Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren

Centraal Beheer Achmea

Landelijk bekend als de verzekeraar uit Apeldoorn, mede door de tv reclames ‘even Apeldoorn bellen’. Centraal Beheer Achmea is in 1909 opgericht, en behoort sinds  1995 tot de Achmea Groep, welke de grootste groep verzekeraars is binnen Nederland met ongeveer 17.000 werknemers binnen Nederland en nog eens 5000 in Europa. Centraal Beheer Achmea bezit een zeer heldere en duidelijke website waar vele van je vragen beantwoord zullen worden. Ze heeft een ruim aanbod met onder andere pensioens- en levensverzekeringen, maar ook schadeverzekeringen.

Centraal Beheer Achmea ervaringen

Geef Centraal Beheer Achmea een beoordeling

107 Centraal Beheer Achmea ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Hoogte premie (prijs)
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Polisvoorwaarden
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

erik
Geen oordeel
11/09/2017
via website

Mijn spaarpolis afgekocht. We zijn nu maanden verder maar nog steeds wordt er elke maand geïncasseerd Continue achter mijn eigen geld aan. Wat een drama partij. En als je belt wordt je 10x doorverbonden…..kastje naar de muur…..niemand weet wat……laatste reactie ‘systeem kan het niet aan’. Kortom we blijven maandelijks afschrijven. Moet u het maar storneren. Ze hebben de slag gemist..

Nuttig? Ja   Nee

Jasper
Geen oordeel
21/07/2017
via website

Zeer slechte ervaring. Heb zwart op wit dat ze mijn polis niet in de hypotheek zouden aflossen daar ik een gedeelte vrij wil besteden. Toch gedaan en al vele x gebeld om deze klacht te behandelen en terug te draaien. Na 7 weken en vele telefoontjes wordt ik niet geholpen. Schandalig slecht.

Nuttig? Ja   Nee

Wilfred
Geen oordeel
19/07/2017
via website

Door deze club..hebben de mensen zo weinig vertrouwen in berzekerings maatachappijen en banken..een grote oplichtwrs club

Nuttig? Ja   Nee

Nick
Geen oordeel
06/06/2017
via website

Na 10 jaar lid onze eerste auto inbraak. Conclusie CB: fraude gepleegd en diefstal zelf in scène gezet. Gevolg: geroyeerd en je hele leven ligt overhoop voor iets waar je niet heb gekozen. Diep triest. Dus mensen kijk aub uit voor u kiest voor CB.

Nuttig? Ja   Nee

Bulent Tanglay
15/05/2017
via website
thumbs down

Ik ben heel lang bezig met mijn royementsverklaring in het Engels/Duits, ik ben verhuisd naar Duitsland daar heb ik nu een auto. De verzekeringsmaatschappij in Duitsland wil de schadevrij jaren weten. Ik ben al heel lang bezig om mijn royementsverklaring op te vragen, maar elke keer wordt tegen mij gezegd Ja meneer we gaan het opsturen, maar ik krijg maar niks opgestuurd, misschien kan ik een rechtsbijstand inschakelen? hele tijd betaal ik een hoge premie, dit probleem heb ik ook getwitterd, elke keer krijg ik de volgende reactie;

Ik heb een verzoek ingediend om een Engelstalige royementsverklaring te versturen naar het emailadres dat jij hebt opgegeven.

Het duurt meestal een aantal werkdagen voor dit verwerkt wordt. Op de laatste autoverzekering die je bij ons had tot september 2015 waren zuivere jaren van toepassing.

Groet en een prettige weekend toegewenst,

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nvdoorn
21/01/2017
via website
thumbs down

verschrikkelijk oplichters geld dieven nota s maken die niet kloppen niet reageren op al je mail plus klachten door gestuurd naar de consumentenbond en tv

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
J. van Os
09/01/2017
via website
thumbs down

Premiebetaling en schadeafhandeling binnen hetzelfde tijdvak van één week mijn betaling zou “niet binnen” zijn, de rekening van de reparateur wel, hoewel de garage zegt dat de auto nog niet klaar is Raadsels raadsels. Pure oplichting. Blijf bij CB vandaan! Misleidende reclame want een valse voorstelling van competentie en klantvriendelijkheid.

