Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Post Type Selectors
Categorie
Beste
Beste
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
5.7

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
Gemiddeld oordeel
139 positief – 325 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Youfone

Youfone.nl is een aanbieder van sim only en mobiele abonnementen. Zij maken hierbij gebruik van het KPN netwerk, wat een van de beste netwerken van Nederland is. Ze bieden gratis onderling bellen, gratis nummerbehoud en controle over al je kosten. Je kan je eigen bundels samenstellen zodat je altijd precies het abonnement hebt dat je wilt hebben. 250 minuten bellen of smsjes versturen kost je € 4,- internetbundels zijn vanaf € 6,- toe te voegen en sms onbeperkt kost eveneens € 6,- in de maand. Youfone is recentelijk nogal overladen met klachten, onder andere klachten als na het vernietigen van een sim kaart nog facturen ontvangen.

Youfone aanbiedingen en tarieven vergelijken

Vergelijk hier alle Youfone aanbiedingen op basis van uw situatie en voorkeuren. U kunt Youfone ook met andere providers vergelijken om te zien welke sim only deal op dit moment de goedkoopste is.


Youfone ervaringen

Geef Youfone een beoordeling

509 Youfone ervaringen

Bruintje1973
29/05/2017
via website
thumbs up

1 jaar klant, net nieuwe verlenging met oneindig bellen voor 10,- afgesloten. ben erg tevreden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
joe nice girl
22/05/2017
via website
thumbs down

Hele slechte ervaringen met Youfone, enorme spijt dat ik bij Simyo ben weggegaan met mijn privé telefoon abonnementje. Ik werd voor de tweede keer (maand) geconfronteerd met een kennelijke overschrijding van mijn databundel doordat mijn WIFI verbinding in huis te zwak zou zijn zodat mijn mobiele telefoon dan vervolgens de dataverbinding overneemt. Ik heb een supersnelle en beveiligde internetverbinding in huis vanwege mijn werk. 4 jaar lang heb ik met een soortgelijk abonnement van Silo nooit deze klachten gehad. Mijn provider van mijn huisinstallatie en mijn eigen IT afdeling hebben bevestigd dat mijn thuisverbinding sterk is en dat er geen ‘ lekken’ zijn geweest. Youfone blijft een ‘ slap verhaal’ houden waar honderden mensen op internet eveneens gedupeerd over zijn en ook over klagen. Het is een slimme manier om van onschuldige en nietsvermoedende klanten geld afhandig te maken. Ze informeren je niet direct bij zo’n kennelijke overschrijding maar laten de facturen oplopen. 1,5 maand later krijg je dan een sms’je dat je over je bundel bent heengaan en als je dan gaat bellen hoor je tot je grote schrik dat er ook nog een enorme factuur van de maand daarvoor openstaat. Het riekt naar oplichting, zakkenvullerij om zo van goedkope, kleine abonnementjes toch nog ‘ een graantje mee te pikken’. Ik heb een advocaat ingeschakeld, ConsuWijzer, klacht.nl en Kassa en Opgelicht ingeseind, omdat dit verhaal (en zeker mijn verhaal) NIET klopt en ook omdat er zoveel onschuldige burgers al vaak genoeg de dupe van zijn geweest. Als je je abonnement wil opzeggen dreigen ze ook direct met de boetes die je krijgt omdat je een tweejarig abonnement hebt afgesloten. En ja, ze bieden een coulance aan van een paar tientjes maar dat staat in schril contrast over de bedragen die zij vorderen door hun zogenaamde ‘ overschrijding datalimiet’ casus die ze met veel succes bij nietsvermoedende klanten WEL voor het voetlicht hebben gekregen. Dus; ga niet in zee met Youfone en negeer deze provider. Ze zijn absoluut zeer onbetrouwbaar.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
joe nice girl
22/05/2017
via website
thumbs down

Hele slechte ervaringen met Youfone, enorme spijt dat ik bij Simyo ben weggegaan met mijn privé telefoon abonnementje. Ik werd voor de tweede keer (maand) geconfronteerd met een kennelijke overschrijding van mijn databundel doordat mijn WIFI verbinding in huis te zwak zou zijn zodat mijn mobiele telefoon dan vervolgens de dataverbinding overneemt. Ik heb een supersnelle en beveiligde internetverbinding in huis vanwege mijn werk. 4 jaar lang heb ik met een soortgelijk abonnement van Silo nooit deze klachten gehad. Mijn provider van mijn huisinstallatie en mijn eigen IT afdeling hebben bevestigd dat mijn thuisverbinding sterk is en dat er geen ‘ lekken’ zijn geweest. Youfone blijft een ‘ slap verhaal’ houden waar honderden mensen op internet eveneens gedupeerd over zijn en ook over klagen. Het is een slimme manier om van onschuldige en nietsvermoedende klanten geld afhandig te maken. Ze informeren je niet direct bij zo’n kennelijke overschrijding maar laten de facturen oplopen. 1,5 maandlater krijg je dan een sms’je dat je over je bundel bent heengaan en als je dan gaat bellen hoor je tot je grote schrik dat er ook nog een enorme factuur van de maand daarvoor openstaat. Het riekt naar oplichting, zakkenvullerij om zo van goedkope, kleine abonnementjes toch nog ‘ een graantje mee te pikken’. Ik heb een advocaat ingeschakeld, ConsuWijzer, klacht.nl en Kassa en Opgelicht ingeseind, omdat dit verhaal (en zeker mijn verhaal) NIET klopt en ook omdat er zoveel onschuldige burgers al vaak genoeg de dupe van zijn geweest. Als je je abonnement wil opzeggen dreigen ze ook direct met de boetes die je krijgt omdat je een tweejarig abonnement hebt afgesloten. En ja, ze bieden een coulance aan van een paar tientjes maar dat staat in schril contrast over de bedragen die zij vorderen door hun zogenaamde ‘ overschrijding datalimiet’ casus die ze met veel succes bij nietsvermoedende klanten WEL voor het voetlicht hebben gekregen. Dus; ga niet in zee met Youfone en negeer deze provider. Ze zijn absoluut zeer onbetrouwbaar.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Reinoud
21/05/2017
via website
thumbs up

