Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
3

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Hoogte premie (prijs)
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Polisvoorwaarden
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
41 positief – 76 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Centraal Beheer Achmea

Landelijk bekend als de verzekeraar uit Apeldoorn, mede door de tv reclames ‘even Apeldoorn bellen’. Centraal Beheer Achmea is in 1909 opgericht, en behoort sinds  1995 tot de Achmea Groep, welke de grootste groep verzekeraars is binnen Nederland met ongeveer 17.000 werknemers binnen Nederland en nog eens 5000 in Europa. Centraal Beheer Achmea bezit een zeer heldere en duidelijke website waar vele van je vragen beantwoord zullen worden. Ze heeft een ruim aanbod met onder andere pensioens- en levensverzekeringen, maar ook schadeverzekeringen.

Centraal Beheer Achmea ervaringen

Geef Centraal Beheer Achmea een beoordeling

126 Centraal Beheer Achmea ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Hoogte premie (prijs)
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Polisvoorwaarden
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Dennie Beune
07/11/2018
via website
thumbs down

Bar en barschlecht. Bij CB hebben ze totaal geen idee wat communicatie is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ron
02/11/2018
via website
thumbs up

Al m’n hele leven bij CB verzekerd. Wanneer je geld (premies) die kant opstuurt hoor je niemand, maar nu ik zelf een keertje schade hebt geven ze niet thuis en verwijzen ze je door naar de algemene voorwaarden. Daarbij 2x gebeld en 2x onvriendelijk te woord gestaan. Ik haak af en zoek naar een nieuwe partij die al mijn verzekeringen graag wilt overnemen. Jammer, dat wel.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jansen
29/08/2018
via website
thumbs down

Blijkbaar staat er een (minder dan een) maand premie open. Ik ben daar niet van op de hoogte. Centraal Beheer heeft geen enkele herinnering gestuurd. Wel verstuurd gaven ze aan, konden ze niet bewijzen gaven ze ook aan.

Aanleiding van bovenstaande was een brief die ik heb gehad op 24/8 dat de auto vanaf 21/8 niet meer verzekerd is.

Gelijk gebeld dat ik graag de openstaande post betaal. Dat kon allemaal niet meer de auto was vanaf nu onverzekerd. Dat kan toch niet met een gezin.

Echt een hele slechte klant behandeling, niet meedenkend met de klant en absoluut niet het welwillend het probleem op te lossen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan
17/08/2018
via website
thumbs down

Wat een stiekeme, non-transparante, geniepige, schijnheilige verzekeringsmaatschappij is dit! Aan de telefoon doen alsof alles perfect gedekt is, geen woord over de algemene voorwaarden, laat staan de gelegenheid bieden om de belangrijke punten in te lezen, en vervolgens, als er daadwerkelijk geld moet worden uitbetaald, erachter komen dat je maar voor 50% verzekerd bent!

De algemene voorwaarden zijn ergens, na 10x klikken op de website, te vinden, maar over de oh zo belangrijke maximeringsprijzen wordt niet gesproken op de beginpagina. Die doet namelijk vermoeden alsof men geheel verzekerd is!

Een telefoon van 700 euro die gestolen is, wordt uiteindelijk maar voor 300 euro vergoed, waarvan 50 euro eigen risico is, die ik dus zelf kan betalen. EIGEN RISICO?!?! Ik ben toch verzekerd tegen RISICO’S zoals dit, man man man. Wat een stiekeme afzetters.

Doe dit normaal nooit, maar vond dat dit achterbakse gedrag even tentoongesteld moest worden.

Fijne dagen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
mario
30/07/2018
via website
thumbs down

Achmea heeft onze autoverzekering beëindigd voor onze oude auto terwijl dat niet was afgesproken,. Hierdoor hebben we twee weken onverzekerd rondgereden en ze willen het niet met terugwerkende kracht herstellen! De zogenaamde opname is kwijt , de medewerker was ongeduldig en onbeschoft en de klachtenafdeling is onbereikbaar!! We halen al onze verzekeringen daar weg! Nooit meer Achmea!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn
Geen oordeel
24/07/2018
via website

Slecht,

arrogant verzekeringsbedrijf. Wilde eigenlijk niks over ze schrijven maar er wordt nu een reisverzekering afgewezen omdat ik een premie van € 16,- niet heb willen betalen. Dit klopt ook maar is later betaald(maand later) nadat ik heb besloten me er niet meer druk om te maken. Het klopte nog steeds niet , maar om nou steeds met hun incasso kantoren te bellen voor € 16,- heb besloten omdat niet gaan doen.

