Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
5.9

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
124 positief – 278 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Gsm aanbiedingen vergelijken

Youfone

Youfone.nl is een aanbieder van sim only en mobiele abonnementen. Zij maken hierbij gebruik van het KPN netwerk, wat een van de beste netwerken van Nederland is. Ze bieden gratis onderling bellen, gratis nummerbehoud en controle over al je kosten. Je kan je eigen bundels samenstellen zodat je altijd precies het abonnement hebt dat je wilt hebben. 250 minuten bellen of smsjes versturen kost je € 4,- internetbundels zijn vanaf € 6,- toe te voegen en sms onbeperkt kost eveneens € 6,- in de maand. Youfone is recentelijk nogal overladen met klachten, onder andere klachten als na het vernietigen van een sim kaart nog facturen ontvangen.

Youfone aanbiedingen en tarieven vergelijken

Vergelijk hier alle Youfone aanbiedingen op basis van uw situatie en voorkeuren. U kunt Youfone ook met andere providers vergelijken om te zien welke sim only deal op dit moment de goedkoopste is.


Youfone ervaringen

Geef Youfone een beoordeling

432 Youfone ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Ralph
08/11/2018
via website
thumbs down

Oneerlijk bedrijf, ze lijken goedkoop maar zijn gehaaid in geld verdienen via achterdeurtjes. let goed op de kleine lettertjes, contract start per 1e van de maand, niet op de dag dat je contract begint. Als je dan onder je maandelijkse limiet blijft, maar over je “4/5 maandelijkse limiet” pakken ze alle gegeven korting in de 1e maand terug (plus extra winst) . Ze laten je vervolgens niet met verantwoordelijken spreken.

Karma voert terug op de persoon, succes met het verschuilen achter je bedrijf!

Dr. Ir. R Lindeboom

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maarten
26/10/2018
via website
thumbs down

Youfone; goedkoop, maar ver ondermaats en achterbaks

Ik heb twee maanden geleden Youfone tv afgesloten: “een goede aanbieding en prima pakket” dacht ik, “en zo niet heb ik altijd nog twee weken bedenktijd… ” dacht ik bovendien. Nou, niets was minder waar. Want na twee weken van opstartproblemen en een drietal monteurs over de vloer te hebben gehad, bleek de kwaliteit van tv totaal ondermaats: storingen, haperingen, beelduitval… en dat nog los van de TOTAAL onpraktische interface en afstandsbediening. Oftewel: direct de volgende dag gebeld dat ik gebruik wil maken van de bedenktijd en mijn jaarcontract wil beëindigen. “Helaas, dat kan niet” kreeg ik terug, de bedenktijd gaat in op het moment dat je het contract afsluit, niet dat het ingaat. Het feit dat dat zo breed wordt gecommuniceerd zonder deze (toch wel belangrijke) voorwaarde is natuurlijk al absurd op zich, want hoeveel mensen maken nu een weloverwogen keuze voor iets als een internetprovider en bedenken zich?! Daarnaast creëert Youfone met de bedenktijd het beeld dat dit is vanaf het moment dat je het product in gebruik neemt. Wassen neus nr 1 dus.

Volgens zit ik dus vast aan een product dat niet naar behoren werkt. Nu ben ik iemand die niet perse veel klaagt, maar ik laat me zeker niet piepelen en bijt me ergens dan echt in vast. Oftewel: na 2 maanden met 20 tot 25 belletjes en mailtjes naar de klantenservice, 10-15 slechte reviews op diverse sites of social media en tientallen mensen die ik persoonlijk Youfone heb afgeraden, zijn we op een punt beland dat ik een heuse handreiking krijg, een ‘coulanceregeling’ zoals Youfone het zelf noemt. Zij bieden aan tv uit mijn pakket te halen! Yes! Ik zou dan €28,- per maand betalen voor Internet alleen.

Uhh… ho, maar wacht eens even… mijn contract loopt nog 10 maanden: de eerste 6 maanden betaal ik nog 19,95 en daarna nog eens 4 maanden de ‘volle mep’ van €41,95. Samen: €287,50 (gedeeld door 10 is dat? Juist: 28 euro en 75 cent). Oftewel ik zou nagenoeg hetzelfde betalen, zonder tv te ontvangen. Youfones ‘coulanceregeling’ is een middelvinger, een regelrechte belediging. En ik kan er eerlijk gezegd nog steeds giftig van worden als ik eraan denk. Ridicuul.

