Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren
6.3

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
116 positief – 239 negatief

Top 5

gsm aanbiedingen vergelijken


beste gsm aanbiedingen vergelijken - Gsm vergelijk

Youfone

Youfone.nl is een aanbieder van sim only en mobiele abonnementen. Zij maken hierbij gebruik van het KPN netwerk, wat een van de beste netwerken van Nederland is. Ze bieden gratis onderling bellen, gratis nummerbehoud en controle over al je kosten. Je kan je eigen bundels samenstellen zodat je altijd precies het abonnement hebt dat je wilt hebben. 250 minuten bellen of smsjes versturen kost je € 4,- internetbundels zijn vanaf € 6,- toe te voegen en sms onbeperkt kost eveneens € 6,- in de maand. Youfone is recentelijk nogal overladen met klachten, onder andere klachten als na het vernietigen van een sim kaart nog facturen ontvangen.

Youfone aanbiedingen en tarieven vergelijken

Vergelijk hier alle Youfone aanbiedingen op basis van uw situatie en voorkeuren. U kunt Youfone ook met andere providers vergelijken om te zien welke sim only deal op dit moment de goedkoopste is.


Youfone aanbiedingen en tarieven 2017

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij Youfone. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van Youfone vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Youfone voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Youfone of naar een andere aanbieder...

Youfone ervaringen

Geef Youfone een beoordeling

376 Youfone ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Ellis Kon
28/09/2013
via twitter
Ellis Kon (@EllisKon)
thumbs down

Knap hoor Youfone. Annulering aanvraag via mail en sms bevestigd. En dan nu toch n brief in de bus met n nwe simkaart. #youfone #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patrick Beckers
20/09/2013
thumbs up

vandaag reactie gekregen van @Youfone na geconstateerd verschil in factuur en afrekening. Keurig antwoord en excuses gekregen. top.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Olaf van der Hee
18/09/2013
thumbs down

Kan @youfone mij uitleggen waarom ik vanuit Portugal niet kan bellen of gebeld kan worden terwijl ik daar wel een speciaal abo voor heb?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lysbeth
18/09/2013
thumbs down

Nu al 10 minuten ! @Youfone Gelukkig kost het gesprek maar 0,35cent!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Adé Olsder
10/09/2013
thumbs down

Ook klant van Youfone? Hoeveel betaalt u onterecht teveel? Een ding is zeker, u krijgt het niet of nauwelijks terug

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Elleke
06/09/2013
via twitter
Elleke (@elleke_j)
thumbs up

Hallo goedkoper bellen, hallo Youfone! #overgestapt #simonly

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
OcieLian
05/09/2013
via twitter
OcieLian (@OcieLian)
thumbs down

@Youfone If the webpage its failing every week you have to provide another service….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stephan
04/09/2013
via twitter
Stephan (@stevie_k)
thumbs up

Doei Tele2 mobiel, hallo Youfone met onbeperkt mobiel internet #simonly #cheap

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ingrid
23/08/2013
via website
thumbs up

Onderling bellen is geweldig, mijn moeder is er ook blij mee :), hartsikke goede actie Youfone !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sabila
Geen oordeel
15/08/2013
via website

Sinds enkele maanden klant van Youfone, Nu had ik 50 min/sms maar las op de site over onderling belen, ik direct contact opgenomen met de klantenservice en nu kan ik per 1 september ook onderling bellen 🙂 wat een service en dat voor € 4 per maand!

