Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
5.7

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
138 positief – 325 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Youfone

Youfone.nl is een aanbieder van sim only en mobiele abonnementen. Zij maken hierbij gebruik van het KPN netwerk, wat een van de beste netwerken van Nederland is. Ze bieden gratis onderling bellen, gratis nummerbehoud en controle over al je kosten. Je kan je eigen bundels samenstellen zodat je altijd precies het abonnement hebt dat je wilt hebben. 250 minuten bellen of smsjes versturen kost je € 4,- internetbundels zijn vanaf € 6,- toe te voegen en sms onbeperkt kost eveneens € 6,- in de maand. Youfone is recentelijk nogal overladen met klachten, onder andere klachten als na het vernietigen van een sim kaart nog facturen ontvangen.

Youfone aanbiedingen en tarieven vergelijken

Vergelijk hier alle Youfone aanbiedingen op basis van uw situatie en voorkeuren. U kunt Youfone ook met andere providers vergelijken om te zien welke sim only deal op dit moment de goedkoopste is.


Youfone ervaringen

Geef Youfone een beoordeling

499 Youfone ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Billy
21/07/2020
via website
thumbs down

Na overgestapt te zijn van T-mobile naar Youfone ging ik van 6 gb naar 10gb internet. Bij T-mobile ging mijn 6 GB bijna nooit op, maar bij Youfone zat ik in een vergelijkbare periode al heel snel 100 euro boven mijn limiet van 10gb. Ik heb niets raars gedaan. Ook raar: Een film kijken zie ik niet terug in mijn verbruik, maar wat ik wel zie, is dat zodra ik op mijn mobiel kijk ik 58,6 mb dataverbruik heb. Elke keer weer.
Schiet mij maar lek.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ger Salden
Geen oordeel
15/06/2020
via website

goedkoop abonnement afgesloten met bel en SMS minuten maar internet werkt niet.
klantenservice gebeld lang in de wachtrij uiteindelijk probleem niet opgelost en opnieuw lang in de wacht geplaatst waarna ik zelf verbinding heb verbroken.
wordt dan ook niet door klantenservice teruggebeld.
gevraagd om mijn contract te ontbinden, wacht af of ik daar nog reactie op krijg.

Nuttig? Ja   Nee

Stephan
23/05/2020
via website
thumbs down

Ik dacht een goedkoop abonnement (€12pm) af te sluiten maar mijn eerste rekening was onververwacht hoog (€48) doordat de eerste maand blijkbaar minder MB’s en belminuten had.

Daar was ik dan wel voor gewaarschuwd. Maar op zon manier dat de kans groot is dat veel mensen zoals ik het over het hoofd zien. Namelijk een mailtje EEN tijdje NA de bestelling dat in mijn ongewenste box terecht komt en nooit gelezen wordt. Mooi verdienmodel… Ik had met elke andere provider goedkoper uitgekomen.

Verzoek tot coulance werd ook niet geaccepteerd. Erg jammer. Zeer slechte eerste indruk. En ik adviseer niemand meer hier aan deel te nemen. Ik haat het als bedrijven op zo’n onethische manier winst boeken.

Dit ook nog in de coronatijd wat mij erg slecht uit komt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Prins
23/05/2020
via website
thumbs down

Dit bedrijf is totale horror, geen klantenservice, geen dienstverlening. Je bent letterlijk je geld kwijt en je staat volledig machteloos tot je een advokaat of je rechtsbijstand inschakelt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerrie
11/05/2020
via website
thumbs down

Zeer slecht bedrijf,ga er alsjeblieft niet mee in zee!!!!!!!

mijn simkaart werkte niet meer
vraag een nieuwe aan ,sturen ze dat naar een ander adres in een andere plaats
want op mijn youfone staat een adres ergens in maassluis ipv zwolle
nu hopen dat ik niet opgelicht word….
heb al 20 e mail contacten gehad met hun, maar je kunt er geen kant mee op
ze kunnen en willen mij niet verder helpen via mail of chat
het lijkt wel of ze zelf crimineel zijn..
ik ben nu erg bang voor misbruik en oplichting!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
erwin
21/04/2020
via website
thumbs down

Slechtste klantervaring ooit. Moet betalen voor iets wat ik niet wil. Klantenservice gebeld; opgelost. Paar dagen later; zelfde probleem. Nee hoor niet opgelost. Geen notitie terug te vinden. ‘U heeft ons hier niet over gesproken’.
Werkelijk waar; ik plaats normaliter geen reviews, maar ik ben woedend, witheet, laaiend. Ben nog nooit zo bizar en slecht behandeld. Je komt niet verder dan de frontoffice met medewerkers die niets mogen en kunnen. Na 40 minuten in de wacht te hebben gestaan! Wat een slecht, slecht, slecht bedrijf met nog beroerdere klantenservice. Sluit hier geen abonnement af want als er iets is zijn ze onbereikbaar en onwelwillend.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eva
Geen oordeel
15/04/2020
via website

De eerste maand dat ik mijn rekening van Youfone kreeg, schrok ik behoorlijk. €116, in plaats van mijn abonnementskosten van €16. De kosten voor data, buiten de bundel, is me duur komen te staan. Youfone brengt 10 cent per MB buiten de bundel in rekening. Terwijl ik voor 1 euro meer, ruim binnen mijn bundel had kunnen blijven, als ik voor een grotere data bundel had gekozen.
Youfone laat je ook zelf je data plafond in stellen, waardoor je geen signaaltje krijgt dat je over je bundel gaat. En inderdaad dit staat in de overeenkomst die je aan gaat, maar Youfone verschuilt zich hierachter en biedt geen service voor de klant.