In een eerder stadium is mij overigens 5 jaar lang 17% korting (via de personeelsvereniging) door de neus geboord (had ik helaas te laat door). Toen ik erover belde werd mij doodleuk medegedeeld dat dat door een “nieuw systeem” kwam en dat daar nu “niets meer aan te doen was”

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marja Gast
13/12/2016
via website
thumbs up

Ik heb een lijfrente polis aangevraagd, op advies van RABObank. Alles geregeld en tot mijn verbazing, krijg ik , precies voor dat ze voor de eerste keer mijn lijfrente uitkeren, een rekening vanwege advieskosten, ad € 89,95.
Ik heb nooit hierover iets gehoor van CB dat ze advieskosten in rekening brengen. te meer ik zelf CB heb benaderd en ze eigenlijk geen enkele activiteit hebben hoeven te doen voor de keuze omtrent de uitkering van mijn lijfrente.
Ik vind dit echt overdreven dat CB hier geld voor vraagt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
h.j.bos
21/11/2016
via website
thumbs down

Waarschuwing ! Let op ! Ga niet uit van de mooie beknopte verleidende voorwaarden van CB Achmea om een reisverzekering af te sluiten. Lees de 88 tellende pagina,s van polisvoorwaarden. In deze “kleine letters” staan de voorwaarden die geheel op eigen wijze geinterpreteerd worden door cb-achmea. Beslis wat je in je reisverzekering wilt afdekken en vraag na of de dekking gegarandeerd wordt indien er een claim wordt ingedient. Laat dit vast leggen . Zo voorkom je dat achmea de claim omzeilt door de voorwaarden op eigen wijze toe te passen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
h.j.bos
21/11/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
J Zancada vd Touw
30/08/2016
via website
thumbs down

Een slechte ervaring ben beroofd in spanje van mijn tas daarbij over de grond getrokken en een klap voor mijn gezicht, met de ambulance naar ziekenhuis gekneusde kaak 2 gekneusde ribben whiplash en gebroken voortand en mijn protege paste niet meer aangezien de brug van 6,kronen kapot was geslagen en wat zei mevrouw van CB wat in holland gemaakt kan worden wordt niet vergoed en gebit kan wachten loop je daar met een heel kapot gezicht voortand kapot en voor de rest zonder tanden want protege staat scheef en als je terug in Nederland bent zegt CB ja nu telt u reisverzekering niet meer ik kan iedereen afraden om hier geen reisverzekering af te sluiten ik persoonlijk heb al mijn verzekeringen opgezegd.Je wordt gestraft omdat je met geweld wordt beroofd

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jojo
11/05/2016
via website
thumbs down

Hete pan op het stenen aanrecht laten staan. Barst in aanrecht omdat het steen niet zo dik was. Door de spanning op het steen geknapt. Ondanks verzekering bij cb niet vergoed.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dat
24/04/2016
via website
thumbs down

Bij simpele verlenging van hypothecaire lening alleen maar narigheid. Nu bijna een jaar verder en het klopt nog steeds niet: onjuiste rente, onjuiste premie spaargarant, ten onrechte betalingen afschrijven, niet reageren op brieven of wel reageren en dan consequent onjuiste informatie verstrekken (bijvoorbeeld over een bedrag dat aan mij moet worden terugbetaald – dat gebeurt ondanks toezeggingen gewoon niet). Ik raad iedereen aan niet met deze geldverstrekker in zee te gaan!! Het is echt een ramp!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Louise Haverkamp
31/03/2016
via website
thumbs down

