Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Post Type Selectors
Categorie
Beste
Beste
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
5.7

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
Gemiddeld oordeel
139 positief – 325 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Youfone

Youfone.nl is een aanbieder van sim only en mobiele abonnementen. Zij maken hierbij gebruik van het KPN netwerk, wat een van de beste netwerken van Nederland is. Ze bieden gratis onderling bellen, gratis nummerbehoud en controle over al je kosten. Je kan je eigen bundels samenstellen zodat je altijd precies het abonnement hebt dat je wilt hebben. 250 minuten bellen of smsjes versturen kost je € 4,- internetbundels zijn vanaf € 6,- toe te voegen en sms onbeperkt kost eveneens € 6,- in de maand. Youfone is recentelijk nogal overladen met klachten, onder andere klachten als na het vernietigen van een sim kaart nog facturen ontvangen.

Youfone aanbiedingen en tarieven vergelijken

Vergelijk hier alle Youfone aanbiedingen op basis van uw situatie en voorkeuren. U kunt Youfone ook met andere providers vergelijken om te zien welke sim only deal op dit moment de goedkoopste is.


Youfone ervaringen

Geef Youfone een beoordeling

509 Youfone ervaringen

rebbel007
27/09/2016
via website
thumbs down

youfone presteert het te beweren dat ik MBs zou hebben gebruikt op dagen waarop mijn SIMkaart in mijn portemonnee zat en niet in mijn toestel, gezien deze een interne hardware fout aangaf. KPN kreeg de schuld maar zij gaven aan dat Youfone dit vaker flikt. Dusss nu over gestapt naar een andere provider, althans…. dat staat te gebeuren

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
BRYAN
27/09/2016
via website
thumbs down

Net overgestapt op youfone omdat ze een mooie sim only 4g netwerk aanbieding hadden met een 6g databundel en 100 belminuten.
Nog geen maand met ze in zee en ze sluiten mijn internet af. Had kennelijk te veel mb’s over mijn bundel heen verbruikt en was vergeten een datalimiet in te stellen. 105 euro extra kosten. dus mijn mobiele gegevens maar uitgeschakeld en een dataplafond ingesteld.
Dus, helpdesk gebeld, ze konden niets voor me betekenen.
Na het gesprek zijn mijn kosten over de bundel opeens 135 euro en de dag erna staat er 160 euro klaar voor mij om af te betalen.
ik neem aan dat de data daar langzamer binnenkomt?
Hoe dan ook, ik krijg zelf de schuld, want ik heb geen dataplafond ingesteld. Domme fout,dure les. Maar met nog maar 1 maal eerder een abonnement met internet gehad te hebben, dacht ik dat de snelheid gewoon naar beneden ging zonder extra kosten.
Maar nu blijf ik met 1 vraag zitten.
Waarom sluiten ze opeens mijn internet af terwijl ik geen dataplafond heb?
Dat was voor hun “duidelijk mijn eigen keuze”. maar hier is mijn gedachte erachter.
ze sluiten je snel af, voor je bedrag veel te hoog wordt.
Ze laten je er mooi instinken door je dataplafond uit te zetten aan het begin, vervolgens maak je een hoop extra kosten (bijna een jaar aan abonnement wat ik even snel extra mag betalen in de eerste maand) en dan zetten ze je data uit op “de sweet spot”.
Dit houd in dat de kosten meestal aanzienlijk zijn, maar niet hoog genoeg voor de meeste mensen om er een principekwestie van te maken al dat geld weer terug te krijgen. 160 euro ben je eenmaal eerder geneigd te betalen onder het nom van eigen schuld, maar mocht je 1000 euro moeten betalen, gaat iedereen er moeilijk over doen en komt dat geld nooit richting youfone zonder dat mensen eerst de strijd met youfone aangaan om dat geld te behouden.
Hoe dan ook, als youfone een degelijke provider was geweest, had je dataplafond aan het begin aangestaan in plaats van uit, want ik weet zeker dat ze met deze opzet een gigantisch bedrag aan extra geld binnenhalen en dat is dus ook de reden dat ze op deze wijze doorgaan. Als ze netjes waren geweest, hadden ze me van te voren ook wel een berichtje gestuurd dat ik bijna aan mijn bundel zat ipv alleen te laten weten dat ik nu opeens afgesloten ben zonder reden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pascal
27/09/2016
via website
thumbs down