Nuttig? Ja   Nee

Gwen
17/03/2020
via website
thumbs down

Youfone gewoon echt noooit doen!!! Echt wat een hel was dit telefoon abbonement. Echt zo belazerd met de kosten en alles kost extra. Je bent zo 100 euro kwijt en daarna komen ze pas met ja dan kun je een plafond instellen waar je voor moet betalen. Tevens als je dan een extra bundel koopt, werkt hij niet. Krijg je aan de telefoon de belofte dat het gecrediteerd wordt, daarna als je belt om bevestiging weten ze nergens van en wordt je afgewimpeld. Service is zo slecht. Krijg zelfs rekeningen als ik weg ben. Ze zijn echt verschrikkelijk, voel me echt belazerd. Daarom wil ik iedereen afraden een abonnement van youfone af te nemen. Youfone is de slechtste provider ever.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
EdR
06/03/2020
via website
thumbs down

Ik heb betaald voor een prepaid abonnement met nummerbehoud. Dit kon niet vanuit mijn huidige provider waardoor ik een ander nummer van youfone heb gekregen en waarvoor ik moet betalen! Dit wil ik niet en kan ik niets mee. Enige optie? Volledige abonnement afkopen! YouFone wenst niet mee te denken en wil met geen enkele oplossing komen. ‘Dien maar een klacht in’ en ‘dit zijn nu eenmaal de voorwaarden’. Ik ben witheet. Waar slaat dit op!? Slechte service, een onbruikbaar product geleverd. Ik heb nog nooit ergens een klacht ingediend over een dienst of product, maar ik nog nooit zo slecht behandeld.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
anoniem
04/03/2020
via website
thumbs down

In december 2019 heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij YouFone, helaas heb ik in mijn eerste volledige maand van mijn nieuwe abonnement hoge kosten gekregen bovenop mijn abonnementskosten. Dit heb ik nog nooit meegemaakt in de afgelopen jaren dat ik een telefonisch abonnement heb. Ik ben hier erg van geschrokken en heb direct contact op genomen met YouFone klantenservice. De dame waarmee ik contact kreeg, was erg ongeïnteresseerd en het leek alsof ze de vraag al voor de duizendste keer had gehoord die week.

Ze bood mij aan om een coulance aan te vragen, hierover kon ze verder nog niets zeggen betreft het bedrag wat ik terug zou krijgen. Na een aantal dagen heb ik de reactie gekregen dat ik maar liefst €10 euro (!!!) terug krijg van mijn buiten de bundel kosten. Mijn bundel is 12,50 per maand en het bedrag welke ik boven mijn bundel ben in mijn eerste maand is €87 euro?! Even voor de duidelijkheid… Van dit bedrag zou ik circa 7 maanden mee vooruit moeten kunnen, en nu is het alleen voor de buiten de bundel kosten.

Ik heb dit abonnement afgesloten doordat de prijzen zo aantrekkelijk waren, verder heb ik GEEN 80% verbruik sms gekregen, welke ik achteraf zelf moest aanvinken (wat niemand mij heeft verteld, en nergens duidelijk aangegeven is). Het enige wat ik kreeg is een sms wanneer ik al 80 euro over mijn abonnement zat met daarin vermeld: “Let op! De kosten voor dataverbruik buiten de bundel lopen op.”

Ik wil iedereen waarschuwen voor YouFone (en wellicht hun aparte verdienmodel?!) en ik vind deze provider een ABSOLUTE AFRADER. Jammer dat een bedrijf op deze manier mensen dupeert van kosten waar klanten zich niet bewust van zijn en zij hun winst erop maken……

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patrick
15/02/2020
via website
thumbs down

TV van Youfone, NIET DOEN!!
Zoek op “review youfone tv”, prijvergelijken website, naar de vele vergelijkbare verhalen. Als ik dit toch eens had gelezen voor ik het abonnement afsloot…….

Na klant te zijn geworden en het pakket te hebben ontvangen, bleek dat er helemaal geen signaal op mijn kabel stond, erg slordig, zou verwachten dat ze dit controleren. Nu ben ik dus een paar dagen extra moeten wachten op internet.

Het internet van Youfone is prima en ik ben iedere keer (VAAK contact gehad) netjes te woord gestaan door de klantenservice. Tot zo ver alle positieve woorden over Youfone TV en Internet.

Laat ik beginnen met mijn probleem waardoor ik z.s.m. van Youfone TV af wil.
De decoder loopt om de haverklap vast, 1x per dag moet ik de stekker er uit trekken en terugsteken. Youfone heeft nieuwe decoders gestuurd, kabels laten vervangen, enz enz, gaat waarschijnlijk nog een nieuwe modem sturen, . Het zou aan een slechte verbinding liggen, achter heb ik genoeg testen gedaan, en die verbinding is prima, op meerdere apparaten in huis, zowel bedraad als draadloos. Maar dan nog, daar mag in mijn ogen een decoder niet compleet op vastlopen. (2 decoders in huis, beiden het probleem, zowel draadloos als bedraad)

Daarnaast nog wat minder fijne dingen:
– je moet bij het opstarten iedere keer in een menu eerst TV-kijken selecteren (de decoder draait op android en heeft meer opties naast live tv kijken)
– Om bij de gids te komen moet je naar het hoofdmenu van de decoder om van daaruit met de pijlen naar de gids te gaan en te selecteren
– in de gids kan je niet zoeken naar een programma voor “uitzending gemist”, je moet scrollen door de dagen
– ben je met scrollen dan uiteindelijk bij het programma van 5 dagen geleden, dan blijkt dat de laatste 5 min van dat programma iedere keer niet mee worden uitgezonden. Om die te kunnen zien moet je dus het programma dat er na komt aanzetten en hopen dat het daar nog bij wordt uitgezonden.
– De afstandbediening heeft geen knop voor tv aan/uit
– Ik vergeet vast nog wel dingen die ik ben tegengekomen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Edwin
13/02/2020
via website
thumbs down

Ik waarschuw iedereen voor Youfone!
Dit lees je op de site en neem je een abonnement:

Waar bekijk ik mijn verbruik?
Je houdt het verbruik eenvoudig in de gaten in MyYoufone of met de MyYoufone app. Eenmaal ingelogd in de app, klik je linksonder op ‘Mobiel’. Hier zie je of het verbruik nog binnen de bundel zit. Of dat er misschien kosten buiten de bundel zijn.

