Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
5.7

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
Gemiddeld oordeel
139 positief – 325 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Youfone

Youfone.nl is een aanbieder van sim only en mobiele abonnementen. Zij maken hierbij gebruik van het KPN netwerk, wat een van de beste netwerken van Nederland is. Ze bieden gratis onderling bellen, gratis nummerbehoud en controle over al je kosten. Je kan je eigen bundels samenstellen zodat je altijd precies het abonnement hebt dat je wilt hebben. 250 minuten bellen of smsjes versturen kost je € 4,- internetbundels zijn vanaf € 6,- toe te voegen en sms onbeperkt kost eveneens € 6,- in de maand. Youfone is recentelijk nogal overladen met klachten, onder andere klachten als na het vernietigen van een sim kaart nog facturen ontvangen.

Youfone aanbiedingen en tarieven vergelijken

Vergelijk hier alle Youfone aanbiedingen op basis van uw situatie en voorkeuren. U kunt Youfone ook met andere providers vergelijken om te zien welke sim only deal op dit moment de goedkoopste is.


Youfone ervaringen

Geef Youfone een beoordeling

509 Youfone ervaringen

Noud
01/04/2018
via website
thumbs down

Waardeloze TV dienst. zowel software als hardware zeer onprettig in gebruik, zeer traag, hapert. Wat een spijt van deze overstap!!!!
Reactie van klantenservice was letterlijk; ‘u betaalt minder dus dan kunt u ook minder verwachten van ons’.
Sodeju… in ieder geval daarover wel eerlijk.Heb ze in gebreke gesteld maar simpelweg geen reactie.
Op naar de Geschillencommissie Telecommunicatie nu.
Kortom: NIET DOEN!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen
31/03/2018
via website
thumbs up

Als je van TV kijken houdt, ga onder geen beding naar YOUFONE. Slechtste ontvangst ooit: haperen, om de haverklap vastlopers, slecht beeld, geen synchroon geluid. Zodra ik kan ben ik weg

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Iwan
21/03/2018
via website
thumbs up

Ik heb internet en tv. Internet is gewoonweg goed. TV is echt slecht. Ik heb 2 keer gebeld met de klantenservice. Hou rekening met een wachttijd van minimaal 30 minuten. Mijn 1e gesprek was 38 minuten en de 2e 49 minuten.

Het is traag, blijft hangen en bij een opname vallen de laatste minuten weg waardoor je niets helemaal af kan kijken. Tip van de klantenservice pak de gids erbij en zet alles er handmatig in. Dus geen serie opnemen. Ik heb een update gekregen en zou dit de problemen moeten oplossen. De update is aan andere kwaliteit tv kijken. Het lijkt erop dat het geen HD meer is. Het geluid komt niet overeen met de hetgeen er gezegd wordt. Er zit een kleine vertraging tussen.
Daarbuiten vertrouwen ze de klanten niet. Je kan ook tv kijken via een app alleen kan je deze niet via je chromecast kijken. De medewerker gaf aan dat dit fraudegevoelig zou zijn.

Al met all Internet is goed tv is echt slecht.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nelissen
Geen oordeel
17/03/2018
via website

Qua tv reclame met die vrouw een dikke 2

Nuttig? Ja   Nee

FS
Geen oordeel
15/03/2018
via website

Wij hebben helaas een tv en internet abonnement bij Youfone. Ons internet is oke maar hoe wij tv krijgen is vreselijk. Opstarten gaat moeizaam, vaak foutmeldingen en programma terug kijken het zelfde probleem. De klantenservice is ook onvoorstelbaar hoe slecht zij met klanten omgaan. Wij hebben de eerste anderhalf week geen gebruik kunnen maken van hun dienst. Bijna dagelijks contact met hun gehad maar ze kwamen beloftes niet na! In die periode waren wij er al zo klaar mee dat wij onze abonnement wouden opzeggen maar wij zaten al over onze tijdslimiet heen. Heel vreemd als je nog geen signaal van hun binnen hebben gekregen!