Willen nu voor het gezin een doorlopende reisverzekering afsluiten, is deze afgewezen op bovenstaande reden. Dit geeft als oorzaak dat ik niet meer te verzekeren ben doordat ik in de slotvraag moet aangeven dat mij wel eens een verzekering is afgewezen.

Foutje bedankt? Heb gevraagd of we dit niet kunnen oplossen maar meneertje arrogant vroeg me of ik hem met u wilde blijven aanspreken en beleid is beleid.

Achmea met in het bijzonder Veldwijk hartelijk dank voor deze ervaring!

Nuttig? Ja   Nee

Henk
30/06/2018
via website
thumbs down

Algehele indruk is slecht. Onvoldoende kennis. Telefonisch slecht of niet te bereiken. Even Apeldoorn bellen ? Laat me niet lachen. Geen kennis van algemene en financiële zaken. Zowel voor spaarproducten als voor verzekeringen zal ik nooit meer voor CB kiezen. Zij hebben sinds decennia kapitalen aan mij verdiend, zonder dat er ooit een schade is gemeld. Desondanks hebben ze gewoon lak aan je. Ze zijn wel goed in het zenden van aanmaningen met dreigementen. Premieverhogingen van 25% zonder enige toelichting is bij CB heel gewoon. Mijn oprecht advies is om direct een andere verzekeraar te kiezen. Het bespaart u irritatie en geld.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ronald
27/05/2018
via website
thumbs down

Heb hun op 04-05-2018 een email gestuurd over een CB woekerpolis met daarin een schadeclaim voor gemiste inkomsten(Mij werd na 18 jaar beleggen een Historisch Fondsrendement van EUR 17.283,58 voorgespiegeld in de offerte van 17-02-2000)
maar uiteindelijk zal er in juli 2018 een bedrag,give or take, van ca. EUR 1492,11
uit komen rollen wat totaal onvoldoende is voor een aanvullend pensioenregeling.
Dus CB heeft mij destijds van verkeerde offerte informatie voorzien waarvan men van te voren wist dat het voorgespiegelde nooit na 18 jaar gehaald zou kunnen worden.
Heb een schadeclaim ingediend voor totaal EUR 3000,00 , dit inclusief de inleg van EUR 1134,45. Dit lijkt mij zeer redelijk in deze onverkwikkelijke zaak !.
Maar nee CB is geenszins van plan om mij een antwoord te sturen, hoewel
men mij belooft binnen 2 weken een inhoudelijk antwoord te sturen.
En als dit niet zo is na 2 weken contact met mij op te nemen over het waarom.
Op 18-05-2018 een ”reminder” gestuurd naar afd. Levensverzekeringen.
Maar ook hier taal noch teken van de dames en Heren.
Inmiddels zijn wij beland op 27-05-2018 en wederom geen response.
Met deze verzekeringsmaatschappij is structureel iets mis,
De Klantenafhandeling is totaal niet adequaat en daar moet flink de bezem doorheen. Heb nog nooit zon slechte klachten afhandeling gezien!
CB pull up you socks ! doe er wat aan !
Hoor gaarne het vervolg van mijn klacht.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dirven
13/05/2018
via website
thumbs down

Pas op met het declareren van schades. Ook al lijken de voorwaarden en de service goed bijCB, als je naar hun zin teveel schades per jaar meld (ook al is dat door domme pech door bv weersomstandigheden) dan wordt je domweg niet meer geaccepteerd voor een nieuwe verzekering met alle aantekenen in systemen vandien, waar alle verzekeraars in kunnen kijken. Maakt niet uit of je al 15 jaar klant bent en geen schades hebt gemeld…4 schades in 1 jaar is teveel voor de grote verzekeraar centaal beheer!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
E.C. Koning
15/04/2018
via website
thumbs down

