Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren
2.9

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Polisvoorwaarden
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
11 positief – 31 negatief

Top 5

Allsecur

Allsecur is opgericht in 2008 door de Allianz Nederland Groep voor het aanbieden van autoverzekeringen. Allsecur is dan ook een 100% autoverzekeraar die echter iets verder gaat dan alleen verzekeren. Zo geeft zij advies en tips over het onderhoud van de auto, de banden en nog meer. De website van Allsecur werd in 2012 uitgeroepen als beste website onder autoverzekeraars, en Allsecur is al vier jaar op rij de Beste Keuze in autoverzekeringen volgens Independer. Hierbij werd gelet op de premie, de kwaliteit van de dekking en de geboden service. Maar het meest bekend is Allsecur misschien wel door de reclames.

Allsecur aanbiedingen en tarieven 2017

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij Allsecur. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van Allsecur vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Allsecur voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Allsecur of naar een andere aanbieder...

Allsecur ervaringen

Geef Allsecur een beoordeling

44 Allsecur ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Polisvoorwaarden
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

A.e.M
29/09/2017
via website
thumbs down

Na in 2011 schade gehad te hebben is mijn premie (ondanks dat ik destijds een No-claim beschermer had bij Allsecur) na 6 jaar gelijk aan een premie als dat ik destijds geen no-claim beschermer heb gehad.

Allsecur verhoogd de premie in dit soort gevallen MEER in de jaren nadat de schade en dus terugval in schadevrije jaren, heeft plaatsgevonden, dan als ik geen schade heb gehad.

Schadevrije jaren nu is 3 (na terugval ivm schade destijds). Als ik me nu na 6 jaar een autoverzekering af wil sluiten, is mijn premie exact hetzelfde, ondanks dat ik destijds een no claim-beschermer had!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eduard Kik
30/08/2017
via website
thumbs down

Lekker is dat! toen ik schade had zeiden ze dat ik een foutje heb gemaakt in de aanvraag. Ik krijg dus niks! echt belachelijk. prutszooi. ze hadden me al gewaarschuwd. je moet alles zelf doen dus ook je eigen schade regelen. mensen kijk uit!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Laurence
29/08/2017
via website
thumbs down

Rond maart een autoverzekering afgesloten bij Allsecur via independer. Bij thuiskomst van een lange vakantie merkte ik een brief op van het RDW dat mijn auto niet verzekerd zou zijn. Gelijk contact opgenomen met de klantenservice van Allsecur. Vriendelijk werd mij verteld dat de autoverzekering afgesloten zou zijn vanwege een betalingsachterstand. Raar want ik betaal via automatische incasso. Ik wist ook zeker dat de afgelopen maanden afgeschreven waren (wat dus ook gewoon het geval was).

Schijnbaar is er iets foutgegaan bij de automatische incasso bij één maand na het afsluiten van de verzekering. Ik denk vervelend, ik ben zelf ondernemer dus ik weet hoe vervelend het kan zijn als facturen niet betaald worden. Ik wilde dit dan dus ook zo snel mogelijk oplossen. Helaas kreeg ik te horen dat het niet mogelijk was om de verzekering weer te activeren. Dit creëert voor mij als ondernemer een groot probleem, bovendien maak ik nu kans op een boete van €400,- voor het bezitten van een auto zonder verzekering.

Na een lang gesprek werd duidelijk dat een oplossing niet mogelijk was. Ik hield een vervelend gevoel over aan het gesprek en heb nogmaals gebeld met de klantenservice. Ik kreeg een aardige mevrouw aan de lijn die adviseerde om het openstaande bedrag over te maken en na het weekend nogmaals contact op te nemen.

Ik heb gelijk het bedrag overgemaakt en na het weekend wederom gebeld met de klantenservice met helaas hetzelfde resultaat. Een klantenservice die niet wil kijken naar een oplossing, maar zich strikt houdt aan een protocol. De verzekering kon niet meer geactiveerd kon worden.