Spijt dat ik hier heen ben gegaan. Iedere maand buitenbundel kosten à 30 ct per minuut of SMS en bij wijzigen belbundel trekken zo ook gelijk de actiekorting maar in. Niet meer van deze tijd en klantonvriendelijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Beau
18/05/2017
via website
thumbs up

Zwaar onduidelijke factuur ontvangen waar echt niets mee te beginnen viel zelfs na overleg met de zogenoemde klantenservice. Door wat handige tips heb ik de rest van de factuur eindelijk in kunnen zien en bleek alles wel te kloppen, beperking op het netwerk gezet en klaar.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Araz
18/05/2017
via website
thumbs down

zeer slecht bedrijf afzetters !! heb een nummer voor mn dochtertje afgesloten . sluit en zodra men over de bel minuten is berekend men de volle prijzen zonder ook maar enig melding dat men over de bel min. is

geen aanrader van mij kan zeker niet !!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nieboer
12/05/2017
via website
thumbs down

Ik irriteer me weer mateloos aan youfone. Vorig jaar heb ik melding gemaakt van kosten die zij “sms’en naar het buitenland” noemen. Ik heb nog nooit gesmst naar het buitenland dus via de mail contact gezocht waarom mijn rekening zo hoog was. Volgens de klantenservice zou het kunnen liggen aan het gebruik van FaceTime of het opnieuw uit en aanzetten van mijn iPhone. Ik heb de iPhone nog nooit opnieuw hoeven opstarten. Teven heb ik nog nooit gebruik gemaakt van FaceTime. Door de klantenservice niet netjes behandeld. Vertikken het om je te helpen. Tja dan zul je het wel gebruikt hebben. Als je vraagt hoe dan hebben ze geen antwoord.

Toch besloten om het nog even aan te kijken. Zelf via de persoonlijke youfone pagina er achter gekomen dat je de buitenland bundel compleet kunt uitschakelen. Na mijn klacht is het een paar maanden goed gegaan. Youfone heeft nu weer besloten om wederom kosten te gaan innen voor dezelfde service. Roaming staat uit, bundel in het buitenland staat uit. Meldingen staan uit. Alles wat uit kan staat zo’n beetje uit in de instellingen. Nog steeds geen nieuwe opstart gehad en daardoor ook geen sms naar de server in groot Brittannië.

Op zoek naar een andere provider die betaalbaar is niet zo smerig is om zomaar onterecht andere kosten te innen. Iemand tips????

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bert
09/05/2017
via website
thumbs up

algehele indruk is ruim voldoende, genoeg leuke aanbiedingen en telefoonshop voor een toestel waar nodig. Vooral de inlogomgeving op mijn app werkte niet optimaal, zeker 5x wachtwoord overnieuw in moeten stellen, verder ben ik erg goed verder geholpen en betaal ik maandelijks niet teveel.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Saar
04/05/2017
via website
thumbs down

Nooit kiezen voor YouFone. Sommige kosten op facturen zijn onverklaarbaar en als je zelf niet actief een data- of belplafond instelt, rekenen ze gewoon flinke kosten buiten de bundel per MB en je wordt NIET geïnformeerd. Je krijgt dan een zogehete Shockbill waarna je vervolgens bij hen zult gaan opzeggen. Maar dat maakt YouFone niet uit. Je hebt dan bij wijze van al 1 of 2 jaar de abonnementskosten vooruit betaald.
YouFone heeft zich ook niet aangesloten bij de gedragscode voor de Telecomsector waardoor ze hier al jaren mee weg kunnen komen en kunnen blijven bestaan.
Betaal liever 5 euro per maand meer bij een betrouwbaar en bij gedragscode aangesloten telecom bedrijf.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lisa
04/05/2017
via website
thumbs up

als nieuwe twijfelde klant wist ik niet zeker of het KPN bereik me van fatsoenlijke diensten zou gaan voorzien ook omdat die site van ze geel bereik aangaf. Inmiddels moet ik zeggen dat het beter gaat dan verwacht en k betaal niet veel maandelijks.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Derek Sanders
01/05/2017
via website
thumbs down

Niet aan beginnen – had eerst ben en nooit geen problemen – met youfone in duitsland geen netwerk en zeer slecht bereik in nederland – overgestapt van 3g naar 4g maar nog steeds 3g – wel meer betaleen – zit er helaas 2 jaar aan vast – nooit weer

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeanine
27/04/2017
via website
thumbs down