Ik heb sinds 1987 5 koopsom – pensioenverzekeringen (heet nu garantieverzekering) lopen bij Centraal Beheer, destijds betaald door mijn ouders. De einddatum is 2020 en dan wordt het bedrag periodiek, bij wijze van pensioen, uitgekeerd. Helaas, niet voor mij dus, want ik woon in het buitenland. Ik heb CB gevraagd, waarom ze die polissen ueberhaupt verkocht hebben, waarop ze antwoordden, dat ik toen wellicht nog in NL woonde. Toen dat niet opging, daar ik als sinds 1983 in het buitenland woon, probeerden ze me wijs te maken dat die wet toen nog niet bestond. Alweer fout! Toen was het excuus, dat die wet nog niet zo streng was in die dagen (wat is dat nou weer, ontduiking van het een of ander??). Enfin, geen enkele hulp wordt aangeboden en het enige advies wat ik kreeg was dat ik de belastingdienst maar moest bellen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark Franssen
08/03/2016
via website
thumbs down

Bijzonder slechte ervaring. Slecht advies bij aangaan van de verzekering waardoor ik €400 per jaar teveel betaalde. Toen ik hierop werd gewezen en de verzekering opzegde werd ik gebeld om dit weer recht te breien. Ongevraagd deel van het geld retour gekregen. Dat is dan weer wel oké.
Maar… ook nog ingewikkelde schade lopen. Tegenpartij uit het buitenland bekent schuld. Toch al meer dan een half jaar gezeur om mijn eigen risico terug te krijgen. Laatste bod: ach jullie reden allebei op die weg, dan zijn jullie allebei wel een beetje schuldig. We keren 50% van je eigen risico uit en dan niet meer zeuren.
Ik haat mensen die verzekeringen met onnodige claims besodemieteren maar dankzij CBA Ben ik opeens een stuk begripvoller geworden. Chapeau!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Petra
21/11/2015
via website
thumbs down

Krijg gisteren een brief dat mijn basis rechsbijstandsverzekering op houdt met bestaan en dat ik dus vanaf volgend jaar oktober geen rechtsbijstandverzekering meer heb! Je kan bellen voor een andere rechtsbijstandverzekering en dan geldt er geen wachttijd! Wat vriendelijk!!! En dan staat er ook in dezelfde brief dat je op zaterdag kan bellen met Centraal Beheer, nou nee dus, het bandje meldt dat je maandag weer kan kan bellen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
John
12/05/2015
via website
thumbs down

zeer slecht..het is echt een asociale club geworden.
hoe goed vroeger centraal beheer was,zo slecht zijn ze nu.

valse beschuldigen,ze liegen er op los,polis voorwaarde eenzijdige veranderen,service is heel ver te zoek.

zolang je premie betaald,is er niks aan de hand,maar zodra je iets cleimd dan is het hek van de dam,

verkoop methode is gwoon wagelijk,ze willen op internet mee doen met de laagste prijzen,maar heb je hem eenmaal afgesloten dan krijg je na 2 weken een hele grote verhoging.

echt niet aan te bevelen..zeer slechte verzekeraar,in de moederne tijd zijn er veel betere verzekeraars,en voor de helft van het geld

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jimmy Dijk
23/12/2014
thumbs down

Stop het overstapcircus: de clowns van Achmea, Promovendum & Menzis proberen u nog eenmaal “over te halen” #wegermee http://t.co/tlnNnmZqdq

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lina Jager
Geen oordeel
04/12/2014

Het ware gezicht van de Menzis Achmea. Ik wil het ziekenfonds terug!! (moderne versie) Vooral lezen en delen!
http://t.co/wRbxdKoSLa

Nuttig? Ja   Nee

Waterland
19/11/2014
via website
thumbs down

Achmea zegt contract met het Waterlandziekenhuis op per 1 jan 2015
Dichtbij.nl
PURMEREND – Achmea contracteert de basiszorg in het Waterlandziekenhuis niet meer vanaf 1 jan 2015. Dat betekent dat deze verzekerden de kosten van de behandeling zelf moeten betalen. Dus mensen in Purmerend en omstreken: Achmea boycot jullie, boycot Achmea terug.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Groot-Waterland
19/11/2014
thumbs down

Zorg Waterlandziekenhuis niet (volledig) vergoed voor budgetpolis Achmea http://t.co/rnVJWf7P1Z http://t.co/C3Gj6UAO7y