Voor dochter youfone aangeschaft met € 10,- beltegoed. Met nog €10,- belplafond erbij omdat het niet anders kan. Elke maand 8 a €10 extra bijbetaling. Nu zijn we er achter waarom. Onze dochter belt ons als ze vertrekt van school, en wij nemen niet op maar verbreken de oproep..dus geen contact maar toch steeds 0,30 afschrijven…..boeven

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stef
26/09/2016
via website
thumbs down

Om onverklaarbare reden binnen een paar dagen heel veel Mb’s verbruikt. Kosten: € 140,- ! Youfone geeft aan hier niets aan te kunnen doen aangezien de data eenmaal is verbruikt. Als ik ook de overige reacties hier zo lees, lijkt dit op pure oplichterij. Overschrijding data schijnt handmatig te worden bijgehouden door iemand die dit dan toevallig opmerkt. Klinkt lekker professioneel, volgens mij leven we momenteel toch echt in het computertijdperk en zou dat veel beter geregeld kunnen worden. Lijkt erop dat het een bewuste actie is om ongemerkt heel veel data te verbruiken. Ik ga mijn abonnement in ieder geval opzeggen en adviseer iedereen hier NIET aan te beginnen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pinar
26/09/2016
via website
thumbs down

Vanwege een domme functie genaamd “Dataplafond” zonder dat ik het weet 56 euro boven mijn bundel gebruik gemaakt van internet. Geen seintje ontvangen van Youfone, geen mail of simpele sms met dat ik bijna buiten mijn bundel zat en of het misschien handig is om deze te wijzigen naar een grotere bundel.

Voor 550 MB heb ik 56 euro extra moeten betalen. Eerste maand klant van youfone en wordt al zo erg genaaid door deze valse bende. VERSCHRIKKELIJK!

Vanuit een provider hoor je toch een beetje rekening te houden met de wensen en behoeftes van je klanten, en op zn minst een berichtje te sturen als de klant bijna buiten zijn bundel is? Dan hoor je toch niet als rede te geven “Ja mevrouw u heeft uw dataplafond niet aangezet”, dat slaat toch nergens op??

Kortom: verschrikkelijk. Ze proberen je alleen maar heel hard te naaien en houden totaal geen rekening met de wensen en behoeftes van hun klanten. Nooit meer.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gosselaar
21/09/2016
via website
thumbs down

Ondanks belplafond hoge factuur. Verbruik in nachtelike uren als mijn tel. uitstaat, kortom deze valse bende stuurt spookfacturen!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mila
20/09/2016
via website
thumbs up

3 jaar geen gedoe, gratis bellen met mijn familieleden met die oude actie die ik nog steeds heb… zolang je niet wisselt haha 😉

nu wel blij, nieuwe actie met onbeperkt bellen is net zo goed, spaar geld uit en nooit problemen eigenlijk !

Aanrader

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ahmet
20/09/2016
via website
thumbs up

Met youfone Nooit een probleem gehad en altijd goed bereikbaar. Ook veel leuke extras zoals een spaarprogramma waar je korting mee kan krijgen op je maandfactuur. Snap niet als mensen zeuren.. Alleen als je indeenet bundels verhoogt kun je dat niet meer verlagen tot eende Abonnement

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sander
19/09/2016
via website
thumbs down

Jaren lang klant geweest altijd goed op de hoogte gehouden van het data limiet.
Maar nu ik mijn datalimiet heb verhoogd van 1000 MB naar 2000MB halen ze mijn dataplafond weg, zonder dit te vermelden. Nu kom ik over mijn MB’s zonder dat ik het wist, kosten € 115,- Ook vreemd is dat dit nu al na 19 dagen is terwijl ik voorheen altijd een sms kreeg. Meestal was dit dan pas 1 of 2 dagen voor ingang van de nieuwe maand, tenminste als ik over mijn MB’s ging. Want dat gebeurde ook zelden. Daarnaast kon je voorheen ook MB’s bij kopen. Dit kan nu ook niet meer.

Youfone zegt dan had ik de voorwaarden beter had moeten lezen. Maar toen ik de wijziging indiende kreeg ik de voorwaarde niet opnieuw te zien. Net of ik de voorwaarde die ik 4 jaar geleden heb gelezen nog op mijn netvlies heb staan.

