Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
3

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Hoogte premie (prijs)
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Polisvoorwaarden
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
42 positief – 84 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Centraal Beheer Achmea

Landelijk bekend als de verzekeraar uit Apeldoorn, mede door de tv reclames ‘even Apeldoorn bellen’. Centraal Beheer Achmea is in 1909 opgericht, en behoort sinds  1995 tot de Achmea Groep, welke de grootste groep verzekeraars is binnen Nederland met ongeveer 17.000 werknemers binnen Nederland en nog eens 5000 in Europa. Centraal Beheer Achmea bezit een zeer heldere en duidelijke website waar vele van je vragen beantwoord zullen worden. Ze heeft een ruim aanbod met onder andere pensioens- en levensverzekeringen, maar ook schadeverzekeringen.

Centraal Beheer Achmea ervaringen

Geef Centraal Beheer Achmea een beoordeling

136 Centraal Beheer Achmea ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Hoogte premie (prijs)
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Polisvoorwaarden
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

A.Bogers
22/04/2019
via website
thumbs down

Doen zich voor als verzekeringsmaatschappij met topverzekeringen waarbij je praktisch geen risico loopt. Komt het echter op uitbetalen aan dan zijn ze niet thuis. Een waardeloze En klantonvriendelijke maatschappij. Blijf er weg want het is weggegooid geld als je daar een verzekering afsluit.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Riet
19/04/2019
via website
thumbs down

Zeer slechte ervaring.
Buurman had bij ons schade aan de schuur gemaakt.
Dit ingediend bij verzekering.
3 x schadeformulier in moeten vullen, 5x telefonisch contact gehad en na 3 maanden nog geen steek verder, inspecteur is komen kijken, en nog geen steek verder.
Dus nee geen goede afhandeling van de schade.
Duurt lang en erg onzorgvuldig en elke keer ee opnieuw in moeten dienen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bea
09/04/2019
via website
thumbs up

Als 59-jarige vrouw was ik al sinds 17 januari bezig met klussen in huis (vanwege een chronische ziekte ben ik behoorlijk langzaam, maar toch). Behangen (en eerst verwijderen), schuren, verven, witten en dat in 3 kamers, dus toen ik klaar dacht te zijn en de gordijnen op wilde hangen, was het een hele domper toen de hollewandpluggen gewoon los kwamen uit de muur. Bij navraag werd ons verteld dat de structuur van zo’n muur/plafondplaat verandert als er vocht bij komt (het wordt zacht). Nou hadden we het jaar ervoor lekkage van het dak gehad (daarom moest ik hier ook het plafond witten)(8 lagen op die plekken) en misschien was het overtollige water wel naar het laagste punt gelopen, zijnde de muur? Wij legden dit voor aan CB en deze medewerkster achtte het wel aannemelijk. Binnen 2 uur nam een bedrijf contact met ons op en de oplossing wordt bijna uitgevoerd (binnen 1,5 week). Ik was al zo blij en opgelucht dat al het extra werk niet weer op mijn schouders terecht zou komen, dat ik dit aan de medewerkster van CB vertelde. Mijn blijdschap werd nog groter toen er de volgende dag een mooie bos bloemen werd afgeleverd met een allerliefst en meelevend kaartje erbij. Goh, dat doet je (ouwe hart) goed. Lonneke, bedankt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
GJ Wanrooij
02/04/2019
via website
thumbs down

Achmea de koning van verzekeringsland , de koning van mensen vernederen , de koning in het discrimeneren en criminaliseren van mensen . De koning in het niet luisteren , de koning in halsstarrigheid , Jammer dat zo’n koning mag blijven zitten . Ze hebben een klachtencommissie die hun eigen baan niet op de tocht zetten en daarom elke klacht maar afwijzen ,ook als er door b.v. bond van verzekeraars anders gedacht word . Nee zegt Achmea , wij zijn de koning en beslissen ook al heb je gelijk . Ze beslissen ook dat je hebt gedeclareerd als je gewoon om informatie vraagt of het onder je verzekering valt en dan gaan ze je gewoon in het CIS systeem zetten . Ja de koning kan ook wel in een brief schrijven van het klopt ,je hebt gewoon gebeld en heb informatie gevraagd , maar wij zien vragen als declareren . Dit koninkrijk moet op de schop en de mensen die angstvallig hun baantje willen houden moeten eens getraind worden en men moet hun verstand eens gebruiken of anders gezegd die koning is verstandloos en heeft geen begrip voor de mensen die bij hem verzekerd zijn en alleen maar daar zit omdat hij goed betaald word en de rest kan voor hem in de str….. zakken

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joeri
02/04/2019
via website
thumbs down

Geen oordeel 02/04/2019
Reis verzekering.