Ik ben teleurgesteld in een bedrijf waar ik in eerste instantie goede verhalen van heb gehoord. Ik begrijp heel goed dat er opgetreden moet worden tegen wanbetalers, maar hier is sprake van een eerlijke fout. Een fout waarvan ik niet eens weet of het wel daadwerkelijk mijn schuld is. Een fout die ik meermaals heb willen oplossen, maar waar geen gehoor aan wordt gegeven.

Zeker wanneer ik vanuit een ondernemersblik kijk op deze klantonvriendelijke manier van handelen, is dit op zijn minst een zelfdestructieve wijze van ondernemen. Ik had graag samen gekeken met Allsecur naar een oplossing. Als consument had ik mezelf gehoord gevoeld en was ik waarschijnlijk nog vele jaren klant gebleven. Ook had ik jullie aanbevolen aan anderen. Het bieden van goede service kan het verschil zijn tussen rode en zwarte cijfers op de lange termijn.

Doordat we zo teleurgesteld zijn gaan we alle lopende verzekeringen bij Allsecur stopzetten. Het moge duidelijk zijn dat we jullie bij niemand meer zullen aanbevelen.

Bij negatieve recensies van bedrijven denk ik vaak dat dit een eenzijdig (negatief) beeld geeft van de ervaringen. Een zoektocht op internet geeft aan dat er veel meer negatieve ervaringen zijn bij Allsecur. Helaas moet ik concluderen dat Allsecur inderdaad een absolute afrader is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wendy
12/08/2017
via website
thumbs down

Verzekering overgesloten van FBTO naar Allsecure via INdepender.
Vermeld dat ik net mijn r4ijbewijs heb , en 1 keer een lichte schade heb veroorzaakt (was 900 euro). Welke is afgehandeld via FBTO. Wordt geacteerd en alles lijkt goed.
Krijg plots een mail dat ze van FBTO horen van de schade en wordt me direct vermeldt dat ze de verzekering stoppen, binnen1 week. Maar krijg ook een nieuwe polis met een hoger bedrag. Ok was niet duidelijk bij hun denk ik, dan maar meer betalen.
Maar opeens krijg ik een brief dat mijn premie gedeeltelijk wordt terug gestort.
Blijk ik al 1 week onverzekerd rond te rijden. Bel met alsecur. Ja dat is zo bij hun, wordt uit de verzekering gegooid, en waarom dan een hele maandpremie afgeschreven erg onduidelijk….
Konden ze niets aan doen moest maar een klacht indienen!!!
Erg onduidelijk en erg klant onvriendelijk, 1 advies ga nooit met alsecur in zee,
je gaat het berouwen….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
gijs
13/06/2017
via website
thumbs down

Je betaald een enorme premie en krijgt er te weinig voor terug, Elk jaar komen ze met een nieuw smoesje om de premie te verhogen. Ondanks dat je weer een schade vrij jaar hebt. Ik ben er in een jaar nog nooit op voorruit gegaan bij All Secur. Van 50 – inmiddels naar 100,-. Een dorp verderop verhuizen grijpen ze bij All Secur weer aan om er 15,- bij te gooien. Ze zoeken van alles om die premie maar te kunnen blijven verhogen. Tip: Zoek een andere verzekeraar.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rody
03/05/2017
via website
thumbs down

Na 1 schadegeval is de premie met 42% (!) gestegen!
Ondanks het feit dat de schade is veroorzaakt door een ander (die doorgereden is), hetgeen ook is bevestigd d.m.v. getuigenverklaringen met kenteken – er is niks mee gedaan. De politie doet er niks mee maar verwijst naar de verzekeraar – die doet nog minder, premie verhogen is het enige!
De nieuwe premie kregen we overigens al binnen een week door, nog voordat we ook maar iets hadden gehoord over een evneutele schadeafhandeling. Op onze verzoeken, commentaren en mails werd eenvoudigweg niet gereageerd of kregen we een standaard mail. Telefonische klantenondersteuning is ook erg slecht, totaal geen begrip werd er getoond.
We hebben gelijk alles opgezegd en zitten nu met 6 schadevrije jaren minder – dit wordt trouwens ook gelijk aan alle andere maatschappijen bekend gemaakt zonder ook maar einige inspanning de echte toedracht te achterhalen.. Ballentent!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Elshan Sjirali-zade
Geen oordeel
19/04/2017
via website