Ik heb hele slechte ervaringen met youfone. Ik had vorig jaar in eens zomaar geen toegang meer tot mijn databundel. Deze was er zonder mijn medeweten afgehaald. Waardoor met hele hoge kosten zat waar ik niet op berekend was. Toen ik daarachter kwam heb ik ze geprobeerd te bellen zij waren alleen via een betaald nummer bereikbaar waardoor ik weer in de kosten kwam. Ik kon niks wijzigen via internet. Daarna heb ik nogmaals een keer meegemaakt dat ik geen toegang had tot mijn internet bundel en kon ik weer niet op internet tenzij het wifi was. IK heb om dit te verkomen een dataplafond ingesteld en een abonnement voor onbeperkt bellen en smsen. NU blijkt dat ze zonder mijn medeweten mijn dataplafond hebben uitgezet. IK ben ze spuugzat want ik heb voor dezoveelste keer hoge kosten door hen. En ze geven aan dat ze open zijn van maandag tot en met vrijdag maar ze zijn nu gesloten. Nergens staat aagegeven dat zij op feestdagen gesloten zijn. Het is BARSLECHT en ik raad niemand deze provider aan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fiona van der Zwaan
26/04/2017
via website
thumbs down

Slecht verkeerd geïnformeerd en ze blijven maar terugkomen dat het in hun mail en brief stond. Via telefoon is mij verteld dat ik niet meer dan 1000 MB kon opmaken. Heb ze om bewijs gevraagd het telefoongesprek (wat ze overigens terug hebben gevonden) maar wat ik al verwachtte die gaven ze niet. In dit gesprek was duidelijk te horen dat ik verkeerd geïnformeerd ben. Klopt gewoon niets van. Dat je dan 1 maand ruim buiten je bundel gaat oké maar bizar dat ze dan als voor de opvolgende maand (hier kom he overigens pas achter als je de eerste nota binnen hebt) dan je weer ruim over je bundel bent ook dan nemen ze actie. Er is toch geen enkel persoon dat meer dan 100 euro aan telefoonkosten wil hebben per maand. Nee pure oplichting. En ja tuurlijk heb je goed bereik bij youfone omdat dit KPN is de beste provider van NL wat ik ook bijzonder vind dat ze überhaupt zaken doen met zo een bedrijf.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Antoinette
25/04/2017
via website
thumbs down

Al een aantal jaar klant bij youfone, en helaas krijg ik steeds vaker hogere rekeningen. De laatste keer dat ik op mijn strepen stond omdat ik binnen een paar minuten internet heb verbruikt in nederland maar ook in luxemburg verbruikt zou hebben wat dus echt niet mogelijk is kreeg ik mijn geld terug. Maar omdat ik de laatste keer heb gezegt dat hij over zou kunnen springen naar belgie maar niet naar luxemburg heb ik nu dus op elke factuur internet verbruikt in belgie. Op mijn laatste specificatie zou ik internet hebben verbruikt in belgie terwijl ik bewijs heb dat ik op dat moment in utrecht was!! Dus één ding weet ik heel zeker, zodra mijn abbo afgelopen is ben ik zo snel mogelijk weg

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerry
24/04/2017
via website
thumbs down

Ik heb bijna geen bereik , ik heb zo’n spijt dat ik ben overgestapt naar Youfone
Ook had ik mijn data verhoogd , ik dacht dat het per maand op zeg
baar was en je weer terug kon naar je oude snelheid , ik betaal nu veel te veel en heb ook nog slecht bereik
Waardeloos nooit meer Youfone voor mij

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rob
21/04/2017
via website
thumbs down

ik vind het schandalig
je zet je bel max op 10 euro
en je krijg toch een rekening van 30 euro
ook heb ik meerderen keren geklaagd dat de bel minuten niet kloppen je belt er 20 en ze houden er +/-30 in
ik zeg weg wezen hier
oplichters

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
van Loo
20/04/2017
via website
thumbs up

product = goed met lage kosten, service is netjes, minimaal gezeik of onduidelijkheid.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rachel
13/04/2017
via website
thumbs down

Ik ben nu 2 maanden klant bij Youfone en al 2x toren hoge rekeningen gekregen. Heb al ruim 10 jaar mobiele abonnementen en ben letterlijk nog nooit ergens overheen gegaan. 2 Maanden bij Youfone en gelijk een fortuin lichter.

Klantenservice is uitermate onvriendelijk, bel plafond is een grote grap. Wie in godsnaam wil er nou een bel plafond wat je pas waarschuwt zodra je een bepaald bedrag over je abonnement heen gaat?! Je kunt het bel plafond niet aanzetten met een melding bij 80% etc. verbruik van je data. Enkel of je bericht wil bij 10 euro of meer over je abonnement heen. Ik vind dit uitermate klant onvriendelijk. Daarnaast moet je het bel plafond zelf aanzetten terwijl ze er wel mee adverteren dat er een bel plafond is en dat je dus niet voor onverwachte kosten komt te staan. Zeer misleiden. Vervolgens duurt het ook een maand voordat ze de instellingen hebben aangepast?! Kom op mensen, we zijn in 2017 ga mij niet wijsmaken dat het een maand duurt om zoiets te regelen. Ik zie het als een extra maand waarin ze mensen een onrechtmatige rekening kunnen sturen. Daarnaast kost hun eigen klantenservice nummer geld, waarschijnlijk omdat er zoveel klachten zijn dat ze met al die gesprekken ook nog wel lekker binnenlopen.