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Prof Dr de Valk
17/11/2014
thumbs down

klacht bij #VVAA tegen onmenselijk optreden #Achmea/avero en #movir jegens hun verzekerden ze denken alleen aan regels, eigenbelang en geld

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arend v. Wijngaarden
17/11/2014
thumbs up

Premie Achmea stijgt minder dan CZ en VGZ. En nieuwe zeer beperkte aanvullende verz voor 3,95. http://t.co/klaDxZA2tJ

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Helgegewijs
10/11/2014
thumbs up

@centraal_beheer De service via het noodnummer is inderdaad goed, de afwerking daarna laat heel veel te wensen over. Erg jammer.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ronnie Zijp
10/11/2014
thumbs down

Onze criminele verzekeraars zijn weer bezig. Verhuurders opzadelen met de kosten van schade illegale wietteelt? Omgekeerde wereld! #achmea

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ronald mann
06/11/2014
thumbs down

Beste #patient met psychiatrische problemen. Stapt u svp over naar een andere zorgverzekeraar. Lieve groet, #Achmea. http://t.co/tpwz3e54Vt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Victor Verschoor
05/11/2014
thumbs down

Zeer teleurgesteld in @achmea: de €1,50 minder vergoeding per zitting voor #Manueeltherapie. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Brenda van Loenen
03/11/2014
thumbs down

Betaal je een vermogen aan premies en dan valt een autoinbraak opeens niet onder auto en niet onder inboedel! Schandalig #achmea #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ina de Vos
15/10/2014
thumbs up

Wat werken er toch fijne, betrokken mensen bij @avero_achmea! Er wordt meegedacht, mails goed gelezen en oplossingen bedacht. #toppers!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans Driebusch
12/10/2014
thumbs up

Service #Centraal Beheer #Compliment #Schadeafhandeling

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roland
30/09/2014
via twitter
Roland (@Decibel1965)
thumbs down

Nieuw beleid @Centraalbeheer_ ? 30% ! meer verzekeringskosten betalen, omdat wij een auto hebben ouder dan 3 jaar. De rijken worden beloond

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roland
30/09/2014
via twitter
Roland (@Decibel1965)
thumbs up

Prima service @Centraalbeheer_ en @aasautoschade D.C. Berkel Spijkenisse. Leen auto en andere wordt gelijk hersteld http://t.co/e1xhJJPYrs

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mensenwaarschuwer
25/09/2014
via website
thumbs down

Geile geldwolven die alles uit de kast halen om klanten als criminelen te behandelen. Dreigen met dagvaarding, gerechtsdeurwaarders of huisuitzetting of men nu bij is of niet.
Telefoonnummers gebruiken die niet zijn opgegeven door de klant, zonder berouw zonder respect voor privacy.
Ondeskundig personeel wat denkt dat ze groter zijn als god.
Als U naar een andere verzekeraar kan gaan, zou U dat zeker moeten doen.
Centraal Beheer is gewoonweg een 0 waard en vele malen duurder als andere, zonder dat ze er wat tegenoverzetten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sammy
20/09/2014
via twitter
Sammy (@DapLove3dk)
thumbs up

@centraal_beheer is al opgelost ik kon weer op de website, bedankt voor de reactie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tessa Dela Haije
19/09/2014
thumbs up

@centraal_beheer Ondertussen keurig geholpen, verdere uitleg gehad en meteen herstelservice ingeschakeld. Super service, dankjulliewel!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
g.
16/09/2014
via website
thumbs down