Nee dus. Ik heb aangegeven het een goed idee te vinden tv uit het pakket te halen, maar dan (fair is immers fair) wel volgens de prijzen die zij zelf hanteren: de eerste 6 maanden voor €19,95 (tv + (alleen tv) = €22/mnd.

Nee dus, doen ze niet. Wel bieden ze aan de eerste 6 maanden €19,95 te rekenen voor alleen internet en daarna €28,- per maand: €231,70 in totaal en dus €55,80 korting, oftewel €5,58 per maand zonder tv. Youfone, ga je schamen. Iedereen die Youfone overweegt: doe…het…niet…

Ik ga maar weer even bellen denk ik. Ik kan immers nog steeds niet pauzeren zonder dat het beeld direct weer verspringt naar ‘live’, de app doet het nog steeds niet en tv-kijken zonder haperingen is er bovendien ook nog niet bij…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M
17/10/2018
via website
thumbs down

1. Algehele indruk: verschrikkelijk

2. Tarieven: goedkoop is duurkoop. Voor elke keer dat je je telefoon opnieuw opstart en je je pincode in moet toetsen, kost het je 30 cent. Want “er moet een SMS uitgaan naar Groot-Brittannië, daar staat Apple gevestigd.” En dit telt dan als een “SMS naar het buitenland.” Dat van GB klopt, maar alle andere providers nemen dit voor hun eigen rekening. Dit valt dan ook te verwachten normaliter!

3. Eerlijkheid product: je krijgt je belminuten en data wel, maar nooit een waarschuwing wanneer je zoveel procent hebt verbruikt of zelfs over de limiet gaat. Veel extra kosten.

4. Verkoopmethoden: ze weten je binnen te haken met allerlei mooie praatjes die niet worden nagekomen.

5. Overstapproces: ronduit vreselijk. Mijn andere sim only was afgelopen en op een of andere manier was het niet mogelijk om met nummerbehoud over te stappen. Na 3 weken 24/7 met ze te hebben gebeld en mailcontact te hebben gehad, maar een nieuw nummer gekregen.

6. Service: dramatisch. Ze behandelen je als een klein kind of als iemand die geen verstand van zaken heeft. Vooral Bart! De manier waarop met je als klant wordt omgegaan is om te huilen, zo kinderachtig. Elke zin eindigde met “, naam”. Al de belminuten die naar de klantenservice uit zijn gegaan, zijn allemaal verspild. Je hebt niets aan ze.

7. Klachtafhandeling: ook afgrijselijk. Ik kon met mijn sim only nauwelijks gebruik maken van het 4G netwerk, het laadde niet ookal stond alles goed. Ik wilde mijn contract dus ontbinden: zij leveren niet de service waarvoor ik heb getekend in het contract. Krijg ik wel tot drie keer toe een standaard antwoord via de mail terug waarin ik een uitvraagprocedure moet invullen voor * bellen * !!!. Het ging bij mij over data! Ik heb hele verhalen geschreven met wat er allemaal al gedaan is, ben naar een telecomwinkel geweest en zij hebben alles gecontroleerd. Het lag aan YouFone, maar dit gaan ze nóóit bekennen. Ik ben tot op het heden dus nog niet van mijn contract af. Ik heb mij contract voor 30 euro opengebroken, en het abonnement van 3 euro genomen. Nu moet ik dus maar twee jaar lang elke maand 3 euro betalen….. en weer een nieuw nummer bij een andere provider. Sukkels.

7. Kwaliteit netwerk: slecht. Zoals eerder aangegeven heb ik amper gebruik kunnen maken van het netwerk. Maar hier werd niets aan gedaan.

8. Facturatie: oneerlijk, zoals eerder aangegeven moet je ook nog een 30 cent betalen voor elke keer dat je je toestel opnieuw opstart en je je sim code in vult.

