adres is van de buren. De buurman geeft aan niets in ontvangst genomen te hebben, het bekende briefje lag niet op de mat. Na herhaaldelijk contact met de klantenservice is er een zogenaamd vermissingstraject gestart, dit zou 14 dagen duren. Inmiddels ben ik ruim 6 weken verder zonder resultaat en de kosten voor de telefoon worden wel in rekening gebracht. Bij de klantenservice wordt gezegd, dat:

– Ze er niets aan kunnen doen;
– De Backoffice het moet regelen;
– Zij of ik geen direct contact kunnen zoeken met de Back office;
– Zij alleen melding kunnen doen via het systeem;
– Er geen andere contact mogelijkheid is dan de klantenservice;
– Ik geduld moet hebben;
– Evt. restitutie van betalingen voor een telefoon, pas na het afhandelen van het traject in gang kan worden gezet. (begrijpelijk, maar als daarmee op dezelfde wijze wordt omgegaan…)
– En uiteraard begrijpen ze mijn frustratie, uhum..
– Er is zelfs een keer geroepen; dat ik toch gewoon een nieuwe telefoon kon halen in de winkel. (Mijn antwoord daarop zal ik hier niet herhalen).

Ik word niet op de hoogte gehouden van de status. Er is uiteindelijk na herhaaldelijk klagen een afspraak gemaakt dat er op een bepaalde datum en tijdstip telefonisch contact zou worden opgenomen door Vodafone, om mij over de status te informeren. Dit is per SMS bevestigd. Ook deze afspraak is niet nagekomen.

Wanneer ik bel met de klantenservice, krijg ik niet de mogelijkheid te spreken met de medewerker die ik eerder gesproken heb, zodat het zelfde verhaal opnieuw moet worden uitgelegd.

Inmiddels heb ik meer dan 10 keer gebeld en ben geen stap verder. Ik begrijp heel goed dat er procedures zijn die gevolgd moeten worden. Het uitblijven van communicatie, de onmogelijkheid om iemand te spreken die ook daadwerkelijk iets kan doen, de onwetendheid van de klantenservice, het niet nakomen van afspraken, het gebrek aan eigenaarschap en de doorlooptijd van het proces zijn echter compleet onacceptabel!

Tenslotte ben ik van mening, dat wanneer vodafone ervoor kiest om een telefoon per post te versturen, zonder om legitimatie te vragen bij bezorging, dit een risico is dat ze zelf nemen en dit niet bij de klant mogen neerleggen.

Service en klachtafhandeling zeer slecht!

Nuttig? Ja   Nee

yvonne karstens
Geen oordeel
03/04/2017
via website

ik ben per 1 april 2017 van Vodafone”overgestapt naar” Ben”.
Op mijn banknummer is de laatste factuur afgeboekt met een zeer hoog bedrag, voor internet gebruik.Ik gebruik geen internet (Heb wel internet gepakt in mijn abonnement maar gebruikt het niet) Gebruik alleen wifi.Nu blijkt dat ik de afgelopen maand heel veel MB hebt verbruikt op de onmogelijkste tijden van de dag/nacht.Heb het bedrag via de bank laten terugstorten en heb vodafone geblokkeerd.Graag advies!!!!!!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Maarten
Geen oordeel
31/03/2017
via website

Ik wilde graag mijn abbo verlengen bij vodafone, had eerst een iphone 6 maar ik wilde graag de nieuwe iphone 7+ RED. Deze is super exclusief en lastig te krijgen. Ik belde naar de klanten service bellen, neemt er een jongen (schat een jaartje of 20) heel aardig en vrolijk. ik mijn verhaal vertellen, hij zei dat hij me meteen kon helpen. Heb nu een nieuwe 7+ RED met alles erop eraan en blijf gewoon hetzelfde betalen als ik voor mijn iphone 6 betaalde. Top mensen.

Nuttig? Ja   Nee

CG
Geen oordeel
08/03/2017
via website

vodafone is een bedrijf dat alleen maar geld wil vangen maar voor zijn klanten die al jaren een abonnement hebben geen service verlenen. Er werd bij mij geld afgeschreven van telefoonnummers die ik nooit gebeld heb en na diverse mailtjes en telefoontjes, waar bijna of helemaal niet op wordt gereageerd kreeg ik na 3 weken te horen, dat het bedrag niet wordt gecrediteerd. SLECHTE SERVICE EN GELUKKIG IS MIJN ABONNEMENT BIJNA AFGELOPEN. Weer een klant kwijt Vodafone