Eerste 3 jaar top geïnformeerd. Daarna nooit meer een mail gehad over enige wijziging. Waarschijnlijk nieuwe aandeelhouders die uit zijn op meer geld! Lekkere korte termijn gedachte want ik stap nu dus over!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sander
19/09/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Antoinette
15/09/2016
via website
thumbs down

Ik ben al dik 2 jaar klant en youfone heeft al meerdere keren extra kosten in rekening gebracht. Omdat dit nooit hele hoge bedragen waren , het er maar bij gelaten omdat Youfone toch altijd er wel aan uit komt. Maar nu heb ik weer extra kosten omdat ik ineens internet heb verbruikt in Luxemburg terwijl op mijn specificatie van mijn factuur staat dat ik 5minuten later weer internet in Nederland heb verbruikt. Volgens youfone moet ik het netwerk handmatig op een nederlands netwerk instellen. Dit staat altijd al zo ingesteld, maar nee volgens youfone kan dat niet. Maarja hoe ga je dat bewijzen????(Sowieso lijkt het mij ook heel vreemd dat hij helemaal naar luxemburg over kan schakelen, belgie oke maar luxemburg????) Als mijn abbonement is afgelopen ben ik weg bij youfone

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ken
13/09/2016
via website
thumbs down

Nooit doen oplichters , 1 minut internet in buitenland 37 EUR betaald en 10 min huis nummer gebeel in buitenland 45 euro , slechte netwerk , rare betaal methode en klantenservice na 17:00 gesloten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
kirsten
07/09/2016
via website
thumbs down

Youfone is zo super slecht . Heb bijna nooit bereik en als ik er er over bel met een klacht zeggen ze gewoon dat ik niet moet zeuren omdat ze nog nooit iemand met die klacht hebben gehad. Nooit bij Youfone gaan echt nooit is zo super slecht krijg je echt spijt van ! Het is goedkoop oké maar echt slecht!! Ik heb echt 1000 x de op beld met een probeleem maar heb nog nooit een oplossing gehoord !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
T. Verheij
02/09/2016
via website
thumbs up

Nooit een probleem gehad en altijd goed bereikbaar. Ook veel leuke extras zoals een spaarprogramma waar je korting mee kan krijgen op je maandfactuur. Snap niet als mensen zeuren.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kees
30/08/2016
via website
thumbs down

De slechtste dienstverlening die ik ooit meegemaakt heb.
Twee simkaarten besteld voor onze zoons. Twee losse Samsung Galaxy s5 mini toestellen aangeschaft. Bestelling netjes geregeld, online activering en overzicht allemaal prima. We konden alleen niet bellen met deze simkaarten.
Dan kom je erachter dat de helpdesk alleen telefonisch bereikbaar is tijdens werktijden. Je kan een email sturen, waarna je als automatische antwoord krijgt dat je binnen drie werkdagen antwoord kan verwachten. Dat is toch niet meer van deze tijd en helemaal niet voor een dienst waarvan je verwacht dat je hem 24*7 kan gebruiken?
Na drie weken heen en weer e-mailen en één telefonisch contact kunnen de simkaarten ondertussen nog steeds niet gebruikt worden, het laatste advies van youfone is dat ik maar contact moet gaan zoeken met Samsung en dat Samsung het op moet lossen.
Bij Youfone is bekend dat de simkaartjes niet goed passen in Samsung Galaxy s4 mini, dus krijgen we halverwege het advies om de simkaart naar nano formaat te brengen en een adapter aan te schaffen (van de adapter wordt €2,00 door Youfone vergoed, dus dat is een pluspunt) Maar de oplossing helpt niet. Terwijl de helpdesk medewerker aan de telefoon aangeeft dat dit het probleem moet zijn en de adapter het op moet lossen, geeft de volgende medewerker via de mail aan dat dat het probleem helemaal niet kan zijn. Deze opmerking dan na het nog een keer voorstellen van het proberen van de simkaarten in andere toestellen. Dat proberen hadden we natuurlijk al eerder gedaan en ook naar Youfone gecommuniceerd.
Al met al erg frustrerende en totaal niet oplossingsgerichte communicatie. En als je dan de Youfone reclame ziet wordt je daar alleen maar verdrietiger van.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Onno
30/08/2016
via website
thumbs down