9. Inlogomgeving: de MyYouFone app werkt heel vaak niet, dus slecht. Wat is hier niet slecht?

10. Aanbevelingswaardig? 3 keer nee. Iedereen die overweegt om een contract aan te sluiten bij YouFone, doe het niet! De tarieven zijn zo verleidelijk, ik ben hier ook ingetrapt. Maar het enige wat YouFone je oplevert is een hoop stress en gedoe. Doe het niet!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M
17/10/2018
via website
thumbs down

1. Algehele indruk: verschrikkelijk

2. Tarieven: goedkoop is duurkoop. Voor elke keer dat je je telefoon opnieuw opstart en je je pincode in moet toetsen, kost het je 30 cent. Want “er moet een SMS uitgaan naar Groot-Brittannië, daar staat Apple gevestigd.” En dit telt dan als een “SMS naar het buitenland.” Dat van GB klopt, maar alle andere providers nemen dit voor hun eigen rekening. Dit valt dan ook te verwachten normaliter!

3. Eerlijkheid product: je krijgt je belminuten en data wel, maar nooit een waarschuwing wanneer je zoveel procent hebt verbruikt of zelfs over de limiet gaat. Veel extra kosten.

4. Verkoopmethoden: ze weten je binnen te haken met allerlei mooie praatjes die niet worden nagekomen.

5. Overstapproces: ronduit vreselijk. Mijn andere sim only was afgelopen en op een of andere manier was het niet mogelijk om met nummerbehoud over te stappen. Na 3 weken 24/7 met ze te hebben gebeld en mailcontact te hebben gehad, maar een nieuw nummer gekregen.

6. Service: dramatisch. Ze behandelen je als een klein kind of als iemand die geen verstand van zaken heeft. Vooral Bart! De manier waarop met je als klant wordt omgegaan is om te huilen, zo kinderachtig. Elke zin eindigde met “, naam”. Al de belminuten die naar de klantenservice uit zijn gegaan, zijn allemaal verspild. Je hebt niets aan ze.

7. Klachtafhandeling: ook afgrijselijk. Ik kon met mijn sim only nauwelijks gebruik maken van het 4G netwerk, het laadde niet ookal stond alles goed. Ik wilde mijn contract dus ontbinden: zij leveren niet de service waarvoor ik heb getekend in het contract. Krijg ik wel tot drie keer toe een standaard antwoord via de mail terug waarin ik een uitvraagprocedure moet invullen voor * bellen * !!!. Het ging bij mij over data! Ik heb hele verhalen geschreven met wat er allemaal al gedaan is, ben naar een telecomwinkel geweest en zij hebben alles gecontroleerd. Het lag aan YouFone, maar dit gaan ze nóóit bekennen. Ik ben tot op het heden dus nog niet van mijn contract af. Ik heb mij contract voor 30 euro opengebroken, en het abonnement van 3 euro genomen. Nu moet ik dus maar twee jaar lang elke maand 3 euro betalen….. en weer een nieuw nummer bij een andere provider. Sukkels.

7. Kwaliteit netwerk: slecht. Zoals eerder aangegeven heb ik amper gebruik kunnen maken van het netwerk. Maar hier werd niets aan gedaan.

8. Facturatie: oneerlijk, zoals eerder aangegeven moet je ook nog een 30 cent betalen voor elke keer dat je je toestel opnieuw opstart en je je sim code in vult.

9. Inlogomgeving: de MyYouFone app werkt heel vaak niet, dus slecht. Wat is hier niet slecht?

10. Aanbevelingswaardig? 3 keer nee. Iedereen die overweegt om een contract aan te sluiten bij YouFone, doe het niet! De tarieven zijn zo verleidelijk, ik ben hier ook ingetrapt. Maar het enige wat YouFone je oplevert is een hoop stress en gedoe. Doe het niet!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
J.cats
27/09/2018
via website
thumbs down

Youfone is alleen op veel geld buiten bundels uit. Zeer klantonvriendelijk ze gaan over lijken. BEGIN HIER NOOIT AAN

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Andrei
26/09/2018
via website
thumbs down

I ordered a sim-only subscription but the order never got to me! I’ve sent an email to them and also never replied. More than this, I continued to get charged monthly for this service which was also supposed to be for one month only: “Contractduur: 1 maand”.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dinie
Geen oordeel
21/09/2018
via website

