Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
3.4

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Hoogte premie (prijs)
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Polisvoorwaarden
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
Gemiddeld oordeel
1 positief – 3 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

ABN Amro

De ABN Amro werkt sinds 2003 samen met Delta Lloyd Groep op gebied van verzekeringen, onder de naam ABN Amro Verzekeringen. Deze jonge aanbieder biedt zowel verzekeringen voor particulieren als bedrijven, met een uitgebreid pakket aan levensverzekeringen, schadeverzekeringen, inkomensverzekeringen en ook pensioensverzekeringen. Bij de Consumentenbond scoort de klanttevredenheid van de ABN Amro altijd goed tot zeer goed en zij heeft dan ook het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. De ABN Amro werd in 2008 overgenomen door een consortium van banken waaronder Fortis, maar na de problemen is een deel genationaliseerd door de Nederlandse overheid. ABN Amro Verzekeringen heeft meer dan 1 miljoen klanten.

ABN Amro ervaringen

Geef ABN Amro een beoordeling

5 ABN Amro ervaringen

Zohra
Geen oordeel
19/02/2021
via website

Ik heb niets anders dan nare ervaring: onbekwaam personeel, zeer onvriendelijke benadering, afhandeling laat zich maanden op zich wachten, onderlinge communicatie is er niet waardoor klant , keer op keer het verhaal moet doen, met als gevolg dat ieder medewerker zijn eigen conclusie kan trekken! Het is maar net wie je te spreken krijgt ….het enige was ze voor je doen, is verwijzen naar allerlei vage artikelen uit de voorwaarden . Niemand durft of kan een sluitend antwoord te geven op je schadeverzoek! Ze laten je volkomen in het ongewisse om vervolgens
je uiteindelijk helemaal in de steek te laten ! Uitgangspunt van ABN amro; we keren niets uit! Zij zijn een kei in het opzoeken van artikelen en redenen om je niet te kunnen helpen ! Je betaalt levenslang je verzekering en als je ze nodig hebt , geven ze niet thuis en ben je soort van een fraudeur , want je hebt bij hun nergens recht op! Stelletje arrogante bureaucraten !

Nuttig? Ja   Nee

M Vleeshouwers
14/01/2020
via website
thumbs down

Niet doen mensen, ik heb thuis een gewapende overval gehad, waarbij zij mijn huis leeggeroofd hebben, pistool op mijn hoofd geslagen, en zwaar mishandeld, en de ABN AMRO verzekering heeft tot op heden niets gedaan dan tegengewerkt!!!. Mijn hele huis is gesloopt, en leeggeroofd 8 maanden geleden. En ze laten een schade-expert komen EMN uit capelle aan den ijsel, die 0,0 medeleven hebben, en je proberen af te kopen met een belachelijk laag bod. Na 8 maanden later heb ik alles zelf kunnen voorschieten, offertes, nieuwe computer enz enz, huis enigsinds toonbaar gemaakt, en nog steeds geen euro uitgekeerd. Ik ben al 13 jaar klant, en heb nooit gebruikt hoeven maken van de verzekering. Ook heb ik mijn hypotheek bij de ABN AMRO lopen. Ik voel me zo in de steek gelaten, dit voelt nog erger als de overval zelf. Ik heb de media ook opgezocht of ze mijn verhaal willen doen, en ze hebben hier oren na. Mijn omgeving kan dit verhaal niet geloven als ik hun dit vertel!!! Ze behandelen me als dader i.p.v slachtoffer. Heb er geen woorden voor… Hopelijk komt dit op TV zodat ze dit bij andere klanten stopt, je gaat hier letterlijk kapot aan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
richard
02/12/2019
via website
thumbs down

Kanloos, met de overstap beloven ze je dat na de eerste afschrijving 2 weken na de eerste incasso je de cashback gestort krijgt van 50 euro. Maar na contact gehad te hebben , geven ze ineens aan dat dit 2 maanden is geworden, dus eenzijdig de cashbackvoorwaarden aanpassen en dit niet communiceren richting de klant. Hoe zullen ze bij schade omgaan met je als klant! Als je vraagt om de cashbackvoorwaarden krijg je deze niet! Echt duistere partij! Ik pack mijn cashback en ben daarna echt weg bij deze onbetrouwbare partij!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
wesley
29/06/2018
via website
thumbs down

totaal onrespectvol !! word niet meegedacht naar 1 oplossing. Zoeken smoesjes om eronder uit te komen. dus pas op waneer hun vezekerde je auto raakt !! want gaat je een hoop onkosten veroorzaken de auto die mij raakte reed door rood licht 80 waar je 50 mag schadeformuliers getekend en politie heeft alles vastgelegd en inplaats van oplossing krijg je een grote mond met teleurstelling naar teleurstelling ik heb hiervoor advocaat genomen en die mag het verder oplossen …bedankt abn 👍

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Emma
25/07/2016
via website
thumbs up

Zeer aardig personeel.
Had probleem met bankkaart werd metteen over de telefoon geholpen en was die dag nog opgelost!
Dit is zeker een aanraader.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ABN Amro 1.70 stars 5 reviews