Geen goed woord over achmea,al ruim 22 jaar al mijn verzekeringen onder gebracht.

Mijn vrouw en dochter op vakantie in Spanje,na het uitchecken in het hotel,nog even ontbijten in de omgeving van het hotel,en daarna door naar de volgende Spaanse stad.
De reis koffer en tassen in de (huur) auto gezet,bij het afsluiten van de deur weigerde deze,vervolgens de deur handmatig afgesloten en gaan ontbijten.
Na een korte ontbijt komen mijn vrouwe en dochter aan bij de auto,ze probeerden nog 1x de auto met de afstand bediening te openen,en dit lukte .

Bij het checken van van hun bagage in kofferruimte bleek de koffer ruimte waar al hun bagage in zat verdwenen.
De auto had geen enkele krasje of beschadiging,na deze heftige shock hebben ze aangifte gedaan,tijdens het doen van aangifte geeft de politie aan dat er waarschijnlijk iemand op afstand het signaal blokkeerde en gegevens heeft gehackt en zo de auto hebben kunnen openen.

Vervolgens achmea centraal beheer waar wij al ruim 22 jaar verzekerd zijn gebeld.
Na alle info en details te hebben doorgegeven kregen wij als antwoord helaas hiervoor bent in voor verzekerd..????…hoezo niet…Nou in de voorwaarden staat duidelijk dat er sporen / beschadiging van inbraak moeten zijn???…ongelofelijk,nogmaals het hele verhaal verteld,maar nee hoor,nog uitgelegd dat er wel degelijk sporen en (tijdelijke)schade was.

Ik heb hier geen goed woord over achmea zeer triest,stonden ze daar al hun spullen kwijt en het enigste wat ze nog aan hadden waren hun kleding.

Dus hierbij besluiten om er een advocaat op te zetten en per direct al mijn verzekering te beeindigen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joeri
Geen oordeel
02/04/2019
via website

Reis verzekering.

Geen goed woord over achmea,al ruim 22 jaar al mijn verzekeringen onder gebracht.

Mijn vrouw en dochter op vakantie in Spanje,na het uitchecken in het hotel,nog even ontbijten in de omgeving van het hotel,en daarna door naar de volgende Spaanse stad.
De reis koffer en tassen in de (huur) auto gezet,bij het afsluiten van de deur weigerde deze,vervolgens de deur handmatig afgesloten en gaan ontbijten.
Na een korte ontbijt komen mijn vrouwe en dochter aan bij de auto,ze probeerden nog 1x de auto met de afstand bediening te openen,en dit lukte .

Bij het checken van van hun bagage in kofferruimte bleek de koffer ruimte waar al hun bagage in zat verdwenen.
De auto had geen enkele krasje of beschadiging,na deze heftige shock hebben ze aangifte gedaan,tijdens het doen van aangifte geeft de politie aan dat er waarschijnlijk iemand op afstand het signaal blokkeerde en gegevens heeft gehackt en zo de auto hebben kunnen openen.

Vervolgens achmea centraal beheer waar wij al ruim 22 jaar verzekerd zijn gebeld.
Na alle info en details te hebben doorgegeven kregen wij als antwoord helaas hiervoor bent in voor verzekerd..????…hoezo niet…Nou in de voorwaarden staat duidelijk dat er sporen / beschadiging van inbraak moeten zijn???…ongelofelijk,nogmaals het hele verhaal verteld,maar nee hoor,nog uitgelegd dat er wel degelijk sporen en (tijdelijke)schade was.

Ik heb hier geen goed woord over achmea zeer triest,stonden ze daar al hun spullen kwijt en het enigste wat ze nog aan hadden waren hun kleding.

