Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
5.7

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
138 positief – 325 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Youfone

Youfone.nl is een aanbieder van sim only en mobiele abonnementen. Zij maken hierbij gebruik van het KPN netwerk, wat een van de beste netwerken van Nederland is. Ze bieden gratis onderling bellen, gratis nummerbehoud en controle over al je kosten. Je kan je eigen bundels samenstellen zodat je altijd precies het abonnement hebt dat je wilt hebben. 250 minuten bellen of smsjes versturen kost je € 4,- internetbundels zijn vanaf € 6,- toe te voegen en sms onbeperkt kost eveneens € 6,- in de maand. Youfone is recentelijk nogal overladen met klachten, onder andere klachten als na het vernietigen van een sim kaart nog facturen ontvangen.

Youfone aanbiedingen en tarieven vergelijken

Vergelijk hier alle Youfone aanbiedingen op basis van uw situatie en voorkeuren. U kunt Youfone ook met andere providers vergelijken om te zien welke sim only deal op dit moment de goedkoopste is.


Youfone ervaringen

Geef Youfone een beoordeling

508 Youfone ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Jenny
Geen oordeel
06/03/2021
via website

Het aanschaffen van iets bij youfone is in een mum van tijd geregeld. Maar na 2 maand heb ik andere ervaringen: Ik heb al een week lang geen tv. De klantenservice krijg je amper te pakken (na 40 minuten in de wacht) Vervolgens word je van het kastje naar het muurtje gestuurd. Ook reagere op social media of mail heeft weinig zin. Inmiddels heb ik een verzoek gedaan tot ontbinding van de overeenkomst, reactie? GEEN. Volgende stap: abonnementincasso laten terugstorten? Hopen dat er dan gereageerd wordt?

Nuttig? Ja   Nee

Marcel
Geen oordeel
16/01/2021
via website

Let op vriendendienst link geeft geen korting
Ik heb gebruik gemaakt van de vriendendienst link van youfone. Hierdoor ontvang je €15 en de nieuwe klant ook. Ik heb twee nieuwe klanten bij youfone ondergebracht. De aanvraag is gelukt, Echter de korting wordt niet gegeven, omdat ik de link niet gebruikt zou hebben. Telefonisch wordt mij verteld dat het de goede link is, maar dat ze me handmatig de korting niet kunnen verwerken. In een mail wordt me nu €5 aangeboden. Een bijzonder onvriendelijk gebaar. Als je €5 kunt aanbieden, dan kun je ook €15 aanbieden. Bijzonder ontevreden over youfone.

Nuttig? Ja   Nee

Petra Sip
Geen oordeel
19/11/2020
via website

Hallo Youfone
Jullie kunnen me wel een mail sturen dat de factuur rond de 20e afgeschreven gaar worden. Maar die ga ik dan terugboeken want ik heb nog steeds geen tv en geen internet van jullie.

Ook krijg ik herrineringen van Guidion dat ik een afspraak moet maken om alles aan te laten sluiten .
Maar ik heb nog steeds het benodigde kastje niet ontvangen .en Guidion is hier al 2 keer geweest om aan te sluiten maar had niet de juiste apperatuur voor glasvezel aansluiting …

Dus ik weet niet waar jullie nou eigenlijk mee bezig zijn , maar ik zit nu al vanaf 7 oktober zonder tv en internet …

Daarom heb ik jullie dan ook een in gebrekestelling gestuurd en aangegeven dat mijn vertrouwen in jullie -/-200 is ….

Ik heb zo een spijt dat ik me bij jullie aangemeld heb.

Ik heb nog nooit zo een slechte service meegemaakt .

Stap niet over naar Youfone een brok ellende

Nuttig? Ja   Nee

Hans Den Hertog
Geen oordeel
12/11/2020
via website

Stap niet over naar Youfone, de App werkt niet goed, storingen, slechte service, pervers verdienmodel, goedkoop is duurkoop etc. Etc.