Beste,

Hierbij zou ik graag mijn ervaring met AllSecur met jullie willen delen. Sinds een aantal jaren heb ik een autoverzekering via AllSecur, ik kan jullie zeggen dat het niet een autoverzekering is die ik u/ jullie kan aanraden. Dit omdat ik heb ervaren dat wanneer je in een geschil raakt deze verzekeringsmaatschappij zich onvoldoende inspant voor zijn cliënt. Dit ondanks dat je duidelijk bewijs hebt dat je als cliënt in je recht staat, buiten dat is mijn ervaring met de verzekeringsmaatschappij dat zij de situatie saboteren, om zelf zo hun voordeel uit de situatie te trekken. Ik raad u/ jullie dan ook bij deze aan om zich zeker niet te laten verzekeren door AllSecur. Een keer is bij deze dus ook nooit meer.

Met vriendelijke groet,

Elshan, S

Nuttig? Ja   Nee

Oud
27/01/2016
via website
thumbs down

TIM & TOM BEDUVELEN DE ZAAK.
Tijd voor een nieuwe autoverzekering voor mijn Volvo van ruim 14 jaar. Via Independer op zoek en vergelijken. Ging voor Allsecur, niet de goedkoopste, wel goede voorwaarden. Kenteken ingevuld, gekozen voor WA+beperkt casco. Dit vanwege dekking bij storm en kapotte ruit.
Premie wordt berekent, aanvullende verzekering erbij, en uiteindelijk stap voor stap alles naar waarheid ingevuld. Aangevraagd via Independer die twee uur later terugbelden met de mededeling dat de auto niet kan worden verzekerd vanwege de hoge leeftijd. Althans niet met WA+beperkt casco. Dus kon Independer niets doen.
Al de tijd tijdens invullen geen scherm gezien dat mijn auto te oud was voor bedoelde verzekering. Wel steeds de premie gezien en ook in de voorwaarden geen enkele opmerking.
Daarom naar de site van Allsecur zelf. Polisvoorwaarden 009 helemaal doorgelezen, immers zijn deze nu geldig. Nergens een opmerking.
Verzekering via site Allsecur aangevraagd. Alles weer ingevuld, kreeg weer premie te zien en ik kon op de knop drukken voor afsluiten. Vervolgens verscheen bericht dat ik niet verzekerd kan worden omdat ik in een risicogroep val die Allsecur niet wil verzekeren.
Voor de goede orde: ik rij 23 jaar schadevrij, heb geen gebreken en in mijn leven 1 maal een bon gehad.
Bellen met Allsecure: uw auto is te oud, dat staat niet in de voorwaarden, dat klopt. De voorwaarden moeten nog aangepast worden.
Maar mw., ik heb te maken met de voorwaarden die nu gelden en niet met de voorwaarden die nog geschreven moeten worden.
Kwam geen stap verder. Voel mij echt besodemieterd door Allsecur.

Net gebeld door Independer. Zij hebben contact gehad met Allsecur en zijn van mening dat Allsecur wel mijn auto moet accepteren. Dit omdat mijn auto nog geen 15 jaar is, dus kan de auto in het jaar dat de Volvo 14 jaar is gewoon verzekerd worden. Zij beamen het feit dat dit selectiecriterium niet in de polisvoorwaarden staat van Allsecur. Wel in de stukken die zij van Allsecur hebben gekregen.
Independer staat helaas machteloos en ervaart dit als zeer vervelend. Boden keurig hun excuses aan. Dus zeer tevreden over de service van Independer.
Start vanaf nu een boycotactie tegen Tim en Tom Coronel en hun reclame voor Allsecur. Kijk allsecur eens even op andere reviewsites om achterover te slaan van de werkelijkheid.