Terwijl je de app raadpleegt krijg je een sms dat uw verbruik aan het oplopen is, erg vreemd als de app aangeeft dat uw verbruik binnen uw bundel is.
Contact met klantenservice gehad en geeft aan dat dit 48 uur vertraagt kan zijn wat nergens te lezen valt.

Toch thuis nog even controleren en een mail sturen.
Extra verbruik een aantal mb volgens de telefoon, volgens de app loopt het vebruik nog op terwijl de telefoonverbinding uit staat. dan de factuur van 100,14 euro voor de zogenaamd verbruikte 870 mb.

Bedankt voor je bericht.

Erg vervelend om te horen dat de kosten buiten de bundel zo hoog zijn opgelopen.
Er kan inderdaad een vertraging in onze app zitten, dit komt omdat wij eerst een terugkoppeling moeten krijgen van KPN.
Deze terugkoppeling kan 48 uur duren, ik wil je ook aanraden om via de MyYoufone omgeving je dataplafond aan te zetten om in de toekomst te voorkomen dat je hoge kosten buiten de bundel maakt.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Een haperende app en onjuiste informatie op MyYoufone. Geen enkele verantwoording neemt deze criminele organisatie die onjuiste informatie verstrekt en u ook nog probeert op te lichten met verzonnen verbruikskosten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sam
08/02/2020
via website
thumbs down

Niet doen oplichters onterecht internet afgesloten en brengen nog een contractbreuk boete kn rekening, oplichters oppassen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Yvonne
03/02/2020
via website
thumbs down

Niet doen. Ik lever iedere maand belminuten en data terug in. Nu ga ik er een keer overheen en dan betaal je de hoofdprijs! Data wordt niet bijgewerkt!

Ik betaal € 4,50 voor 4000 mb. Maar betaal voor 214 MB € 21,48 Sorry maar deze prijzen staan niet in verhouding met je abonnement!
Als je op deze manier geld wilt verdienen!
En je data gaat erg hard hier, het loopt heel erg op. Hou je data in de gaten! Er wordt data afgeschreven zelfs als je telefoon uitstaat! Ze zijn niet te vertrouwen!

Ik zag 3 ½ dag voor het einde maand dat ik er € 6,67 buiten de bundel zat. Ik heb toen de telefoon uitgezet, en ook data en roming uitgezet. Op 31 dec. stond die nog op € 6,67 dus kon ik opgelucht ademhalen, dacht ik, want immers kon het “maar” 48 uur duren dat de data was bijgewerkt. Maar niet dus. Na 3 ½ dag was die nog niet bijgewerkt. En heb ik volgens youfone 29 en 30 dec. te veel data gebruikt.

31 dec. middennacht, stond de buiten bundel nog op € 5,67. En toch moet je in ene € 20,48 bijbetalen. Specificatie zegt € 20,47 maar ze pakken nog maar een cent extra. Het is onmogelijk dat de buitenbundel op 29 en 30 dec. zijn gemaakt, daar de telefoon toen uitstond. Maar youfone heeft altijd gelijk, je betaald de rekening maar al klopt het niet! Geen communicatie mogelijk! Vertrouw ze niet. Ik ben weg einde contract!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
linda
09/01/2020
via website
thumbs down

zeer slecht. klanttevredenheid 0. per ongeluk verkeerde bundel afgesloten 4 dagen te laat gezien . de vraag of ik het kan omzetten wordt mooi afgewimpeld als jammer dan had je maar binnen 14 dagen moeten reageren. Kan de bundel aanpassen maar betaal dan het dubbele. OPLICHTERS. zou er niet in trappen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen
05/12/2019
via website
thumbs down

MENSEN DIE DIT LEZEN, BEGIN ER NIET AAN!!!!!!

De reden waarom Youfone goedkoop abonnementen aanbieden is als volgt:
– Je wordt niet (in tegenstelling tot andere providers) gewaarschuwd als je over een bundel heen gaat. Dit geeft Youfone vrij spel om in mijn geval op hele rare tijdstippen data af te laten schrijven, soms wel 100+ mb per nacht terwijl je ligt te slapen!

Voor youFone zat ik KPN, hier had ik een abonnement lopen van 2gb per maand, destijds kwam ik hier mee uit. Bij YouFone heb ik een abonnement afgesloten van 6gb per maand, en schrik niet, YouFone heeft voor de 2de maand 120,50 in rekening gebracht.

In eerste instantie ging ik ervan uit dat dit om een fout ging, dus ik bellen met de klantenservice. Wat een onwijs bijdehante mensen werken daar! Het bericht wat ik kreeg: meneer dit is u eigen verantwoordelijkheid, niet die van ons. Zelfs nadat ik een aangetekende brief heb gestuurd waarin ik om bewijs van het verbruik verzocht werd ineens verwezen naar de privacy wetgeving.

Het abonnement volledig afkopen is een optie, maar de factuur van 120,50 kan niet in mindering gebracht worden op de afkoopsom MAAR ze zijn wel zo coulant om de 15 euro administratiekosten in mindering te brengen! Hoezo coulant? je brengt iets in rekening wat je niet kan verklaren, dit heet in de volksmond gewoon stelen!

Mensen, alsjeblieft ga niet met deze schoften in zee!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jaap
06/11/2019
via website
thumbs up

Snelle levering en hoge snelheden. Doe af en toe een speedtest.