Nuttig? Ja   Nee

LOTTE BOUMA
Geen oordeel
29/10/2020
via website

Onbetrouwbaar naar bedrijf wat ondanks wettelijke regels inzake herroepingstermijn doet alsof deze regels niet voor haar gelden.
Na een review op klacht.nl belooft bedrijf oa de betalingen in te trekken.
Echter bedrijf wil kennelijk alleen op revieuwsites de schone schijn laten zien want per mail blijven aanmaningen gewoon komen.
LAK AAN WETTELIJKE REGELS EN LAK AAN EIGEN ‘BELOFTES’
JAMMER DAT ANNO 2020 NU ZOVEEL MENSEN THUIS WERKEN ZULKE BEDRIJVEN OP DE MARKT ZIJN. DIT SOORT MALAFIDE PRAKTIJKEN HOREN NIET THUIS OP EEN ZAKELIJKE MARKT.

Nuttig? Ja   Nee

Langenhoff
Geen oordeel
18/10/2020
via website

Pfff misschien het laatste redmiddel om hier iets te schrijven over dit hoofdpijndossier.
Al ruim 2.5 maand dagelijks problemen met Youfone. Mijn beeld verandert van kleur ongeveer elke 10 minuten. Ik krijg dan een groen blauwe waas te zien.
Dit is al zo vanaf de dag van levering.
De enige manier om dit weg te krijgen is de ontvanger opnieuw opstarten of de hdmi kabel verwijderen en terug insteken. Is niet fijn TV kijken en Youfone krijgt het niet voor elkaar om dit te verhelpen. Ja met een av kabel is het probleem weg maar dan heb ik geen HD kwaliteit meer.
Ik heb de incasso van het abonnementsgeld terug laten storten. Al 2,5 maand moet ik bellen en vooral lang wachten.
Ik vraag ze om het op te lossen en dan pas betaal ik.
Er gebeurt niets bij Youfone. Ik zou een paar keer worden teruggebeld. Is nooit gebeurd. Ik ben nu afgesloten en wacht op een pakket van een andere aanbieder. Ik ga er geen energie meer insteken en ik zal iedereen afraden om in zee te gaan met Youfone.

Tevens heb na het lezen van de overige recensies het programma Radar benaderd om deze kwestie aan te kaarten. Misschien dat media aandacht zaken in gang zet.

Nuttig? Ja   Nee

Vanekelen Janssen daalen
Geen oordeel
21/09/2020
via website

Oplichters.
Abonnement online gebeld 3gb plus 3gb
En gratis bellen en sms.
Maar niet dus.
Volgens you fone 2gb plus 2gb.
En nu LET op.
16augustus in gegaan en nu een rekening die eigen Lijk 10EURO MOEST Z8JN.
EEN BEFRAG VAN 97EURO.
GEBELD EN JA IK KRIJG 7.50 COLANCE GELD ER AF.
OPLICHTERS KIJK UIT.
ZE HOUDEN ZICH NIET AAN WAT JE HEB AFGESPROKEN.
KIJK UIT EVHTE OPLICHTERS.

Nuttig? Ja   Nee

c
Geen oordeel
15/09/2020
via website

Aub neem geen abbo hier. Ze rekening per 1ste van de maand. Waardoor he nieuwe abbo dus niet Volledig is. De sms dat je op 80%zit loopt 2 dagen achter waardoor je dus te laat je data uit kan zetten. Waardoor we nu een rekening van 80 euro hebben. Omdat we dachten dat de 4 g gewoon vanaf de eerste datum inging. We hebben meteen de abbo opgezegd. Je wordt opgelicht. En wachttijd telefoon 30 a 40 min.

Nuttig? Ja   Nee

1 9 10 11

Wat mensen over Youfone vertellen.

Heeft u ervaringen met Youfone en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u elke aanbieder beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Aanbieders vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten welk aanbod voor u de beste keuze is.

Youfone 2.84 stars 508 reviews