Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.4

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
29 positief – 286 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Gsm aanbiedingen vergelijken

Vodafone

Vodafone is wereldwijd het grootste telecommunicatienetwerkbedrijf als aanbieder in meer dan 42 landen met een hoofdkantoor in Engeland. Het bedrijf is opgericht in 1982 en is sinds 2006 nog meer internationaal ingesteld, wat resulteerde in meer internationale overnames (bijvoorbeeld in Turkije). Vodafone heet in Nederland officieel Vodafone Libertel met meer dan 4 miljoen klanten. In mei kondigde Vodafone Nederland aan dat het meer in wil spelen op duurzaam, en daarom ‘bellen’ haar klanten nu op windenergie, 100%. Tevens kondigden T-Mobile, KPN en Vodafone in mei aan dat zij samen zullen gaan werken op het gebied van regional roaming, om het voor hun klanten makkelijker te maken overal bereikbaar te zijn.


Vodafone ervaringen

Geef Vodafone een beoordeling

345 Vodafone ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Nan
15/09/2018
via website
thumbs down

telefonisch 2 smartphones aangeschaft…..in alle opzichten voorgelogen. De ene telefoon zou 32 GB zijn, dit nog nadrukkelijk nagevraagd, omdat ik op internet alleen 16 GB toestellen zag staan. Bleek uiteindelijk toch 16 GB te zijn. Abo verlengen zou 8 euro p.m voor het abo kosten, maar dat bleek 11 euro p.m te zijn, terwijl ik nu 7,5 betaal en korting op mijn 3 in 1 abo van ziggo, bleek ook geen waarheid. Uiteindelijk hebben we in de winkel, de telefoons retour laten zenden (daar werden we keurig geholpen) en alles naar de oude situatie terug laten zetten. Kortom: we zijn voorgelogen, bedrogen en opgelicht door de medewerkster van het callcenter. Mijn vertrouwen in de medemens is wel aangetast hierdoor. Over de rug van de klant graag een telefoon verkopen, gouden bergen beloven en niet waarmaken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annelies
07/09/2018
via website
thumbs down

Waardeloos kut bedrijf !
Liegen dat ze barsten !
Zeer slechte service !

KORTOM: OPLICHTERS !!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
J.E. Van der geer
Geen oordeel
03/09/2018
via website

Ben 3 jaar geleden overgegaan naar Tele2 . Door een fout in hun administratie kreeg ik een rekening van 425,- omdat ik volgens hen te laat had opgezegd! Uiteindelijk is dat rechtgezet . Maar ik krijg ieder jaar een aanmaning. Dus 1x per jaar, bizar . Nu gaan ze dreigen met incasso bureau. Ik probeer het geeneens meer.. verspilde moeite. Dan maar rechtsbijstandsverzekering inschakelen want ik ga dit niet betalen . Terwijl ik een abonnement had van 15,-/ per maand. Totale wanorde daar

Nuttig? Ja   Nee

Angelo
30/08/2018
via website
thumbs down

Op 6/7 Sim-only besteld bij Vodafone voor mijn dochter. Krijg netjes volgende dag contract, maar er gebeurt niets. Na weken wordt mijn dochter door Vodafone gebeld m.b.t. info voor nummerbehoud. Gebeurt weer weken niets. Bel Vodafone op 29/8: aanvraag staat op groen maar hangt vast in systeem verteld de medewerkster. Ze kan niets doen behalve de bestelling cancellen en opnieuw opvoeren door de oude te kopiëren. Tijdens het cancellen loopt het systeem vast. Na lange tijd wachten krijg ik te horen: zet ik door naar andere afdeling. Zodra ik annuleringsmail ontvang mag ik terugbellen volgens de mevrouw met Limburgs accent en kan haar collega de bestelling kopiëren(met dezelfde voorwaarden/korting). Ik lijk wel gek maar bel terug na ontvangst van de mail: kan haar collega helemaal niets kopiëren en moet ik alle gegevens opnieuw doorgeven en krijg ik te horen dat het niet zo handig is dat ik de mobiel van mijn dochter niet bij de hand heb. Toen was ik er klaar mee: ze hebben alle gegevens al, ik heb een contract, nu alleen de sim met nummerbehoud nog leveren. Maar nee de collega heeft alles verwijderd dus moeten alle gegevens 2 maanden later opnieuw worden doorgegevens om een nieuw contract te krijgen tegen de huidige(duurdere) voorwaarden. Ik dacht het niet Vodafone.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
monique
13/07/2018
via website
thumbs down

ZEER slecht … 21 januari telefonisch abbo opgezegd , zodat deze zou aflopen in april ….zou mail krijgen erover … door drukte totaal vergeten te checken en nu in juli ineens 2 rekeningen van mei en juni met afsluitkosten! …..heb ze gebeld en ik word gewoon uitgemaakt voor leugenaar… ik had helemaal niet opgezegd volgens hen terwijl ik notabene nog de datum van t gesprek heb opgeschreven … anyways, lang verhaal kort… ik trek aan het korste eind uiteraard … dus CHECK of je bevestiging van hen ontvangt na opzeggen, want dit ***geintje van hun kant kost mij nu 200+ euro extra … ook zijn er sms-en gestuurd naar het telefoonnummer van dat abbo, maar had ze in januari al verteld dat nummer al niet meer gebruikt werd… in 2 woorden? waardeloos bedrijf … voor mij NOOIT meer Vodafone

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marciaa
Geen oordeel
21/06/2018
via website

Oplichters. Omdat mijn rekening niet betaald was waar ik nooit wat van te horen kreeg en pas achter kwam toen ik werd geblokkeerd krijg ik deze maand 22 euro extra kosten voor deblokade. Ten eerste zijn er smsjes over de niet betaalde rekening naar een verkeerd nummer verzonden. Ten 2e kreeg ik van klantenservice te horen na betaling dat er geen extra kosten zouden ingebracht worden bij de eerst volgende rekening wat nu blijkt gelogen te zijn. En hoe kan een deblokade 22 euro kosten ?? Extra mankracht krijg ik te horen … kost het dan zoveel mankracht om een knopje op de computer aan te klikken om mij te deblokeren? Hun fouten draai ik voor op, wat een service!