Graag wil ik een klacht indienen over de behandeling bij Centraal Beheer: toezeggingen en beloftes worden niet nagekomen: een ijskoude cultuur waarin het financieel eigenbelang van Centraal Beheer voorop staat en waarin op geen enkele wijze geprobeerd wordt om klanten behulpzaam te zijn.
Afgelopen week opnieuw worden door Centraal Beheer toezeggingen gedaan: behandeling dossier zal met spoed gebeuren: donderdag heeft u uitsluitsel, vrijdag komt dossier weer op spoed, maandag opnieuw, vandaag: “nu wordt het dossier met spoed behandeld”. Volgende week komt er wellicht antwoord…….
Ik bem begin dat jaar plotseling invalide geworden en daarom gedwongen te verhuizen naar een aangepaste woning. Gelukkig vond ik die snel. Maar ik zit sindsdien met dubbele lasten terwijl mijn inkomen wegviel. Gevraagd aan mijn geldverstrekker (Centraal Beheer) of zij akkoord kunnen gaan met tijdelijke verhuur zodat ik de maandelijkse hypotheeklasten kan blijven betalen en in afwachting van verkoop. Sinds april betaal ik deze hoge dubbele lasten: financieel onhoudbaar voor ons gezin.
Ondanks de vraag dit dossier met spoed te behandelen, de constante uitleg van de verslechterende situatie, het aangeven dat ik de hypotheeklasten kan betalen. Bij Centraal Beheer moet ik alleen aanhoren dat dossier weliswaar volledig is maar dat ik nu eenmaal moet begrijpen dat zij geen enkel risico willen lopen en dat het nu eenmaal lang duurt om een beslissing te nemen….. Het constante uitstel, vragen om begrip bij de klant (“u móet begrijpen…”) en het niet nakomen van toezeggingen maakt Centraal Beheer een onbetrouwbare relatie. Ik kan andere klanten dan ook aanraden ver te blijven van CB: mocht je in de moeilijkheden komen dan zullen zij de laatste zijn die je helpen. Ook van anderen in mijn omgeving hoor ik klachten over Centraal Beheer: ik ga proberen deze te bundelen….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M.i.h.sprenkels
15/09/2014
via website
thumbs up

Vorige week supergoed geholpen teneerste door alarmcentrale van centraalbeheer op zondag en door sleepbedrijf van Eyk te Eindhoven en op de maandag wederom door centraalbeheer. Geweldige service, erg vriendelijk en supersnel alles geregeld. Bedankt!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Danny
11/09/2014
via twitter
Danny (@dannytalks)
thumbs up

Super geholpen door #stichtingrechtsbijstand van #Achmea. Daar word ik echt blij van!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maarten Nijman
05/09/2014
thumbs up

De eerste verzekeraar die wel airbnb meeverzekert heeft een een positieve businesscase. Net als deelauto’s verzekeren bij @Centraalbeheer_

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wouter Duijvenvoorde
24/08/2014
thumbs up

Vriendelijke en behulpzame medewerker gesproken. Goede service verleend. #Centraal Beheer #Compliment #Schadeafhandeling

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annemiek Roes
21/08/2014
thumbs down

@achmea voor een premie waarvoor je krom ligt. Eigen risico. Verzekeraars hebben bakken met geld. Waar ben je mee bezig!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
de getergde tandarts
17/07/2014
thumbs down

@Achmea mondzorg geeft blijk van nul empathie op de werkvloer. Gaat alleen over geld en hoe men kan bezuinigen. Niets over #kwaliteit

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tineke Munniksma
06/06/2014
thumbs down

Net op #hvnl meisje Aliza ernstig ziek. In Duitsland kan ze behandelt worden, alleen #achmea vind dit te duur! In wat voor wereld leven wij?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marco Schuurmans
20/04/2014
thumbs up

Wij zijn uiterst tevreden over de dienstverlening door Centraal Beheer. #Centraal Beheer #Compliment #Schadeafhandeling

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marijn Kortstra
19/04/2014
thumbs down

@centraal_beheer Een van mijn ouders zit met een akelig probleem met jullie verzekeringen en (vaak onvriendelijke) telefonsiche 1/2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn Pijpers
31/03/2014
thumbs up

Fijn prettige afhandeling zakelijk schade claim…. #centraalbeheer #zakelijk

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MvanEverdingen
31/03/2014
thumbs down

Fijn. Denk je een reisverzekering te hebben, maar gaat niet op omdat de reis mogelijk voor de zaak is. Jammer hoor. #regel #centraalbeheer

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Everterstraat
31/03/2014
thumbs up

Ruim 10 jaar tevreden klant geweest bij @NNverzekeringen, na m’n winterslaap de polissen en tarieven vergeleken, conclusie: @Centraalbeheer_