Nuttig? Ja   Nee

R. Nagtegaal
21/02/2017
via website
thumbs down

Wat is Vodafone een asociaal niet meehelpend bedrijf.
Ik heb gewoon een abbootje van € 8.00 in de maand alleen maar om mijn kind te kunnen bereiken als het nodig is.
Dit abonnement heb ik al jaren dus geen veranderingen of zo , ik gebruik ook al jaren eigenlijk maar 76 cent of zo per maand van mijn tegoed.
Tot hiertoe geen probleem.
Op 17 februari krijg ik een berichtje op mijn telefoon met: Van harte met je nieuwe abonnement , de telefoon wordt morgen bezorgd”.
Ik ben meteen naar My Vodafone gegaan en zag dat er op mijn naam een duur abonnement is afgesloten met de duurste I-Phone die er maar is.
De telefoon zou moeten worden afgeleverd op een adres in Amsterdam en de rekening naar mij in….. juist, Zeeland.
Probeer dan maar de hulpdienst van Vodafone te pakken te krijgen, maar je kunt alleen een beetje chatten met een onwetende medewerker.
De volgende dag om 8 uur bellen en de I-Phone is teruggehaald van verzending want de medewerker gaf toe dat ik niet de enige ben die via de site van Vodafone slachtoffer is geworden van deze fraude, dus gelukkig denk ik dat was dat.
Helaas is dit niet “dat was dat” want het abonnement blijft op mijn naam staan en ze halen het er niet af en op mijn pagina staat ineens dat “mijn NOOIT bestelde” toestel vermist is.
We hebben uren geprobeerd om de fraude dienst aan de lijn te krijgen maar iedere keer worden we doorverbonden en dan werden we gewoon weggedrukt en moesten we opnieuw bellen en dan wordt bij een andere nieuwe medewerker je hele doopceel doorgenomen van geboortedatum tot banknummer anders weten ze niet dat jij, jij bent en weigeren ze je te woord te staan (maar een I-phone zonder je ID en zo kun je gewoon via de website bestellen en in een stad aan de andere kant van het land laten bezorgen zonder controle)
Wij kwaad naar de Vodafone winkel en de verkoper in Terneuzen vertelde ons dat we al de derde zijn met deze klacht: Letterlijk zijn woorden “I-Phone van 900 euro zeker?” .
Hij heeft voor ons gebeld en ook hij heeft een half uur in de wacht gehangen voordat hij iemand aan de lijn kreeg en tja………. nee de abbo gaat niet van onze naam af voorlopig en wij moeten het toestel als vermist opgeven bij de politie (eh ze hebben het niet verzonden omdat wij op tijd waren dus we doen dus geen aangifte van vermissing ), de politie waar we natuurlijk wel geweest zijn vind dit ook een vaag verhaal en snapt er niets van.
Maar juridisch gezien zijn wij helemaal geen toestel kwijt en doen we daar aangifte voor dan zegt Vodafone, Oh je geeft toe dat je een toestel kwijt bent, hier is hij en het abonnement en de bijbehorende hoge kosten heb je als nog.
Vodafone is vreselijk naar zijn klanten toe en ik wil gewoon dit frauduleuze abonnement van mijn naam af want ik heb er slapeloze nachten van .
Hoe erg is het als een webpagina van een bedrijf wordt gehackt (dus “niet de klant”) en ze proberen het de klant in de schoenen te schuiven.
Ik weet niet meer wat ik moet doen want Vodafone is niet normaal te bereiken en dat zelfs niet voor medewerkers in de Vodafone winkel.
Ik krijg hier het gevoel van dat het Vodafone zelf is die de boel oplicht om dure abonnementen te verkopen …

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Heij
20/02/2017
via website
thumbs down

Vadaag weer 14 miute gejat,zonder te bellen n.heij

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
C.van der Dommen
20/02/2017
via website
thumbs down

Ik heb een schriftelijk ( oer mail) aanbod gehad voor een nieuw abonnemenr.
Ik wilde daar graag ebruik van maken; dus belde ik om het asnbod te sccepteren.
Nu zegt vodafone dat ze een fout hebben gemaakt en dat ik pas over2 maanden een nieuw abonnement kan nemen.
Ik meen dat dit niet juist is en ga dit aanvechten. Als een asnbod gedaan is dan moet je jedaat aan houden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aboulfeth
20/02/2017
via website
thumbs down

Ik ben gisteren opgestapt. Vodafone heeft geld van mijn bank ingehouden (gestolen ). kosten die ik echt niet heb gemaakt. Klachten indienen had geen zin.
Enkel een rekening sturen met een specificatie is daarbij niet genoeg als ik me niet kan herkennen in de berekende kosten. Vodafone moet haar cliënten respecteren en via een technische specificatie van de zendmast moeten kunnen aantonen dat er inderdaad lang is gebeld met Buitenland vanuit mijn telefoon.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hebk
18/02/2017
via website
thumbs down

Nu twee maand zonder mobiel omdat de ict bij Vodafone het niet voor elkaar krijgt om mijn nummer weer aan de praat te krijgen na een storing .
Je wordt alleen maar door verbonden naar de volgende stagelopen die na dat je weer je verhaal hebt moeten doen weer eens gaat beloven dat ze het op gaan lossen ??????
Zo’n groot bedrijf maar een oplossing vinden ho maar .
Aanbeveling nul
Hopelijk zo snel mogelijk failliet!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Heij
16/02/2017
via website
thumbs down

