Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.9

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Hoogte premie (prijs)
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Polisvoorwaarden
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
Gemiddeld oordeel
43 positief – 98 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Centraal Beheer Achmea

Landelijk bekend als de verzekeraar uit Apeldoorn, mede door de tv reclames ‘even Apeldoorn bellen’. Centraal Beheer Achmea is in 1909 opgericht, en behoort sinds  1995 tot de Achmea Groep, welke de grootste groep verzekeraars is binnen Nederland met ongeveer 17.000 werknemers binnen Nederland en nog eens 5000 in Europa. Centraal Beheer Achmea bezit een zeer heldere en duidelijke website waar vele van je vragen beantwoord zullen worden. Ze heeft een ruim aanbod met onder andere pensioens- en levensverzekeringen, maar ook schadeverzekeringen.

Centraal Beheer Achmea ervaringen

Geef Centraal Beheer Achmea een beoordeling

151 Centraal Beheer Achmea ervaringen

Marja Gast
13/12/2016
via website
thumbs up

Ik heb een lijfrente polis aangevraagd, op advies van RABObank. Alles geregeld en tot mijn verbazing, krijg ik , precies voor dat ze voor de eerste keer mijn lijfrente uitkeren, een rekening vanwege advieskosten, ad € 89,95.
Ik heb nooit hierover iets gehoor van CB dat ze advieskosten in rekening brengen. te meer ik zelf CB heb benaderd en ze eigenlijk geen enkele activiteit hebben hoeven te doen voor de keuze omtrent de uitkering van mijn lijfrente.
Ik vind dit echt overdreven dat CB hier geld voor vraagt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
h.j.bos
21/11/2016
via website
thumbs down

Waarschuwing ! Let op ! Ga niet uit van de mooie beknopte verleidende voorwaarden van CB Achmea om een reisverzekering af te sluiten. Lees de 88 tellende pagina,s van polisvoorwaarden. In deze “kleine letters” staan de voorwaarden die geheel op eigen wijze geinterpreteerd worden door cb-achmea. Beslis wat je in je reisverzekering wilt afdekken en vraag na of de dekking gegarandeerd wordt indien er een claim wordt ingedient. Laat dit vast leggen . Zo voorkom je dat achmea de claim omzeilt door de voorwaarden op eigen wijze toe te passen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
h.j.bos
21/11/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
J Zancada vd Touw
30/08/2016
via website
thumbs down

Een slechte ervaring ben beroofd in spanje van mijn tas daarbij over de grond getrokken en een klap voor mijn gezicht, met de ambulance naar ziekenhuis gekneusde kaak 2 gekneusde ribben whiplash en gebroken voortand en mijn protege paste niet meer aangezien de brug van 6,kronen kapot was geslagen en wat zei mevrouw van CB wat in holland gemaakt kan worden wordt niet vergoed en gebit kan wachten loop je daar met een heel kapot gezicht voortand kapot en voor de rest zonder tanden want protege staat scheef en als je terug in Nederland bent zegt CB ja nu telt u reisverzekering niet meer ik kan iedereen afraden om hier geen reisverzekering af te sluiten ik persoonlijk heb al mijn verzekeringen opgezegd.Je wordt gestraft omdat je met geweld wordt beroofd

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jojo
11/05/2016
via website
thumbs down

Hete pan op het stenen aanrecht laten staan. Barst in aanrecht omdat het steen niet zo dik was. Door de spanning op het steen geknapt. Ondanks verzekering bij cb niet vergoed.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dat
24/04/2016
via website
thumbs down

Bij simpele verlenging van hypothecaire lening alleen maar narigheid. Nu bijna een jaar verder en het klopt nog steeds niet: onjuiste rente, onjuiste premie spaargarant, ten onrechte betalingen afschrijven, niet reageren op brieven of wel reageren en dan consequent onjuiste informatie verstrekken (bijvoorbeeld over een bedrag dat aan mij moet worden terugbetaald – dat gebeurt ondanks toezeggingen gewoon niet). Ik raad iedereen aan niet met deze geldverstrekker in zee te gaan!! Het is echt een ramp!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Louise Haverkamp
31/03/2016
via website
thumbs down

Ik heb sinds 1987 5 koopsom – pensioenverzekeringen (heet nu garantieverzekering) lopen bij Centraal Beheer, destijds betaald door mijn ouders. De einddatum is 2020 en dan wordt het bedrag periodiek, bij wijze van pensioen, uitgekeerd. Helaas, niet voor mij dus, want ik woon in het buitenland. Ik heb CB gevraagd, waarom ze die polissen ueberhaupt verkocht hebben, waarop ze antwoordden, dat ik toen wellicht nog in NL woonde. Toen dat niet opging, daar ik als sinds 1983 in het buitenland woon, probeerden ze me wijs te maken dat die wet toen nog niet bestond. Alweer fout! Toen was het excuus, dat die wet nog niet zo streng was in die dagen (wat is dat nou weer, ontduiking van het een of ander??). Enfin, geen enkele hulp wordt aangeboden en het enige advies wat ik kreeg was dat ik de belastingdienst maar moest bellen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark Franssen
08/03/2016
via website
thumbs down