Nuttig? Ja   Nee

Thom Lande
15/03/2018
via website
thumbs down

De eerste maand dat je lid bent krijg je NIET het aantal mb’s dat je hebt besteld maar naar ratio berekend aantal mb’s afhankelijk van de datum van de maand. Dus zou je op de 15e een abbonement bestellen krijg je maar 50% van je totaal aantal mb’s. Omdat je ook nog eens geen dataplafond hebt, ga je snel over je bundel en kom jw te zitten met torenhogen rekeningen. Dit allemaal wordt niet duidelijk aangegeven. Kortom: deze provider is iets te ver doorgeslagen in de commercie van de telecomwereld.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Flur
13/03/2018
via website
thumbs down

Ze proberen je heel veel geld afhandig te maken door het sturen van gigantische hoge facturen. Ik ben 2 gb over mijn bundel gegaan zonder dat ik hier een waarschuwing over kreeg. Vervolgens moest ik voor 2gb 150 euro betalen. Schandalig.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
m de rooij
09/03/2018
via website
thumbs up

datalimiet kost 50 cent voor bescherming van een hoop kosten die ik veel voorbij zie komen. Ik heb em maar aangezet maar ik gebruik nooit veel.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Paul
08/03/2018
via website
thumbs down

Mijn zoon is overgestapt van KPN 20,– pm naar Youfone 10,–
Resultaat: 240 Euro kwijt in 2 maanden. Reden Datalimiet overschreden en het ontbreken van een waarschuwing daarvoor. Het verdienmodel van Youfone lijkt gebaseerd op bovenstaande fouten van klanten en niet op het leveren van een betaalbaar 4G abbonnement

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eva
07/03/2018
via website
thumbs up

Mijn overstap is prima verlopen met Sim Only. Simkaart tijdig binnen ook

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tamer
06/03/2018
via website
thumbs down

Sinds begin januari 2018 gebruik ik de verschrikkelijke diensten van Youfone met problemen voor internet als televisie. Het ‘ zwarte kastje’, is correct aangesloten maar functioneert slecht.
Hetzelfde geldt voor het internet. Mijn vriendin heeft eerder bij Youfone geklaagd over het internet, waardoor wij een nieuwe router hebben gekregen (een Experia box V10). Het probleem is erger geworden. Ik kreeg de toezegging dat ik een nieuw tvkastje zou krijgen. Het nieuwe kastje hebben wij nooit ontvangen.
Dinsdag 20 februari 2018 heb ik met de klantenservice gesproken over een compensatie waarin ik de kosten voor in ieder geval de tv in zijn geheel en gedeeltelijk de kosten van internet terug wil hebben. Daar zou ik ook binnen 1 werkdag een reactie op krijgen. Dat is ook helaas niet gebeurd. Ik stel youfone hierbij in gebreke voor het herhaaldelijk niet oplossen van dit probleem wat al twee maanden geleden aan u telefonisch is gemeld.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jos
01/03/2018
via website
thumbs down

Gelokt via NRC met laag tarief van € 11. Overstap vanwege stoppen met werken en dus weinig gebruik van telefoon en internet. Al in de 2e maand factuur van € 148, halverwege 3e maand een waarschuwing en dus ook nog een factuur van € 75. Na instellen bel- en datalimiet al direct geen mogelijkheid meer om te bellen en data te gebruiken. Voordeel is wel dat je creatiever wordt in alternatieve mogelijkheden.
Youfone is een rampenplan en de grootste misser op telefoon en data gebied.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mike
25/02/2018
via website
thumbs down

Goedkoop is duurkoop bij Youfone. Ik ben niet de enige heb ik gemerkt!. Een 4500mb internetbundel die binnen één week is verbruik met daaroverheen nog eens 1640mb extra verbruik, waar ze 165,70 voor rekenen. En dat alleen voor Whatsapp, krantje lezen. Onverklaarbare datagebruik die zij niet kunnen specificeren. Specificatie opgevraagd, dit duurde enige tijd, uiteindelijk toch gekregen in de vorm van een excelbestand die ik zelf nog kan bewerken, met alleen de tijd en verbruik. Enige voordeel is contact met de klantenservice, maar daar is ECHT alles mee gezegd! Nu begrijp ik waarom ze goedkope abonnenementen kunnen aanbieden! Dit betaal je dubbel en dwars terug…..en zeg niet dat het jou niet overkomt, ook jij komt aan de beurt! Ik raad mensen aan om eerst even de recensies over Youfone te lezen en dan pas te beslissen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pierre
19/02/2018
via website
thumbs down

Zeer slechte provider en ik wil er niets meer mee te maken hebben, ben weer terug naar BEN maandelijks opzegbaar en overal verbinding kost iets meer maar daarintegen geen gezeik!
Gr. Pierre