Ik dacht een contract te hebben afgesloten per 23 september. Om te checken of het simkaartnummer dat ik heb doorgegeven tbv nummerbehoud klopt, even contact opgenomen. Het contract is geannuleerd, beweert men. Dat kan alleen schriftelijk of per email. Op mijn vraag of ik dat kan inzien, dat zal de grote vraag zijn. Niet raadzaam dus om verder met ze in zee te gaan, lijkt mij.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Reinie
29/08/2016
via website
thumbs down

Als je eenmaal een abb. hebt afgesloten zijn ze te beroerd om ook maar iets voor je te doen. Net een nieuw abb. afgesloten en net een abb. verlengd. Als je je abb. verlengd heb je ook recht op een nieuw simkaartje. Nu blijkt het simkaartje die ik al jaren heb wel te werken in mijn oude tel. maar niet in mijn nieuwe. Nee meneer kost 15 euro, hoe 15 euro heb laatst net nog verlengd dus heb gewoon recht op een simkaartje toch? Nee hoor had U toen moeten aangeven! Een mooi klootenservice dus. Nou youfone smoor er lekker in, verleng nooit weer bij jullie!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Reinie
29/08/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Akhiat
24/08/2016
via website
thumbs down

Waardeloos netwerk van de KPN.
Soms wordt de verbinding midden in het gesprek verbroken.
Wat ik nog erger vindt,is dat ik nog anderhalve jaar aan het contract vast zet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ebbie
23/08/2016
via website
thumbs down

Neem nooooooit een abonnement bij youfone.
Toen ik een abonnement had afgesloten bij ze bleken ze mij dezelfde nummer te hebben gegeven van iemand uit weet ik veel waar, nadat ik een aantal dagen onbereikbaar ben geweest heb ik voor de zekerheid mijn dataplafond aangezet voor het geval ik opeens weer bereik zou hebben. toen hebben ze mijn nummer veranderd zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven omdat ze het niet konden oplossen en ook gelijk mijn dataplafond uitgezet. En hierdoor ben ik buiten mijn bundel geweest zonder dat ik wist dat mijn plafond uit stond! Later alle bewijzen opgestuurd, ze hebben gezegd dat het idd hun schuld is maar ik moet nog steeds dokken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henk
19/08/2016
via website
thumbs down

Jaren lang klant geweest.
Ik heb mijn data verhoogd van 1000 MB naar 2000MB
Op dat moment halen ze mijn dataplafond ook weg, zonder dat te zeggen.
Nu kom ik over mijn data zonder dat ik het wist. kosten € 215,-
You fone zegt dan had ik de voorwaarden beter moeten lezen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lisa
18/08/2016
via website
thumbs down

Neem nooit een abonnement bij youfone! Zij halen mb’s van je bundel af die niet kloppen! Jarenlang had ik een abonnement bij Vodafone waarbij ik 2gb had, ik moest altijd 500mb bij kopen omdat ik de maand steeds net niet redde, dus ik verbruikte 2,5 gb bij Vodafone. Nu ben ik sinds 5 augustus geabonneerd bij youfone met een abonnement met 6gb en na 1,5 week kreeg ik al een sms dat mijn internet geblokkeerd was omdat ik 7gb had verbruikt en daardoor mijn kosten boven het abonnement al tot 163 euro waren opgelopen! Met klantenservice valt niet te praten, zij schelen je alleen af. Youfone is erop uit om je op te lichten dat bedrijfje klopt niet!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lukas
16/08/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Freek
11/08/2016
via website
thumbs down

Dit bedrijf is er op uit om mensen op te lichten door iedere buiten bundel seconde, kilobyte of wat ook tegen absurd hoge kosten aan te rekenen. NEEM HIER GEEN ABONNEMENT. Dat het management en aandeelhouders nog een nacht zonder gewetensbezwaren slapen is werkelijk onbegrijpelijk….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
bibi
29/07/2016
via website
thumbs down

