Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
5.9

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
132 positief – 295 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Youfone

Youfone.nl is een aanbieder van sim only en mobiele abonnementen. Zij maken hierbij gebruik van het KPN netwerk, wat een van de beste netwerken van Nederland is. Ze bieden gratis onderling bellen, gratis nummerbehoud en controle over al je kosten. Je kan je eigen bundels samenstellen zodat je altijd precies het abonnement hebt dat je wilt hebben. 250 minuten bellen of smsjes versturen kost je € 4,- internetbundels zijn vanaf € 6,- toe te voegen en sms onbeperkt kost eveneens € 6,- in de maand. Youfone is recentelijk nogal overladen met klachten, onder andere klachten als na het vernietigen van een sim kaart nog facturen ontvangen.

Youfone aanbiedingen en tarieven vergelijken

Vergelijk hier alle Youfone aanbiedingen op basis van uw situatie en voorkeuren. U kunt Youfone ook met andere providers vergelijken om te zien welke sim only deal op dit moment de goedkoopste is.


Youfone ervaringen

Geef Youfone een beoordeling

460 Youfone ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Rachid
24/05/2019
via website
thumbs down

– De beloofde 110 MB/s voor huis internet nooit te bereiken max 40 tot 50%
– Haperende tv en traag zappen ongeveer 5 Sec om van de ene kanaal naar de ander.
– Duurste buiten EU tarief tussen alle abonnementen in Nederland.
– Duurste Data tarief buienland 10 euro/Mb gangbaar rond 2 euro.
– Niet meewerkende klanten service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rachid
24/05/2019
via website
thumbs down

Ik wil zooooo graag weg van Youfone maar moet nog 9 maanden volhouden.
15 maanden geleden overgestapt van Robin naar Youfone met een 2 jarige contract onbeperkt bellen en 5 Gb data, aangetrokken door de geadverteerde scherpe prijzen, mijn moeder ervan overtuigd om ook over te stappen, deze heeft de totaal pakket genomen, meteen bleken er problemen te zijn haperende tv, kast traag bij het het zappen, de beloofde 110 Mb/s nooit te bereiken niet eens de helft was mogelijk, bij het bellen naar de helpdesk werd mij vertel dat ze nooit 110 Mb/s garanderen maar tot 110 Mb/s, na het verwisselen van de modem en de kast bleef alles het zelfde, en konden wij de internet en tv abonnement annuleren wegen contract breuk van Youfone, maar we bleven vast zitten met de mobiele abonnementen, en de verborgen kosten, ik geen echte beller en gebruik zelden mijn mobiel om op het net te gaan, maandelijks rond 200 min en rond altijd onder de 1 Gb, om geen onverwachte kosten te hebben ben ik voor een ruime pakket gegaan, en kijk altijd op My Youfone, niet wetend dat deze gegevens niets te maken hebben met de te ontvangen factuur deze zijn niet real-time, de laatste 2 maanden ben ik voor een verassing na de ander gekomen, ik heb 5 gesprekken van gemiddeld 10 min naar buiten EU regio uit pure noodzaak hiervoor moest ik 75 euro betalen (mocht ik de buitenland bundel willen activeren is deze pas de maand na de aanvraag actief ), na verdere onderzoek ben erachter gekomen dat Youfone bij verre de duurste tarief aanhoudt van alle Abonnement providers in Nederland, mijn moeder had haar telefoon aangezet en meteen de de Data lijn uitgezet toch bij het registratie van de SIM werd er +/- 7 Mb verkeer gestuurd hiervoor moet zij 10 euro per Mb betalen, de gangbaar tarief is rond 2 euro per Mb, lokaal is het 1 euro per Gb, dus absurde woeker tarieven. ik heb contact gezocht om een betaling regeling of een uitstel van betaling wegens de onverwachte kosten en de momentele strikte budget en de bovenstaande uitgelegd dit zijn de ontvangen antwoorden:
================================================================
Beste meneer/mevrouw

Bedankt voor je bericht.

Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend dat de factuur hoog is opgelopen, het is helaas niet mogelijk om een betalingsregeling te treffen voor het betalen van je factuur.