Bijzonder slechte ervaring. Slecht advies bij aangaan van de verzekering waardoor ik €400 per jaar teveel betaalde. Toen ik hierop werd gewezen en de verzekering opzegde werd ik gebeld om dit weer recht te breien. Ongevraagd deel van het geld retour gekregen. Dat is dan weer wel oké.
Maar… ook nog ingewikkelde schade lopen. Tegenpartij uit het buitenland bekent schuld. Toch al meer dan een half jaar gezeur om mijn eigen risico terug te krijgen. Laatste bod: ach jullie reden allebei op die weg, dan zijn jullie allebei wel een beetje schuldig. We keren 50% van je eigen risico uit en dan niet meer zeuren.
Ik haat mensen die verzekeringen met onnodige claims besodemieteren maar dankzij CBA Ben ik opeens een stuk begripvoller geworden. Chapeau!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Petra
21/11/2015
via website
thumbs down

Krijg gisteren een brief dat mijn basis rechsbijstandsverzekering op houdt met bestaan en dat ik dus vanaf volgend jaar oktober geen rechtsbijstandverzekering meer heb! Je kan bellen voor een andere rechtsbijstandverzekering en dan geldt er geen wachttijd! Wat vriendelijk!!! En dan staat er ook in dezelfde brief dat je op zaterdag kan bellen met Centraal Beheer, nou nee dus, het bandje meldt dat je maandag weer kan kan bellen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
John
12/05/2015
via website
thumbs down

zeer slecht..het is echt een asociale club geworden.
hoe goed vroeger centraal beheer was,zo slecht zijn ze nu.

valse beschuldigen,ze liegen er op los,polis voorwaarde eenzijdige veranderen,service is heel ver te zoek.

zolang je premie betaald,is er niks aan de hand,maar zodra je iets cleimd dan is het hek van de dam,

verkoop methode is gwoon wagelijk,ze willen op internet mee doen met de laagste prijzen,maar heb je hem eenmaal afgesloten dan krijg je na 2 weken een hele grote verhoging.

echt niet aan te bevelen..zeer slechte verzekeraar,in de moederne tijd zijn er veel betere verzekeraars,en voor de helft van het geld

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jimmy Dijk
23/12/2014
thumbs down

Stop het overstapcircus: de clowns van Achmea, Promovendum & Menzis proberen u nog eenmaal “over te halen” #wegermee http://t.co/tlnNnmZqdq

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lina Jager
Geen oordeel
04/12/2014
thumbs down

Het ware gezicht van de Menzis Achmea. Ik wil het ziekenfonds terug!! (moderne versie) Vooral lezen en delen!
http://t.co/wRbxdKoSLa

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Waterland
19/11/2014
via website
thumbs down

Achmea zegt contract met het Waterlandziekenhuis op per 1 jan 2015
Dichtbij.nl
PURMEREND – Achmea contracteert de basiszorg in het Waterlandziekenhuis niet meer vanaf 1 jan 2015. Dat betekent dat deze verzekerden de kosten van de behandeling zelf moeten betalen. Dus mensen in Purmerend en omstreken: Achmea boycot jullie, boycot Achmea terug.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Groot-Waterland
19/11/2014
thumbs down

Zorg Waterlandziekenhuis niet (volledig) vergoed voor budgetpolis Achmea http://t.co/rnVJWf7P1Z http://t.co/C3Gj6UAO7y

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Prof Dr de Valk
17/11/2014
thumbs down

klacht bij #VVAA tegen onmenselijk optreden #Achmea/avero en #movir jegens hun verzekerden ze denken alleen aan regels, eigenbelang en geld

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arend v. Wijngaarden
17/11/2014
thumbs up

Premie Achmea stijgt minder dan CZ en VGZ. En nieuwe zeer beperkte aanvullende verz voor 3,95. http://t.co/klaDxZA2tJ

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Helgegewijs
10/11/2014
thumbs up

@centraal_beheer De service via het noodnummer is inderdaad goed, de afwerking daarna laat heel veel te wensen over. Erg jammer.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ronnie Zijp
10/11/2014
thumbs down

Onze criminele verzekeraars zijn weer bezig. Verhuurders opzadelen met de kosten van schade illegale wietteelt? Omgekeerde wereld! #achmea