Dus hierbij besluiten om er een advocaat op te zetten en per direct al mijn verzekering te beeindigen.

Nuttig? Ja   Nee

M Draisma
25/03/2019
via website
thumbs down

De absurde situaties van Kafka’s boeken kan men met Achmea ervaren. De klantenservice en de klachtafhandeling bestaan alleen maar op papier.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M. Bos
11/03/2019
via website
thumbs down

23 uur geleden
Opzeggen i.v.m. overlijden een ramp

I.v.m. aanstaand overlijden heb ik vóór de verlenging de WA verzekering opgezegd. Toch schrijft men de hele jaarpremie weer af en kan e.e.a. pas na overlijden afgewikkeld worden en moet ik nabestaanden daarmee belasten.
Dit vind ik erg klantonvriendelijk en de verzekeringen die ik (gelukkig) bij andere maatschappijen heb lopen worden wel direct stopgezet én verrekend.
Sluit dus geen verzekering af bij Achmea, ze denken totaal niet aan hun klanten, zelfs niet bij trieste gevallen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
J.A. Blok
21/12/2018
via website
thumbs down

Zeer slechte ervaring gehad!!!
Niets uitbetaald op de gestolen auto. Zelfs daarna een opgelegde boete opgelegd.
Zelfs mijn advocaat had er geen goed woord over, maar hier was helaas niets aan te doen. ( dit is de macht van de verzekeringsmaatschappij)

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bart van Osch
13/12/2018
via website
thumbs down

Zeer slecht!
Centraal Beheer Achmea heeft een uitermate lakse houding. Ze zijn er niet als je hulp nodig hebt.

Op mijn nieuwe auto kan ik 400,- euro inruilkorting krijgen door mijn oude schade auto in te ruilen namelijk. Hiervoor had ik een “sloop verklaring” van Achmea nodig . Ik heb 2 weken geleden Achmea en hun schade expert gevraagd mij schriftelijk een bewijs van deze “sloopverklaring” te sturen. Niks ontvangen, meerdere keren gebeld. Ook de schade expert reageert niet op telefoontjes, mailtjes en smsjes. Hierdoor loop ik 400 euro inruilkorting op mijn nieuwe auto mis.

Daarnaast loopt de schade afhandeling van mijn oude auto enorm traag. Er wordt niet meegedacht of geholpen. Ik moet alles zelf regelen. Er wordt geen contact opgenomen met de tegenpartij, alles wordt op mij als klant afgeschoven. Ik heb nergens recht op. Waar betaal ik in godsnaam bijna 2000,- euro per jaar premie voor??

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dennie Beune
07/11/2018
via website
thumbs down

Bar en barschlecht. Bij CB hebben ze totaal geen idee wat communicatie is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ron
02/11/2018
via website
thumbs up

Al m’n hele leven bij CB verzekerd. Wanneer je geld (premies) die kant opstuurt hoor je niemand, maar nu ik zelf een keertje schade hebt geven ze niet thuis en verwijzen ze je door naar de algemene voorwaarden. Daarbij 2x gebeld en 2x onvriendelijk te woord gestaan. Ik haak af en zoek naar een nieuwe partij die al mijn verzekeringen graag wilt overnemen. Jammer, dat wel.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jansen
29/08/2018
via website
thumbs down

Blijkbaar staat er een (minder dan een) maand premie open. Ik ben daar niet van op de hoogte. Centraal Beheer heeft geen enkele herinnering gestuurd. Wel verstuurd gaven ze aan, konden ze niet bewijzen gaven ze ook aan.

Aanleiding van bovenstaande was een brief die ik heb gehad op 24/8 dat de auto vanaf 21/8 niet meer verzekerd is.

Gelijk gebeld dat ik graag de openstaande post betaal. Dat kon allemaal niet meer de auto was vanaf nu onverzekerd. Dat kan toch niet met een gezin.