Het enige irritante is de afronding. Op 100kb en alle andere doen dat op 1 kb!!!!!! Een sneaky verdienmodel, toch?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
de laan
22/10/2019
via website
thumbs down

youfone .is vresseliijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michael
08/10/2019
via website
thumbs up

Het zijn echte boeven, malifide praktijken:

Gedurende de looptijd geen problemen maar wanneer je overstapt deactiveert Youfone 2 dagen eerder je telefoonnummer. Dit doen ze bewust zodat ze weer kosten kunnen berekenen voor het heractiveren. En je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tariq
01/10/2019
via website
thumbs up

Oplichters 1e klas, pas op met Youfone je bundel gaat sneller op en geen data plafond.extreem duur en slechte service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Samuel den Broeder
05/09/2019
via website
thumbs down

Tv beleving is vreselijk slecht, alleen maar storingen en ellende en technische dienst lost niks op. Klantenservice kennen ze daar niet. Nooit meer !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
perry lugthart
05/09/2019
via website
thumbs up

Al een paar jaar bij youfone en zeer tevreden, je moet zelf wel even de instellingen op de app goed zetten. Ik word op tijd gewaarschuwd voor 80% gebruik internet en belplafond aangezet. Wel eens gechat en dat gaat ook prima en binnen 24 uur antwoord gekregen via e-mail.
Alleen jammer dat er geen grotere internet bundel geleverd kan worden dan 10Gb. extra GB bij bestellen is prijzig maar via de app gaat dat eenvoudig en snel zeg maar direct. In augustus in Frankrijk geweest en internet functioneerde prima.
Ivm internet pakket op zoek gegaan naar andere provider, maar op deze site is 95% van de ervaringen met alle providers slecht en wordt afgeraden om contract af te sluiten….. ik blijf dan maar bij Youfone daar ze ook gebruik maken van het KPN netwerk

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rene
26/08/2019
via website
thumbs up

Sinds kort klant bij Youfone voor dsl internet.
Omdat wij pas sinds kort een hogere internet snelheid in de straat kunnen gebruiken is van 12mb naar 100mb natuurlijk een wereld van verschil.
En dat ook nog eens voordeliger dan onze al goedkope online internet verbinding.
Overstap was goed geregeld en aansluiten een fluitje van een cent.
Oude modem uittrekken, nieuwe insteken, en klaar.
Geen ervaring met klachten afhandeling, vind wel dat je beter op de hoogte gehouden moet worden over de voortgang van je bestelling.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robin
22/08/2019
via website
thumbs down

Je word erg in de maling genomen als je door je internetbundem heen bent. Je kan niet meer internetten maar mag vervolgens wel een rekening betalen van meer als 100 euro. Zeer slechte zaak en ook de afhandeling van de klacht erg slecht. Mijn advies: trap er niet in en kies voor een andere provider

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Angela
21/08/2019
via website
thumbs down

Glasvezel TV en internet van Youfone zijn zeer slechte producten, en van Youfone krijg je totaal geen service.
– Bij opnemen via de tv gids staat het eind van je programma er niet op. Geen enkele keer. Ligt volgens hen aan de gids. Die ze dus zelf doorgeven of beschikbaar stellen. Vreemd dat ze daar geen actie op nemen. Ik kreeg het advies om dan alles met de hand in te programmeren (welkom in 2019!)
– Het programma erna maar extra opnemen biedt geen oplossing. Het eerste programma komt bijv 5 minuten te kort terwijl het programma erna maar 1 minuut vooraf wordt opgenomen.
– Terugkijken via Uitzending gemist idem dito, het eind van je programma wordt niet uitgezonden.
– Geen teletekst mogelijk (dove mensen behoren kennelijk niet tot de Youfone doelgroep).
– Bij het aanzetten van je tv kom je automatisch in een Youfone menu en moet je 3 x klikken om gewoon normaal op het juiste net terecht te komen. Dit is niet te omzeilen volgens Youfone.
– Geen wifi meer in bed op de 1e verdieping, ondanks hetzelfde type modem en exact dezelfde wifirepeater als de dag ervoor bij een andere aanbieder.
– Telefonisch sta je standaard zeer lang in de wacht. De lijn wordt regelmatig afgebroken, dan kun je weer van voren af aan beginnen.
– Voor bijna elke vraag moet je naar een andere afdeling. Waar je eerst weer heel lang in de wacht staat.
– Ze incasseren gewoon alsnog, terwijl de automatische incasso 3 weken eerder al was ingetrokken. En dat terwijl het bedrag in de week voor de incasso al handmatig door mij was overgemaakt op de dag dat ik de factuur kon inzien.
– Factureringsafdeling traag. Opvragen van de kosten heeft weinig zin, de factuur wordt toch anders. Op de eerste factuur is geen enkel bedrag te herleiden tot hetgeen je hebt afgesproken.
– Zelfs het afkopen wordt niet netjes per direct afgewikkeld.
Bespaar jezelf de ergernis of ga de uitdaging alleen aan als je rechtsbijstand hebt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dirk
21/08/2019
via website
thumbs up

Ben blij met mijn diensten, al even klant en gaat goed
Klantenservice mag wat sneller soms

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hendrik
31/07/2019
via website
thumbs down

Vooraf betaalde aansluitkosten keren zij niet uit, wanneer je toch afziet van de aanvraag.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Prins
31/07/2019
via website
thumbs down

Kreeg 2 dagen voor aansluiting internet te horen dat er geen glasvezel internet geleverd kon worden. Dit had KPN al weken van te voren gemeld aan youfone. MIjn oude internet had ik al opgezegd wat betekende dat ik volledig een week zonder internet zat, mede mogelijk gemaakt door onze grote vrienden bij Youfone. Heel fijn bedrijf.

klantenservice is altijd onbereikbaar

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
S zuur
26/07/2019
via website
thumbs up

Op zich overstappen en nummerbehoud prima, alles snel online en via de app te regelen. Wat slecht is dat je geen gratis waarschuwing krijgt als je op 80% van je bundel zit, pas als je 100 euro boven de bundel zit krijg je een berichtje. Dus het lijkt allemaal prima dekking is ook goed. Maar ineens geconfronteerd worden met zulke hoge extra kosten is niet meer van deze tijd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
S Bettama
26/07/2019
via website
thumbs down

Ik ben het met meneer Huisman helemaal mee eens.