Doordat ik wegens omstandigheden bij iemand ga inwonen,en mijn contract nog niet is afgelopen,ben ik verplicht om de resterende maanden door te betalen,terwijl je bij andere providers het met 50 euro kunt afkopen, vind dit niet kunnen,want heb straks geen inkomen meer

Nuttig? Ja   Nee

Maarten
19/09/2018
via website
thumbs down

Youfonetv… doe het niet. Je betaalt weinig voor een slecht product… en de 14 dagen bedenktijd is een wassen neus: die gaat in op het moment dat je het contract afsluit, niet vabaf dat je het in gebruik neemt (Wat minimaal een week later is) en dan pas kom je erachter hoe vreselijk slecht het is… haperingen (heel veel haperingen), slechtste interface ooit, afstandsbediening met 3 knoppen zo’n beetje… (zo onhandig…). Vreselijk veel spijt van. Contract opzeggen kon door mijn 12 maanden volledig te betalen… wat een desillusie. Nooit meer. Doe het niet.. tip.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Charlot
18/09/2018
via website
thumbs up

Erg blij met youfone.
Alles werkt al 2 jaar naar behoren. Net weer verlengd voor 2 jaar!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fc
25/08/2018
via website
thumbs down

Ze misleiden qaar je bij staat met de kleine letters. Blijf uit de buurt van Youfone. Ik heb er spijt van dat ik bij hun een abonnement heb genomen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Geïrriteerd
Geen oordeel
22/08/2018
via website

Oplichters afb van 20000 mb en dan toch een rekening krijgen van 70 euro!!!

Nuttig? Ja   Nee

kim
17/08/2018
via website
thumbs down

oplichters van ergste soort
mensen kijk uit met deze oplichters GA NIET MET ZE IN ZEE
wij hadden ze zouden 9,50 betalen maar kregen rekeningen van 80 euro
je krijgt als je buiten je bundel zit geen waarschuwing en daar pakken ze je op ga niet met ze in zee hoe mooi het ook klinkt ze trekken je leeg oplichters van ergste soort
mensen kijk uit met deze oplichters GA NIET MET ZE IN ZEE
wij hadden ze zouden 9,50 betalen maar kregen rekeningen van 80 euro
je krijgt als je buiten je bundel zit geen waarschuwing en daar pakken ze je op ga niet met ze in zee hoe mooi het ook klinkt ze trekken je leeg

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sjoerd Lagraauw
20/07/2018
via website
thumbs down

YouFone. DOE HET NIET!!
Dus NOGMAALS twijfel je nog over YouFone? DOE HET NIET!

Vorige maand zowel TV + Internet als een mobiele SIM only abbo. Grootste fout die ik ooit heb gemaakt.

Op een of andere vage manier is een sim only die je aanvraagt op 6/6 pas actief per 15/7? Bijzonder maar oke.

Daarnaast zit ik nu al 3 dagen zonder tv en internet omdat YouFone “vergeten” is het pakket met zender en router op te sturen. Als ik bel krijg ik antwoord dat ze een pakket hebben aanvraagt maar dat ze verder niet kunnen zien of het al onderweg is.

Als ik aangeef dat ik al meerdere dagen zonder zit, door een fout van YouFone, en daarom extra kosten heb moeten maken krijg ik niet eens een excuus. Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat je voor de gemaakte kosten gecompenseerd wordt.

Daar zijn ze echter bij YouFone ABSOLUUT niet van. Ze blijven gewoon constant het zelfde verhaal afsteken dat het pakket is aangevraagd en dat ze ons op de hoogte zullen houden. Geen enkel zuchtje begrip te bekennen bij YouFone.

Dus twijfel je nog over YouFone? DOE HET NIET!

EDIT: Wederom contact opgenomen. Nog steeds geen internet en of TV pakket ontvangen. Ik krijg te horen dat ze per 1 augustus kunnen leveren! Dat dit betekend dat ik dan 3 weken zonder tv en internet zit / gezeten heb schijnt geen indruk te maken. Onder het contract kan ik niet meer uit, ondanks dat zij hun kant van het contract niet nakomen. Ik mag €350 neertellen om van ze af te komen.. Het wordt maar gekker en gekker.