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ronald mann
06/11/2014
thumbs down

Beste #patient met psychiatrische problemen. Stapt u svp over naar een andere zorgverzekeraar. Lieve groet, #Achmea. http://t.co/tpwz3e54Vt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Victor Verschoor
05/11/2014
thumbs down

Zeer teleurgesteld in @achmea: de €1,50 minder vergoeding per zitting voor #Manueeltherapie. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Brenda van Loenen
03/11/2014
thumbs down

Betaal je een vermogen aan premies en dan valt een autoinbraak opeens niet onder auto en niet onder inboedel! Schandalig #achmea #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ina de Vos
15/10/2014
thumbs up

Wat werken er toch fijne, betrokken mensen bij @avero_achmea! Er wordt meegedacht, mails goed gelezen en oplossingen bedacht. #toppers!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans Driebusch
12/10/2014
thumbs up

Service #Centraal Beheer #Compliment #Schadeafhandeling

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roland
30/09/2014
via twitter
Roland (@Decibel1965)
thumbs down

Nieuw beleid @Centraalbeheer_ ? 30% ! meer verzekeringskosten betalen, omdat wij een auto hebben ouder dan 3 jaar. De rijken worden beloond

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roland
30/09/2014
via twitter
Roland (@Decibel1965)
thumbs up

Prima service @Centraalbeheer_ en @aasautoschade D.C. Berkel Spijkenisse. Leen auto en andere wordt gelijk hersteld http://t.co/e1xhJJPYrs

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mensenwaarschuwer
25/09/2014
via website
thumbs down

Geile geldwolven die alles uit de kast halen om klanten als criminelen te behandelen. Dreigen met dagvaarding, gerechtsdeurwaarders of huisuitzetting of men nu bij is of niet.
Telefoonnummers gebruiken die niet zijn opgegeven door de klant, zonder berouw zonder respect voor privacy.
Ondeskundig personeel wat denkt dat ze groter zijn als god.
Als U naar een andere verzekeraar kan gaan, zou U dat zeker moeten doen.
Centraal Beheer is gewoonweg een 0 waard en vele malen duurder als andere, zonder dat ze er wat tegenoverzetten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sammy
20/09/2014
via twitter
Sammy (@DapLove3dk)
thumbs up

@centraal_beheer is al opgelost ik kon weer op de website, bedankt voor de reactie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tessa Dela Haije
19/09/2014
thumbs up

@centraal_beheer Ondertussen keurig geholpen, verdere uitleg gehad en meteen herstelservice ingeschakeld. Super service, dankjulliewel!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
g.
16/09/2014
via website
thumbs down

Graag wil ik een klacht indienen over de behandeling bij Centraal Beheer: toezeggingen en beloftes worden niet nagekomen: een ijskoude cultuur waarin het financieel eigenbelang van Centraal Beheer voorop staat en waarin op geen enkele wijze geprobeerd wordt om klanten behulpzaam te zijn.
Afgelopen week opnieuw worden door Centraal Beheer toezeggingen gedaan: behandeling dossier zal met spoed gebeuren: donderdag heeft u uitsluitsel, vrijdag komt dossier weer op spoed, maandag opnieuw, vandaag: “nu wordt het dossier met spoed behandeld”. Volgende week komt er wellicht antwoord…….
Ik bem begin dat jaar plotseling invalide geworden en daarom gedwongen te verhuizen naar een aangepaste woning. Gelukkig vond ik die snel. Maar ik zit sindsdien met dubbele lasten terwijl mijn inkomen wegviel. Gevraagd aan mijn geldverstrekker (Centraal Beheer) of zij akkoord kunnen gaan met tijdelijke verhuur zodat ik de maandelijkse hypotheeklasten kan blijven betalen en in afwachting van verkoop. Sinds april betaal ik deze hoge dubbele lasten: financieel onhoudbaar voor ons gezin.
Ondanks de vraag dit dossier met spoed te behandelen, de constante uitleg van de verslechterende situatie, het aangeven dat ik de hypotheeklasten kan betalen. Bij Centraal Beheer moet ik alleen aanhoren dat dossier weliswaar volledig is maar dat ik nu eenmaal moet begrijpen dat zij geen enkel risico willen lopen en dat het nu eenmaal lang duurt om een beslissing te nemen….. Het constante uitstel, vragen om begrip bij de klant (“u móet begrijpen…”) en het niet nakomen van toezeggingen maakt Centraal Beheer een onbetrouwbare relatie. Ik kan andere klanten dan ook aanraden ver te blijven van CB: mocht je in de moeilijkheden komen dan zullen zij de laatste zijn die je helpen. Ook van anderen in mijn omgeving hoor ik klachten over Centraal Beheer: ik ga proberen deze te bundelen….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M.i.h.sprenkels
15/09/2014
via website
thumbs up