Nooit en nooit meer,ratten zijn het

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Har van Roij
Geen oordeel
13/02/2017
via website

Vodafone thuis, trap er nooit in.
Na een telefonische aanbieding ging ik in op een ‘voordelige aanbieding’ van Vodafone thuis. Ik kreeg het installatiepakket en de monteur kwam dit aansluiten.
Maar na 2 dagen had ik niets meer, geen tv, geen telefoon en ook geen internet.
Bij de afdeling klantenservice kreeg ik de ene na de andere belofte die zij op één na allemaal niet na kwamen. Die ene keer dat er een monteur kwam, verliet deze mokkend mijn huis, met de mededeling dat er geen signaal binnen zou komen.
Daarna heb ik nog zeker drie keer geprobeerd om contact te krijgen met de klantenservice, echter nadat ik mijn naam noemde werd de telefoon gelijk onderbroken. Na drie weken heb ik toen het installatiepakket met een schriftelijke opzegging teruggestuurd. De rekeningen werden echter nog steeds naar mijn emailadres van Vodafone gestuurd. Daar ik ervan overtuigd was op een correcte manier de opzegging te hebben gedaan, heb ik deze rekeningen genegeerd.
Maar na 15 maanden kreeg ik een brief van het incassobureau van Vodafone, dat ik de rekening van ruim € 880,00 moest betalen. Hierna heb ik een aangetekende brief naar Vodafone gestuurd. Een week later kreeg ik een telefoontje van Vodafone dat ze
zouden vasthouden aan de gestelde eis.
Dus samengevat heb ik nu € 880,00 betaald voor 2 dagen tv, internet en telefoon en een hele hoop ergernis. Nog maar te zwijgen over de kosten zoals 4 dagen verlof (de monteur zou komen), 2 prepaid telefoons leeg gebeld en de kosten van het terugsturen van het pakket.

Oordeel over Vodafone: zoveel negatieve sterren bestaan er niet.

P.S. nadat ik opgezegd had bij Vodafone, heeft Ziggo mij prima geholpen en alles functioneerde weer vanaf de eerste dag dat ik alles had aangesloten.

Nuttig? Ja   Nee

Caroline
Geen oordeel
10/02/2017
via website

Ziggo en Vodafone gaan vanaf april 2017 samen. Vandaag twee medewerkers van Vodafone aan deur met een vreemd verhaal over nieuw contract met 20% korting voor Ziggo klanten. Even gebeld met Ziggo. Dit is geen aktie van Ziggo maar een manier om je voor april over te laten stappen naar Vodafone. Na april val je dan niet onder Ziggo maar onder Tele2.

Nuttig? Ja   Nee

henk
Geen oordeel
10/02/2017
via website

IK LOOP GODVERDOMME AL 2 MAANDE TE WACHTE OP GOED INTERNET DAT NIET UITVALT OM HET HALF UUR ER WORD IEDERE DAG GEBELD EN ER IS BELOOFT DAT HET GEREGELD ZOU WORDEN MAAR NEE… CONCLUSIE KUT PROVIDER KAN NIET WACHTEN TOT WE ZIJN OVER GESTAPT IK RAAD NIEMAND DIT KLOTE INTERNET AAN WANT ZE DOEN ER NIKS AAN TERWIJL ZE ZEGGEN VAN WEL, SLECHTE SERVERS KUN JE NAGAAN DAT HET INTERNET AL 2 KEER VERBETERD ZOU MOETEN ZIJN GEWEEST EN DAT ER NOG EEN WIFI VERSTERKER BIJ IS GEKOMEN EN DAT IE HET NU NOG NIET DOET IK HOOP DAT JULLIE AL JE KLANTEN KWIJT RAKEN

Nuttig? Ja   Nee

Mehmet
Geen oordeel
02/02/2017
via website

abonnement maand verlengt, rekening van €118,- word opeens €140. Ga je nabellen word er gezegt je hebt geen korting meer omdat je abonement afgelopen is. Dus vraag ik weer aan de medewerker maar mijn toestel is al betaalt hoe kan het dat ik geen extra korting krijg. Ja maar u heeft nog een oude abonnement. Oke dan is het weer je hebt nog een oude abonnement. Ik zie dat u nog een rekening krijgt van €144,- maar deze is wel fout dit ga ik corrigeren. Ik zeg weer ook die andere, ja maar die is al betaalt kan ik niks mee doen. Ik zeg weer ik wel ik zal hem teruglaten storten.
maar maar maar weet dat u in de problemen komt.Oke ook nog intimideren. Fuck you stuur dan maar een incasso bedrijf of een deurwaarder.

Nuttig? Ja   Nee

Muraculus
01/02/2017
via website
thumbs up

Na zes keer van het kasje naar de muur te zijn gestuurd, over een periode van twee weken, voor de eenvoudige vraag over de upgrade van een zakelijk abonnement voor een extra simkaart wend ik me maar tot social media.