Een fijne dag toegewenst.

Mocht je nog vragen hebben, kun je reageren op deze mail of een nieuw ticket insturen via MyYoufone. Uiteraard is het ook mogelijk telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09.00 – 18.00 uur via het 1200 nummer (gratis voor Sim Only klanten) of via 088-222 9222.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Nisha
Youfone Nederland BV

================================================================

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht.

Hoewel ik begrip heb voor de situatie, kunnen we je geen uitstel van betaling aanbieden. We geven namelijk geen uitstel van betaling.
Dit is helaas een richtlijn van Youfone die we niet kunnen veranderen.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Mocht je nog vragen hebben, kun je reageren op deze mail of een nieuw ticket insturen via MyYoufone. Uiteraard is het ook mogelijk telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09.00 – 18.00 uur via het 1200 nummer (gratis voor Sim Only klanten) of via 088-222 9222.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Jacintha
Youfone Nederland BV

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
van Arragon
24/05/2019
via website
thumbs down

Zelden zo slecht verwelkomt bij het aangaan van een nieuw contract bij een bedrijf. Dit bedrijf doet er letterlijk alles aan om je zoveel mogelijk geld afhandig te maken. Mijn contract ging in op 20-03-2019, op 26-03-2019 kreeg ik een SMS waarbij er werd aangegeven dat ik 80 procent van mijn mobiele data had verbruikt. Deze SMS bevatte misleidende informatie en het bleek dat er al meer dan €100,- buiten de bundel verbruikt was. Om extra kosten te voorkomen wilde ik een extra bundel bij bestellen. Dit kon niet omdat het dataplafond niet aan stond. Vervolgens het dataplafond aan laten zetten toen bleek dat de bundels pas de volgende maand besteld konden worden.

De conclusie was dus 5 resterende dagen extra kosten maken tegen oplichtingstarieven (€0,10 per MB) OF helemaal geen data meer gebruiken.

Kortom nog nooit zo’n slecht bedrijf meegemaakt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joost
23/05/2019
via website
thumbs down

Er wordt niet gewaarschuwd als je je dataplafond nadert, dit is het verdienmodel. Je gaat tientallen tot honderden euro’s over je bundel en dan meldt men dat ze voor 0,50 euro per maand je kunnen blokkeren als je je plafond haalt.

Als je aankaart dat alle andere providers gewoon netjes waarschuwingen sturen bij naderen plafond wordt je onbeleefd en belerend te woord gestaan. Mijd dit bedrijf en neem vooral elders een abonnement!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen
Geen oordeel
21/05/2019
via website

Superslechte provider met nóg slechtere én onbeschofte klantenservicemedewerkster. Ik zou me kapot schamen als ik voor youfone zou werken. Dieven!
Ben al jaren trouwe klant en nooit teveel MB’s gebruikt of wat dan ook. Per ongeluk, als gevolg van wegvallen wifi signaal 1 GB teveel gebruikt (10%), waarvoor ik een bedrag van EUR 110,- mag aftikken (11 x mijn maandbedrag). Had ik mijn dataplafond maar moeten activeren zei de medewerkster doodleuk. Uiteraard ook tegen extra kosten per maand: Niet dus!
Ik vind het oplichtingspraktijken. Tarieven staan op internet hoor meneer. Jaja, maar half uur speuren wellicht te vinden. Dankje de koekoek!
Ik neem z.s.m. afscheid van deze oplichters.

