Overstappen.nl
Overstappen.nl ervaringen
1 Overstappen.nl ervaringen
irma

Via de chat bij Ziggo ben ik overgestapt op een ander abonnement bij Ziggo zakelijk. Ten eerste werd ik via de webchat fout ingelicht. Ik zou 20 euro per maand besparen. Dat klopte niet, het werden er bij het uiteindelijke aanbod 3 à 4 euro’s.
Nu bleek de eerste factuur niet correct. Het vaste maandbedrag was dubbel geteld. Na +/-een uur aan de telefoon werd dat erkend. Geadviseerd werd te betalen, dan zou het bij de volgende factuur wel goed komen. Want herstellen en een gecorrigeerde factuur sturen kan het administratiesysteem van Ziggo niet. Ik heb nog niet betaald, Bij de volgende factuur was het weer mis. Hier was verrekening op verrekening gestapeld. Er zaten diensten bij die we niet afnemen. Zo onoverzichtelijk dat ze het zelf ook niet snappen aan de helpdesk. 2 uur aan de telefoon gezeten. Het zou goed komen bij de volgende factuur, en mijn case is overgedragen naar een leidinggevende. Nu verwacht ik niet dat de volgende factuur, correct zal zijn. Dus ik wil eerst een correcte factuur voordat ik ga betalen, maar die krijg ik niet, wel aannaming en dreigingen met incassokosten.
Al met al heeft het mij (en ziggo ook), al minstens een hele middag gekost.
Verbazingwekkend dat zo’n grote aanbieder werkt met een Middelseeuws administratiesysteem. Diepe triest met Ziggo zakelijk!!!!
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.