Ik ben nu alweer overgestapt. Begin echt niet aan een abonnement bij Youfone, goedkoop is duurkoop en wat ook vele andere zeggen over sjoemelen met de rekeningen, dat gebeurd daar echt! Denk niet dat het jou niet overkomt, omdat je zo’n nette mobiel gebruiker bent. Ik beschouw mezelf als een nette mobiel gebruiker die niet voor verrassingen wil staan, maar ik garandeer je dat dit iedereen die iets afsluit bij Youfone dit gaat overkomen. Geen goed woord over voor deze provider net als vele andere met mij.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kroon
Geen oordeel
12/04/2017
via website

Een soort gelijke ervaring; vreselijke klantenservice; slecht nederlands, onbeschoft en geen enkel mededogen. Mijn bel plafond en data plafond werden niet gemeld en zonder pardon werd ik afgesloten. Bijna overleden na een beroerte en hartinfarct. Toen ik ze belde, al huilende werd het hele dramatische gesprek opgenomen. Ze konden niets beloven en schreven zonder pardon 180 euro van mijn rekening af. Schoften zijn het en heel Youphone mag aan de schandpaal.

Nuttig? Ja   Nee

Jullus
28/02/2017
via website
thumbs down

Voor mijn dochter sloot ik in 2014 een mobiel abonnement af bij Youfone. Voordelig, maar ook met een vaste maandprijs die niet kon worden overschreden: het uitgaande bellen en internetten blokkeerde. Evita ging in september 2016 naar de middelbare school en wilde daar ook af en toe whatsappen en internetten. Ik verhoogde het abonnement met een databundel tot 1 Gb (van 5 euro naar 11 euro per maand). Wat wij niet door hadden: Youfone beschouwde dit als ‘contractswijziging’ en had intussen de voorwaarden aangepast, waardoor standaard de databundel op oneindig werd gezet. Dat werd *niet* bevestigd per e-mail, maar zou volgen uit de website zelf. We dachten dus dat alles bij hetzelfde zou blijven behalve dat zij meer kon internetten.

Op school werkt de wifi slecht en daardoor internette Evita zelfs véél meer dan we hadden verwacht, maar zij kreeg *geen* waarschuwings-sms of e-mail toen ze ver buiten haar bundel ging. De eerste nota van 8x de normale maandprijs, dus 90 euro, werd automatisch afgeschreven van haar bank/spaarrekening, en hadden wij gemist. Pas bij de tweede nota van 120 euro kregen wij een sommatie dat de incasso niet was gelukt. Youfone wil telefonisch niet op de klacht ingaan, maar deze alleen in behandeling nemen als deze per gewone post zou worden ingediend. Een week later antwoordt Youfone niets hieraan te willen doen, omdat dit nu eenmaal in de algemene voorwaarden staat. Maar deze zijn niet helder toegelicht of aangekondigd, omdat er nog een oud abonnement werd gebruikt.

Opmerkelijk is verder dat Youfone wel per sms waarschuwt als het plafond aanstaat en bijna is bereikt, maar juist niet waarschuwt als het ver wordt overschreden: Youfone rekent dan maar liefst 10 cent per Mb buiten de bundel. Of te wel: 100 euro per Gigabyte. In totaal is 2,8 Gb teveel data gebruikt. Dat is in deze tijd niet veel, maar het leidt dus tot een totale rekening van 280 euro. De Europese Commissie vindt 2,50-7,50 euro redelijk voor 1 Gb. Youfone rekent zonder de klant te waarschuwen dus tot 50 keer zoveel door. Dit is geen slimme dienstverlening meer, dit is een (trouwe) klant uitknijpen met een handigheidje.

Weer een week later: op de klachtbrief liet Youfone weten niets ’te kunnen doen’. Op de klacht op Consuwijzer heeft Youfone trouwe klant Evita uiteindelijk een ‘coulance voorstel’ gedaan waarbij 40 euro korting wordt gegeven op de rekening van 280 euro. Dat is dus ca. 14%, terwijl Youfone eerder 2500% voor de data in rekening bracht, boven het gebruikelijke tarief. Ondertussen is Evita razendsnel afgesloten, en het Incassobureau ingeschakeld. Laat maar komen. Tot bij de rechtbank!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik
28/02/2017
via website
thumbs down

2 dagen klant en nu al uiterst ontevreden. Na 4 jaar NOOIT buiten m’n bundel te zijn geweest bij m’n vorige provider ben ik dat nu al binnen 2 dagen met dezelfde bundel.
Neem GEEN abonnement bij Youfone. Je er gegarandeerd spijt van.
Bekijk de welhaast oneindige lijst van ontevreden klanten hieronder.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sjan
24/02/2017
via website
thumbs up

Jaren klant geweest, altijd blij en nu leuke actie erbij! Jammer van de welkomstbonus die mis ik net 🙁

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kosterman
Geen oordeel
18/02/2017
via website
Nuttig? Ja   Nee

Kosterman
Geen oordeel
18/02/2017
via website

Tot nu toe hele slechte ervaringen!!
NIET MET YOUFONE Iin zee gaan.
Het zijn oplichters!
Onverwachte kosten??? Opeens MMS??? Doe ik nooit!!!
Nooit last gehad met andere providers.
Ga klacht indienen bij o.a. Radar en Opgelicht.

PAS OP PAS OP het zijn oplichters!!!