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Everterstraat
31/03/2014
thumbs up

Dág @FBTO, @NNverzekeringen én @unive. Eventjes naar #Apeldoorn gebeld, zó geregeld bij @Centraalbeheer_; Één verzekeraar, dat geeft rust!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Klaas Jellema
21/03/2014
thumbs up

Top service van @centraal_beheer ! Schade, 2 x bellen en opgelost! Binnen 5 dagen het geld op m’n rekening #aanrader #zoalshethoort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kees Voorsluijs 
26/02/2014
thumbs down

Let op! Neem nooit een spaarrekening van @centraal_beheer Ze #gijzelen zonder bericht je #spaargeld!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Micha Heemskerk
24/02/2014
thumbs up

Bedankt voor de snelle, vriendelijke en professionele afhandeling van mijn inboedelschade @centraal_beheer!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Judith Sonnega
13/02/2014
thumbs down

Ongelooflijk staat in de polis dat je verzekerd bent maar #centraalbeheer heeft geheel eigen visie. Gevolgschade nav gesprongen leiding.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robert-Jan Knook
12/02/2014
thumbs up

Even Apeldoorn bellen? Ze belden mij! Een compliment voor de service van @centraal_beheer

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Birgite Kasten-Lips
12/02/2014
thumbs up

Wat een service: binnen 2 uur wachttijd voor medisch onderzoek aanzienlijk bekort via @ZilverenKruis Achmea werkgeversdesk. Dank je wel!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Niek van Son
12/02/2014
thumbs up

Goede service van @centraal_beheer. Woensdag gebeld voor gestolen e-reader, gisteren geld op mijn rekening #nice #reisverzekering

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
**Miss Veronique**
10/02/2014
thumbs down

Leuk zulke bedrijven als bv de @Belastingdienst en @achmea! Bel je voor info, geven ze je gewoon de verkeerde info door! #Fail #ZwareFail!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wendy Breure
07/02/2014
thumbs down

Oorzaak lekkage door #centraalbeheer gevonden. Wij laten repareren en vervolgens weer lekkage. Nu moeten we het zelf maar uitzoeken #service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jill Eekhart
22/01/2014
thumbs up

Wat een leuk gesprek met de #klantenservice medewerker van @centraal_beheer. Goed geholpen en supervriendelijk! #Customerexperience

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monique
13/01/2014
thumbs down

Zorgkantoor Achmea loopt achter met beschikkingen. Hierdoor komen klanten met een PGB in problemen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daan Eggink
07/01/2014
thumbs down

De allereerste post van nieuwe zorgverzekeraar #Zilverenkruis Achmea is een acceptgiro.. #fail. Geen warm welkom!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sander van Betten©
23/12/2013
thumbs down

#Zilverenkruis Zelfs met medische noodzaak krijg je de pillen niet! #Overstappen dus! Tuig bij #Achmea!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerlo Beernink
23/12/2013
thumbs down

#ONVZ, #ZilverenKruis en #Achmea verschuilen zich achter verkeerde info aan de telefoon. Maar, wie heeft die mensen opgeleid? #Krommunicatie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sander van Betten©
23/12/2013
thumbs down

@IkbenBetty Dan nog leg ik mij daar nooit bij neer! Dom volk, ben nu woest! #Achmea #Zilverenkruis!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Els van Barneveld
30/11/2013
thumbs up

warme douche voor @centraal_beheer voor attentie na geboorte dochter!! #compliment #waardevol #bedankt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vinnie
29/11/2013
via twitter
Vinnie (@Vinnie41)
thumbs up

@centraal_beheer #rechtsbijstand bedankt bij het ontbinden koopcontract ivm kapotte tv.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Barbara Caspersz
28/11/2013
thumbs up

@centraalbeheer aantal keer gesproken vandaag, topmedewerkers en uitstekende dienstverlening. Chapeau!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erwin Witteveen
13/11/2013
thumbs down

Compleet Kafka. Achmea > CVZ > CJIB: niemand weet waar de fout zit, dus ik moet dubbel betalen?! “Onze excuses, meneer.”