Wat is er aan de hand met Vodafone? Het was zo’n goede provider en ik heb er tot nu toe goede ervaringen mee.

Maar nu verval ik van de ene medewerker op de andere, zonder resultaat en sommigen verbreken zelfs maar de verbinding als je er moedeloos van wordt en bij niemand je verhaal kwijt kan met oplossing. Nee mijnheer ík kan er ook niets aan doen. Nee dat is niet mijn afdeling. Wie bent u en kunt u zich identificeren? Keer zes dus.

Ik heb uiteindelijk keurig de klantservice gebeld en gevraagd naar een manager. Maar daar doet Vodafone niet aan. Er is wel een klachten formulier, nou moe?

Ik mocht het verhaal voor de zesde keer uitleggen. De mevrouw van de klantenservice probeert het voor me te regelen, echt lief. Ik hoop dat het haar gaat lukken. Maar…

Omdat ik nog een extra product nodig had moest dat echt via verkoop, en weer werd ik doorverbonden. Weer tien minuten in de wacht.

En weeer kon ik het hele verhaal neerleggen en weer geconfronteerd met “wie bent u en kunt u zich identificeren”.

Moedeloos.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marc van Ravensteijn
31/01/2017
via website
thumbs down

vanaf eind december een nieuw abonnement bij Vodafone. Voicemail werkt niet. Ze zijn nu al 10 dagen bezig om de voicemail te “repareren”. Ik werk als interim met een ander eigen bedrijf voicemail is cruciaal. Via de website al diverse keren gevraagd wat de status is, krijg je geen reactie, via chat ook geen oplossing. Het is zeer bedroevend en een waardeloze dienstverlening. Ik heb enorme spijt van het abonnement en adviseer echt geen Vodafone.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rene
12/01/2017
via website
thumbs up

De overstap van kpn naar vodafone liep goed.maar naar 2 weken ging mijn tv ontvanger met hardeschijf defect.klanttenservie gebeld,en binnen 2dagen een nieuwe.probleem opgelost.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
EJP
01/01/2017
via website
thumbs down

IK zou voor meer dan 200 euro gebeld hebben in een maand. (Eerst zien, dan geloven).
DAN WORDT GEWOON VERVOLGENS BOTWEG JE TELEFOON GEBLOKKEERD.
EN, NOG ERGER, JE KUNT HEEL LANG WACHTEN VOOR HET WEER HERSTELD IS (DE BLOKKADE OPGEHEVEN IS).
WEG BIJ DEZE WAARDELOZE VODAFONE !!!!!
HET IS SCHANDALIG EN VERSCHRIKKELIJK.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jorien Brand
Geen oordeel
13/12/2016
via website

Geen service, geen contact mee te krijgen en afspraken zijn niet te maken met deze medewerkers.
Sinds juli 2016 bezig mijn nummer om te zetten van T-Mobile naar Vodafone. Spijt-spijt-spijt dat ik voor een klein bedrag T-Mobile heb verruild voor Vodafone.
Per maand betaal ik € 50,- euro en daarvoor krijg ik helemaal niets, alleen een toestel maar die heb ik nu wel afbetaald lijkt mij!!!Ik bel nog steeds via T-mobile, mijn trouwe mobiele provider. Heel blij mee!!

Beste Vodafone,
Ik heet helaas geen Joep van het Hek maar ik ben jullie klant. Op Joep reageren jullie wel want die brengt wat teweeg met zijn bekendheid maar ik ben mevrouw Klant. Beter bekent als mevrouw Jorien Brand, ik koop een dienst bij jullie maar jullie leveren niet. dan moet je als bedrijf gewoon geld terug betalen aan de klant.

Ik hoop dat jullie nu contact opnemen en wel voor vrijdag 16 december dan regel wij dit met elkaar voor de kerstdagen! Mijn e-mailadres is bekend. Laat zien dat Vodafone zichzelf en haar klanten serieus neemt.
sterkte en tot gauw,

Nuttig? Ja   Nee

Emma
Geen oordeel
13/12/2016
via website

In april overgestapt, spijt spijt. Kunnen niet opnemen en afspelen geen uitzending gemist enz. We zijn experts in het opnieuw opstarten. Gevraagd om een monteur, maar nee dat konden ze op afstand. Nee dus. Gemiddeld 4 x per dag opstarten. We stoppen de draden niet eens meer terug en tellen de dagen af dat we naar een andere provider kunnen overstappen. Hebben nu bij de klachtencommissie een klacht ingediend. Ik heb daar de 50 euro wel voor over.