Ik heb een abonnement afgesloten voor mijn dochter. ik heb 2 facturen van bijna 100 euro per stuk gekregen. Wat normaal gemiddeld 11 euro per maand moest zijn, heb ik nu als het ware 2 jaar al in 2 maanden betaald. Dit omdat ze aangeven dat je zelf je dataplafond aan moet zetten. Dit is letterlijf het verdienmodel van dit malafide bedrijf. Ik heb zoveel providers gehad in het verleden, dit nog nooit meegemaakt.

Ik vind dat de overheid deze vieze streken van dit soort bedrijven gelijk moet aanpakken.

Ik heb direct opgezegd.

Niet doen mensen! Géén zaken met Youfone doen, ze misleiden de klant bewust. Had mobiel abonnement voor zoon afgesloten, niet opgelet: er geldt geen limiet op mobiele data.
Dus als je over je bundel bent betaal je de hoofdprijs per Mb. Youfone stuurt je vooraf GEEN waarschuwing zoals ‘let op, u heeft 80% van uw limiet verbruikt’, maar pas als je vér over de limiet zit (80 euro) wordt er een berichtje gestuurd. En om een data-limiet in te stellen moet je maandelijks bijbetalen…
Youfone = pure oplichting

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
GJ Huisman
25/07/2019
via website
thumbs down

Niet doen mensen! Géén zaken met Youfone doen, ze misleiden de klant bewust. Had mobiel abonnement voor zoon afgesloten, niet opgelet: er geldt geen limiet op mobiele data.
Dus als je over je bundel bent betaal je de hoofdprijs per Mb. Youfone stuurt je vooraf GEEN waarschuwing zoals ‘let op, u heeft 80% van uw limiet verbruikt’, maar pas als je vér over de limiet zit (80 euro) wordt er een berichtje gestuurd. En om een data-limiet in te stellen moet je maandelijks bijbetalen…
Youfone = pure oplichting

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
JvtWout
16/07/2019
via website
thumbs down

Oneerlijke praktijken: je verbruik in MyYoufone loopt aanzienlijk achter met het werkelijke verbruik. Dit ervaar je aan het eind van de maand wanneer je denkt tegen de limiet aan te zitten (maar er later dus al dik overheen blijkt te zijn).
Bezint eer ge begint….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joran
04/07/2019
via website
thumbs down

Dieptrieste klanten’service’: mijn abonnement loopt af op 15/7/19, dus ik had gebeld op 13-6-19 (ruim een maand van tevoren) om te verlengen. Mij wordt beloofd dat ik per 16/7/19 verleng. Weken later krijg ik een e-mail dat verlengen pas per 1/8/19 kan, dus ik word dan onnodig een halve maand langer aan het lijntje gehouden. Ten slotte geef ik aan daarom op te willen zeggen per 15-7-19, maar Youfone zegt dat omdat ik op 28-6-19 reageerde met mijn opzegging (veroorzaakt door hen, fout geïnformeerd op 13-6-19 en pas weken later gecorrigeerd), ik pas per 28-7-19 kan opzeggen. Wat een schandalige tent.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wesley
04/07/2019
via website
thumbs down

Zeer slechte aanbieder. Abonnement wijzigen lijkt alsof je maar 1 euro per maand meer gaat betalen maar je abonnement wordt 2x zo duur. Niet doen. Een gewaarschuwd mens geldt voor 2.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kees
Geen oordeel
02/07/2019
via website

Als je nou echt een enorme hekel aan jezelf hebt, dan neem je Youfone.
Dit bedrijf heeft namelijk geen klantenservice, al zeggen ze zelf van wel. Problemen worden simpelweg nooit opgelost. Zelf had ik een glasvezel aansluiting aangevraagd met alle gevolgen van dien. Ik kreeg een dag voor oplevering van het glasvezel internet te horen dat KPN de aanvraag afgekeurd had ivm meerdere aansluitingen op het huisadres. Dit was al weken bekend bij Youfone maar toch besloten ze dit op het allerlaatste moment aan mij te melden. Inmiddels had ik mijn eigen internet al opgezegd, wat betekende dat ik, door hun toedoen, weken zonder internet kwam te zitten. Heel fijn bedrijf, geen excuses niks, je kan gewoon de pestpleuris krijgen.

Nuttig? Ja   Nee

Natalie
26/06/2019
via website
thumbs up

5 jaar blije klant, goeie bundels kiezen en niet teveel betalen als je niet meer gebruikt, simpel en prettig!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
grozema
13/06/2019
via website
thumbs down