Dus NOGMAALS twijfel je nog over YouFone? DOE HET NIET!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jansen
14/07/2018
via website
thumbs down

Wat een nare organisatie is dit. lees de ervaringen over te hoge rekeningen, slechte data, nare klantenservice en noem maar op mensen. Sluit liever een abonnementen af bij een andere provider dan bij Youfone want goedkoop betekend hierbij ZEER DUUR uit. Ik roep een ieder op om de slechte ervaringen te melden al is het alleen maar om andere mensen te waarschuwen. EEN GEWAARSCHUWD MENS TELT VOOR TWEE. Dus niet doen mensen, begin er NIET aan!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
J van der Heijden
26/06/2018
via website
thumbs down

Alleen maar ELLENDE met youfone TV. Opnemen, terugkijken ,pauzeren, alles werkt maar half of valt steeds weg. De klantenservice is echt klote. We wilde onder het contract uit omdat er vanuit YOUFONE geen oplossing kwam, maar nee, dat lukte niet. Gelukkig hebben we het via de DAS rechtsbijstandverzering kunnen oplossen.

NOOIT GEEN YOUFONE!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remco
26/06/2018
via website
thumbs down

Youfone lijkt een fijne goedkopen provider te zijn. Echter, de enige manier om goedkoop te zijn is om je klachten helemaal uit te knijpen zodra ze ook maar 1 m/b over de bundel heen gaan. Als je in het buitenland bent wordt het helemaal bizar. Zelfs als je je dataroaming uitzet wordt er nog internet gebruikt. Welliswaar was dat bij mij maar 6 mb in een hele week. Wat een probleem schijnt te zijn van apple. Dat er op de achtergrond toch iets in werking blijft. Youfone maakt daar dankbaar gebruik van en factureert €7,50 per M/b!!! Het zal allemaal volgens de boekjes zijn, maar het voelt als diefstal. Als je verhaal haalt bij de klantenservice wordt je nog bijna geschoffeerd omdat je niet begrijpt waarom dit zo gaat. Er wordt je heel duidelijk gemaakt dat Youfone de goedkoopste is en niet kan vergelijken met andere providers. In het kort komt het er dus op neer dat ze met dat argument hun klanten onbeschoft te woord kunnen staan en klanten kunnen ‘oplichten’

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
rutger gaastra
25/06/2018
via website
thumbs down

Ontzettend slechte ervaring met zowel de diensten, als de klantenservice.

Anderhalve maand niet aangesloten geweest, geen fatsoenlijke hulp en ook geen compensatie.

De klantenservice zit vol met 16 jarige kinderen die geen idee hebben wat ze doen of hoe ze iemand verder kunnen helpen. Ze beloven altijd terug te bellen maar dat is ze nog nooit gelukt.

Ze schuiven alle problemen altijd op andere partijen en nemen zelf nooit de eigen verantwoordelijkheid op zich.

Never nooit bij deze provider aansluiten!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lieveranoniem
24/06/2018
via website
thumbs up

Omdat in juni loopt mijn t-mobile abbo af,ging ik online kijken voor goedkoper sim only. Als ik had hier gelezen zal ik nooit Youfone kiezen. Zo slechte internet. war ik 4 jaar bij t-mobile “normaal” internet kon gebruiken, krijg ik nu of helemaal geen signaal of hele zwakke signaal. Het wisselt constant van 4g netwerk naar 3g of E(weet niet eens wat dat is) Heel irrtant. en nog 2 jaar vast. Miskoop!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sedef
12/06/2018
via website
thumbs up