Nuttig? Ja   Nee

COR PAUW
17/06/2018
via website
thumbs down

mijn ervaring op zakelijk gebied! een woord ZEER SLECHT zowel in contact,het niet na komen van afspraken ,bereikbaarheid -1 heb hier geen goed woord van over,,,,

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anja
01/06/2018
via website
thumbs down

Woensdag 30 mei gebeld met vodafone om mijn mobiel abo te verlengen. Je telefoniste probeerde mij een Huawei aan te smeren, maar ik zei duidelijk dat de keuze was tussen een Samsung of een iPhone. Omdat ik weinig bel en al helemaal geen data gebruik , maar wel een paar voor mij handige apps, koos ik de Samsung Galaxy 8. Ikkreeg vreemd genoeg geen ontvangstbevestiging per mail.
Vandaag ontving ik de telefoon. Aan de verpakking kon ik niet zien wat er in de doos zat, dus maakte ik de doos open. Ik zag daarin een gesealde doos met een Huwei 20 Pro. Een toestel met agressieve software, die ik absoluut niet wilde hebben.
Gebeld met Vodafone. De juf zei niets voor mij te kunnen doen. Ik had maar te leven met dat toestel. Ik kon het eventueel retourneren door het bij een Vodafonewinkel in te leveren (winkel voor mij erg ver weg) of hem via de post aangetekend te retourneren (kost mij geld, terwijl ik geen fout heb gemaakt). Ik kon door het nummer nogmaals te toetsen mijnabo opzeggen. Ik besloot het toestel te retourneren en mijn abo op te zeggen. Dus weer gebeld. Ruim een uur later kreeg ik eindelijk wee een juf te spreken. Zij zei me dat het niet mogelijk was het abonnement op te zeggen. Ze moesten eerst dat toestel terug hebben. Dat was dan dat gesprek. Ondertussen werd mij duidelijk dat ik dat ongewenste toestel het best via PostNL kon versturen, aangetekend, want dan heb ik een ack en trace. Ik belde voor de zoveelste keer om te vragen hoe ik dat moest doen. Nu kreeg ik een meneer aan de lijn. Hijzei mehoe ik diende te handelen en dat ik een bevestigingsmail zou krijgen wannee het toestel terug was en dat ik dan een ander toestel kon bestellen. Ik maakte hem duidelijk dat ik mijn abonnement zou gaan opzeggen. Hij zei me goen een aantrekkelijk aanbod toe. Wat dat inhield werd niet gezegd. Klaarblijkelijk is mijn geld wel goed genoeg.
Het is simpel: na deze acties van Vodafone ben ik klaar met dat bedrijf. Ik zeg mijn abonnement op, want ik ben de onbeschofte wijze van handelen van dit bedrijf gewoon zat. Zo ga je niet met klanten om.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ARL
19/05/2018
via website
thumbs down

Stabiliteit van de telefoonverbindingen is absoluut waardeloos, vooral in België. Daar is het nagenoeg onmogelijk om zonder onderbreking langer dan 1/2 minuut te telefoneren. In Nederland wordt het gesprek pas na enkele minuten afgebroken. Het is mij volstrekt onduidelijk hoe dit bedrijf zich als telecom provider serieus kan nemen. Aankondiging van Vodafone om over te stappen op 5G is helemaal lachwekkend.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bureau ZorgopMaat de Betuwe
15/05/2018
via website
thumbs down

Probeer duidelijk te maken dat ik een betaling van mijn zakelijk abonnement betaald heb. Krijg te horen dat ik achterstand heb en daarom een brief met aanmaning heb gekregen. Op mijn bankrekening is deze rekening al lang betaald. Krijg een brutaal antwoord terug dat ik dat gewoon moet betalen. Benoemd dat ik dan wel de media opzoek. Vervolgens wordt de verbinding gewoon verbroken. (een vrouw met een Limburgs accent). Echte klojo’s. Doen dus absoluut hun werk niet goed. Je wordt door hun gewoon neergezet als zijnde wanbetaler. Zij moeten hun administratie gewoon beter bij houden. Wat een over de bok getilde maatschappij is dit. Zou toch wat strengere aanname-eisen stellen voor het personeel. Gewoon achterlijk hoe ze op je reageren. (gesprek was op 15 mei 2018 om 16.25 uur) ( voor Vodafone: het ging om zakelijk mobielnummer 06 – 46813481). Als het goed is kunnen jullie direct zien welke medewerker mij te woord heeft gestaan. Mijn advies naar jullie: ontsla die mevrouw direct. Heeft totaal geen klantgericht gevoel. Zit daar puur voor het vullen van haar eigen portefeuille. En voor Vodafone: zorg dat je je administratie op orde hebt en is er iets niet duidelijk: kijk eerst naar je eigen organisatie voordat je de klant de schuld geeft ( van jullie wan-administratie).