In juli 2017 autoverzekering afgesloten bij de aankoop van de auto. In september de polis gekregen (meteen opgeborgen) en in februari bij toeval erachter gekomen dat de premie geen 98 euro bedraagt -zoals staat vermeld in de voorlopige dekking- maar dat ik 123 euro per maand betaal.
Centraal Beheer zegt niets te kunnen doen, omdat er bij de aanvraag een verkeerde branchecode was opgegeven. Dat is voor mij niet te herleiden uit de aanvraag en ook niet uit de polis. Ondanks mijn voornemen om per eerstvolgende verlenging over te stappen naar een andere maatschappij, beraad ik mij op juridische stappen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ch
09/04/2018
via website
thumbs down

Ik ga niet alles vertellen! Maar dit is de meest slechte verzekeringsmaatschappij ooit

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
elzinga
Geen oordeel
26/03/2018
via website

wachten tot je een ons weegt [meer dan half uur]

Nuttig? Ja   Nee

Rijswijk
Geen oordeel
12/02/2018
via website

Een keer voor glasverzekering prima geholpen maar als het om inboedel gaat :(. dan haalt men alles uit de kast om zo weinig mogeljk uit te keren en blijf je met de vraag waarom ben ik eigenlijk verzekerd.

Nuttig? Ja   Nee

Pete
07/02/2018
via website
thumbs down

Waardeloos….als ze je een poot kunnen uitdraaien, dan zullen zij dat zeker doen.
Apeldoorn?….nooit meer!
Verzekeringen opgezegd….nu de hypotheek nog.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Channoux
13/01/2018
via website
thumbs down

Net na het ongeluk het noodnummer proberen te bellen, maar daar was niemand te bereiken. Tot zo ver de 24/7 service. Ik heb daar voor een klacht bij ze ingediend, maar ook niets meer van gehoord.

Je krijgt geen vaste medewerker aangewezen, dus we moesten het verhaal ook iedere keer opnieuw vertellen. Opeens waren er ook dingen toegevoegd die nooit verteld waren. Zoals dat ik opeens betrokken zou zijn geweest en letsel zou hebben, terwijl ik in de trein zat. Die fout mogen ze wat mij betreft niet maken.

Verder wordt je ook totaal niet goed geholpen en zegt iedere medewerker wat anders over wat je kan doen. De ‘service’ duurt wat mij betreft ook veel te lang met tien werkdagen. De verzekering van de tegenpartij heeft ons meer geholpen dan Achmea.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Oby
01/01/2018
via website
thumbs down

Wegblijven bij alles dat pnder Achmea valt! Zoals je bij vele ervaringen leest zijn het een groepje vakkenvullende managertjes! Als puntje bij paaltje komt en je claimt iets TERECHT komen ze met verzinsels en verwijzen ze naar artikelnummer die NIETS met de claim te maken hebben! Ze denken dat ze mensen voor de gek kunnen houden! Mensen zeg alles op bij hun, dus ook zorgverzekering (zilverenkruis) of reisverzekering! De val van Achmea zal niet lang duren gezien de hoeveelheid negatieve ervarigen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
N
30/12/2017
via website
thumbs down

Super slecht en oplichters! Jaren lang verzekerd maar als ze moeten uitbetalen doen ze dat niet en sturen niet eens een schriftelijke bevestiging! Alles bij wat met achmea te maken heeft opgezegd! Wat een oplichtersbende!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alfonso
19/10/2017
via website
thumbs up

Hypotheek afgelost bij cb. Binnen 2 weken zou ik daarna de afkoopwaarde van mijn spaarpolis krijgen. Op mail wordt niet gereageerd. Bellen….ja het is in behandeling. Na 3 weken ontvang ik een brief: omdat t druk is kan t nog 6 weken duren. Wat een slechte tent. De klant centraal is wat ze roepen. Maar ze snappen niets van n klant.

9 weken wachten op mijn eigen spaargeld.

Als ik druk ben mag ik dan ook mijn premie 9 weken later betalen cb???

Ach van elke klant 9 weken zijn geld vasthouden is zeer lucratief voor een noodlijdend bedrijf, dat zal de kern wel zijn. Want als je een product wilt sluiten zijn ze niet druk.