Youfone zijn bedriegers.
Ze halen je binnen met mooie aanbiedingen maar daarna ben je zwaar de bok en je denkt jaren aan hun vast te zitten.
Eerst kloppen de belminuten niet het lijkt of deze afgerond worden waardoor je altijd meer Belminuten dan werkelijk gebeld.
Ik heb van de afgelopen twee jaar al mijn bel minuten bekeken op grond hiervan een contact bij youfone afgesloten, per dag hield ik mijn gesprekken bij er was bijna niet binnen de minuten te blijven, terwijl de werkelijk minuten anders leken.
Zullen de kleine lettertjes zijn welke vast ergens verstopt staan.
De Horror begint dan pas, er komt een factuur van ca 11 euro per maand, na een tijd kom ik er achter dat ze zo maar bedragen tot 150 euro van mijn rekening halen dit bleef maar doorgaan tot op de dag van vandaag krijg ik geen antwoord welke verklaard waarom ze dit doen.
Te arrogant om iets uit te zoeken. Samen met mijn Bank kreeg ik een deel van het geld terug.
Youfone is altijd bereikbaar wanneer je wilt afsluiten daarna is het bijna onmogelijk.
Kijk niet raar op als je 20 minuten in de wacht staat om vervolgens te horen dat je een andere afdeling moet bellen, als je weer weet ik hoelang in de wacht gestaan hebt is de afdeling gesloten of de persoon is er niet. Doorverbinden kunnen ze niet, telecom bedrijf welke niet kan doorverbinden?
De vele mail welke ik stuur antwoorden ze nooit volledig alleen maar je moet je contract tot het einde uitdienen, terwijl ik wil weten waarom, en een oplossing nu wil ik dat ze mijn contract ontbinden omdat ze zich niet aan de contractafspraken hebben gehouden, en ik niet samen kan werken met een bedrijf welke mijn bankrekening plundert om vervolgens niet thuis te zijn.
Het kan niet anders dan dat Valentijn Rensing tenenkrommend ziet hoe zijn arrogante medewerkers het bedrijf een slechte naam geven, en naar de kloten helpen. Het was immers zo gemakkelijk op te lossen.
De samenwerking met klacht.nl is ook apart er komt een reactie van youfone welke totaal niet klopt mijn reactie daarop word gelijk verwijderd en de klacht als opgelost gemeld.

de reactie van Youfone

Het is natuurlijk vervelend dat je abonnement is afgesloten vanwege een langdurige achterstand in de betalingen en dat je nummer daardoor is komen te vervallen.
Er is echter slechts twee keer een hogere factuur verstuurd, waarbij de extra kosten betrekking hadden op verbruik buiten de bundel.
Daar je deze facturen niet hebt betaald is er uiteindelijk overgegaan tot het stopzetten van het abonnement waarbij er een eindfactuur is verstuurd.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het verbruik, en wanneer je meer verbruikt dan in de bundel zit, of verbruik hebt dat niet binnen je bundels valt, zitten hier extra kosten aan verbonden.
Deze kosten zijn correct en terecht in rekening gebracht.

groet Anne

Anne je moet je administratie beter zien voor elkaar zien te krijgen.

Er is nooit een te hoge factuur verstuurt de facturen zijn altijd automatisch afgeschreven buiten de facturen om welke altijd rond de max 15 euro waren keurig betaald.
Ik heb nagenoeg geen kosten buiten de bundel gehad de paar euro 3 en 4 euro welke buiten de bundel waren zijn gewoon automatische afgeschreven
Ik let erg goed op mijn verbruik hield dit per dag bij.
Nadat jullie een factuur sturen van 10 euro en 10 euro automatische incasseren halen jullie de zelfde dag ook 150 euro van mijn rekening. Hier kom ik na een poosje achter en zie dat meerdere keren onterecht geld gepakt is van mijn rekening. Omdat jullie niet reageren en ik jullie niet te spreken krijg laat ik de bedragen met behulp van mijn bank terug storten, nog steeds moet ik van jullie geld krijgen omdat dit niet bij alle facturen lukte.
Ik heb ook gelijk mijn Sim uit de telefoon verwijderd omdat het vertrouwen in een eerlijke opsomming van minuten of eerlijke afschrijvingen tot beneden nul is gedaald, dus vanaf ca september of okt 2018 ik gebruik ik geen sim van Youfone meer.
Heb youfone verboden bedragen van mijn bank te halen.
Inmiddels ben ik bezig om de klachten te registeren bij allerlei instanties, sociale media start vanaf maandag ook Amf is geïnformeerd
De regels waar ook Youfone volgens het AMF aan moet voldoen worden met voeten getreden. ze dienen op zijn minst nadat met alle zorgvuldigheid een factuur tot stand gekomen is pas over te gaan tot automatische incasso, deze zorgvuldigheid is ver te zoeken.
Nog even de laatste alinea van Anne “Deze kosten zijn correct en terecht in rekening gebracht” Dit is de arrogantie of domheid ten top ze kijken er niet eens na en schrijven maar met een soort van bluf poker in de hoop dat de consument het er wel bij laat zitten.

Als je dan een klacht bij klachten.nl deponeert word deze binnen no time beantwoord, ( zie reactie Anne ) en komt er te staan klacht opgelost
De reactie welke ik hier op schrijf, immers hier lusten de honden geen brood van word binnen 5 minuten verwijderd
Klacht opgelost

Word Klacht.nl door youfone betaald ???

Hieronder weer een reactie van youfone is dan iedereen begin juni op vakantie ???

Beste,
In verband met vakantie ben ik beperkt bereikbaar. Ik probeer uw e-mail zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Maandag 17 juni ben ik weer aanwezig.
Met vriendelijke groet,
 
Anouk Oostvogel
 

Jan

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jonas
05/06/2019
via website
thumbs up

Tevreden klant!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Barbara
01/06/2019
via website
thumbs down

Zeer slechte provider..!
Eerste 2 maanden ging alles goed met mijn data bundel.
2 maanden erna achter elkaar rekeningen gehad van over de €90.
Vervolgens was mijn nieuwe maand ingegaan en na nog geen 2 weken kreeg ik een bericht dat mijn data geblokkeerd is omdat ik op de €105,70 zat buiten mijn bundel.
Klantenservice gebeld en die helpen je er echt niet mee verder, alles is je eigen schuld en ze laten je niet uitpraten..!
Het raarste is dat ik 9 van de 10 keer altijd op WiFi zit, de antwoord van de klantenservice is vervolgens dat de WiFi er dan wel uit zal liggen..
Heel raar als iedereen WiFi heeft behalve ik op meerdere plekken..!
Ik heb nog nooit zo een slecht provider en klantenservice meegemaakt..!
Momenteel dataplafond aangezet en eens kijken hoe het verder gaat, momenteel nieuwe bundels ivm nieuwe maand maar kan alsnog mijn internet niet gebruiken, heeeeeeel raar..!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rachid
24/05/2019
via website
thumbs down