I will try to go by the rating list:
1- I have a terrible overall impression because they are full of excuses and they have a very unethical way of doing business.
2- Their prices seem to be lower than most other providers but they found a way to compensate themselves for it by charging you out of your bundle. In the end, you pay at least as much as you would have for a more expensive contract (but at least you can trust your provider, hopefully)
3- As I said above, very very unethical, therefore dishonest, product. I was charged mobile data while I was outside of EU with my Mobile Data OFF. Apparently because they are a low budget provider, they don’t turn all their services off (unlike other providers) so there is always some background data and there is NOTHING we as users can do about it except for taking our sim cards out of our phones and not be accessible at all, or calling them every single time we are travelling out of the roaming zone so that they can turn of all mobile services for us (meaning that you can’t turn your mobile data on even if you wanted to pay for it and you have to call them again to reactive it once you are back home, and not have mobile data until its a working day for them)
4- I think sales methods relate to the prices and (dis)honesty of the product. They bait you in with their lower prices and then hit you hard.
5- I had a very smooth switching process. Sim card was delivered on time and all services were working from the first day of contract onwards
6- Service was overall fine, I never had a problem with accessibility or network. Except that on my first day on holiday in Sweden I had no mobile data for some reason.
7- Complaints seem to be handled well BUT they don’t really solve anything. I always contacted them in writing (i read some reviews of people who had to wait 30 minutes on the line) and I always received a response within a couple of days. But again, it’s not a solution, just blah blah.
8- The network quality didn’t bother me in my 6 months using YouFone
9- I have major issues with billing as I explained above. I had expenses incurred out of my bundle although my mobile data was off.
10- It is quite a user-friendly interface they have to check your bundle usage, change your info, and see bills etc.
11- I would never ever recommend YouFone especially for people who travel and don’t want to freak out about when and where extra charges may occur.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Noortje
06/06/2018
via website
thumbs down

Ben overgestapt van Telfort 2 GB naar Youfone 10 GB omdat ik meer GBs nodig had en ik bij Youfone minder ga betalen dan bij Telfort. Mijn nieuwe abonnement zou vorige maand in gaan met nummerbehoud. Nu na 21 dagen nu nog steeds geen actief abonnement. Niet meer bij oude provider Telfort en ook nog niet bij nieuwe provider Youfone. Klantenservice Youfone geeft KPN de schuld, daar zou (al 21 dagen…) een storing zijn. Lijkt me onwaarschijnlijk dat niemand de afgelopen 21 dagen met nummerbehoud heeft over kunnen stappen naar KPN of een dochterbedrijf ervan.
Ik krijg wel gemeende excuses en word aan telefoon en via Twitter snel en vriendelijk te woord gestaan, maar ik wil gewoon bereik!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hanna
25/05/2018
via website
thumbs down

Vreselijk nu 2 maanden klant van youfone en toren hoge rekeningen heb er zo een spijt van dat ik ben overgestapt zit met een 2 jarige Abb vast maar de Sim blijft in de kast we gaan hem niet meer gebruiken ik vertrouw het gewoon niet mensen die jezelf dit niet aan is gewoon legale oplichting ! Zo teleurgesteld dat dit nog gewoon kan

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan
17/05/2018
via website
thumbs down

Probeer ook geen alles in een de zelfde puinhoop als bij telefonie goed koop ja maar je kan er niets mee tv kijken ja internet niet beveiligt en je dure cinemaset niet aante sluiten en geen radio !!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
fxgm
Geen oordeel
06/05/2018
via website

Youfone is ONLY CHEATING YOU! They say “unlimited bellen” but then everything is limited and incredibly expensive!! Do you want to close the contract? They oblige you to pay it all!!! THIS IS REALLY UNACCEPTABLE!!!

Nuttig? Ja   Nee

M. Ritzema
02/05/2018
via website
thumbs down

Onlangs opgestapt van Tele2 naar Youfone. Helaas heb ik de vriendendienstcode bij mijn bestelling niet ingevoerd. Achteraf Youfone gevraagd of dat alsnog kon. Het antwoord was negatief maar ik kon wel mijn bestelling annuleren binnen 14 dagen en opnieuw de bestelling met de vriendendienstcode doorvoeren. Weet niet of ik dat ga doen aangezien ik een mooi 06 nummer heb.Zal ze nog eens bellen om te vragen of dit echt niet anders op te lossen is. Dus voor nu een negatieve klantonvriendelijke beoordeling.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
irma
26/04/2018
via website
thumbs down

Stap niet over, ik heb een abonnement voor mijn zoon afgesloten van 10gb, hij zit er binnen maand al overheen waarna ze vreselijk asociale bedragen gaan berekenen, ik heb dit nog nooit meegemaakt, dezelfde ervaring al heel veel mensen met mij, heb het internet nu voor de rest van de maand laten blokkeren, maar moet zelf weer bellen begin volgende maand om de blokkade op te heffen heel apart.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sally
24/04/2018
via website
thumbs down