Nuttig? Ja   Nee

Nick
Geen oordeel
18/02/2017
via website

Sluit hier NOOIT een abonnement af! Ik heb een abonnement met 6000 mb aan internet. Ik keek op de youfone app en had nog 3000 mb over. Vervolgens heb ik ong anderhalf uur lang wat losse kortdurende filmpjes zitten kijken. Pas uren daarna krijg ik ineens een smsje dat mijn bundel is geblokkeerd omdat ik ver over mijn te besteden mb’s zat en om nog hogere kosten te voorkomen. Wat blijkt, ik moest € 344 betalen! Zijn ze helemaal gek geworden! Ik heb nooit een waarschuwing gekregen dat ik bijna mijn mb’s heb verbruikt. Bovendien geloof ik niet dat ik in anderhalve uur tijd meer dan 6000mb heb verbruikt (ze beweren dat ik 3440mb buiten mijn bundel zit). Toen ik bij kpn zat had ik ook 6000mb en zat ik letterlijk nooit over mijn bundel heen. En ik deed er praktisch hetzelfde mee. De klantenservice vertelde me dat ik maar op mijn specificatie moet kijken en dat daar precies op staat waar mijn mb’s heen zijn gegaan en dat dat gewoon klopt en ze verder niks voor me kunnen doen. Echt schandalig. Als dit de manier is hoe ze geld willen verdienen dat wil ik niks meer met ze te maken hebben. Heb dan ook mijn abonnement opgezegd.

Nuttig? Ja   Nee

Daphne
Geen oordeel
14/02/2017
via website

Nu sinds een paar maanden overgestapt naar youfone.
Zoals andere ervaringen die ik hier lees zat ik a €100 buiten mijn bundel terwijl ik bij mijn weten niet wat anders heb gedaan.
Gemaild en klantenservice telefonisch gesproken.
Dan wordt de mail opgelezen en wordt er doodleuk gezegd, mw u moet zelf kijken waardoor u buiten u bundel bent gegaan dat kan ik niet. Dus dit is ook wel u eigen verantwoordelijkheid.
Dan krijgt je te horen dat u de databundel aan had moeten zetten. Want dat ik dit niet wist was mijn eigen schuld want het staat in de algemene voorwaarden.
Er wordt geen tegemoetkoming of niks gedaan. Je kan ook nergens een klacht indienen behalve bij hetzelfde mailadres. Maar dan wordt er verteld dat krijgt u hetzelfde te horen, met andere woorden dat heeft toch geen zin. Erg vervelende ervaring.

Nuttig? Ja   Nee

Daphne
14/02/2017
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
InDenBonteKoe
14/02/2017
via website
thumbs up

Snelle service ervaren, kan een ieder aanraden deze provider voor een maand te proberen.
Het abonnement is niet te duur, service en bereik is fijn en duidelijk. Ik ben en blijf er blij mee na 3+ jaar zelfs bij een storing.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tinie de meer
Geen oordeel
09/02/2017
via website

Al jaren vast klant bij youfone en heb een abonnement met onbeperkt bellen
Wegens een sterf geval in januari extra gebeld en ik kreeg deze mail van youfone
De afgelopen dagen hebben wij veel verbruik op je aansluiting opgemerkt. Naar aanleiding van dit hoge verbruik sturen wij jou deze e-mail.
Wanneer bij een aanbiedingsvorm, zoals de onbeperkt SMS dienst of onbeperkt Minuten/SMS, is aangegeven dat daarop een Fair Use Policy van toepassing is, geldt voor de betreffende Dienst geen vast limiet aan de te gebruiken hoeveelheid telecommunicatieverkeer.
Wel geldt dat dit gebruik redelijk dient te zijn. Het verbruik van de afgelopen dagen komt echter niet overeen met de Fair Use Policy.

Via deze weg willen wij je dan ook verzoeken om het verbruik te matigen naar redelijk gebruik. Voor meer informatie kan je terecht in onze Algemene Voorwaarden of kan je hiervoor uiteraard contact opnemen met onze klantenservice
Schandalig !! ik ga zeker op zoek naar iets anders .

Nuttig? Ja   Nee

Hans Preesman
07/02/2017
via website
thumbs down

overgestapt van Telford naar Youfone.
Bij Telford nooit over de data limiet
Data altijd onder de 1500 mb. bij Youfone onverklaarbaar 50 tot 70 euro per maand bijbetalen. Youfone geeft ook geen melding als je aan je datalimiet zit.
dus na een keer meer mb gebruikt het abbonement verhoogd naar 2000 mb, en je raad het al vorige maand weer 700 erover heen
Kortom ik ben zeer ontevreden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daan
05/02/2017
via website
thumbs down

Ik had onbeperkt bellen van Youfone. Dit abonnement had ik genomen, omdat ik nou eenmaal heel veel bel. (3000 tot 3500 Minuten per maand. Had twee keer bericht gekregen over “Fair Use Policy en verwezen mij naar de voorwaarden. waarin het volgende staat: Tevens is gebruik dat overbelasting of andere schade aan het Netwerk veroorzaakt en gebruik waarbij Klant regelmatig significant meer belt of data verbruikt dan de gemiddelde klant van dezelfde (Aanvullende) Dienst niet toegestaan.

Nergens staat vermeld hoeveel dat gemiddelde is van deze “gemiddelde klanten”. Die bij de dienst als je het koopt, niet in hun app en niet in de algemene voorwaarden Als je belt naar youfone, kan niemand vertellen wat deze gemiddelde klant verbruik is. Dus als je onbeperkt wilt bellen en je belt 3000 minuten of meer, raad ik men aan niet naar Youfone te gaan. Als ik de algemene voorwaarden lees, kan het volgende gebeuren, als men zich niet zou houden aan hun niet specifieke “fair use Policy):

Indien Klant het gebruik niet aanpast nadat Youfone daarom heeft verzocht, heeft Youfone het recht om maatregelen te nemen waaronder een verbruikslimiet stellen, de snelheid te verlagen, de (Aanvullende) Dienst buiten gebruik te stellen of de Overeenkomst te ontbinden waarbij Youfone aanspraak kan maken op de vaste kosten van de nog resterende minimumduur van de Overeenkomst waarbij Klant geen rechten kan ontlenen aan enige voorgaande toegekende kortingen.