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bart
02/05/2018
via website
thumbs down

Waardeloos!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arjan
01/05/2018
via website
thumbs down

Al een aantal maanden bezig met nummerbehoud. Ik ga van prepaid naar prepaid. Eerst op de site een foutmelding. Contact met de helpdesk het probleem is morgen weer verholpen. Volgende dag opnieuw geprobeerd weer een foutmelding. gebeld met de helpdesk. Morgen is het opgelost. De dag erop weer hetzelfde.nu gaven ze aan dat het wel een paar dagen kon duren. Week gewacht. Was het niet meer mogelijk via de site. Wel staat er binnenkort is het weer mogelijk. Dat staat er nu ruim 2 maanden later nog steeds. Helpdesk gebeld je moet hiervoor even langs een Vodafone winkel. Ik dus 3 kwartier rijden naar de dichtstbijzijnde winkel. Krijg ik daar te horen dat zij hier niets aan kunnen doen maar dat ik het via de site welke binnenkort weer gaat werken. Nu ruim een maand geleden. Al met al ik maar kosten en Vodafone levert niets. Zo’n slechte service heb ik nog nooit mee gemaakt. En maar beloftes maken binnenkort werkt alles weer. Waarschijnlijk zodra Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alblas
30/04/2018
via website
thumbs down

Vanaf begin januari zijn wij een abonnement met nummerbehoud aangegaan bij Vodafone. Na ontvangst van de chipkaart werkte die niet. Uiteindelijk na meerdere keren en uren bellen en na 2 bezoeken aan de Vodafone winkel deed ons abonnement het eindelijk na 6 weken! Een schadevergoeding zijn we overeengekomen voor € 100 half februari. Omdat ik het nog steeds niet ontvangen heb bel ik om de week met Vodafone met iedere keer als uitleg dat het betaald word. Vandaag is het is 30 april en kreeg ik na weer een keer bellen een ander antwoord. Ik kan er op rekenen dat de vergoeding eind juni word betaald! Er kan bij Vodafone namelijk niet iets uitbetaald worden als de klant het uit te betalen bedrag nog niet zelf heeft betaald aan rekeningen. Wat een flauwekul!
Ik heb ongeveer 10 uur aan de telefoon gehangen en diverse mensen gesproken die me telkens een ander verhaal vertellen. Ik heb bij feedback 2 keer een klacht ingediend waar niet eens op gereageerd word.
Ik klaag nooit maar zo’n slechte klantenservice vraagt erom om aangepakt te worden. Nog nooit zoiets meegemaakt in mijn 44 jaar dat ik leef. Zeer slecht!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peeters
07/03/2018
via website
thumbs down

we hadden 3 prepaidkaarten bij KPN. Deze wilden we overzetten naar Vodafone met nummerbehoud. Via een sms bericht zou dit 2 maart gebeuren. Vervolgens ontvangen we een sms dat het 14 maart pas gaat gebeuren. Dus meteen gebeld, geen probleem het kon gewoon op 2 maart. Vanaf 2 maart konden we wel bellen, sms, whatsup maar niet gebeld worden. Dus meteen gaan bellen, inmiddels 6 dagen aan het bellen, chatten, emailen, zelf naar de winkel gereden (nav een email betreffende een kruistest te laten doen, dit kon alleen in de winkel). Maar bij de winkel konden ze niets doen want de klantenservice moest dit doen. Toen waren we er klaar mee. Zojuist alles laten annuleren. Niemand weet hoe het zit, hoe het loopt. Je wordt van links naar rechts gestuurd en weer gewoon terug.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henry Kamp
07/03/2018
via website
thumbs down

Ontvangst is ontzettend slecht vergeleken met T-Mobile. Waar ik met T-mobile een data snelheid had van >150mpbs haal ik met Vodafone nog geen 15mpbs. Bel ik met de helpdesk krijg ik een zeer botte opmerking , Vodafone geeft geen dekkingsgarantie in huis. Ze gaan het onderzoeken en zou binnen 12 dagen meer horen. Na 4 weken nog steeds geen reactie van Vodafone. Diep triest.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M.A
06/03/2018
via website
thumbs down

December een abo afgesloten. Eind Januari ingegaan. Meteen gemerkt dat internet-bereik op werk o was. Gebeld met KS en een test uitgevoerd (tel opnieuw opstarten…). Niet geholpen. Volgende dag precies zelfde. Dag later abo geannuleerd (opzegtermijn) en ik kon binnen 5 werkdagen makkelijk overstappen naar een andere provider. Ben nu 5 weken verder en nog steed niet opgelost. Denk wel 40 keer gebeld/gechat/langsgegaan in de winkel niks heeft geholpen. Ben weer naar de winkel gegaan en door met helpdesk te bellen werd mij verteld dat met het kopen van een prepaid sim en zo mijn huidige nummer daarop te zetten een overstap makkelijk wordt gemaakt. Sim gekocht, nummerbehoud aangevraagd, sms gekregen dat het gister om 11 uur geregeld zou worden……HELEMAAL NIKS. Weer gebeld,10 doorverbonden, weer uitleggen waar het om gaat, weer al mijn gegevens opnoemen EN UITEINDELIJK>>NIEMAND WEET HOE HET ZIT EN IK MOET GEDULD HEBBEN (al 5 weken), simpelweg omdat er geen notities worden gemaakt van wat er met de klant is besproken en omdat het ze geen r–t kan schelen. En dat merk je aan het feit dat vaak opeens wordt opgehangen, zomaar uit het niets of als ze je in de wacht zetten!!. Had in de tussentijd maar een nieuw abo afgesloten bij een ander maar als deze een aanvraag indient voor nummerbehoud wordt het elke keer weer afgewezen. Vandaag weer gebeld same story, 10 keer doorverbonden, gegevens opnoemen………….. Uiteindelijk terecht gekomen bij een heel aardig vrouwtje (Ebru), enige waarbij ik het gevoel had die weet wat ze doet, en die heeft mij uitgelegd dat er een soort onderzoek gestart moet worden om zo mijn klacht over het netwerk te bekijken/onderzoeken. Als dit gedaan is krijg ik de vraag of ik wil blijven, meestal tegen een korting, of weg wil met nummerbehoud. Dus afwachten maar weer. Op naar de 6, 7 weken!! Kortom ook al geven ze een korting van 90%, ik blijf echt niet en ik raad Vodafone niemand aan. Weet waar je aan begint.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Max
03/03/2018
via website
thumbs down

Ondanks het goede bereik zeer zeer slechte ervaringen met Vodafone gehad tijdens en na afloop van mijn studiereis van de universiteit.