Nuttig? Ja   Nee

Emma
13/12/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wendela van der Vet
Geen oordeel
07/12/2016
via website

Mijn ervaring met Vodafone is gelijk aan die ik hieronder lees! Een halve ster is nog teveel. Verkoper smeert mij een product aan dat ze niet kunnen leveren, maar als ik om die omstandigheden het contract al binnen de eerste maand wil ontbinden dan kan dat niet. Ik heb een officiële klachtenbrief naar ze gestuurd, ik moet achter het antwoord aanzitten. Net zoals ik achter de overstap moest aanzitten. Geen respons plus meerdere beloftes dat ik terug gebeld zou worden. Aangegeven dat ik via mijn mobiel te bereiken ben maar dat is moeilijk een 06 nummer bellen, zie altijd dat ze naar thuisadres hebben gebeld want dan sturen ze een mailtje dat ik weer niet te bereiken was. Ik ben heel boos en ga het hogerop zoeken! Ik heb alle mail wisselingen bewaard het is nu inmiddels bijna 2 maanden de overstap. Is het een idee om gezamenlijk iets te doen? Dennis Adens en andere?

Nuttig? Ja   Nee

Wendela van der Vet
07/12/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M.Gurike
Geen oordeel
06/12/2016
via website

Uitbuiters! Mijn zoon 30 jr. ,enigszins verstandelijk beperkt had een ernstig kapotte telefoon na 14 maanden van 24 mnd Red abonnement. Wat niet de originele telefoon van aankoop was, maar een Samsung S5. Ouders op vakantie, dus hij naar Vodafone voor hulp. Geen verzekering maar wel 130 euro gespaard met New Phone Evert Year. Wat was hun oplossing: een heel nieuw 2 jarig Red abonnement met het allerduurste toestel. Extra maandkosten 69 euro! Vervolgens geen volledge verzekering en geen aanvullende Tvs ( wat overigens voorheen wel gewoon bij Red inbegrepen zat. Nu dus 2 abonnementen , a 130 euro per maand voor iemand met Wajong!! Wat een uitbuiters! Het enige juisteadvies was natuurlijk. Een eenvoudige telefoon zoals de J1 of J3 aan te schaffen met het opgespaarde toestelsaldo. Woorden als klantonvriendelijk, misbruik maken van een naïeve klant, zakkenvullerij, onprofessioneel, schandalig, slechte service, door bonus gedreven gedrag, laakbaar gedrag, ,zijn allemaal van toepassing op bovenstaande situatie.

Nuttig? Ja   Nee

Dennis Addens
01/12/2016
via website
thumbs down

Een halve ster is nog teveel. Vodafone thuis verkoper smeert mij een product aan dat ze niet kunnen leveren, maar als ik om die omstandigheden het contract al binnen de eerste maand wil ontbinden beroept Vodafail zich op het contract en verwacht dat ik een boete betaal? Nog niet misschien! Na 2 klachten te hebben gemaild en verzoek om response plus 2 beloftes terug gebeld te worden door de afdeling verkoop die me dit aan hebben gesmeerd wacht ik nu nog op hun antwoord, maar krijg wel nietszeggende prutsers via twitter en facebook die niets voor mij kunnen betekenen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kay
29/11/2016
via website
thumbs down

Vodafone thuis ,nooit doen, van het begin nooit tevreden ,slecht communicatie,zijn niet cliënten gericht.is er een probleem ,wordt van een naar de ander gestuurd,dan sta je letterlijk alleen voor .Wat een slechte service!
Halen je binnen met mooie praatjes maar service is waardeloos!
Ze hebben het over overstapservice…geen omkijken naar en geen dubbele kosten. Zo staat het ook op hun website vermeld.Had zelf gebeld om mijzelf af te melden maar moest ik geen zorg over maken want dat gingen ze regelen met mijn nieuwe aanbieder en zal het alvast noteren dat ik had gebeld.
Bleek dat ik nog een 7 maanden contract bij Vodafone toeval ik mijn zelf heb afgemeld en geen gebruik meer maak van hun diensten.
Heb nu 350 euro ,ben nog elke maand 50 euro aan het betalen t/m december en nu was het wel prima om zelf mijn abonnement af te zeggeb ,maar krijg mijn geld niet terug, blijkt de persoon die ik had eerst gesproken om mijn abonnement af te zeggen had het blijkbaar niet genoteerd,dus is het mijn probleem.
Komen mij nergens in tegemoet.
Ik moest het allemaal neerleggen en gewoon door betalen t/m december dubbel blijven betalen ,zolang zijn geld binnen krijgen dan is het prima en ik mag oprotten.vodafone verdient niet eens 1 ster of een half ster.stelletjes oplichters zijn ze met zijn alleen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
H.Neeleman
24/11/2016
via website
thumbs down