Ben net overgestapt en echt waardeloos. Mijn man zit al een tijdje bij youfone in het begin ging er wat mis, kan gebeuren, daarna ging het goed. Paar weken geleden zijn abonnement veranderd en nieuw abonnement aangevraagd voor mijzelf. Helaas werden er aansluitkosten berekend voor mijn man, dus 2 x aangegeven dat ik die niet wou betalen en dat het voor dat andere abonnement moest. Uiteindelijk via andere weg mijn aansluitkosten betaald, omdat die twee dingen door elkaar waren gehaald, heb ik nu geen simkaart en ligt mijn telefoon eruit, dus kan nu zeker een week niet bellen en ben onbereikbaar, klantenservice zijn menselijke computers die niet luisteren en zeggen dat ze alles begrijpen, helaas begrijpen ze weinig. Ze doen niks om het op te lossen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Job Muntinga
27/07/2016
via website
thumbs down

Waardeloos bedrijf! Als je even niet oplet zit je zo tientallen euro’s boven je bundel, zonder waarschuwing!! Nooit in zee gaan met dit bedrijf. Goedkoop is duurkoop!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Youri
26/07/2016
via website
thumbs down

Oplichters. “Geven controle over kosten”: niet waar. Het business model is gebaseerd op overschreiders stevig uitbuiten. Opzeggen uitermate moeilijk. Blijf hier weg!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Niels Van Berkel
25/07/2016
via website
thumbs down

wat een bedrijf zeg… nog nooit over mijn mb’s gegaan en heb er altijd goed op gelet of ik er toch niet per ongeluk overheen ging. ook alle applicaties uitgezet die veel mb’s gebruiken maar toch kreeg ik 2 facturen binnen, een van 80 euro en een van 100 euro waarbij stond dat ik bijna 1000 mb over mijn limiet ben gegaan. Geen berichtje of niks gehad waar in stond dat ik over mijn limiet heen ging en klantenservice zei alleen dat het niet hun schuld was omdat ”ze mijn mb’s” niet gebruikte. NEEM HIER GEEN ABONNEMENT!!!.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Iwan
13/07/2016
via website
thumbs down

Slecht…. MB verbruik is zeer discutabel en overschrijding wordt direct afgestraft. My Youfone geeft inzicht in het verbruik en tot ga je er ineens met 700 MB overheen in nog geen twee dagen.

NOOIT MEER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mary
07/07/2016
via website
thumbs down

Erg slechte provider. Niet eerlijk. En slecht bereik. Ze gebruiken KPN netwerk maar blijkbaar de oude versie want totaal bagger. Klant staat niet centraal. Geen flexibiliteit. Er op uit om u zoveel mogelijk geld uit uw zak te kloppen.
Ga NIET naar Youfone!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Antoinette
06/07/2016
via website
thumbs up

Ik snap niet veel van mobiele telefoons maar het is me gelukt om een abbonnement af te sluiten. Klantenservice gebeld en ze hebben me goed geholpen. Nog steeds goed bereik en lagere kosten. Tot nu toe erg tevreden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark
29/06/2016
via website
thumbs down

Doe. Het. Niet. Youfone is een bedrijf dat gebaseerd is op misleiding. Iedere overschrijding wordt tegen onbegrijpelijk hoge tarieven afgerekend. Opzeggingen ‘raken per ongeluk kwijt’ zodat je weer een paar maanden langer vast zit aan een abonnement.

Al jaren klachten, zoveel wordt op dit forum wel duidelijk en nog steeds dezelfde praktijken. Oprichters en aandeelhouders van Youfone zijn vermoedelijk enge mensen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Harry Korte
20/06/2016
via website
thumbs down

Heeeeeel slecht. Oplichters. Over je bundel heen??? Kassa. Waaraan dan?? Mogen we niet vermelden, privacy. En maar afschrijven. Helpdesk??? Niet bereikbaar. Uren aan de lijn gehangen. Vraag je in mail: bel mij dan.. Niks. En direct incassoburo. Heeft me dit jaar al honderden euro’s gekost. Dus PAS OP. Begin er niet aan..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Saar
08/06/2016
via website
thumbs up

Heb voor mijn moeder een abonnement bij Youfone afgesloten en wij zijn allebei tot nu toe hel tevreden.
Het netwerk is goed want KPN en de overstap ging ook goed.
De eerste rekening was een beetje onduidelijk maat na contact met de klantenservice, waar ze me goed geholpen hebben, was alles helder.
ga zodra mijn abonnement is afgelopen ook overstappen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hajo
25/05/2016
via website
thumbs down

Echt waardeloos, ik lees hieronder meerdere keren hetzelfde als ik heb meegemaakt. Helaas nu pas..