Het voelt voor mij alsof ik zwaar ben misleid voor circa 200 euro. De app die zij begin 2017 hadden om mobiele data in het buitenland af te sluiten, heb ik gebruikt voor “10 GB data in de EU” voor 30 euro. Vervolgens hoog in de bergen tijdens de wintersport werkte data niet, dus ik klikte het nog een paar keer aan om het voor mijn gevoel te activeren waar ik voor gekozen had. Elke klik is weer 30 euro extra geweest.

Hier bovenop zonder dat dit in de app stond, bleek na een aantal maanden dat dit ook nog eens stilzwijgend maandelijks is verlengd.

Dit alles heeft geresulteerd dat ik nam ijn wintersport in de eerste maand 130 euro kon betalen in plaats van 24 euro. En nog 3 maanden daarna 30 euro per maand ook stilzwijgend verlengd.

Klantenservice heeft letterlijk niets voor mij gedaan terwijl ik daar een contract heb van 2 jaar.

Want maanden later hebben ze de app aangepast en staat er nu wel bij dat het stilzwijgend verlengd wordt.

Naar mijn geld kan ik fluiten, veel te veel afgeschreven door Vodafone voor wat ik nodig had! En dat bovenop het abonnement dat ik als klant heb afgesloten.

Bij dit bedrijf word ik nooit en te nimmer meer klant, al spiegelen ze het nog zo mooi voor dit valt niet meer met mij goed te maken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
H. E.
23/02/2018
via website
thumbs down

Nieuw abonnement afgesloten.
Nu al bijna 1 maand geen ontvangst.kan ook geen bankzaken doen.
nog steeds geen uitsluitsel.
Vodafone kan het niet waarmaken!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vincent
10/02/2018
via website
thumbs up

Dagen al geen bereik als nieuwe klant met de overstapservice van Vodafone. We stappen over maar Vodafone maakt er een ootje van. Van kast naar muur gestuuurd worden. Service organsisatie kan niet adequaat zaken oplossen. 8 contact momenten verder. Bezoek aan Vodafone winkel om Sim op te halen die niet was geleverd. Afsluiten van provider. Nog steeds geen verbinding. Medelijden met service medewerkers omdat de organisatie erachter hvan het proces een zootje maakt. Technische dienst heeft gewoon weekend . Dus maandag weer bellen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anoniem
07/02/2018
via website
thumbs up

Contract KPN abonnement afgekocht en nummerbehoud lukte maar liefst 3 keer niet heb toe gewacht tot mijn KPN nummer naar prepaid werd gezet en toen moest ik nog een maand wachten voordat de nummerbehoud rond was, door dat zit ik met m’n KPN prepaid (dus 1 maand prepaid) totdat ik gebruik kan maken van de Vodafone abonnement… Belachelijk

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rob van bokhoven
04/02/2018
via website
thumbs down

Slecht 2 jaar moeten vechten om mijn gelijk te krijgen diverse aanmaningen deurwaarders etc etc uiteindelijk GEWONNEN.
Intimideren en bang maken daar denken ze goed in te zijn maar in mij hebben ze hun meerdere gevonden!
Heeft ze honderden klanten gekost

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aart
23/01/2018
via website
thumbs down

De meest deprimerende klantervaring ooit. Had iPhone 10 besteld met abonnement. Ze beloofden levering binnen 3 werkdagen. Eerste gesprek met medewerker werd opeens na 20 minuten afgebroken. Opnieuw gebeld en order geplaatst. En dat bleek teveel gevraagd van de systemen. Hierdoor werden er geen berichten naar de koerier verstuurd. 10 keer met klantenservice gebeld en met de koerier, en ze gaven elkaar de schuld. Medewerkers klantenservice konden de status niet zien. Alleen de medewerker annuleringen kon dat wel en die zei na een week: alles komt in orde. Niet dus. Na 10 werkdagen zei een klantenservice medewerker: bestel maar opnieuw. Toen was de maat vol en heb ik voor 100 euro meer een I phone bij Apple besteld, binnen 1 dag geleverd; en ik ben bij Simyo gebleven, ook al krijg ik de helft minder dat voor mijn geld. Maar liever dat dan bij Vodafone een account. Oh ja, een klacht die ik had ingediend en waar ze binnen 5 dagen een antwoord zouden geven is nooit beantwoord.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aart
23/01/2018
via website
thumbs down

De meest deprimerende klantervaring ooit. Had iPhone 10 besteld met abonnement. Ze beloofden levering binnen 3 werkdagen. Eerste gesprek met medewerker werd opeens na 20 minuten afgebroken. Opnieuw gebeld en order geplaatst. En dat bleek teveel gevraagd van de systemen. Hierdoor werden er geen berichten naar de koerier verstuurd. 10 keer met klantenservice gebeld en met de koerier, en ze gaven elkaar de schuld. Medewerkers klantenservice konden de status niet zien. Alleen de medewerker annuleringen kordaakon dat wel en die zei na een week: alles komt in orde. Niet dus. Na 10 werkdagen zei een klantenservice medewerker: bestel maar opnieuw. Toen was de maat vol en heb ok voor 100 euro meer een Iphone bij Apple besteld, binnen 1 dag geleverd; en ik ben bij Simyo gebleven, ook al krijg ik de helft minder dat voor mijn geld. Maar liever dat dan bij Vodafone een account. Oh ja, een klacht die ik had ingediend en waar ze binnen 5 dagen een antwoord zouden geven is nooit beantwoord.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
R van Gasteren
18/01/2018
via website
thumbs down