het onbeperkt bellen komt een beetje als misleiding over. Voor 25 euro administratiekosten mocht ik wel mijn contract ontbinden in ieder geval en zit nu bij Robin Mobile waar ik wel onbeperkt kan bellen 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daan
05/02/2017
via website
thumbs up
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lars
17/01/2017
via website
thumbs up

Ben bijzonder blij met de aangeboden diensten, ondanks eerdere twijfel over het nummerbehoud goed verder geholpen. Dat mag gezegt worden
Vind de kosten laag genoeg.!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lars
16/01/2017
via website
thumbs down

1 jaar geleden een abonnement afgesloten voor 1 gb per maand voor 10 euro. Echter heb ik in een jaar tijd maar 1 keer 10 euro betaald aangezien er bij youfone steeds werd gemeld dat ik over mijn bundel zat terwijl ik in de gebruiksgegevens op myyoufone kon zien dat hier niks van waar was. Heb hierover gemaild met bijlage en kreeg na 2 mails gewoon geen reactie meer en heb toen besloten over te stappen. Dit zou allemaal geregeld worden via tmobile (nieuwe provider), die hebben dit ook goed geregeld. Youfone heeft echter over min laatste maand(nog met abonnement) inmiddels een factuur voor 20 euro opgestuurd voor data fie gebruikt is in het deel dat mijn abonnement bij youfone nog niet afgelopen was en bij tmobile nog net niet begonnen was. Al met al youfone zet je zwaar af en is niet klantvriendelijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Willeke van der Wijden
Geen oordeel
04/01/2017
via website

Jammer dat sommige mensen klachten over Youfone, zeuren noemen. Je leert een maatschappij pas kennen aan de manier waarop ze met problemen en klachten omgaan en bij Youfone is dat niet netjes.

Nuttig? Ja   Nee

Willeke van der Wijden
04/01/2017
via website
thumbs down

Mijn dochter had bij Youfone een abonnement met een internet bundel van 500 mb. Op dat abonnement zat een dataplafond. Ze kreeg altijd een mail als de mb’s op waren en dan stopte het internet.
Per 1 november kreeg ze een nieuw abonnement bij Youfone met een internet bundel van 1500 mb. Half november kreeg ze een SMS dat haar internet bundel op was en dat ze niet meer kon internetten. Prima dachten we, dan wacht ze maar tot december, dan is er weer een nieuwe bundel.
Tot ik op my Youfone keek. Daar stond een bedrag aan overschrijding van 102,65 voor 1.028 mb. Direct gebeld naar de klantenservice. Daar zeiden ze dat de algemene voorwaarden waren gewijzigd per januari 2015 en dat je nu zelf een dataplafond moest instellen. Daar heeft u voor getekend mevrouw, was hun reactie.
Via Facebook geprobeerd verhaal te halen. Toen waren ze bereid om 20 euro korting te geven. Maar dat vond ik niet genoeg.
Ik heb contact gezocht met de consuwijzer. Die zeiden mij schriftelijk of per mail bezwaar te maken bij Youfone en te dreigen met de geschillencommissie. Dat heb ik gedaan en ik heb voorgesteld om een extra bundel van 1500 mb te betalen twv 11 euro voor de extra mb’s die mijn dochter gebruikt had, omdat ik 102,65 toch wel erg veel vond.
Toen wilden ze opeens 50% korting geven.
Nog niet mee akkoord gegaan. Weer een mail gestuurd en hetzelfde aanbod gedaan en weer gedreigd net de geschillencommissie.
Toen gingen ze ineens wel akkoord en hoefde ik nog maar 26.70 te betalen.
Ik heb de consuwijzer nog even terug gebeld om de uitkomst te vertellen. Ze vroegen of ik mijn klacht tegen Youfone wilde intrekken. Maar dat heb ik niet gedaan, want ik vind dat ze schandalig handelen ten opzichte van goede klanten. Ik heb de algemene voorwaarden helemaal doorgelezen en er staat helemaal niets over een dataplafond wat je zelf zou moeten instellen. Bovendien zou ik het wel netjes vinden als zulke wijzigingen duidelijk in het nieuwe contract vermeld zouden staan.
Bij de consuwijzer verzamelen ze alle klachten en ze gaan ermee aan de slag als meer mensen klachten hebben. Dus iedereen die klachten heeft, gewoon melden bij de consuwijzer.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Esther
04/01/2017
via website
thumbs down

Slechte service en bijzonder klantonvriendelijk. Bij een wijziging heel star, geen bereidheid of flexibiliteit om te kijken naar een oplossing.
Enige is verwijzing naar kleine lettertjes of verzoek tot een privémailtje naar de klantenservice om slechte publiciteit te voorkomen.
Mooie reclame en praatjes bij afsluiten, prijktijk is heel anders.
Absurd hoge bedragen voor minminimaal gebruik buiten je bundel.
Ik raad deze ten zéérste provider af!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eva
Geen oordeel
02/01/2017
via website

Hartstikke slechte ervaring met Youfone klantenservice &nummerbehoud. Heb ruim van te voren aangevraagd half november. Was nog complicatie met verlenging van oude abonnement, dit ook aangegeven bij de klantenservice. dit was opgelost en heb dat doorgegeven aan Youfone. Mijn nummer was vrij. GEEN REET MEE GEDAAN! Wordt niet op de hoogte gesteld van de nummerbehoud aanvraag. Moet er constant zelf achteraan. Word vanuit Youfone niks ondernomen. Uiteindelijk zit ik nu langer met mijn oude abonnement omdat Youfone NIET IN STAAT WAS TIJDIG nummerbehoud aan te vragen terwijl ik dit meermaals wel tijdig heb doorgegeven en nieuwe aanvragen heb geplaatst!! Uiterst teleurgesteld met kwaliteit en klantvriendelijkheid die Youfone biedt aan zijn nieuwe klanten. Algehele indruk behoorlijk slecht!!!