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ray
Geen oordeel
15/02/2018
via website

thnx voor jullie reactie ik blijf bij tmobile..misschien wat duurder, maar kwalitatief beter

Nuttig? Ja   Nee

Peter Pan
10/02/2018
via website
thumbs down

Al vele jaren klant bij de YouFone-bende: Het is alsof je door een donkere steeg loopt in een criminele buurt; telkens over je schouder kijken, data limieten instellen om te voorkomen dat je een poot wordt uitgedraaid, geen langdurig abonnement nemen, voortdurend op je hoede zijn en je niet belazerd wordt. Ik heb door goed op te letten in deze donkere steeg de schade beperkt kunnen houden door steeds op tijd weg te duiken. 1 GB extra data kost 10 euro, echter als je als klant per ongeluk over je data-limiet gaat wordt 100 euro voor dezelfde 1 GB gerekend.
Als je mailt krijg je geen reactie.
Tip: YouFone loopt te gillen dat ze oh zo vreselijk snel zijn met 4G, wel 256 MBps. Ze vergelijken zich met enkele mindere providers, Voda, moeder KPN of T-Mobile worden niet genoemd…
Check die snelheid eens in de praktijk met een speedtest app! Ik kom in NL niet hoger dan 50 MB en hier in Frankrijk 5-30 MB maximaal! En kijk eens wat het kost om naar het buitenland te bellen: Bellen naar EU landen buiten NL: 60 cent per minuut! Vergelijk dat eens met andere providers! Je broek zakt af!
Als ik hier in Frankrijk een abonnement neem betaal ik 0,00 per minuut voor bellen naar de hele EU + USA voor 10 euro in de maand met onbeperkt 4G internet. Voor mij een kwestie van korte tijd om weg te gaan bij deze bende.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Simone
04/02/2018
via website
thumbs down

We hebben op zich prima WiFi van Youfone maar de TV slaat alles! We wonen sinds 8 december 2017 in ons nieuwe huis maar we kunnen nog steeds niet met plezier tv kijken. Beeld en geluid hapert, als we een opname of programma terug kijken en we drukken op pauze dan zien we “HTTP common error” en loopt hij vast. Als je vervolgens verder wil kijken dan begint hij bij het begin en je kan bij Youfone niet doorspoelen, rete irritant! De extra tv ontvanger gebruiken we niet omdat hij de WiFi niet vind, maar ik kan die ook niet annuleren dus we mogen iedere maand betalen voor iets wat we niet gebruiken. Wij willen het contact met terugwerkende kracht per ingangsdatum beëindigen, maar Youfone geeft geen gehoor! Het verzoek ligt er al sinds 15 januari. Conclusie: NEEM GEEN YOUFONE

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Moshe
17/01/2018
via website
thumbs down

I have very bad experience with Youfone.
Everytime I call with a problem they give bad service or no service.

I have no signal with their simkaart and when I asked for a new one because thus one is faulty they ask for 15!!! Euro.

I would NOT recommend this company to anyone.

Stay away.

Moshe

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jaap
08/01/2018
via website
thumbs down

Zeer onbetrouwbaar; Voor zowel mijn zoon als mijn dochter abbonement afgesloten en een bel + datalimiet ingesteld. Ik beheer de accounts. Youfone zet zelf het datalimiet uit na een paar maandjes en harkt zo erg veel geld naar binnen! pure oplichting. Een aangetekende brief wil ik versturen, echter als ik hen om een postadres vraag krijg ik geen response. En uiteraard kunnen zei niets vinden over een datalimiet. Ik heb alle mailtjes en bevestigingen bewaard met de melding: instelling bellimiet bevestigd. Hoop dat mijn rechtsbijstand hier wat mee kan. Ik ben die oplichters meer dan zat!!
Youfone heeft getekend voor de gedragscode: transparantie mobiel Dataverbruik in 2013, echter nemen zij het woord transparant wel erg letterlijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roy
05/01/2018
via website
thumbs up

Op advies van een vriend ben ik enkele maanden geleden overgestapt naar Youfone.
Tot nu toe heb ik nergens klachten over.
Ik betaal minder dan eerst, heb goed bereik en dankzij het data-plafond kan ik nooit buiten mijn bundel.
Heb nu ook de TV app aangevraagd, als dat goed bevalt zet ik denk ik alles over naar Youfone!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
anoniem
05/01/2018
via website
thumbs up