Gelokt door VodafoneZiggo aanbieding. Adieu Tele2. Met nummerbehoud per 9/1 naar Vodafone. Ik kon ze niet bellen voor een eerdere datum want 0800 nummers doen het niet in de USA. Vrijdagavond 12/1 kwam de meneer met sim only kaart. Telefoon NIET aangesloten. Sinds zaterdag bel ik ze. Nu bijna 19/1 NIET opgelost. NIEMAND die status meldt. GEEN vaste behandelaar. Steeds opnieuw uitleggen. De centrale is een ramp: 1) gesprek wordt vanzelf beëindigd 2)je verdwijnt in een in gesprek toon 3)je krijgt een bandje dat ze gesloten zijn terwijl dit niet zo is 4)je wordt doorverbonden (niet dus)5) je wordt doorverbonden en hang dan zelf maar op na 45 minuten! 6)vandaag beloven ze: we weten wat er is en we lossen het op, zoniet dan laten we dat weten. Wat denk je? NIETS. Dan Ziggo: “welke afspraak van Vodafone over extra zenders bedoelt u? Schandalig!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
marije
17/01/2018
via website
thumbs down

Op 9 januari een nieuw pakket met Vodafone afgesloten. Vervolgens geen bericht gehad omtrent de levering van de SIM kaart. 3 keer met klantenservice gebeld waarvan 2 keer doorverbonden naar een nummer waar niet wordt opgenomen en een keer verbroken. Per 15 januari nog steeds geen SIM kaart of iemand gesproken die mij kan vertellen wat er moet gebeuren. Bij een 4e keer bellen wordt er bij klanten service niet opgenomen wegens ongebruikelijke drukte. Bij de afdeling verkoop wordt wel opgenomen. Die geeft een nummer van Dynalogic, maar Dynalogic heeft geen order van Vodafone ontvangen voor de betreffende SIM kaart. Op 16 januari gaat mijn bestaande telefoon nummer van KPN zakelijk over naar Vodafone en heb nog steeds geen SIM kaart en nu geen telefonisch bereik meer. Na nogmaals bellen met klantenservice naar een Vodafone winkel gegaan die eveneens niet kan helpen omdat de bestelling geen status actief heeft in het systeem. Op advies van klantenservice geeft de winkel wel een SIM kaart mee die uiterlijk 17 januari actief moet zijn. Inmiddels is het 17 januari en heb nog steeds geen bereik.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans
15/01/2018
via website
thumbs down

Klantenservice is erg slecht en de telefonische verkoop is gewoon waardeloos, men verkoopt leugens en die mag je zelfs weer oplossen als je het juiste telefoon nummer krijgt of wordt doorgeschakeld naar de juiste afdeling

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
i schroders
Geen oordeel
11/12/2017
via website

Ik heb een simcard gekregen omdat ziggo mobiel op 6 december stopte en ik over moest naar vodafone. ben al dagen aan het proberen om een account aan te maken, zelfs dat lukt niet want ik krijg geen sms. er is geen klantenservice, alleen een computer.

Nuttig? Ja   Nee

Jr Magnee
06/12/2017
via website
thumbs down

Rot service. Ik zit met een abonnement zonder simkaart omdat niemand het kon koppelen aan mijn Ziggo abonnement. Wat een ongelooflijk dom bedrijf. Ben jaren klant geweest van Ziggo mobiel en nu heb ik niets. Bedankt Vodafone, kakbedrijf

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Emile
28/11/2017
via website
thumbs down

Volkomen kut! zakelijk nummer… zoveel plekken geen of slecht bereik. Dekkingklachten helpen niet, Roaming buitenland slecht + duur buiten EU. Sales voor Ziggo worr je mee doodgebeld,mailt, en zelfs gepost. NOOIT doen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nadia
26/11/2017
via website
thumbs down

Al jaren ben ik een loyale klant bij Vodafone. Voor een lange tijd ben ik tevreden geweest met de service die het bedrijf levert, maar daar is de afgelopen maanden verandering in gekomen. Hierbij raad ik iedereen sterk af om een contract aan te gaan met dit afschuwelijke bedrijf. Hoe zij met hun klanten om gaan is schandalig.

Het begon allemaal toen ik, als loyale klant van Vodafone, een nieuw abonnement wilde afsluiten met daarbij de aanschaf van een nieuwe IPhone. Hiervoor bezocht ik de Vodafonewinkel op de Lijnbaan van Rotterdam. Toen ik een gesprek aanknoopte met een medewerker om een nieuw abonnement aan te vragen en informatie over het bestellen van een nieuwe IPhone Plus, reageerde hij ongeïnteresseerd en vroeg hij mij zelfs “Wat wil je nou?”. Uiteindelijk kwam uit het gesprek dat ze op dat moment niks op voorraad hadden. Tijdens het gesprek was de medewerker druk bezig met allesbehalve ons gesprek en wilde het gesprek het liefst z.s.m. afkappen.