Nuttig? Ja   Nee

Monique
16/05/2019
via website
thumbs down

Zeer slechte provider!! Neem hier nooit een abonnement!! Ik had hem genomen voor mijn dochter zodat ze kon laten weten wanneer ze op school was en dat ze veilig was aangekomen. Allemaal leuk en aardig. Verder zit ze er echt nooit op zowat omdat ik dat als moeder zijnde niet wil omdat ze 8 is en we hem daar niet voor hebben aangeschaft. Vervolgens komt de rekening binnen…… 133 EURO, alsof je naast de pot pist. Ik schrok me rot, ik bel ze op en ze zeggen omdat het voor 2 maanden is (dat begrijp ik omdat hij in april geactiveerd is en in mei de rekening) maar ze heeft een 6 gb internet bundel en binnen 4 dagen zat ze daar al over heen en heeft ze voor 106 euro buiten haar abbo kosten op internet gezeten terwijl hij bijna altijd uit staat!!! Zelfs om half 12 savonds terwijl zij dan allang ligt te slapen en hij voor mij op tafel ligt!! Ja de simkaart registreert dat word er gezegd, hoe kan die kaart dat registreren als de telefoon uit staat!!!! En op school moet ze hem van de juf in haar bureau leggen. En als je belt moet je maar net geluk hebben dat je er door heen komt want ze luisteren niet naar je, zijn totaal niet klantvriendelijk of probleemoplossend en laten je niet eens uitpraten. Stel oplichters daar!! Nooit meer voor ons.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alfred
14/05/2019
via website
thumbs up

Voorheen zat ik bij een andere ‘Gele’ provider waarbij ik een leuke deal had en een paar jaar erg blij was. Tijdens de laatste maanden van 2018 veel issues met storingen gehad op vast en mobiel en zodoende begin januari maar eens overgestapt.
Momenteel erg tevreden, televisie begon wat wankelend maar is goed hersteld en ik heb me laten vertellen dat ze bezig zijn met een grote verbetering van het kastje zelf.
Al met al erg tevreden en ik blijf nog even!

Pluspunten

Internetsnelheid is erg netjes, heb glasvezel met 100 MB en deze draait als een malle
Mobiel doet het zoals hoort, geen op- of aanmerkingen

Verbeterpunten

Klantenservice heeft soms een wat langere wachttijd, 2-3 minuten op een rustige middag zou niet moeten kunnen
Televisie gaf in het begin haperingen en gebruik was wat wisselend

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Natasja
Geen oordeel
10/05/2019
via website

Geen Youfone voor ons!!!

Ongeveer 2 weken geleden een abonnement (SIM-only) afgesloten bij Youfone. Na 5 dagen kwam het simkaartje binnen. Na activatie bleek het nummer al van iemand te zijn! Telefonisch contact gehad. Geen excuses oid en we moesten maar een mail sturen naar de klantenservice en uitleggen wat er aan de hand was. Geen reactie… Weer telefonisch contact gezocht en weer het verhaal uitgelegd. Na een dikke week kwam dan eindelijk een mail dat het nummer dan nu echt moet kloppen. Er was ons een tegemoetkoming beloofd maar daar werd niet over gesproken. Weer telefonisch contact gehad: het kan niet zo zijn dat wij (youfone) u een bestaand nummer hebben gegeven…?! Dus in plaats van excuses kregen we te horen dat wij dit hadden verzonnen. Ongelooflijk toch! Wij hebben totaal geen vertrouwen meer en hebben het abonnement opgezegd!! Het enige wat we toen te horen kregen: u moet nog wel de kosten betalen die zijn gemaakt op het toestel. Hoe triest is dit? Tuurlijk hebben wij kosten moeten maken om de telefoon uit te proberen…. Lieve mensen, ik hoop dat dit bericht voor jullie een waarschuwing is en een hoop ellende bespaart! Voor ons geen Youfone meer!!!

Nuttig? Ja   Nee

Truus Smitskamp
29/04/2019
via website
thumbs up

Pas geleden overgestapt. Ik ben heel erg tevreden. Alles werd mij goed uitgelegd en ik ben goed geholpen met mijn overstap.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Talita van Bree
18/04/2019
via website
thumbs up

Recentelijk met veel plezier de tweede aansluiting bij Youfone gestart, wanneer deze ook naar tevredenheid blijft werken wellicht internet+tv eens proberen.

Pluspunten
– prijs
– klantenservice (heb veel prettige gesprekken gehad)
– bereik

Verbetering
– factuur overzicht
– bij het bestellen van mijn tweede sim kon ik geen datum selecteren, dit was verwarrend

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 8 9 10

Youfone ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met Youfone en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Youfone beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Youfone of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Youfone vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen van Youfone vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Youfone voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Youfone of naar een andere aanbieder...

Youfone 2.94 stars 460 reviews