Fijne en snelle service! Al paar jaar heel erg tevreden over Youfone. Nooit gedoe met internet/ bellen, ook niet in het buitenland!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Barend
03/01/2018
via website
thumbs up

Een half jaar geleden overgestapt naar Youfone. Is allemaal vlekkeloos verlopen, nummerbehoud was direct goed geregeld. Nu heb ik ook YoufoneTV aangevraagd! Ben benieuwd 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rudolf Rietveldt
Geen oordeel
25/12/2017
via website

Beste Klantenservice,

Al sinds 1 januari 2013 ben ik klant bij Youfone. Op 1 november 2017 heb ik een ander en goedkoper abonnement bij Youfone afgesloten, omdat ik al vele jaren maandelijks veel te veel aan belminuten en data overhield en daarvoor ook moest betalen. Nu ik na 5 jaar een nieuwe (Nano)simkaart nodig heb moet ik daarvoor € 15, – betalen, of anders oversluiten naar een veel duurder 2 jarig abonnement. Dat vind ik onrechtvaardig en een vorm van chantage.

In tegenstelling tot 5 jaar terug zijn vrijwel alle smartphones voorzien van een Nano simkaart. Van Youfone mag men verwachten dat zij deze na 5 jaar gratis verstrekken aan hun vaste klanten.

Wat de medewerkster van Klantenservice betreft heeft zij mij heel netjes, geduldig en begripvol te woord gestaan en stel ik het ook zeer op prijs dat zij ervoor gezorgd heeft dat ik mijn nieuwe simkaart binnen 24 uur in mijn bezit had, i.p.v. de besproken 4 tot 5 werkdagen.

Met vriendelijke groet,
Dhr. R. Rietveldt
Tel. 0619665963

Nuttig? Ja   Nee

Janson
Geen oordeel
19/12/2017
via website

Nadat mijn abonnement een week actief was, keek ik even op de youfone app. Toen kwam ik erachter dat ik opeens €85 boven mijn abonnement zat. Doordat dit heel ongebruikelijk is voor mij om zoveel MB’s te verbruiken in zo’n korte tijd, belde ik naar Youfone om te vragen hoe dit kon. Daar werd ik heel slecht geholpen en wat ik ook zei of vroeg, ze kon me nergens mee helpen. Uiteindelijk heb ik een specificatie van mijn MB verbuik gekregen, waaruit blijkt dat er soms midden in de nacht heel veel MB’s weg gaan, en zelfs een keer binnen nog geen 7 minuten, ruim 1.200 MB weg was. Dit is technisch niet eens mogelijk en het is mij een raadsel waar dit allemaal naartoe is gegaan. Al jaren maak ik per maand nog geen 500 MB op, en nu ik overgestapt ben naar Youfone (verder is er niks veranderd) verbruik ik opeens in een week 4 GB.

Nuttig? Ja   Nee

vd Anker
10/11/2017
via website
thumbs up

Geen ontvangst 3g internet. na klacht een formulier opgestuurd. Oordeel: het ligt aan de telefoon. Ik heb 3 abbo’s en alle 3 hebben we hetzelfde probleem. Net een nieuwe Iphone gekocht, probleem nog steeds aanwezig. Weer een klacht…niks meer gehoord. Nog 6 maanden youfone en dan snel naar een ander.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Albers
08/11/2017
via website
thumbs down

Slechte ervaring. Wij hadden geen dataplafond ingesteld. Gewoon omdat wij geen idee hadden dat dit moest. Krijg je ook geen sms of app dat je limiet op is. Met als resultaat dat we binnen 2 dagen een extra rekening hadden van € 105. Youfone legt de schuld bij ons neer omdat wij het dataplafond hadden moeten instellen. Wij zijn van mening dat wanneer je een abonnement hebt van 500mb je een melding moet krijgen dat je het limiet hebt bereikt, dat je internet wordt afgesloten of zoals bij vele andere providers je snelheid omlaag gaat. Na het indienen van de klacht horen wij (na ruim een maand) niets van youfone. De rekening hebben wij gestorneerd met als gevolg dat je binnen een week compleet wordt afgesloten. Daar zijn ze dan wel heel snel mee. En de conclusie van youfone blijft dat wij het dataplafond hadden moeten instellen. Daarmee is voor hun de kous af en zitten wij met een enorme rekening waar wij zelf geen weet van hadden.
Ik vind het erg vreemd dat wij verantwoordelijk worden gesteld terwijl wij niet bewust waren van het feit dat we buiten de bundel zaten. Dit kan toch niet zomaar?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A Jongen
02/11/2017
via website
thumbs down