Nuttig? Ja   Nee

Hans van Gent
12/08/2013
thumbs down

en het is 15:00 “nee meneer, echt waar we gaan u echt terugbellen voor 15:00uur” wederom een faal actie van @youfone #youfone

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans van Gent
12/08/2013
thumbs down

@Youfone mijn gsm nummer is al flink bekend, jullie hebben om onduidelijke reden mijn gsm nummer gecanceld en deze moet geactiveerd worden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans van Gent
12/08/2013
thumbs down

wat een stel incompetente zakken stront zijn die lui bij @Youfone #Youfone ongelofelijk gewoon..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jenny
12/08/2013
via website
thumbs up

10 punten voor onderling gratis bellen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vincent van der Veen
06/08/2013
thumbs up

Goed geholpen door klantenservice @Youfone. Dat mag dan ook wel weer eens gezegd 🙂 #compliment

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan-Willem Veldhuis
04/08/2013
thumbs down

@AlexanderNL het niet gebruiken van HTTPS voor een inlogpagina, telt dat ook? http://t.co/XoxIZMLFoq

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rozan
Geen oordeel
02/08/2013
via website

Vorige week simkaart verloren en meteen gebeld. Ze hebben het meteen geblokkeerd en nieuwe simkaart besteld voor mij. Zou deze binnen 5 werkdagen krijgen.. Had hem na 2 dagen al binnen!! Super!

Nuttig? Ja   Nee

Jeroen Kuijper
01/08/2013
thumbs down

Soms zou ik willen dat YouFone de internetverbinding van mijn vriendin in stand liet….#Fail #YouFone

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dirk
26/07/2013
via website
thumbs up

Ben erg tevreden over Youfone. de dekking is goed en ook het feit dat je je eigen bundels samen kan stellen is heel erg fijn, je zit zo niet vast aan teveel belminuten of data

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter WJ Barendregt
14/07/2013
thumbs down

mijn abonnement bij #youfone verlengd. Als dank moet ik €15 bijbetalen omdat formaat simcard kleiner is in mijn nieuwe toestel. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter WJ Barendregt
14/07/2013
thumbs down

mijn abonnement bij #youfone verlengd. Als dank moet ik €15 bijbetalen omdat formaat simcard kleiner is in mijn nieuwe toestel. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
medewerker Phonehouse Amsterdam
Geen oordeel
21/09/2013
via website

dat is bij alle providers zo, wat je ook kan doen is naar de phone house toekomen en dan knippen wij de simkaart voor je! gratis service

Nuttig? Ja   Nee

John
Geen oordeel
11/07/2013
via website

Goedkoper heb ik het niet kunnen vinden, dus daarom pas mijn abonnement verlengd. Ben nu nog goedkoper uit per maand dan eerst.

Nuttig? Ja   Nee

Nathaniel.
09/07/2013
thumbs down

Ben echt helemaal klaar met @Youfone !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tuk Tuk Lauwersoog
05/07/2013
thumbs down

@xSPARSEEiiY @youfone begin er niet aan waardeloos. Heb na 6 weken nog geen juist werkend mb kaartje ontvangen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patrick Beckers
04/07/2013
thumbs up

@Youfone vooralsnog prima service. Sim werkt en prachtig geluid/bereik. Alle slechte recensies ten spijt, wij zijn blij.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
InekevanderBorg
04/07/2013
thumbs up

@Youfone Bedankt voor het warme welkom ;-).

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jop van Megen
03/07/2013
thumbs up

Geen goede start met #youfone #abbonoment #nieuw

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rosita Snoek
03/07/2013
thumbs down

@xsparseeiiy oh oke, je moet het zelf weten of je naar youfone gaat maar ik raad het je af 😉

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rosita Snoek
03/07/2013
thumbs down

@xsparseeiiy zit je al bij youfone dan? Het namelijk moeilijk daar weg te komen..vriend van me heeft veel gezeur gehad bij opzeggen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bjarne van Dijk
03/07/2013
thumbs up

Probleem opgelost door service van @Youfone !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hekka
03/07/2013
via twitter
Hekka (@Hekkaaa)
thumbs down

Al 20 min de wacht bij Youfone, top provider!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hekka
03/07/2013
via twitter
Hekka (@Hekkaaa)
thumbs down

YouFone licht me zo erg op he..2 maanden geen factuur, extra betalen maar ben binnen bundel. 1 ding googlen was 1.8Mb. #Consumentenbond

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bjarne van Dijk
02/07/2013
thumbs down