Zeer slecht bereik..ik moet met mijn vaste lijn bellen en daar dus ook op gebeld worden, want mensen kunnen mij gewoon niet bereiken of ik moet mijn telefoon in de vensterbank bij het OPEN raam leggen of in de tuin..ik kan niet mobiel bellen als ik gewoon in huis ben..SCHANDALIG gewoon!! er werd verteld dat ik binnen 5 werkdagen weer normaal bereik zal hebben en het is nu al zeker 3/4 weken huilen met de pet op! U zit in een storingsgebied zeggen ze, maar er gebeurd nog steeds helemaal niets!! O ja ik woon in Wateringse Veld misschien zijn er meer mensen die geen ontvangst hebben.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
J
24/11/2016
via website
thumbs down

Er zijn louche marktplaats verkopers die nog een puntje kunnen zuigen aan Vodafone. Ik heb zelden zo’n vaag bedrijf meegemaakt. De klantenservice kan net zo goed niet bestaan. Het enige dat ik ontvang van de klantenservice is een bijdehante mond, lege woorden en informatie die om de 10 seconden veranderd. Betalen voor diensten die vaak niet geleverd worden. Rekeningen die niet kloppen en door elkaar lopen, niemand die duidelijk kon herleiden waar welk bedrag vandaan kwam, 3x onterechte kosten.

Als ik 20x gehoord heb waarom de rekeningen terecht waren, is het weinig. Er werden werkelijk verhalen verzonnen waarom de rekening hoger was en waarom het zou kloppen, de een sprak zichzelf nog harder tegen dan de ander. Prima als je systeem een puinhoop is en je er zelf ook niks van snapt, maar er is keihard gelogen aan de telefoon over waar het bedrag vandaan kwam. Ik ben zelf maar uit gaan zoeken hoe het zat en kon uiteindelijk aantonen dat er helemaal niets van klopt. Nadat Vodafone zelf aangaf dat er inderdaad fouten gemaakt waren aan hun kant, weigerden ze mijn verzoek om een schriftelijke verklaring te versturen per mail/brief dat het geld teruggestort zou worden. Je moet er maar vanuit gaan dat het geld teruggestort zal worden. Ik verzocht om het bedrag teruggestort te krijgen op mijn rekening, maar daar gaat een andere afdeling weer over en niet de medewerker die ik aan de lijn had. Met deze mysterieuze afdeling kon ik ook niet direct verbonden worden. Vodafone bepaald dus wel even voor mij waar en wanneer ik mijn geld teruggestort krijg. Geld dat ze in eerste instantie niet eens horen te incasseren. Niet verrassend heb ik dat geld dan ook als credit nota op My Vodafone gestort gekregen en niet op My rekening. Op 23 November heb ik wederom een onterechte rekening gestorneerd gekregen van Vodafone, maar Vodafone negeert elk verzoek op terugbetaling op rekening, want er is natuurlijk niemand verantwoordelijk en degene die het wel zijn die kun je niet bereiken. Dus ook dit bedrag is gewoonweg weer als credit nota op My Vodafone bijgeschreven.

Opzeggen van het abonnement kan alleen via telefoon of per post. Abonnement opgezegd middels telefoon (want dat zou super makkelijk zijn) op 25 oktober, maar nadat ik telefonisch bevestigd kreeg dat het abonnement opgezegd zou worden (binnen 1 maand opzegtermijn…) blijkt dat er helemaal niets ondernomen is om het abonnement te annuleren. Geen bevestiging zwart op wit ontvangen, maar dat ben ik onderhand niet anders gewend bij Vodafone. Ik heb vandaag van half 2 tot 4 uur met de klantenservice gebeld om in contact te komen met een afdeling waar (blijkbaar volgens geruchten) medewerkers zitten die per direct het abonnement stop kunnen zetten. Vodafone neemt zijn slogan “we willen mensen met elkaar verbinden” wel heel serieus. Ik heb volgens mij zowat het hele klantenbestand aan de lijn gehad. Natuurlijk nadat ik eindelijk iemand op deze afdeling bereikt had, kon mijn abonnement niet stopgezet worden, want ik had de naam niet opgeschreven van de medewerker die het abonnement zou annuleren. Ik kan wel aantonen dat ik Vodafone gebeld heb op 25 oktober, en ooggetuigen die aanwezig waren en het gesprek gehoord hebben, maar niet met wie. Vanzelfsprekend kreeg ik als opmerking “waarom heeft u dan ook niet nog een keer gebeld?”. Inderdaad, wat stom dat ik verwacht dat de Vodafone iets onderneemt na verzoek, wat stom dat ik er vanuit ga dat het bij Vodafone de norm is om niets zwart op wit te sturen wanneer ze dat voorheen ook nooit gedaan hebben, en elk verzoek daarvan afwijzen, want procedure. Bij Vodafone vinden ze het blijkbaar heel logisch dat je uren aan de telefoon gaat hangen om onder een opzegtermijn uit te komen. Want ja, als je al honderden Euro’s betaald heb is het alleen maar logisch dat je onder die laatste maand opzegtermijn probeert uit te komen. Bewijs maar dat je opgezegd heb en met wie je sprak, boef, schurk, profiteur. Vodafone vind het doodnormaal dat je hun medewerkers elke dag plat moet bellen om een simpele dienst te verrichten, ook wanneer die dienst gewoon helemaal niet uitgevoerd “kan” of gaat worden. Zoals eindelijk eens iets zwart op wit krijgen, ja vage rekeningen krijg ik zwart op wit, maar ze weigeren werkelijk om me een bevestiging via mail of brief te sturen over onjuiste rekeningen, een stornering, of het opzeggen van mijn abonnement. Wanneer ik vraag waarom, dan krijg ik of geen antwoord, of het is weer een procedure. Ze weigeren het gewoon te doen. Vandaag zouden ze het abonnement weer stopzetten, maar je kunt het niet zien op My Vodafone, geen mail, niets. November had de laatste maand moeten zijn, maar je komt gewoon niet van die gasten af. Hotel Vodafone, you can check out any time you like, but you can never leave.