Zeer teleurgesteld in youfone
Heb 4G abonnement met internet maar helaas krijg nergens toegang tot internet.
Word van kastje naar muur gestuurd. daarnaast schrijven heel vaak buitenlandse sms af met als antwoord dat Apple dit automatisch doet bij iedere update. Nooit meer !!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Liesbeth
23/10/2017
via website
thumbs down

Youfone geeft je ‘ naar rato’ data voor de eerste maand. Je denkt dat je een bundel hebt van bijvoorbeeld 2500mb, maar dit kan zomaar een vierde daarvan zijn. En dus gebruik je data buiten de bundel die idioot duur is.
Een bundel van 1000 mb kost €5,- maar als je achteraf 1000mb moet betalen kost het je 100 euro

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jaimy
23/10/2017
via website
thumbs down

Youfone is sneaky!!!
Net overgestapt en ik dacht leuk een prima abonnement met veel data.
Waar andere providers je een melding sturen als je aan je datalimiet zit daar laat Youfone niks weten.

Standaard staat het dataplafond uit. En deze kan je niet via hun app inschakelen, dat moet op de website. Ik kreeg helaas een vette rekening en die mag ik gaan betalen.

Ik ga gelijk weer overstappen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Christel
13/09/2017
via website
thumbs down

DE GROOTST MOGELIJKE OPLICHTERS! Ze proberen je op allerlei manieren meer te laten betalen! Kosten voor internetgebruik in de EU worden gewoon doorberekend. Als je over je bundel heen gaat krijg je daar pas dagen later een sms of berichtje over zodat je al lang over je bundel heen bent en flink in de kosten loopt. Voor ons NOOIT MEER youfone en zo snel mogelijk naar een andere provider!
Als je een klacht hebt en die via de klantenservice indient krijg je nul respons.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rob
25/08/2017
via website
thumbs down

Sinds 1 juni gaat verbruik binnen de EU uit de bundel. Dus geen extra roaming kosten meer. Duidelijke mail over gehad. Ze waren er echter ‘vergeten’ bij te zetten dat dit alleen geldt als je EU bundel niet hebt aanstaan. Dus Youfone int nog steeds 2 euro per bezoekje aan het buitenland. Met de klantenservice gebeld/gemaild, maar het is dus duidelijk mijn eigen schuld. Had ik die bundel maar op tijd uit moeten zetten. Na veel gesteggel en dreiging met overstappen naar een andere provider wilden ze me de helft van de gemaakte kosten (6 euro) restitueren. HAHAHA. Ik heb ze de 3 euro geschonken en meteen mijn abonnement opgezegd. Oplichters!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annemieke
24/08/2017
via website
thumbs down

Je moet je datalimiet waarschuwing zelf instellen. Daar komen de meeste mensen pas achter als ze een keer over hun bundel heen zijn gegaan en een torenhoge rekening hebben ontvangen. Ontzettend klantonvriendelijk: iedereen wil toch gewaarschuwd worden als je je datalimiet hebt bereikt?! Mijn vertrouwen in deze provider is weg! Jammer!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Victor
23/08/2017
via website
thumbs down

Tarief buiten je bundel is 0,10 per MB – dat is 100 euro voor 1GB*
Zonder* aankondiging dat je bundel op is gaat de teller tikken – en snel dus.

Er zijn eerlijke providers die normale tarieven rekenen en realistische providers die je snelheid verlagen maar geen extra kosten in rekening brengen.

Houdt svp rekening met nare praktijken als deze * bij Youfone voordat je besluit een abonnement afsluit!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Warrink
Geen oordeel
15/08/2017
via website

Op 4 juli een abo genomen van 7.5 gb per maand voor 15 euro
Eerste maand gratis
Na 10 dagen was ik al door mn tegoed heen met normaal internet verbruik ???
Krijg vervolgens net een rekening van 136 euro binnen omdat ik meer verbruikt zou hebben
Snachts de telefoon uitgezet en de teller met verbruik liep gewoon door
Nadat ik mn kaart na 10 dagen geblokkeerd had mn bliepkaartje er weer in gedaan en voor 0,50 cent per dag 67 mb internet binnen de eu
En zelfs dat kreeg ik niet op
Zeer slecht bedrijf en oplichtersbende
Ik laat het er absoluut niet bij zitten