Nuttig? Ja   Nee

Evert
30/12/2016
via website
thumbs up

Laatst wat moeite met bereik, samen met Youfone en KPN besproken, en het bleek een probleem van het toestel. Goedkoop nieuw op de toestelshop besteld en opgelost. Perfecte klantenservice!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
E. van der Zijden
20/12/2016
via website
thumbs down

Slechtste communicatie OOIT van een providor. Nog nooit meegemaakt. Abonnement ging in op 28 november (mijns inziens voor een maand tot 28 december) voor o.a. 1000MB. Krijg ik een factuur met €15,00 EXTRA kosten voor gebruik van 100MB teveel. Terwijl ik in de periode tussen 28 november en heden (20 december) nog geen 500MB in totaal heb opgemaakt. Achterlijk hoge bedragen en alleen omdat zij een andere contractperiode genomen hebben. Ook totaal geen communicatie omdat je over het tegoed heengaat.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Reinie
09/12/2016
via website
thumbs down

Opeens een sms, U heeft 80% van Uw data bundel verbruikt.
Onmogelijk!!!!!!! Heb nog een abb. bij tele 2 met 24 gb en die gebruik ik .
Youfone heb ik op mijn andere tel. en gebruik deze alleen om ff mijn mail te lezen. Dus hoe nou 850 mb verbruikt in 7 dagen?? Dan waren het zeker mailtjes van een kilometer lang, en begin nu niet over dat je,n updates via je simkaartje gaan in plaats van Wi-Fi, gelul. toestel staat al een half jaar met dezelfde instellingen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marco Kalmijn
14/11/2016
via website
thumbs down

Ik heb gelijk vele anderen een 10 euro aktie gebruikt van YouFone voor mijn dochter.

Op school en thuis kan zij gewoon gebruik maken van wifi.

Op een gegeven moment werd haar internet afgesloten wegens wat YouFone aangaf in een SMS buitensporig gebruik. Wij veronderstelden gelijk vele andere mensen dat er een dataplafond van toepassing was. Dat was dus volgens YouFone niet het geval. De kosten EUR 284,70 werd voor het datagebruik in rekening gebracht en inmiddels van mijn rekening afgeschreven. Op het verzoek om een specificatie te verstrekken werd niet ingegaan.

Inmiddels ben ik zover om zowel een klacht bij de ACM (Autoriteit Consument en Markt) en bij de KPN in te dienen.

Door YouFone wordt namelijk gebruik gemaakt van het netwerk van KPN, beter gezegd misbruik.

KPN is aangesloten bij 2012 de Gedragscode
‘Transparantie Mobiel Datagebruik’. Dat houdt in dat je bij 75% en 100% gebruik een sms krijgt en nog andere maatregelen worden genomen. Youfone is niet aangesloten, zij kunnen en misbruiken daarmee ongestraft het datanetwerk van KPN. Daar zijn ze nog trots op ook zo is mij wel duidelijk geworden.

Niet enkel de ACM en de KPN zal ik daarover benaderen maar tevens de Minister van Economische Zaken die de mogelijkheid heeft gegeven aan de telecom bedrijven zichzelf te reguleren.

Dat hebben de grootste spelers in de markt gedaan in de gedragscode maar YouFone trekt zich nergens wat van aan. Kortom, de wettelijke regulering is noodzakelijk.

Om niet alleen als de spreekwoordelijke roepende in de woestijn YouFone aan te pakken roep ik iedereen op zijn/ haar ervaringen met YouFone naar mij te mailen op het maill adres Klachtyoufone@kalmijn.com

Laten wij zorgen dat YouFone niet meer mensen dupeert met haar praktijken en gereguleerd en aangepakt wordt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karin
14/11/2016
via website
thumbs down

Bedankt youfone medewerker, klanten worden dus gezien als zeurende mensen. Bert heeft namelijk geen ten onrechte hoge rekening van youfone gekregen. Bert heeft wel iets van youfone gekregen en dat is een salarsstrook. Klachten worden hier wel gemeld Bert want dat heet eerlijk en openheid van zaken. Het verdoezelen van de werkelijkheid door klachten gezeur te noemen daar wordt je voor btaald. Maar mensen die met goede bedoelingen en in goed vertrouwen een abonnement bij youfone afsluiten komen terug van een koude kermis en melden hun klachten ook HIER!!!

Misschien kan je beter je gladde praatjes en zogenaamde tevredenheid kwijt bij je eindejaarsgesprek, krijg je vast een bonus … Betaald uit de zakken van klanten.

De klachten die je gezeur noemd zijn ECHT lees ook op andere sites het ongenoegen bert de medewerker van youfone!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bert
02/11/2016
via website
thumbs up

Ik las hieronder een hele uitrol aan negatieve ervaringen, wat vervelend dat mensen dit zo zien. Zelf al tijd klant en nooit gezeur, mag ook wel gezegd worden tussen de zeurders inzo 🙂 Problemen oplossen kun je beter niet op deze site doen mijns inzines.