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
paul moers
04/11/2013
thumbs down

#Centraal #Beheer zakt steeds verder weg met #Dienstbaarheid. Telefonisch onbereikbaar. Wacht al 2 maanden op antwoorden over rekening!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Guess who
03/11/2013
thumbs up

Met dank aan de @anwb @centraal_beheer meneer Gerritse van het gelijknamige autoschadebedrijf en een taxi, eindelijk thuis.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Klaas Schepers
30/10/2013
thumbs down

Bel naar #Centraalbeheer hoor ik mogen we u vanavond tussen 7en9 terugbellen? Wel een beetje jammer dat ze dat niet doen @Centraalbeheer_

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sigrid Huiskes
26/10/2013
thumbs up

Na 15 min wachttijd prima en vriendelijke schadeafhandeling bij @Centraalbeheer_ #iPadkaduuk

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rogier van Nimwegen
26/10/2013
thumbs up

Belt m’n vader @achmea voor aanpassing.oh u zit in oude regeling, om naar nw regeling=€80 goedkoper.Altijd teveel betaald

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
vincent van harten
25/10/2013
thumbs down

@centraal_beheer is inmiddels geregeld naar 120 min bellen en wachten #slechte service #slechtewachtmuziek dank u centraal_beheer

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sebastiaan
24/10/2013
thumbs up

#centraalbeheer achmea.
Bedankt voor de goede service bij jullie verzekeringen. Zeer goede ervaring!! 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Duidelijk Huitink
19/10/2013
thumbs down

#Zilveren Kruis Achmea: meer premie betalen omdat je in een andere leeftijfscategorie valt? Hoezo #klantvriendelijk?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Galina Stepanjan
13/10/2013
thumbs up

Klantvriendelijk, klantgericht, snelle afhandeling #Centraal Beheer #Compliment #Schadeafhandeling

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Angelique
07/10/2013
via twitter
Angelique (@Ansiiejh)
thumbs up

@19ellen88 Ik zit bij Centraal beheer, prima service! Eerste jaar betaalde ik €120 nu na 2 schadevrije jaren €72..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerard Brinkman
03/10/2013
thumbs up

Uitstekend feholpen door call center van @centraal_beheer – geluk bij ongeluk #Tevreden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen Schouten
20/09/2013
thumbs down

@centraal_beheer wachttijd meer dan 8 min. Toch lastig als je schade niet kan melden…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erwin Witteveen
17/09/2013
thumbs down

Achmea Zilverenkruis: “Begrijp dat u boos bent dat wij fouten maakten. We gaan proberen het te herstellen. Nee, geen garantie dat dat lukt”

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ivo venema
17/09/2013
thumbs down

Leuk hoor. #achmea bel je ze ivm de #autoverzekering die ze dubbel afboeken word je Fucking weg gedrukt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hmeecht
08/09/2013
via twitter
Hmeecht (@Hmeecht)
thumbs up

Vanwege het begrip bij een schademelding en de snelle afhandeling. Top dus! #Centraal Beheer #Compliment #Schadeafhandeling

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Len Kneppers
07/09/2013
thumbs down

@centraal_beheer heb daar al een klacht over gestuurd, maar zoals gewoonlijk bij CB GEEN ANTWOORD!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Len Kneppers
07/09/2013
thumbs down

@centraal_beheer dat contact formulier op de website werkt ook niet, omdat de buitenlandse postcode niet geaccepteerd wordt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Len Kneppers
07/09/2013
thumbs down

@centraal_beheer ik heb weken geleden een verzoek gestuurd om mijn lijfrente te veranderen. Krijg helemaal geen antwoord.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
paul moers
05/09/2013
thumbs down

#Klantenservice #Centraal #Beheer totaal lachwekkend. Net 20 minuten voor niets aan telefoon gehangen. Geen #Dienstbaarheid!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Johan Wiersma
05/09/2013
thumbs down

Gaat fijn bij #CentraalBeheer De ene verzekering fout ingevoerd, de ander niet beëindigd, onterechte incasso, foute correspondentie. Bravo!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
anneke
05/09/2013
thumbs down