Toen ben ik bij een ander filiaal langs geweest in het Alexandrium, hopend dat iemand mij daar wel van dienst kon zijn. Daar werd gelukkig wel hartelijk ontvangen waarbij ik een nieuw abonnement met een nieuwe IPhone aanschafte. De telefoon zou binnen een week geleverd worden aan de winkel. Uiteindelijk heb ik een maand moeten wachten tot ik mijn telefoon op kon halen omdat de telefoon toch niet leverbaar scheen te zijn, waarop Vodafone de schuld op Apple afschoof. Dit lieten zij mij weten door middel van een sms bericht zonder enige uitleg en informatie over wanneer de telefoon dan wel leverbaar zou zijn. Daarnaast had de medewerker mij over gehaald om mijn eigen IPhone 6 in te leveren om zo korting te ontvangen op mijn nieuwe telefoon, mijn telefoon zou immers toch binnen een week geleverd worden. Uiteindelijk heeft Vodafone het opgelost door mij de IPhone in een andere kleur af te leveren, dit was echter wel na bijna een maand.

Eindelijk had ik mijn nieuwe telefoon met een nieuw abonnement. Volgens de medewerker zou ik met de Ziggo kortingsactie op een mooi bedrag uitkomen met een verdubbeling van data. De blijdschap was van korte duur want er werd te veel geld afgeschreven van mijn eerste rekening en mijn data werd niet verdubbeld. Hiervoor heb ik contact opgenomen met Vodafone. De klantenservice liet weten dat ik niet onder de Ziggokorting viel en dat ik maar contact op moest nemen met Ziggo omdat ik niet op de lijst stond. Uiteindelijk schijnt het probleem te zijn, dat mijn profiel nog op een oud adres staat. Dit terwijl de medewerker bij aanschaf van mijn nieuwe abonnement mijn adres nog gewijzigd heeft omdat ik aangaf dat deze al jaren niet meer klopt. Toen het adres na een aantal weken nog niet correct was heb ik nogmaals geïnformeerd bij een winkel waarom dit nog niet leek te kloppen. De medewerker gaf aan dat dit zou komen omdat het systeem tijd nodig heeft om het te verwerken en dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken.

Eindstand: na contact te hebben gelegd met Ziggo past Vodafone mijn abonnement aan op de korting waar ik recht op heb. Zij zijn echter niet bereid om mij het teveel betaalde bedrag terug te geven. Daarnaast heeft Vodafone ook haar excuses niet aangeboden. Ik voel me als grofvuil behandeld door Vodafone en ik hoop door middel van deze recensie anderen te behoeden om een contract aan te gaan met Vodafone.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alice
06/11/2017
via website
thumbs down

Als ik nul ster kon geven dan had ik het zeker zonder twijfel gegeven. Ik ben al bijna 6 jaar een klant van Vodafone en de laatste 2 jaren zijn echt een hel geweest. Ik besloot om weg te gaan maar Vodafone wilde nog een kans met een zeer goedkoop zakelijk ab. Elke maand wordt er verkeerd gefactureerd en ik moet meer dan 10 keer ( niet overdreven) voor 1 factuur oplossen en nog steeds naar paar maanden kunnen ze geen kleuter som uitrekenen. De mannen medewerkers hebben een hoger EQ om toch goed naar het problem to focussen maar komen de beloftes soms niet na bijv terugbellen en corrigeren . De vrouwen zijn echt een drama en koppig zonder hersens. Die denken dat ze alles weten en alleen maar gelijk hebben. Ik vraag me soms af waarom ze worden aangenomen als klantenservice met een lage niveau van omgaan met klanten. Ik werd zelfs opgehangen omdat ik het geduld niet meer had om nogmaals uit te leggen en volgens haar praat ik te hard. Wat moet je dan doen als klant, als een medewerker niet wilt oplossen? Ik had een verkeerde keuze gemaakt om te blijven voor een goedkoop ab. Als ik terug kon draaien betaal ik liever 2 keer meer om weg te gaan. Ik raad iedereen aan om geen Vodafone te kiezen. Je bent uiteindelijk meer tijd kwijt en geld kwijt om iemands fouten op te lossen. Ook een kans dat je hoge bloeddruk gaat krijgen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Janssen
04/10/2017
via website
thumbs up

Ik ben sinds 1 september 2017 klant bij Vodafone. Eerste drie weken werkte het netwerk prima, daarna geen bereik, kan niet meer gebeld worden, klanten kunnen geen voicemail inspreken. Waardeloos. Vodafone neemt 10 dagen de tijd om de klacht op te lossen. Zeer onbevredigend.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jaap.teesink@kpnmail.nl
28/09/2017
via website
thumbs down

Ontvang maar geen antwoord op klacht sinds april !!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pebbeltje
01/09/2017
via website
thumbs down

Nog nooit zo’n slecht bedrijf meegemaakt. Sim only abonnement viel hoger uit dan wat ik aangevraagd had, dus simkaart retour gestuurd, mail ontvangen dat ze de sim ontvangen hadden. Echter was er totaal geen correspondentie naar Ziggo dat ik het sim only abonnement had geroutineerd waardoor mijn abonnement bij Ziggo stop gezet werd. Toch weer een nieuw sim only abonnement bij vodafone afgesloten, bleek ik totaal geen bereik te hebben, ook deze sim geroutineerd op de manier zoals het moet volgens vodafone, ook van deze retourzending mail gehad dat die ontvangen was. Nu, ruim 2 maanden later, zie ik bij komende incasso’s op mijn rekening dat vodafone 2 bedragen wil incasseren. Deze uiteraard geweigerd en rekeningnummer van vodafone meteen geblokkeerd. Tot 3 keer aan toe hierover gebeld, vonden het raar dat het nog niet verwerkt was. Ook duidelijk gemaakt dat het nu eens opgelost moet worden en dat ze van mij geen rooie rot cent krijgen aangezien ik geen abonnement van hun in gebruik heb. Ik word binnen nu en 10 werkdagen terug gebeld of gemaild, zeer benieuwd hoe lang het gaat duren, heb dit antwoord al 2 keer eerder gehad. SLECHTSTE BEDRIJF OOIT, GA NIET IN OP HUN AANBIEDINGEN