Bij Vodafone werken alleen maar kanjers die zich enorm om je probleem bekommeren, maar verder dan een ongeïnteresseerde “wat vervelend” kom je niet, want procedures. Oplossingen, tegemoetkomingen of ideeën bestaan niet. Het enige dat er gedaan kan worden is je doorverbinden met een ander, of een andere afdeling, waar vervolgens iemand zit die net zo weinig weet en kan als zijn/haar voorganger.

Dit bedrijf is zo nep als maar kan. Nog nooit een zaak gehad waarbij er zo hard gelogen en geweigerd wordt om werk te verrichten. Je kan iets 10x lief vragen, je kan boos worden, maar er gebeurd niks. Dit bedrijf weigert gewoon gemaakte afspraken zwart op wit te zetten en komt ze daardoor dus niet na. Je kunt echt geen zaken doen met Vodafone, want Vodafone waant zichzelf schijnbaar onaantastbaar. Risico’s voor de afnemer, maar niet voor de aanbieder. Sterker nog Vodafone maakt fouten, komt afspraken niet na, of weigeren mee te werken, maar het wordt de afnemers probleem. Onbetrouwbaar en onprofessioneel. Elk telefoontje moet blijkbaar als detective gevoerd worden, waarbij je de namen noteert van iedereen die je spreekt, en de gesprekken opneemt. CSI Vodafone, vertrouw niemand. Sneu bedrijf, en het zal me niets verbazen als er een kantonrechter aan te pas moet komen om van de Vodafone af te komen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jannie Holtrop
Geen oordeel
22/11/2016
via website

Ik ben met nummerbehoud overgestapt naar andere provider met als ingangsdatum de afloop van mijn oude Vodafone-contract. Vodafone heeft 1 maand opzegtermijn gehanteerd, wat geldt als je contract afgelopen is. Mijn contract was niet afgelopen. Vodafone had dus aan T-Mobile moeten laten weten, dat er nog een contractuele verplichting bestond, wat ze niet gedaan hebben! Daarom wordt ik nu opgezadeld moet een afkoopsom, waar ik het NIET mee eens ben.
Ik wil dat deze afkoopsom vervalt, omdat Vodafone de aanvraag van nummerbehoud niet goed afgehandeld heeft. Zij hebben de verkeerde datum aan T-Mobile doorgegeven, zonder rekening te houden met het aflopen van mijn contract. Waarschijnlijk om toch gewoon een afkoopsom te kunnen incasseren!

Nuttig? Ja   Nee

marjolyn
17/11/2016
via website
thumbs down

Na jaren lang klant te zijn geweest konden ze me geen netjes voorstel doen om te verlengen, dus helaas overgestapt naar andere provider. Na het overstappen zonder eerder bericht krijg je de melding dat er een afkoopsom betaald zal moeten worden! ze leggen de schuld bij de andere provider neer waardoor jij de *** bent! Belachelijk!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Boukje
16/11/2016
via website
thumbs down

Wat een ellende, ik wil gewoon iets heel simpels en krijg urenlang niemand aan de telefoon, onduidelijk keuzemenu, onduidelijke info op de website, als je iemand aan de lijn krijgt, weet ie nergens iets van. Zit nu met een internetabonnement, maar ga het annuleren, zulke slechte service, ik word er niet goed van. Blijf ver weg van dit bedrijf!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
roel
14/11/2016
via website
thumbs down