Gewenste Oplossing:
Welgemeende excuses. Vermelding van het selectiecriterium in de polisvoorwaarden en op de site van Allsecur en Independer.
Bij moederbedrijf Allianz is auto overigens wel te verzekeren, wel tegen meer premie.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
robin
31/08/2015
via website
thumbs up

Ik kreeg een nieuw contractvoorstel en dacht nou mooi een jaar schadevrij gereden dus weer iets goedkoper uit. Nou niet bij Allsecure. Mijn verzekering was na mijn verhoogde korting 20 % duurder uit. Echt te schandalig. Uiteraard opgezegd. Moeten zeker de heren Coronel betalen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
robin
Geen oordeel
31/08/2015
via website

Ik kreeg een nieuw contractvoorstel en dacht nou mooi een jaar schadevrij gereden dus weer iets goedkoper uit. Nou niet bij Allsecure. Mijn verzekering was na mijn verhoogde korting 20 % duurder uit. Echt te schandalig. Uiteraard opgezegd. Moeten zeker de heren Coronel betalen

Nuttig? Ja   Nee

willemsen
14/05/2015
via website
thumbs down

slecht service… automatische incasso zonder dat ik het weet en ook nog zelf betaald.
gelukkig al een maand geleden overgestapt en toch nog steds rekeningen krijgen.
betalingsherinneringen terwijlze dik aan mij hebben verdient.. met de betalingen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik van Roekel
23/11/2014
thumbs down

@AllsecurNL Waarom kan je, als je net als ik 21 bent, niet online je premie berekenen? Is dat niet de doelgroep die álles online doet? #raar

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik Voetelink
05/11/2014
thumbs up

Snel geregeld, goed bedrijf dus prima service. #Allsecur #Compliment

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jeffrey v gessel
26/09/2014
thumbs down

@AllsecurNL alsecur een bedrijf die een flink winst oogmerk heeft. Bega je 1 foutje word je de verzekering geweigerd. #fail #slechteservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robbert van der Plas
26/09/2014
thumbs up

Topservice van #absdenelzen! Na reparatie schade aan de bumper ook nog eens gewassen en van binnen schoongemaakt! #top #allsecur

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Evert te Winkel
03/08/2014
thumbs down

Alleen dat logo van #allsecur doet mij de verzekeraar enorm wantrouwen. Het lijkt op dat van de VVD.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Geert Roelofs
26/07/2014
thumbs down

Let op bij prolongatie van je autopolis bij #Allsecur! ze laten je vanaf nu flink betalen voor vrije reparatiekeuze #autoverzekering

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anne
22/06/2014
via twitter
Anne (@Polderland)
thumbs down

Hoor ik „kost stukken goedkoper”? #Allsecure #Reklame

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vera
30/04/2014
via twitter
Vera (@VeryVeer)
thumbs up

Verzeker ik mijzelf gewoon van een betere en de helft goedkopere autoverzekering #allsecure

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
theoke
29/04/2014
thumbs down

@AllsecurNL vind dit erg slordig dat naar mei tel belooft is nu in eens naar me cente kan fluite die te veel betaald is

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Silverspot
21/03/2014
thumbs down

@AllsecurNL Zeer slechte service. Betalen voor iemand anders zijn schade. Oneerlijk en belachelijk….#AllsecurNL

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
tal emanuel
21/03/2014
via website
thumbs down

Om een lang verhaal kort te maken: Een kenteken + een volle naam van de persoon / adres + een getuigen + een officieel politie report is bij Allsecur niet genoeg om verzekerd te zijn tegen een schade gereden door iemand anders aan mijn auto in het buitenland!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sabrina
25/02/2014
thumbs down

@AllsecurNL Dat kan best, ik vind 13 euro nogal een verschil. Maar het ergste vind ik dat ik niet op de hoogte ben gebracht van de stijging

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sabrina
24/02/2014
thumbs down

Premie autoverzekering stijgt 13 euro p.m. omdat we verhuisd zijn naar risicodragende postcode? Serieus @allsecur? #overstappen #nu?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pepijn Bosgoed
07/02/2014
thumbs up