Blijkbaar vindt #Achmea #logopedie niet belangrijk. Slecht aanbod in contracten. Kwaliteit kost veel en betaalt slecht #schande

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Froukje Cleton
04/09/2013
thumbs down

@MvanAppeldorn @avero_achmea Verrassend om te lezen. Ik heb buitengewoon slechte ervaringen met #Achmea #verzekeringsmaffia

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maaike van Kats
28/08/2013
thumbs up

Toch fijn dat geld van geannuleerde vakantie weer op de rekening staat. Blij met @Centraalbeheer_ voor snelle afhandeling!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
wilfred
27/08/2013
via twitter
wilfred (@wilfredvre)
thumbs down

Klacht geschreven naar @Centraalbeheer_ 3 weken later nog niks gehoord. Hoezo ‘even’ Apeldoorn bellen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henk de Man
25/08/2013
thumbs up

Ik ben nu en in het verleden altijd correct en snel geholpen. #Centraal Beheer #Compliment #Schadeafhandeling

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Paul Koortens
23/08/2013
thumbs up

@centraal_beheer Bedankt voor de snelle reactie. Dat is wel de service die ik verwacht. Complimenten! #kudos

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Matthijs van Oord
23/08/2013
thumbs up

Schade aan luifel netjes afgehandeld door #centraalbeheer.#blijmee

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen Goedhard
22/08/2013
thumbs down

@centraal_beheer zorgt voor nare nasmaak bij online afsluiten autopolis. Eerst accepteren en na 1,5 mnd brief met 2x premieverhoging.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
JudithVeldhuisLampe
20/08/2013
thumbs up

Schade snel en correct afgehandeld door @centraal_beheer. Fijn dat het zo (ook) kan! #service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Klaas de Graaff
20/08/2013
thumbs up

Er is een luisterend, geinteresseerd oor. We hebben al meer goede ervaringen. #Centraal Beheer #Compliment #Schadeafhandeling

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hilda Koopmans
16/08/2013
thumbs up

Een #warmedouche voor #CentraalBeheer #achmea bedankt afdeling rechtsbijstand!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn Lussenburg
15/08/2013
thumbs up

@avero_achmea snelle reactie op mijn opmerking vanmorgen en goed opgelost! Chapeau daarvoor!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bastiaan Weers
14/08/2013
thumbs down

Zelden zo’n puinhoop meegemaakt als bij @avero_achmea. Eerst jaren teveel kosten rekenen en nu een puinhoop maken van de vergoeding. #slecht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sjoerd Rutten
13/08/2013
thumbs down

Niet tevreden over verzekeringen @Centraalbeheer_ Wie heeft elders goede ervaringen, overweeg over te stappen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annacarina Klein
13/08/2013
thumbs down

@andre_rouvoet klopt Achmea is een v ZN. Bedoeld als voorbeeld v mijn tweet topsalarissen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
wanda van 't hof
12/08/2013
thumbs down

Centraal beheer, even apeldoorn bellen??? Om te horen dat je premie betaald maar nooit wat krijgt!!!!! #prutsers

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
patrick Hoff
10/08/2013
thumbs down

@centraal_beheer hier reageren jullie dus kennelijk net zo ‘snel’ als aan de telefoon..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hanneke81
09/08/2013
thumbs up

Top service van @centraal_beheer schade is in 5min geregeld! Geen gedoe met schriftelijke bewijzen zoals bij andere verz. maatschappijen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
patrick Hoff
09/08/2013
thumbs down

@centraal_beheer Wil ik schade melden, wordt ik als een idioot behandeld en vervolgens opnieuw in de wacht gezet.. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores

Centraal Beheer Achmea ervaringen

Heeft u ervaringen met Centraal Beheer Achmea en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Centraal Beheer Achmea beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.
3.6

Bekijk aanbiedingen

Top 5

scores

Algehele indruk
Hoogte premie (prijs)
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Polisvoorwaarden
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
41 positief – 61 negatief
Centraal Beheer Achmea 1.78 stars 107 reviews