Nuttig? Ja   Nee

N. Wilminmk
15/08/2017
via website
thumbs down

Vreselijk bedrijf zeer onduidelijke facturen/verbruikskosten, reageren niet op mail staat minstens 15 min in de wacht als je belt, Krijgt niemand te spreken over abonnement opzeggen want wil hier weg. Door geen reactie zo boos mijn geld terug gestort vervolgens meteen 25 afgesloten en 25 euro kosten voor weer aansluiten!!! Niet eens de vraag waarom ik dit deed! Plafond geld niet in het buitenland. In Nederland kan hij niet meteen in gaan moet dan een volgende maand. DOE HET NIET!!!!!! Geen aansluitkosten op hun site vervolgens wel afschrijven!! Echt voel me zo genaaid door dit bedrijf!!! Ik dacht leuk voor mijn dochter maar vervolgens al zoveel kwijt dat je met andere dingen niet meer kunt doen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frank
13/08/2017
via website
thumbs up

Bellen in de EU is niet comform EU regelgeving bij Youfone. Veel mensen komen straks bedrogen uit met een extra 2 euro per dag. Nog een prettige vakantie aan iedereen !!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leo
11/08/2017
via website
thumbs up

zeer slechter ervaring met service. op vakantie is telefoon gestolen. echter klantenservice niet bereikbaar om nummer te blokkeren. dit kon ik pas na de vakantie online doen. ook een mail met mn klacht erin werd niet op gereageerd.
Ik weet wel wat ik doe zodra mn abonnement afloopt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
mitchel
03/08/2017
via website
thumbs down

ONTEVREDEN!

ik heb 2 maanden een abonnement gehad bij youphone, ik kreeg de 2e maand een rekening van €104,-. mijn maandelijkse kosten waren €26,-
ik ben naar mijn idee niet over mijn bundel gegaan, maar elke poging die ik doe om contact te zoeken met youphone om een beetje inzicht te krijgen over de rekening mislukt, mails en apps worden niet gereageerd en telefoon word niet opgenomen.

ik heb met de POLITIE gebeld een die raden aan om AANGIFTE te doen van OPLICHTING. de politie kan niks doen tot ze een bepaalde hoeveelheid aangiftes binnen hebben gehad ,dus ik verzoek iedereen die met een soortgelijk probleem zit zo snel mogelijk aangifte te doen, mischien valt er nog wat aan de onterechte hoge kosten te doen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Magalie van Eerden
17/07/2017
via website
thumbs up

3 jaar klant, geen gezeik mee gehad – fijn! Kan iedereen aanraden om een maand abo te pakken en zelfs te kijken of t wat is, vergeet vriendendienst niet!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bob
14/07/2017
via website
thumbs down

Een rekening van ruim 150 euro terwijl er niets anders is gebeld/internet dan anders. Youfone weigert inzage te geven waar die kosten vandaan komen. Ik ga dit weekend aangifte doen van oplichting en zal dan hopelijk via de politie inzage krijgen waar deze kosten vandaan komen. Meteen opgezegd,gelukkig een sim only die maandelijks opzegbaar is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
E
26/06/2017
via website
thumbs down

Zonder enige waarschuwing een telefoon rekening van 135 euro, plus mijn normale kosten. Klantenservice kon er niks aan doen. Kan nog een keer terugbellen als daadwerkelijk dit bedrag wordt gefactureerd, dan krijg ik misschien een korting of kan ik het in termijnen betalen. Als ik hieronder lees, zal het hooguit een paar 10tjes lager worden: belachelijk! Lekker verdien model heeft Youfone op deze manier!
Ik stap per direct over naar een andere provider.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kleintje99
19/06/2017
via website
thumbs up

mijn vakantie in spanje was ruw verstoord met een sms bericht dat youfone me 60,50 afhandig ging maken en ik dacht nog, hier gaan we weer met dat eu gedoe.
gelukkig bleek het bedrag fictief!! fiew scheelt niets… wat als ik niets gezegd had?
overleg met de klantenservice loste dit direct op, nu ben ik tevreden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rob de Hond
17/06/2017
via website
thumbs down

1 jaar abonnement gehad alles ging goed, tot plotseling hoge rekening van € 60,00.
klantenservice gebeld die was berekend en had aan suggesties voorbereid die zo opgesomd werden. Zoals naar films gekeken, teveel geïnternet, s nachts download zonder dat je het weet ect ect. Vind dat Youfone een gore schaamteloze dievenbende is zoals je op de reviews kunt lezen. Zou niemand adviseren om in zee te gaan met deze dievenbende. Dus een heeeeel slechte ervaring.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tjeerd de Hond
15/06/2017
via website
thumbs up