Vorige week supergoed geholpen teneerste door alarmcentrale van centraalbeheer op zondag en door sleepbedrijf van Eyk te Eindhoven en op de maandag wederom door centraalbeheer. Geweldige service, erg vriendelijk en supersnel alles geregeld. Bedankt!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Danny
11/09/2014
via twitter
Danny (@dannytalks)
thumbs up

Super geholpen door #stichtingrechtsbijstand van #Achmea. Daar word ik echt blij van!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maarten Nijman
05/09/2014
thumbs up

De eerste verzekeraar die wel airbnb meeverzekert heeft een een positieve businesscase. Net als deelauto’s verzekeren bij @Centraalbeheer_

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wouter Duijvenvoorde
24/08/2014
thumbs up

Vriendelijke en behulpzame medewerker gesproken. Goede service verleend. #Centraal Beheer #Compliment #Schadeafhandeling

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annemiek Roes
21/08/2014
thumbs down

@achmea voor een premie waarvoor je krom ligt. Eigen risico. Verzekeraars hebben bakken met geld. Waar ben je mee bezig!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
de getergde tandarts
17/07/2014
thumbs down

@Achmea mondzorg geeft blijk van nul empathie op de werkvloer. Gaat alleen over geld en hoe men kan bezuinigen. Niets over #kwaliteit

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tineke Munniksma
06/06/2014
thumbs down

Net op #hvnl meisje Aliza ernstig ziek. In Duitsland kan ze behandelt worden, alleen #achmea vind dit te duur! In wat voor wereld leven wij?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marco Schuurmans
20/04/2014
thumbs up

Wij zijn uiterst tevreden over de dienstverlening door Centraal Beheer. #Centraal Beheer #Compliment #Schadeafhandeling

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marijn Kortstra
19/04/2014
thumbs down

@centraal_beheer Een van mijn ouders zit met een akelig probleem met jullie verzekeringen en (vaak onvriendelijke) telefonsiche 1/2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn Pijpers
31/03/2014
thumbs up

Fijn prettige afhandeling zakelijk schade claim…. #centraalbeheer #zakelijk

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MvanEverdingen
31/03/2014
thumbs down

Fijn. Denk je een reisverzekering te hebben, maar gaat niet op omdat de reis mogelijk voor de zaak is. Jammer hoor. #regel #centraalbeheer

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Everterstraat
31/03/2014
thumbs up

Ruim 10 jaar tevreden klant geweest bij @NNverzekeringen, na m’n winterslaap de polissen en tarieven vergeleken, conclusie: @Centraalbeheer_

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Everterstraat
31/03/2014
thumbs up

Dág @FBTO, @NNverzekeringen én @unive. Eventjes naar #Apeldoorn gebeld, zó geregeld bij @Centraalbeheer_; Één verzekeraar, dat geeft rust!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Klaas Jellema
21/03/2014
thumbs up

Top service van @centraal_beheer ! Schade, 2 x bellen en opgelost! Binnen 5 dagen het geld op m’n rekening #aanrader #zoalshethoort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kees Voorsluijs 
26/02/2014
thumbs down

Let op! Neem nooit een spaarrekening van @centraal_beheer Ze #gijzelen zonder bericht je #spaargeld!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Micha Heemskerk
24/02/2014
thumbs up

Bedankt voor de snelle, vriendelijke en professionele afhandeling van mijn inboedelschade @centraal_beheer!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Judith Sonnega
13/02/2014
thumbs down

Ongelooflijk staat in de polis dat je verzekerd bent maar #centraalbeheer heeft geheel eigen visie. Gevolgschade nav gesprongen leiding.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robert-Jan Knook
12/02/2014
thumbs up

Even Apeldoorn bellen? Ze belden mij! Een compliment voor de service van @centraal_beheer

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Birgite Kasten-Lips
12/02/2014
thumbs up

Wat een service: binnen 2 uur wachttijd voor medisch onderzoek aanzienlijk bekort via @ZilverenKruis Achmea werkgeversdesk. Dank je wel!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Niek van Son
12/02/2014
thumbs up

Goede service van @centraal_beheer. Woensdag gebeld voor gestolen e-reader, gisteren geld op mijn rekening #nice #reisverzekering

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
**Miss Veronique**
10/02/2014
thumbs down

Leuk zulke bedrijven als bv de @Belastingdienst en @achmea! Bel je voor info, geven ze je gewoon de verkeerde info door! #Fail #ZwareFail!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 2 3 4
Centraal Beheer Achmea 1.43 stars 151 reviews