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patrick
29/08/2017
via website
thumbs down

Nooit meer Vodafone voor mij, rekeningen kloppen niet meer.
Onverklaarbare data word berekend, gevraagd waar het vandaan komt, geen reactie meer terug gehad.
Klantenservice erg onvriendelijk en lachen je gewoon uit.
Winkelmedewerkers eten liever hun brood op dan dat ze klanten helpen.
Vele pogingen gedaan om een leuke aanbieding te krijgen en dus klant te blijven maar is dramatisch, uiteindelijk kom je dan bij een servicedeskmedewerker die probeerd om je tevreden te stellen en telt er nog eens 3 euro per maand bij ipv eraf, duidelijk vermeld dat het op de site veel goedkoper staan maar nee hoor, de erg onbeschofte chagrijnige dame houd voet bij stuk dus gelijk gezegd dat ik afscheid neem van Vodafone.
Wederom gebeld om op te zeggen, komt er een kind aan de lijn die zegt: jazeker, dat kan nu al en dan ben je ook gelijk je nummer kwijt.
Wat is Vodafone veel veranderd wat betreft de klantvriendelijkheid en service.
Wij gaan met 4 telefoons vertrekken.
Gelukkig gaat opzeggen makkelijker dan verlengen want een vaste trouwe klant zien ze liever gaan dan komen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
B van Duin
28/08/2017
via website
thumbs down

Overstappen van Telfort naar Vodafone.
Dat heb ik geweten o,o communicatie!
Online formulae ingevuld daarna SMS gekregen met als
Inhoud: We gaan voor je aan de slag.
Dat is dan ook het laatste wat je hoort.
Abonnement bij Telfort loopt gewoon door.
Kontakt met klantenservice Vodafone opgenomen, ronduit onbeschoft te woord gestaan.
Direct order laten annuleren.
Wees wijs en zoek een andere provider!!
Past in ieder geval prima in de club van Ziggo.
Nooit geen Vodafone meer.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
j.terHorst
Geen oordeel
23/08/2017
via website

4 weken geleden nieuwe simkaart besteld, niets gekregen, weer gebeld,antwoord o sorry adres vergeten te vermelden, maar u krijgt hem zo spoedig mogelijk, weer niets gekregen, weer gebeld nu was het antwoord dat ze niet op voorraad waren, eerder waren ze wel op voorraad maar nu plotseling niet meer ik zit nu al met al 4 weken met een telefoon die niet goed werkt en het licht niet aan mijn tel, want ik heb speciaal een nieuwe gekocht om dat men Vodafone steeds zij dat alle instellingen goed stonden, later weer gebeld om dat op mijn niet in mijn Vodafone pagina kon komen en toen bleek er toch een instelling verkeert te staan ik heb mijn oude telefoon weg gegeven maar nu blijkt dat het helemaal niet aan mijn tel licht, al met al veel onkosten en 4 weken met een tel die niet goed werkt en veel bel tegoed naar de maan .
staat hier ook een
ps. ik geloof deze verhalen natuurlijk niet meer, t.zou fijn zijn als jullie eerlijk naar de klant toe zijn
Ik zou het fijn vinden als u mij schadeloos zou willen stellen.

Nuttig? Ja   Nee

PJ. vd Linden
16/08/2017
via website
thumbs down

Ik heb op 09–07-2017 een abonnement afgesloten met aanbetaling van € 292,24 op een toestel. Aangezien de abonnementsvorm na het weekend dat ik besteld heb uit het assortiment is genomen heeft Vodafone de order gecanceld. Hier heb ik geen bericht van gehad via mail of brief, maar hoorde dit nadat ik gebeld had naar de klanten”service”. Deze gaf aan dat ze mijn aanbetaling niet kon vinden. Na wat heen en weer gebel en gemail is de betaling door Vodafone gelokaliseerd. De € 292,24 zouden teruggestort worden. Tot op heden 16-08-2017 heb ik nog steeds mijn aanbetaling niet terugontvangen. Van een helpdeskmedewerker moest ik nu weer betaalbewijzen gaan mailen naar Vodafone. Hoe moeilijk kan het zijn om je administratie behoorlijk af te handelen. Vodafone komt haar afspraken niet na en schiet in de communicatie ernstig tekort. Overstappen naar Vodafone of een abonnement afsluiten bij deze club? NIET DOEN.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lucky
07/08/2017
via website
thumbs down

Op tv uitgebreide reclame over samengaan zigoo en vodafone en €5 korting op je vodafone tarief! Latiekoek dus, geld alleen op een nieuw abbonnement. Zo wordt je dus wel in de maling genomen en ze erkennen dat het verwarrend is! Schande! Oke nog één jaar en dan maar omzien naar een ander, verwarring creeren om mensen binnen te houden is zo niet netjes!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Heidi
31/07/2017
via website
thumbs down

WAARSCHUWING: Begin nooit aan Vodafone. Zoo slecht! 2 weken terug zou mijn nieuwe abonnement ingaan. Zwart op wit per email hiervan een bev. ontvangen. Echter dit abonnement gaat niet in.. en oude abonnement blijft doorlopen. Gevolg: torenhoge buiten-de-bundel kosten! Na 4 x contact opnemen en zeer klantonvriendelijk geholpen te zijn nog geen stap verder. plots blijkt order gecancelled. Wanneer/ door wie? Onbekend.. Brutaal personeel zonder respect of klantvriendelijkheid! Geldgraaiers daar bij Vodafone!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arno
26/07/2017
via website
thumbs down