Zonder het te weten ineens 60 euro over abonnement heen. Blijk je een dataplafond te moeten instellen, om dit goed te doen mag je de voorwaarden wel doorlezen want voor je het weet ben je tientallen euros lichter. Je krijgt namelijk helemaal geen melding als je over je databundel heen gaat zonder dataplafond, en om een dataplafond in te stellen moet je wachten tot de volgende abbonementperiode, lekker handig. Blijkt allemaal in de kleine lettertjes te staan, kleine letters = grote oplichterij.

Ik geloof het verbruik aan data nog steeds niet, ik ben bij mijn oude abonnement nooit over de limiet heen gegaan in 3jaar tijd. Nu met dezelfde bundel in de eerste maand ineens, maar haal dat maar eens terug.

Boven je bundel betaal je ineens zoveel dat als het je overkomt je beter een jaar lang een dure provider had kunnen nemen. 100mb kost je 10,- dus pas maar op! Een whatsappbericht is ineens duurder dan een smsje versturen in het jaar 1990.

Klantenservice probeert het gehele verhaal nog enigszins te verklaren maar slaagt er totaal niet in. Ze hebben ook geen mogelijkheid om de kant tegemoet te komen

De kwaliteit van het netwerk en de overstap is het enige wat goed geregeld is, daarna begint het drama.

Niet doen dus!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hajo
25/05/2016
via website
thumbs down

Echt waardeloos, ik lees hieronder meerdere keren hetzelfde als ik heb meegemaakt. Helaas nu pas..

Zonder het te weten ineens 60 euro over abonnement heen. Blijk je een dataplafond te moeten instellen, om dit goed te doen mag je de voorwaarden wel doorlezen want voor je het weet ben je tientallen euros lichter. Je krijgt namelijk helemaal geen melding als je over je databundel heen gaat zonder dataplafond, en om een dataplafond in te stellen moet je wachten tot de volgende abbonementperiode, lekker handig. Blijkt allemaal in de kleine lettertjes te staan, kleine letters = grote oplichterij.

Ik geloof het verbruik aan data nog steeds niet, ik ben bij mijn oude abonnement nooit over de limiet heen gegaan in 3jaar tijd. Nu met dezelfde bundel in de eerste maand ineens, maar haal dat maar eens terug.

Boven je bundel betaal je ineens zoveel dat als het je overkomt je beter een jaar lang een dure provider had kunnen nemen. 100mb kost je 10,- dus pas maar op! Een whatsappbericht is ineens duurder dan een smsje versturen in het jaar 1990.

Klantenservice probeert het gehele verhaal nog enigszins te verklaren maar slaagt er totaal niet in. Ze hebben ook geen mogelijkheid om de kant tegemoet te komen

De kwaliteit van het netwerk en de overstap is het enige wat goed geregeld is, daarna begint het drama.

Niet doen dus!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sue
29/04/2016
via website
thumbs up

My roommate referred me to youfone when I needed a quick, cheap subscription and I must say I am pleasantly surprised! Costs are low, coverage is good, I will be happy to refer any other foreign students!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Berend-Jan
25/04/2016
via website
thumbs up

Binnen enkele dagen kon ik al gebruik maken van Youfone. Hiervoor had ik prepaid. Werd goed op de hoogte gehouden wanneer ik met Youfone kon bellen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henk
21/04/2016
via website
thumbs up

Vind het fijn dat ik overgestapt ben, maandelijks opzegbaar dus zit nergens aan vast

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cecile
19/04/2016
via website
thumbs down

Ik krijg de eerste rekening en daar zie ik tot mijn verbazing dat ik over mijn internetbundel heen ben gegaan. Je moet dus zelf een dataplafond instellen. Dat is al ongebruikelijk.
Daarnaast zag ik dat ze me een sms gestuurd hebben 1 week nadat ik 125 euro over mijn bundel heen ben. Tmobile geeft tenminste bij 80% gebruik een waarschuwing af.
Dan is mijn abbonnement ingegaan op de 7e. Dus heb ik geen recht (volgens hun) over de volle 1000mb, maar over 800mb.
Ik voel me belazerd en vind het raar dat een grootheid zoals Kpn met deze firma zaken doet.
Nu heb ik een dataplafond ingesteld en dat geldt pas vanaf 1 mei.
Een beetje vreemd is het dat ik deze maand maar 300 mb heb verbruikt, dit valt namelijk wel in de bundel.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aysen
07/04/2016
via website
thumbs down