Achja! 😀 250 minuten/sms 4 euro, top!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ztje
29/10/2016
via website
thumbs down

Al jaren klant, wil mijn abonnement aanpassen naar onbeperkt. Als ik dat op mijn Youfone account doe moet ik 13,- betalen. Op hun eigen pagina staat 11,- deze wil ik graag, maar dat gaat niet omdat ik al een Youfone account en daardoor kan ik deze niet gebruiken. Slechte ervaring met Youfone! die twee euro maken met niet zo veel uit. Maar als je op een sim only vergelijkings site kijkt staat er 11,- daar wil ik graag ook gebruik van maken, maar dat kan dus niet ofzo, dankjewel Youfone voor dit rare nozele abbonoment!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
LOESJE
26/10/2016
via website
thumbs down

Gistereren avond laat mijn bevindingen op deze site geplaatst. Na plaatsing nog een keer nagelezen gisteren avond. VREEMD staat er nu niet meer op.

Nog maar een keer.

BESCHAMEND!!

Met ingang van 20/10/2016 abbo afgesloten bij Youfone. 250 sms/bel 2000 mb 4G.

Ik kon niet op 4G en dacht dat dat pas in zou gaan op de eerste van de maand. Krijg ik in een keer een bericht dat ik over mijn limiet zit. Begreep er niets van, login op Youfone en schrik me rot n 5 dagen moet ik 156 euro betalen terwijl ik niet eens 4G had.

Helaas na 5 dagen klant te zijn bij Youfone al opgelicht. Alle klachten over internetverbruik, kosten die ten onrechte berekend worden hele waslijsten staan er over youfone op internet. Vind dat de consument beschermd moet worden. Dan komt youfone weer met Het plafond aanzetten. Beetje vreemd als je niet eens 4 G hebt.

Hoog tijd dat Kassa, Opgelicht, Radar hiermee aan de slag gaat. Roep iedereen op die zich bedondert voelt een klacht in te dienen over deze praktijken. Meld het, alleen dan sta je blijkbaar sterk als consument. Shame on you Youfone!!!

Nu mag er weer iemand een positieve reactie plaatsen. Wie o wie zal dat dit keer zijn, Youfone?

Ben benieuwd of mijn ervaring met Youfone nu wel op deze site blijft staan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
loesje
26/10/2016
via website
thumbs down

BESCHAMEND!!

Vanaf 20/10 overgestapt naar youfone. \

Abbo van 250/sms en 2000mb 4G. Ik merk dat ik alleen op Wifi kan en geen 4 G heb. Omdat mijn abbo de 20ste inging dacht ik dat ik pas vanaf de eerste van de maand wel 4G zou krijgen.

Krijg ik ineens een melding dat ik boven mijn data gebruik zit en snap er niets van. Log in bij Youfone en zie tot mijn verbazing dat ik op de 5e dag van mijn youfone abbo al 156 euro moet gaan betalen.

Ik weet niet waarvoor want ik kan nog steeds niet op 4G.

Als ik alle meldingen lees over onterechte facturen, onterechte berekeningen, vraag ik mij af waarom wij consumenten niet beschermd worden tegen dit soort criminelen.

Heb vandaag 4 mailtjes verzonden naar de klantenservice en de rechtsbijstand al ingelicht.

Moet zeggen Youfone toch iets om trots op te zijn een ontvreden klant binnen 5 dagen!! Ben benieuwd of ik van Youfone inzag ga krijgen in het zogenaamde verbruik van internet als er geen 4 G is.

Tijd voor Radar, Kassa of opgelicht om weer een onderzoek in te stellen. Zou zeggen alle ontevreden klanten, massaal alsnog aanmelden bij alle drie de instanties. Kan niet zijn dat er zoveel van de zelfde soort klachten hier gemeld worden.

Zo, kan hierna weer een zogenaamde positieve ervaring geplaatst worden. Drie keer raden door wie. Youfone

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
NFA
25/10/2016
via website
thumbs down

Twee woorden: NIET DOEN!!!

Als je geld teveel hebt, en er van af wilt, moet je een contract bij Youfone afsluiten. Ik moest maar liefst €104 bijbetalen omdat er volgens Youfone verbruik was geweest, terwijl mijn mobiele gegevens en vaak ook mijn telefoon uit stonden. Youfone weigert mee te werken aan een oplossing, en ze kunnen niet aantonen dat er verbruik is geweest!

Conclusie: Niet doen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Willem
03/10/2016
via website
thumbs up

Sinds een paar dagen een YouFone abonnement. Nogal wat mensen hebben de ervaring dat YouFone meer MB’s mobiele data aangeeft dan het werkelijke gebruik. Volgens mijn telefoon is er 46 MB aan mobiele data gebruikt, en dat blijkt exact overeen te komen met de waarde die de YouFone-app aangeeft. Dat verschil zie ik dus (vooralsnog) niet.

Wel de indruk dat de dekking minder goed is dan van Vodafone (dual-sim telefoon).

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ties
30/09/2016
via website
thumbs down

Pure afzetterij. krankzinnig hoge buiten de bundel kosten (€ 0,10 PER MB!!!). Je ontvangt niks nul geen bericht dat je al ver buiten je bundel zit. Mocht je denken een leuk goedkoop contract af te sluiten.. Hier verdienen deze jongens hun geld dus aan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 5 6 7 8 9 11
Youfone 2.84 stars 509 reviews