Op 14-10-2016 krijg ik een medewerker van Vodafone aan de lijn die mij een 1 of een 2 jarig abonnement aanbied 1 jaar voor 16 euro en twee jaar voor 15 euro. Omdat ik niet graag ergens langere tijd aan vast zit koos ik voor het 1 jarig abonnement van 16 euro met nummer behoud. Voor dat ik er aan toegekomen was een afspraak met de leverancier te maken die de nieuwe simkaart zou brengen werd de huidige simkaart al geblokkeerd. Te snel naar mijn idee omdat de nieuwe er nog niet was en ik dus onbereikbaar werd. Toen ik de bon uitdraaide zodat de leverancier deze kom scannen bleek het niet om een 1 jarig maar om een twee jarig abonnement te gaan. In overleg met een medewerker van Vodafone heb ik de leverancier ongedane zaken naar huis gestuurd. Vervolgens onderneemt Vodafone geen enkele actie het juiste abonnement tot stand te laten komen maar annuleert de hele boel. Echter het probleem van de geblokkeerde oude simkaart die nog in mijn toestel zit word niet opgelost. Ik heb vervolgens weer contact met Vodafone opgenomen en onder andere gesproken met Erwin Pauli. Die mij verzekerde mijn simkaart met spoed weer te deblokkeren en dit buiten de normale procedure van 10 werkdagen te laten geburen. Na een week te hebben gewacht maar nog niet bereikbaar te zijn geweest ben ik toch maar weer eens gaan bellen. De eerste keer word ik 20 min in de wacht gezet en dus waarschijnlijk vergeten. Vervolgens bel ik nog een keer en na drie keer door verbonden te worden kom ik bij een medewerker uit die mij verteld dat ik via de site een formulier kan downloaden om zo vervolgens een verzoek te kunnen indienen om mijn simkaart na 10 werkdagen weer Actief te krijgen!!!!! Inmiddels ben ik zo BOOS en KLAAR met VODAFONE maar daar heb ik mijn telefoonnummer niet mee terug. Graag zou ik dan ook terug gebeld worden op onderstaand nummer voor een passende oplossing.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
C.S.
14/11/2016
via website
thumbs down

Na twee weken gebruik te maken van mijn abonnement van Vodafone Thuis viel op een ochtend mijn televisie en internet weg. Daar ik dacht dat het ging om een storing belde ik Vodafone om te vragen of dit het geval was, de klantenservice medewerker zei van niet. Toen hij beter ging kijken, zag hij dat ik overgenomen was door een andere provider, ik was op dit moment nog maar twee weken klant. Het bleek dat iemand een abonnement heeft afgesloten op mijn adres, Vodafone had mij van de overname op de hoogte moeten stellen, maar dit is nooit gebeurd. Nu zit ik 16 dagen zonder internet en televisie, heb ik op mijn mobiele telefoon de bundel op moeten schroeven. Dit brengt extra kosten met zich mee en de enige compensatie die Vodafone mij wil geven is de dagen dat ik geen gebruik maak van hun diensten niet te betalen. Graag zou ik naast dat ik een maand niet hoef te betalen, ook zien dat de kosten die ik voor een monteur heb gemaakt, die gratis zou moeten zijn, vergoed zien. Ik ben er nu al zo klaar mee en ik ben nog maar net klant.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Claudia Vrolijk
06/11/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pietje puk
04/11/2016
via website
thumbs down

Lijkt heel wat, is volkomen ruk

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen
28/10/2016
via website
thumbs down

Ik heb jarenlang abonnementen afgenomen bij Vodafone. In principe altijd naar tevredenheid.
Echter afgelopen juli liet Vodafone haar ware gezicht zien. Volgens hen had ik een abonnement afgesloten waarbij ik een Galaxy S7 had besteld en ontvangen. Wat in beide gevallen niet zo is. Ik had slechts een Red Essential abonnement met internet van in totaal 26 euro. Daarnaast had ik volgens hen ook een toestel verzekering afgesloten daarvoor. Bij elkaar kwam het op totaal ineens van 39,50. Bij navraag bleek het volgens hun dus te gaan om de ontvangst van een Galaxy S7, wat dus niet zo was en een verzekering. Deze verzekering was ‘stil zwijgend’ verlengd naar aanleiding van de vorige verlenging twee jaar daarvoor. Toen had ik inderdaad een toestel (Galaxy S4) via Vodafone besteld en ontvangen, maar een verzekering heb ik daarvoor nooit afgesloten en zeker ook nooit verlengd.

Vodafone weigerd om de bewijslijst voor hun argumentatie te overhandigen en stalkt mij ondertussen met SMSjes en e-mails waarin ze dreigen de telefoonlijn te blokkeren.

Ik heb voor het deel van de verzekering en het niet ontvangen toestel de automatische incasso beperkt. Ik betaal dus alleen nog de kosten van het abonnement. Daarop factureert Vodafone ineens kosten voor een ‘mislukte automatische incasso’ terwijl ze weten dat ik de automatische incasso om bovenstaande redenen heb stop gezet, maar wel iedere maand netjes de abonnementskosten betaal.

Vanzelfsprekend heb ik het abonnement opgezegd aan het einde van de contractperiode. Dit lijkt op typisch monopolistisch gedrag en klantje pesten die toch al weg gaat.

Pas op ga niet in zee met VODAFONE.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen
28/10/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 4 5 6 7 8

Wat mensen over Vodafone vertellen.

Heeft u ervaringen met Vodafone en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u elke aanbieder beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Aanbieders vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten welk aanbod voor u de beste keuze is.

Vodafone 1.20 stars 357 reviews