Mijn 65 jarige moeder die 1822 smsjes naar een nummer stuurt en daardoor 520 euro rekening moet betalen??? Geloof je hetzelf?? Reken er maar op dat dit een rechtzaak wordt. Vieze flashers !!
Bewijzen ow neee? Supervisor aan tel o nee?
Rechtzaak ooo jaaa !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stephanie
06/04/2016
via website
thumbs up

Ik ben erg tevreden over mn youfone abonnement, de plafonds werken goed en ik betaal minder dan bij KPN, maar heb wel hetzelfde netwerk!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Evaa
31/03/2016
via website
thumbs down

Ineens een factuur van meer dan 200 euro omdat er geen dataplafond is ingesteld. De klantenservice komt niet met goede oplossingen. Er is nooit een waarschuwing gestuurd over dataverbruik. Nooit aan beginnen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Juliette Verbeek
22/03/2016
via website
thumbs down

Vanaf november een abonnement met bundel 1000MB 4G met plafond. Tenminste dat dacht ik. Toe ik over december een factuur kreeg van 88 heb ik gebeld en bleek er geen plafond op zat. Hebben ze er toen voor mij opgezet. Aardig toch. Kreeg zojuist een factuur over februari van 215. Gebeld, neen er had nog nooit een plafond opgezeten. Ja misschien dat een accounting er destijds een blokkade op had gezet maar de blokkades gaan er elke maand weer af bij het resetten van de bundels. Pardon ! Of ze me dan financieel tegemoet konden komen, neen dus. Een zeer onsympathiek mens aan de lijn die maar doorattelde en niet luisterde. Zeer onprofessioneel en de manier om klanten weg te jagen !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jan
21/03/2016
via website
thumbs down

slecht bedrijf-slechte helpdesk-facturen kun je niet inzien-antwoorden krijg je niet-
niet bellen wel 100% aan je plafond-internetverbruik terwijl die uitstaat-kortom begin er niet aan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cees
13/03/2016
via website
thumbs up

Toen ik mijn abonnement afsloot was youfone gewoon goedkoop, met KPN netwerk. Dat wou ik en was ok. Inmiddels zijn andere goedkoper (Simpel) en vooral flexibeler. Daar gaat het namelijk mis, het lijkt alsof je je abonnement gemakkelijk aan kunt passen maar alleen naar boven, niet meer terug, terwijl dat nergens duidelijk vermeld staat. De klantenservice zegt alleen dat dat ergens in de algemene voorwaarden staat maar niet waar en bij normaal oppervlakkig doorlezen kan je dat dus niet vinden!!
In mijn geval wou ik 4G uitproberen omdat mijn vaste verbinding slecht is en wel eens uitvalt, hoewel daar (net over de grens) volgens dekkingskaart van KPN goede dekking moet zijn is dat slechte vaste net nog steeds beter als 4G ( misschien wordt je als Youfone gebruiker er eerder uitgeknikkerd?) Daarom heeft 4G voor mij geen meerwaarde en wil ik graag terug naar mijn oude goedkopere abonnement maar er is geen begrip van youfone, een k##bedrijf dus

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Janne
08/03/2016
via website
thumbs up

Super abbonnement afgesloten door de leuke reclame. Overstap ging goed ik kon snel bellen met youfone. Ook minder betalen elke maand.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Floor
02/03/2016
via website
thumbs up

Ben heel erg tevreden, goed bereik, lagere kosten en ook nog korting omdat ik via mn moeder klant ben geworden!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Flex
01/03/2016
via website
thumbs up

Erg goedkope provider, mits je niet buiten je bundel gaat (wat overigens in principe niet mogelijk is als je het dataplafond aanzet).

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Steenbeek
23/02/2016
via website
thumbs down

Lid sinds 2011, vandaag per ongeluk 38mb internet gebruikt door ons zoontje van 10. Rekening: 40 euro!! Ze brengen ruim 1 euro p/mb in rekening en bieden geen coulance aan een trouw betalende klant. Het buiten-de-bundel-tarief van 2011 wordt gehanteerd.
Zeer onbeschoft behandeld, direct opgezegd!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 4 5 6 7 8 11
Youfone 2.84 stars 509 reviews