@AllsecurNL ben blij dat ik zo kan besparen. Scheelt 15 cent per liter! #crisis #bezuinigenmoetenweallemaal

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
JeroenVandenBogaert
07/02/2014
thumbs up

Kijk dit is wat men noemt #goedeservice @AllsecurNL (cc @mttrum)

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roy Lechner
02/12/2013
thumbs down

@AllsecurNL Afspraak: ‘U wordt teruggebeld op zaterdag zodat ik u hierover antwoord kan geven’ Resultaat: Geen telefoon op zaterdag.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
CustomerServiceCheck
02/12/2013
thumbs down

@AllsecurNL bedankt, staat niets over in de brief (misschien toevoegen). Zie nu dat ‘t is afgeschreven, maar lager bedrag in offerte/factuur

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sophie Liesker
10/11/2013
thumbs down

@AllsecurNL Autoverzekering spontaan beëindigen op zondag, zonder aanleiding. Uiteraard is de servicedesk gesloten. Belachelijk!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Raimke
06/11/2013
via twitter
Raimke (@raimkecom)
thumbs down

@AllsecurNL Aangezien jullie website niet zo mobiel vriendelijk is, mijn vraag: is de Nissan garage in Breda ook bij jullie aangesloten?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
mark ratsma
06/11/2013
thumbs down

@AllsecurNL ik ben vorige maand overgestapt naar all secur maar ze hebben me oude autoverzekering ook afgeschreven! Hoe kan dat?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Shekeb
04/11/2013
via twitter
Shekeb (@shekebjani)
thumbs down

@AllsecurNL Zeer slechte service en ervaring na de schade

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Luuk van Neerven
29/10/2013
thumbs up

Compliment voor de klantenservice voor #allsecur!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sander van Arragon
29/10/2013
thumbs down

@AllsecurNL handig… een klachtenafdeling die niet telefonisch bereikbaar is en niet reageert op mail…!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
bert habing
23/10/2013
thumbs up

@AllsecurNL en@Carglass_NL bedankt nog maals bedankt voor de snelle goede service en de fijne Bosch ruitenwisser s

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
bert habing
23/10/2013
thumbs up

@AllsecurNL wat een service na de crash Vd voorruit,alles in no time perfect geregeld ism @Carglass_NL .hulde voor allemaal

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mariëlle Vervoort
28/09/2013
thumbs up

@AllsecurNL jullie mailen duidelijk en snel hoeveel ik kan besparen op een autoverzekering !! (daar was en ben ik heel blij mee) !!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robert V@lentine
19/09/2013
thumbs down

Nieuwe #autoverzekering nodig? Allsecur is niet de juiste keuze. #slechte #service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
John Wiersma
07/08/2013
thumbs down

Waarom weten verzekeraars #allsecure je wel snel te vinden als je te laat bent met premie betalen. Maar normale vragen beantwoorden ho maar.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tom van der Eng
05/08/2013
thumbs down

Gaan we weer.. @allsecur dus ook klantonvriendelijk afschrijven: ja
nieuwe polis en terugbetalen waar ik recht op heb: nee
#fail #allsecur

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik
12/07/2013
via website
thumbs up

Recent mijn autoverzekeringen afgesloten bij Allsecur.
Dit ging erg gemakkelijk, ik krijg zelfs de bonus malus korting van mijn vrouw en bouw ondertussen zelf schadevrije jaren op!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Floris Wakka
27/06/2013
thumbs up

@AllsecurNL Niets dan lof, top service!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stefan Teske
06/06/2013
thumbs down

Pfff… Lekker traag met afhandeling dat AllSecur! Rijd al 3 weken met geforceerd slot en zonder radio/carkit #allsecur

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anika Bakker
25/05/2013
thumbs down

@AllsecurNL Willen jullie mij mijn geld net zo snel teruggeven als dat jullie het van mijn rekening hebben afgeschreven?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores

Allsecur ervaringen 2017

Heeft u ervaringen met Allsecur en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Allsecur beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Allsecur of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Allsecur 1.47 stars 44 reviews