Net weer 16 min in de wacht gestaan, eindelijk iemand aan de lijn, word de hoorn er weer opgegooid!! @youfone

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bricksquad Diva ♥
02/07/2013
thumbs down

@Youfone wanneer maken jullie zelf een app dan, zoals alle grote maatschappijen dat hebben. Via de site is irritant namelijk =3

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bjarne van Dijk
26/06/2013
thumbs down

Kan iemand bij @youfone ook even de telefoon opnemen??? Na 24 min in de wacht te hebben gestaan word de verbinding verbroken.. #beetjejammer

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robin Horst
25/06/2013
via website
thumbs up

Ik ben blij met mijn abonnement, lage kosten iedere maand en goede dekking van KPN!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Linkings
22/06/2013
thumbs down

@youfone Een onterecht veel te hoge factuur én niet reageren op een mail die al vier dagen geleden gestuurd is. Slechte zaak.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeffrey
20/06/2013
via twitter
Jeffrey (@Sjefke13)
thumbs down

@Youfone #Youfone Zal elke dag berichten plaatsen over zwendelpraktijken van jullie! Smerige graaiers! Kleine kinderen leegplukken…bah!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
marc
19/06/2013
via twitter
marc (@marcmenger)
thumbs up

Toch nog goed geregeld door @Youfone Nu een bundel van 2 gig, geen vage FUP meer. #iedereentevreden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
rdveen
19/06/2013
via twitter
rdveen (@Rdveen)
thumbs up

Fout @youfone snel opgelost. Netjes.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
rdveen
19/06/2013
via twitter
rdveen (@Rdveen)
thumbs down

Fijn dat @Youfone. Heb je een belbundel, brengen ze alsnog al het bellen in rekening + de bundel. #Fail.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeffrey
18/06/2013
via twitter
Jeffrey (@Sjefke13)
thumbs down

Sluit contract voor 250 min en 200 mb voor dochter af, schrijven ze voor 500 mb af. #YouFone #NogNietKlaarMee #Telegraaf @youfoneaanbod

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
marc
15/06/2013
via twitter
marc (@marcmenger)
thumbs down

Voor 15 euro extra krijg ik een hogere Fair Use Policy. WTF, dat is toch een internetbundel ?? Niet onbeperkt internet ? #youfone #nooitmeer

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
marc
15/06/2013
via twitter
marc (@marcmenger)
thumbs down

U heeft een onbeperkt internetbundel. Maar onbeperkt is bij #youfone niet onbeperkt. Want op deze bundel zit een zeer lage Fair Use Policy.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stefan de Jong
Geen oordeel
11/06/2013
via website

Youfone, zeer fijne provider. Geen klachten ondervonden tot nu toe

Nuttig? Ja   Nee

marc
09/06/2013
via twitter
marc (@marcmenger)
thumbs down

Hoe onbeperkt is een onbeperkt abonnement @Youfone eigenlijk nog ? De snelheid is na een paar dagen belachelijk. Traag dus.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bricksquad Diva ♥
30/05/2013
thumbs down

“Dit gesprek wordt opgenomen…….” dan moet er wel opgenomen worden!!! @youfone wacht al 30 min! Werken ze wel bij jullie?!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
sαnnє
26/05/2013
via twitter
sαnnє (@sannevb_)
thumbs down

@xKUSJEJOLIE slim van je. 50 is wel heel weinig trouwens. Ik heb Youfone 1000 smsjes in de maand, kost heel weinig daar.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Redskin
23/05/2013
via twitter
Redskin (@Ingifamiri)
thumbs down

Ik heb op vrij 17mei een telefonisch gesprek gehad met youfone over hoge verbruik van mijn tel .En ik zou nog terug worden gebeld .

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Birgit Roobol
21/05/2013
thumbs down

@youfone ik heb vorige week een mail gestuurd vanwege mijn absurd slechte internetverbinding, maar nog niks gehoord..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 2 3 8

Youfone ervaringen 2017

Heeft u ervaringen met Youfone en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Youfone beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Youfone of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Youfone 3.13 stars 376 reviews