– De beloofde 110 MB/s voor huis internet nooit te bereiken max 40 tot 50%
– Haperende tv en traag zappen ongeveer 5 Sec om van de ene kanaal naar de ander.
– Duurste buiten EU tarief tussen alle abonnementen in Nederland.
– Duurste Data tarief buienland 10 euro/Mb gangbaar rond 2 euro.
– Niet meewerkende klanten service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rachid
24/05/2019
via website
thumbs down

Ik wil zooooo graag weg van Youfone maar moet nog 9 maanden volhouden.
15 maanden geleden overgestapt van Robin naar Youfone met een 2 jarige contract onbeperkt bellen en 5 Gb data, aangetrokken door de geadverteerde scherpe prijzen, mijn moeder ervan overtuigd om ook over te stappen, deze heeft de totaal pakket genomen, meteen bleken er problemen te zijn haperende tv, kast traag bij het het zappen, de beloofde 110 Mb/s nooit te bereiken niet eens de helft was mogelijk, bij het bellen naar de helpdesk werd mij vertel dat ze nooit 110 Mb/s garanderen maar tot 110 Mb/s, na het verwisselen van de modem en de kast bleef alles het zelfde, en konden wij de internet en tv abonnement annuleren wegen contract breuk van Youfone, maar we bleven vast zitten met de mobiele abonnementen, en de verborgen kosten, ik geen echte beller en gebruik zelden mijn mobiel om op het net te gaan, maandelijks rond 200 min en rond altijd onder de 1 Gb, om geen onverwachte kosten te hebben ben ik voor een ruime pakket gegaan, en kijk altijd op My Youfone, niet wetend dat deze gegevens niets te maken hebben met de te ontvangen factuur deze zijn niet real-time, de laatste 2 maanden ben ik voor een verassing na de ander gekomen, ik heb 5 gesprekken van gemiddeld 10 min naar buiten EU regio uit pure noodzaak hiervoor moest ik 75 euro betalen (mocht ik de buitenland bundel willen activeren is deze pas de maand na de aanvraag actief ), na verdere onderzoek ben erachter gekomen dat Youfone bij verre de duurste tarief aanhoudt van alle Abonnement providers in Nederland, mijn moeder had haar telefoon aangezet en meteen de de Data lijn uitgezet toch bij het registratie van de SIM werd er +/- 7 Mb verkeer gestuurd hiervoor moet zij 10 euro per Mb betalen, de gangbaar tarief is rond 2 euro per Mb, lokaal is het 1 euro per Gb, dus absurde woeker tarieven. ik heb contact gezocht om een betaling regeling of een uitstel van betaling wegens de onverwachte kosten en de momentele strikte budget en de bovenstaande uitgelegd dit zijn de ontvangen antwoorden:
================================================================
Beste meneer/mevrouw

Bedankt voor je bericht.

Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend dat de factuur hoog is opgelopen, het is helaas niet mogelijk om een betalingsregeling te treffen voor het betalen van je factuur.

Een fijne dag toegewenst.

Mocht je nog vragen hebben, kun je reageren op deze mail of een nieuw ticket insturen via MyYoufone. Uiteraard is het ook mogelijk telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09.00 – 18.00 uur via het 1200 nummer (gratis voor Sim Only klanten) of via 088-222 9222.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Nisha
Youfone Nederland BV

================================================================

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht.

Hoewel ik begrip heb voor de situatie, kunnen we je geen uitstel van betaling aanbieden. We geven namelijk geen uitstel van betaling.
Dit is helaas een richtlijn van Youfone die we niet kunnen veranderen.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Mocht je nog vragen hebben, kun je reageren op deze mail of een nieuw ticket insturen via MyYoufone. Uiteraard is het ook mogelijk telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09.00 – 18.00 uur via het 1200 nummer (gratis voor Sim Only klanten) of via 088-222 9222.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Jacintha
Youfone Nederland BV

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
van Arragon
24/05/2019
via website
thumbs down

Zelden zo slecht verwelkomt bij het aangaan van een nieuw contract bij een bedrijf. Dit bedrijf doet er letterlijk alles aan om je zoveel mogelijk geld afhandig te maken. Mijn contract ging in op 20-03-2019, op 26-03-2019 kreeg ik een SMS waarbij er werd aangegeven dat ik 80 procent van mijn mobiele data had verbruikt. Deze SMS bevatte misleidende informatie en het bleek dat er al meer dan €100,- buiten de bundel verbruikt was. Om extra kosten te voorkomen wilde ik een extra bundel bij bestellen. Dit kon niet omdat het dataplafond niet aan stond. Vervolgens het dataplafond aan laten zetten toen bleek dat de bundels pas de volgende maand besteld konden worden.

De conclusie was dus 5 resterende dagen extra kosten maken tegen oplichtingstarieven (€0,10 per MB) OF helemaal geen data meer gebruiken.

Kortom nog nooit zo’n slecht bedrijf meegemaakt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joost
23/05/2019
via website
thumbs down

Er wordt niet gewaarschuwd als je je dataplafond nadert, dit is het verdienmodel. Je gaat tientallen tot honderden euro’s over je bundel en dan meldt men dat ze voor 0,50 euro per maand je kunnen blokkeren als je je plafond haalt.