Ik wil mijn geld cb!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leo
Geen oordeel
10/10/2017
via website

Ik heb ook mijn spaarpolis laten beëindigen. Ook ik storneer nu al 4 maanden. Men blijft maar afschrijven. Men weet niet eens dat mijn polis beëindigd is. Men geeft aan dat deze nog loopt en de afkoopwaarde aanwezig is. Ik heb deze 4 maanden geleden al uitgekeerd gekregen. Wat een drama club daar in Apeldoorn

Nuttig? Ja   Nee

erik
Geen oordeel
11/09/2017
via website

Mijn spaarpolis afgekocht. We zijn nu maanden verder maar nog steeds wordt er elke maand geïncasseerd Continue achter mijn eigen geld aan. Wat een drama partij. En als je belt wordt je 10x doorverbonden…..kastje naar de muur…..niemand weet wat……laatste reactie ‘systeem kan het niet aan’. Kortom we blijven maandelijks afschrijven. Moet u het maar storneren. Ze hebben de slag gemist..

Nuttig? Ja   Nee

Jasper
Geen oordeel
21/07/2017
via website

Zeer slechte ervaring. Heb zwart op wit dat ze mijn polis niet in de hypotheek zouden aflossen daar ik een gedeelte vrij wil besteden. Toch gedaan en al vele x gebeld om deze klacht te behandelen en terug te draaien. Na 7 weken en vele telefoontjes wordt ik niet geholpen. Schandalig slecht.

Nuttig? Ja   Nee

Wilfred
Geen oordeel
19/07/2017
via website

Door deze club..hebben de mensen zo weinig vertrouwen in berzekerings maatachappijen en banken..een grote oplichtwrs club

Nuttig? Ja   Nee

Nick
Geen oordeel
06/06/2017
via website

Na 10 jaar lid onze eerste auto inbraak. Conclusie CB: fraude gepleegd en diefstal zelf in scène gezet. Gevolg: geroyeerd en je hele leven ligt overhoop voor iets waar je niet heb gekozen. Diep triest. Dus mensen kijk aub uit voor u kiest voor CB.

Nuttig? Ja   Nee

Bulent Tanglay
15/05/2017
via website
thumbs down

Ik ben heel lang bezig met mijn royementsverklaring in het Engels/Duits, ik ben verhuisd naar Duitsland daar heb ik nu een auto. De verzekeringsmaatschappij in Duitsland wil de schadevrij jaren weten. Ik ben al heel lang bezig om mijn royementsverklaring op te vragen, maar elke keer wordt tegen mij gezegd Ja meneer we gaan het opsturen, maar ik krijg maar niks opgestuurd, misschien kan ik een rechtsbijstand inschakelen? hele tijd betaal ik een hoge premie, dit probleem heb ik ook getwitterd, elke keer krijg ik de volgende reactie;

Ik heb een verzoek ingediend om een Engelstalige royementsverklaring te versturen naar het emailadres dat jij hebt opgegeven.

Het duurt meestal een aantal werkdagen voor dit verwerkt wordt. Op de laatste autoverzekering die je bij ons had tot september 2015 waren zuivere jaren van toepassing.

Groet en een prettige weekend toegewenst,

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nvdoorn
21/01/2017
via website
thumbs down

verschrikkelijk oplichters geld dieven nota s maken die niet kloppen niet reageren op al je mail plus klachten door gestuurd naar de consumentenbond en tv

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
J. van Os
09/01/2017
via website
thumbs down

Premiebetaling en schadeafhandeling binnen hetzelfde tijdvak van één week mijn betaling zou “niet binnen” zijn, de rekening van de reparateur wel, hoewel de garage zegt dat de auto nog niet klaar is Raadsels raadsels. Pure oplichting. Blijf bij CB vandaan! Misleidende reclame want een valse voorstelling van competentie en klantvriendelijkheid.

In een eerder stadium is mij overigens 5 jaar lang 17% korting (via de personeelsvereniging) door de neus geboord (had ik helaas te laat door). Toen ik erover belde werd mij doodleuk medegedeeld dat dat door een “nieuw systeem” kwam en dat daar nu “niets meer aan te doen was”

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 2 3

Centraal Beheer Achmea ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met Centraal Beheer Achmea en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Centraal Beheer Achmea beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Centraal Beheer Achmea of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Centraal Beheer Achmea vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen van Centraal Beheer Achmea vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Centraal Beheer Achmea voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Centraal Beheer Achmea of naar een andere aanbieder...

Centraal Beheer Achmea 1.52 stars 126 reviews