DIkke tien voor de klachtoplossing!!! ben erg blij dat ik mijn geld gewoon terugkreeg naar dat schrikken in griekenland!! goooo youphone!~

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roland de Leeuw
12/06/2017
via website
thumbs down

Ik heb een sim kaart gekregen, en blijkt dat deze simkaart niet overal in werkt. Ik heb een iocean telefoon waar telfort en t-mobile goed in werkt, maar Youfone niet. Het sim kaartje van Youfone werkt wel in andere toestellen, maar hier heb ik niets aan.

Ze willen het niet oplossen terwijl ik deze klacht 3 dagen na ontvangen van de sim kaart heb gemeld

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stefano
12/06/2017
via website
thumbs up

moeders aangemeld voor een abonnement met simkaartje in haar oude toestel, dit wilde echter niet direct werken. na overleg met de klantenservice heb ik dit op kunnen lossen, bleek toestel fout. verder erg tevreden!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cor
02/06/2017
via website
thumbs up

Als ik hier de vele negatieve reacties over YouFone lees krijg ik de neiging om na vier jaar mijn abonnement direct op te zeggen. Echter, YouFone heeft bij mij nog nooit iets fout gedaan. Alle rekeningen klopten en de verbindingen zijn ook internationaal zoals het hoort. Per 1 juni geldt bij YouFone dat in de EU geen roaming meer hoeft te worden betaald, dus data, bellen en sms gaan van je beltegoed af. Scheelt weer een grote slok op een borrel! Ik beweer niet dat YouFone heilig is en daarom houd ik via de app de kosten in de gaten en heb een data/bel plafond ingesteld. Je moet natuurlijk niet uitgebreid TV gaan kijken, dat vreet data.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cor
02/06/2017
via website
thumbs up

Als ik hier de negatieve beoordelingen betreffende YouFone lees ben ik in staat om na ongeveer vier jaar mijn abonnement direct op te zeggen. Echter, ik heb nog nooit last gehad van te hoge rekeningen, verbindingsproblemen, etc. Wel een Data/Belplafond ingesteld. Ik verblijf vaak in het buitenland en daar werkt het ook prima. Als je in het buitenland de dataverbindingen van alle apps in stand houdt is er grote kans dat je betaalt voor apps die op de achtergrond verbinding maken met het internet. En als je TV gaat kijken kost dat heel veel bytes. Dus zo instellen dat alleen via wifi wordt ge-upgrade, geen tv of filmpjes kijken en zorgen dat de data via YouFone op tijd via de data-instellingen wordt afgesloten. Ben momenteel in een EU-buitenland en sinds 1 juni wordt data en bellen gewoon van mijn beltegoed afgeschreven. Heb 250 belminuten + 1 GB data; als dat niet voldoende is koop ik er voor een maand wat bij. Sinds 1 juni de roaming niet meer worden berekend is hier in Frankrijk is een Franse Data(internet)-Simkaart duurder in gebruik dan die van YouFone. In Spanje kocht ik voorheen een internet simkaartje 5 GB voor E. 15,00 maar dat is nu na 1 juni niet meer nodig. Natuurlijk houd ik de kosten voortdurend in de gaten en dat is gemakkelijk te volgen op de app.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan Paul Groot
Geen oordeel
30/05/2017
via website

Beste ‘Joe nice girl’ Ik heb exact dezelfde ervaring, een overschrijding van de databundel van 88 en 130 euro ook coulance aangeboden van 3 tientje. Op de website staat niet in een oogopslag de extra kosten vermeld dus dit riekt naar opzet. Inmiddels bireven gestuurd naar marketing directie en marketing communicatie directie. Ik hoop dat ze wijs zullen zijn in hun oordeel . Houd me ook op de hoogte van je ontwikkelingen bij ‘Ik heb een advocaat ingeschakeld, ConsuWijzer, klacht.nl en Kassa en Opgelicht’
Als exra case biedt ik mijn case aan. Je kan me mailen op janpaul@casema.nl

Nuttig? Ja   Nee

Steven
30/05/2017
via website
thumbs up
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 6 7 8 9 10 11
Youfone 2.84 stars 509 reviews