Ik ben vorige maand overgestapt naar youfone na jaren tevredenheid bij tele2. Ik ben overgestapt omdat het een paar euro per maand scheelde. Nu heb ik mijn eerste factuur gehad van 230 euro! Ik heb nooit buiten mijn bundel gezeten bij Tele2. Bij youfone informeren ze je NIET als je buiten je bundel zit. De klantenservice achteraf is verschikkelijk ze wijzen op eigenverantwoordelijkheid en het aanzetten van een dataplafon. Ik ben GELIJK weer overgestapt naar tele2. Dit bedrijf is ondoorzichtig en maken misbruik van hun onwetende klanten. Zoek klachten over youfone en facturen en je ziet dat dit vaker voorkomt. STAP NIET OVER!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Debby
24/04/2018
via website
thumbs down

Al 6 dagen aan het wachten op een werkende Sim-kaart. Als excuus wordt gezegd dat er al dagen storing is bij Youfone.
Zit ik hier zonder service en kan dus niks….Elke dag al gebeld en elke dag zou het opgelost worden. Wat een prut-provider die helemaal niet begaan is met de consument….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tijmen Hupkens
23/04/2018
via website
thumbs down

Wat een prutservice bij Youfone.

Aanvraag gedaan om over te stappen op 10 mei, op 17 april ineens een berichtje dat mijn overstap gelukt is en dat ik kan bellen. Buiten dat dit bijna een maand te vroeg is werkt de sim kaart ook nog steeds niet. Het is inmiddels 23 april en ik zit dus al 6 dagen zonder telefoon. Ondanks dat ik elke dag bel met de klantenservice voelen de medewerkers totaal geen druk dit op te lossen. Contact met een IT afdeling is alleen mogelijk via een ticketsysteem en vervolgens kan het 5 dagen duren, belachelijke gang van zaken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Loes
22/04/2018
via website
thumbs down

Wat een verschrikkelijke dieven!!!

Ze bieden een mooi sim only abonnement aan, echter je hebt als klant niet in de gaten hoe je ontzettend je wordt afgezet als je over de bundel heen gaat. Door het bekijken van een aflevering waarvan ik dacht dat het op wifi ging, ineens 1700 MB boven mijn bundel uitgekomen. Je krijgt pas een smsje als je als €167.75 kosten hebt gemaakt waarbij ook direct je internet geblokkeerd wordt. Zodra je belt met de klantenservice denken ze op geen enkele manier mee en wordt je enkel gewezen op het feit dat je zelf geen bundelplafond hebt ingesteld en moet ik het zelfs als een service zien dat ze me nog laten weten ‘waarom’ ik afgesloten wordt van internet.
Youfone is de enige provider die bewust niet meegaat in de ‘gedragscode Transparante Mobiele Datagebruikt’ oftewel, ze wachten gewoon tot je over je bundel gaat om buitensporige bedragen te kunnen afschrijven van je rekening!

Kortom, nooit mee in zee gaan! Erg vervelende verrassingen betreffende zaken waarvan je als klant verwacht dat iets netjes geregeld wordt. Heel snel mijn abonnement stopgezet en ergens ander een abonnement afgesloten, om mezelf veel geld maar vooral frustratie te besparen!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marc
Geen oordeel
17/04/2018
via website

Overgestapt van KPN naar youfone op 16-04, maar nog steeds geen internet. Heb gebeld en er wordt aan gewerkt. Beetje lastig als je van Youfone geem bericht krijg en er zelf achteraan moet. Wacht morgen maar weer ff af

Nuttig? Ja   Nee

marcel
17/04/2018
via website
thumbs down

overstappen vanaf tele 2 gewoon een ramp, al 2 dagen geen bereik. Youfone zegt er niets aan te kunnen doen en u moet maar afwachten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arnt Haagen
03/04/2018
via website
thumbs up

Voor zover een ruime 8!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 7 8 9

Youfone ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met Youfone en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Youfone beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Youfone of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Youfone vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen van Youfone vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Youfone voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Youfone of naar een andere aanbieder...

Youfone 2.94 stars 432 reviews