Als je aankaart dat alle andere providers gewoon netjes waarschuwingen sturen bij naderen plafond wordt je onbeleefd en belerend te woord gestaan. Mijd dit bedrijf en neem vooral elders een abonnement!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen
Geen oordeel
21/05/2019
via website

Superslechte provider met nóg slechtere én onbeschofte klantenservicemedewerkster. Ik zou me kapot schamen als ik voor youfone zou werken. Dieven!
Ben al jaren trouwe klant en nooit teveel MB’s gebruikt of wat dan ook. Per ongeluk, als gevolg van wegvallen wifi signaal 1 GB teveel gebruikt (10%), waarvoor ik een bedrag van EUR 110,- mag aftikken (11 x mijn maandbedrag). Had ik mijn dataplafond maar moeten activeren zei de medewerkster doodleuk. Uiteraard ook tegen extra kosten per maand: Niet dus!
Ik vind het oplichtingspraktijken. Tarieven staan op internet hoor meneer. Jaja, maar half uur speuren wellicht te vinden. Dankje de koekoek!
Ik neem z.s.m. afscheid van deze oplichters.

Nuttig? Ja   Nee

Monique
16/05/2019
via website
thumbs down

Zeer slechte provider!! Neem hier nooit een abonnement!! Ik had hem genomen voor mijn dochter zodat ze kon laten weten wanneer ze op school was en dat ze veilig was aangekomen. Allemaal leuk en aardig. Verder zit ze er echt nooit op zowat omdat ik dat als moeder zijnde niet wil omdat ze 8 is en we hem daar niet voor hebben aangeschaft. Vervolgens komt de rekening binnen…… 133 EURO, alsof je naast de pot pist. Ik schrok me rot, ik bel ze op en ze zeggen omdat het voor 2 maanden is (dat begrijp ik omdat hij in april geactiveerd is en in mei de rekening) maar ze heeft een 6 gb internet bundel en binnen 4 dagen zat ze daar al over heen en heeft ze voor 106 euro buiten haar abbo kosten op internet gezeten terwijl hij bijna altijd uit staat!!! Zelfs om half 12 savonds terwijl zij dan allang ligt te slapen en hij voor mij op tafel ligt!! Ja de simkaart registreert dat word er gezegd, hoe kan die kaart dat registreren als de telefoon uit staat!!!! En op school moet ze hem van de juf in haar bureau leggen. En als je belt moet je maar net geluk hebben dat je er door heen komt want ze luisteren niet naar je, zijn totaal niet klantvriendelijk of probleemoplossend en laten je niet eens uitpraten. Stel oplichters daar!! Nooit meer voor ons.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alfred
14/05/2019
via website
thumbs up

Voorheen zat ik bij een andere ‘Gele’ provider waarbij ik een leuke deal had en een paar jaar erg blij was. Tijdens de laatste maanden van 2018 veel issues met storingen gehad op vast en mobiel en zodoende begin januari maar eens overgestapt.
Momenteel erg tevreden, televisie begon wat wankelend maar is goed hersteld en ik heb me laten vertellen dat ze bezig zijn met een grote verbetering van het kastje zelf.
Al met al erg tevreden en ik blijf nog even!

Pluspunten

Internetsnelheid is erg netjes, heb glasvezel met 100 MB en deze draait als een malle
Mobiel doet het zoals hoort, geen op- of aanmerkingen

Verbeterpunten

Klantenservice heeft soms een wat langere wachttijd, 2-3 minuten op een rustige middag zou niet moeten kunnen
Televisie gaf in het begin haperingen en gebruik was wat wisselend

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Natasja
Geen oordeel
10/05/2019
via website

Geen Youfone voor ons!!!

Ongeveer 2 weken geleden een abonnement (SIM-only) afgesloten bij Youfone. Na 5 dagen kwam het simkaartje binnen. Na activatie bleek het nummer al van iemand te zijn! Telefonisch contact gehad. Geen excuses oid en we moesten maar een mail sturen naar de klantenservice en uitleggen wat er aan de hand was. Geen reactie… Weer telefonisch contact gezocht en weer het verhaal uitgelegd. Na een dikke week kwam dan eindelijk een mail dat het nummer dan nu echt moet kloppen. Er was ons een tegemoetkoming beloofd maar daar werd niet over gesproken. Weer telefonisch contact gehad: het kan niet zo zijn dat wij (youfone) u een bestaand nummer hebben gegeven…?! Dus in plaats van excuses kregen we te horen dat wij dit hadden verzonnen. Ongelooflijk toch! Wij hebben totaal geen vertrouwen meer en hebben het abonnement opgezegd!! Het enige wat we toen te horen kregen: u moet nog wel de kosten betalen die zijn gemaakt op het toestel. Hoe triest is dit? Tuurlijk hebben wij kosten moeten maken om de telefoon uit te proberen…. Lieve mensen, ik hoop dat dit bericht voor jullie een waarschuwing is en een hoop ellende bespaart! Voor ons geen Youfone meer!!!

Nuttig? Ja   Nee

Truus Smitskamp
29/04/2019
via website
thumbs up

Pas geleden overgestapt. Ik ben heel erg tevreden. Alles werd mij goed uitgelegd en ik ben goed geholpen met mijn overstap.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Talita van Bree
18/04/2019
via website
thumbs up

Recentelijk met veel plezier de tweede aansluiting bij Youfone gestart, wanneer deze ook naar tevredenheid blijft werken wellicht internet+tv eens proberen.

Pluspunten
– prijs
– klantenservice (heb veel prettige gesprekken gehad)
– bereik

Verbetering
– factuur overzicht
– bij het bestellen van mijn tweede sim kon ik geen datum selecteren, dit was verwarrend

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 8 9 10

Wat mensen over Youfone vertellen.

Heeft u ervaringen met Youfone en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u elke aanbieder beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Aanbieders vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten welk aanbod voor u de beste keuze is.

Youfone 2.84 stars 499 reviews