In april per direct 4 bestaande abonnementen met toestel gewijzigd naar SIM Only abonnementen. In juni bleek de rekening nog steeds te hoog te zijn en bleken de abonnementen niet te zijn aangepast. Na informeren was de order onbekend en konden ze alleen maar zien dat er gebeld was in april. Van de order was een gespreksopname gemaakt, maar kennelijk niet goed verwerkt (zal wel iemand op de verkeerde knop hebben gedrukt). Zij zouden het gaan uitzoeken. Herhaaldelijk gebeld en gevraagd hoe het zit met de creditering van ruim € 300. Na anderhalve maand nog steeds geen reactie gehad. Wij zijn ermee bezig. Als je belt wordt je talloze keren verkeerd doorverbonden, ze vragen telkens weer hetzelfde, toen ik vanuit het buitenland belde was het Vodafone nummer niet eens bereikbaar en kwamen zij er daar pas achter toen ik ze via een chat sessie er op attendeerde, de chatpersoon weigerde aanvankelijk te bellen, omdat ik geen contactpersoon zou zijn, etc. etc. Ofwel de klantenservice van Vodafone is buitengewoon slecht het is 1 grote soap opera. Uren aan de telefoon gehangen en niets verder gekomen. Wij zijn al meer dan 15 jaar klant, maar het wordt tijd voor iets anders. De klantenservice is ooit veel beter geweest, maar nu wordt je behandeld alsof je geen klant bent.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alain
23/07/2017
via website
thumbs down

Zeer slechte ervaring over overstap service, nu twee maanden bezig en het lukt ze niet om met nummerbehoud over te gaan van kpn naar Vodafone.
Kan al die tijd niet bellen en ze communiceren niet. Slechte helpdesk, verschuilen zich achter computer storing etc

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Caroline
14/07/2017
via website
thumbs down

Wat een RAMP dit bedrijf! Bespaar je zelf een hoop ergernis en sluit hier geen abo af!
Na het afsluiten van een abo blijkt dat we hier geen bereik hebben over 3 en 4 G Dus slechte telefonisch bereik en internet is een no go.
Nadat eerst de klantenservice de isolatie van mijn huis de schuld gaf omdat hier wel dekking zou zijn(jaren 60 woning) mijn telefoon niet goed ingesteld zou staan enz enz werd er een klacht naar de technische dienst gestuurd.
Gelukkig worden we heel netjes geholpen en de technische afdeling erkent het feit dat er geen verbinding is.
Jawel we mogen per direct weg!! Hoera, weer terug naar KPN.
We mogen per direct weg bij Vodafone en willen terug naar KPN kunnen jullie dat regelen?? Ja hoor er wordt een aanvraag gedaan en er wordt vermeld dat we per direct weg mogen…… Bij Vodafone is dat 30 dagen :(:(:( Dit in tegenstelling wat er wordt beweerd door de technische afdeling.
Dit verhaal zou nog veel langer kunnen zijn als ik al mijn ervaringen van de afgelopen dagen zou opschrijven maar als ik de klachten zo doorlees denk ik dat het wel duidelijk is dat dit bedrijf ernstige problemen heeft.
Slecht opgeleid personeel die niet de juiste antwoorden weet op vragen.
Een idioot keuze menu waarbij je van keuzemenu naar keuzemenu geleid wordt.
Het principe “van het kastje naar de muur sturen” is hier tot een kunst verheven.

Het is ze gelukt ik heb na uren bellen om een fatsoenlijk antwoord de moed maar opgegeven en ik zit die 30 dagen uit. Ik heb geen behoefte aan nog meer leugens en onwaarheden die me daar verteld worden en mijn tijd is te kostbaar.
Je zal er maar je brood moeten verdienen….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chris
07/07/2017
via website
thumbs down

Ik heb nog steeds een zakelijk abonnement ooit voor 3 abonnementen, daarvan is er nog 1 over die ik gelukkig over een paar dagen op kan zeggen. Wat een VERSSSSSCHRIKKELIJK bedrijf. De laatste negatieve ervaring gaat over het mobiele abonnement dat met nummerbehoud overging naar Tele2, looptijd 2jr. was al verlopen en dus maandelijks opzegbaar. Gevolg: een afschrijving van ruim 1500 euro, gelijk laten storneren door de bank en bellen. Een aardige medewerker die zegt dat het idd niet klopt en het gaat herstellen, twee weken later een herinnering voor het zelfde bedrag, dus weer bellen: antwoord was dat de looptijd van het abonnement nog 4 jaar doorliep, zulke lange abonnement bestáán niet eens, moest de helpdeskmedewerker toch ook wel toegeven. Gelukkig is dat nu wel hersteld maar zie ik op de factuur van het nog enig lopende abonnement een bedrag staan van 2 euro 60, vanwege de extra moeite die Vodafone had moeten doen omdat de automatische incasso van de 1500 euro niet gelukt was. Wat een klant onvriendelijk en onfatsoenlijke zooi. Nog een paar dagen dan ben ik ervan af……….tenzij ook dat nog weer een staartje krijgt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Petra
05/07/2017
via website
thumbs down

Echt een verschrikkelijk bedrijf
Van het jasje naar de muur en dan hup word je er zo uit geknikkerd

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 5 6 7

Vodafone ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met Vodafone en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Vodafone beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Vodafone of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Vodafone vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen van Vodafone vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Vodafone voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Vodafone of naar een andere aanbieder...

Vodafone 1.22 stars 345 reviews