Echt een hele slechte klant behandeling, niet meedenkend met de klant en absoluut niet het welwillend het probleem op te lossen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan
17/08/2018
via website
thumbs down

Wat een stiekeme, non-transparante, geniepige, schijnheilige verzekeringsmaatschappij is dit! Aan de telefoon doen alsof alles perfect gedekt is, geen woord over de algemene voorwaarden, laat staan de gelegenheid bieden om de belangrijke punten in te lezen, en vervolgens, als er daadwerkelijk geld moet worden uitbetaald, erachter komen dat je maar voor 50% verzekerd bent!

De algemene voorwaarden zijn ergens, na 10x klikken op de website, te vinden, maar over de oh zo belangrijke maximeringsprijzen wordt niet gesproken op de beginpagina. Die doet namelijk vermoeden alsof men geheel verzekerd is!

Een telefoon van 700 euro die gestolen is, wordt uiteindelijk maar voor 300 euro vergoed, waarvan 50 euro eigen risico is, die ik dus zelf kan betalen. EIGEN RISICO?!?! Ik ben toch verzekerd tegen RISICO’S zoals dit, man man man. Wat een stiekeme afzetters.

Doe dit normaal nooit, maar vond dat dit achterbakse gedrag even tentoongesteld moest worden.

Fijne dagen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
mario
30/07/2018
via website
thumbs down

Achmea heeft onze autoverzekering beëindigd voor onze oude auto terwijl dat niet was afgesproken,. Hierdoor hebben we twee weken onverzekerd rondgereden en ze willen het niet met terugwerkende kracht herstellen! De zogenaamde opname is kwijt , de medewerker was ongeduldig en onbeschoft en de klachtenafdeling is onbereikbaar!! We halen al onze verzekeringen daar weg! Nooit meer Achmea!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn
Geen oordeel
24/07/2018
via website

Slecht,

arrogant verzekeringsbedrijf. Wilde eigenlijk niks over ze schrijven maar er wordt nu een reisverzekering afgewezen omdat ik een premie van € 16,- niet heb willen betalen. Dit klopt ook maar is later betaald(maand later) nadat ik heb besloten me er niet meer druk om te maken. Het klopte nog steeds niet , maar om nou steeds met hun incasso kantoren te bellen voor € 16,- heb besloten omdat niet gaan doen.

Willen nu voor het gezin een doorlopende reisverzekering afsluiten, is deze afgewezen op bovenstaande reden. Dit geeft als oorzaak dat ik niet meer te verzekeren ben doordat ik in de slotvraag moet aangeven dat mij wel eens een verzekering is afgewezen.

Foutje bedankt? Heb gevraagd of we dit niet kunnen oplossen maar meneertje arrogant vroeg me of ik hem met u wilde blijven aanspreken en beleid is beleid.

Achmea met in het bijzonder Veldwijk hartelijk dank voor deze ervaring!

Nuttig? Ja   Nee

Henk
30/06/2018
via website
thumbs down

Algehele indruk is slecht. Onvoldoende kennis. Telefonisch slecht of niet te bereiken. Even Apeldoorn bellen ? Laat me niet lachen. Geen kennis van algemene en financiële zaken. Zowel voor spaarproducten als voor verzekeringen zal ik nooit meer voor CB kiezen. Zij hebben sinds decennia kapitalen aan mij verdiend, zonder dat er ooit een schade is gemeld. Desondanks hebben ze gewoon lak aan je. Ze zijn wel goed in het zenden van aanmaningen met dreigementen. Premieverhogingen van 25% zonder enige toelichting is bij CB heel gewoon. Mijn oprecht advies is om direct een andere verzekeraar te kiezen. Het bespaart u irritatie en geld.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ronald
27/05/2018
via website
thumbs down

Heb hun op 04-05-2018 een email gestuurd over een CB woekerpolis met daarin een schadeclaim voor gemiste inkomsten(Mij werd na 18 jaar beleggen een Historisch Fondsrendement van EUR 17.283,58 voorgespiegeld in de offerte van 17-02-2000)
maar uiteindelijk zal er in juli 2018 een bedrag,give or take, van ca. EUR 1492,11
uit komen rollen wat totaal onvoldoende is voor een aanvullend pensioenregeling.
Dus CB heeft mij destijds van verkeerde offerte informatie voorzien waarvan men van te voren wist dat het voorgespiegelde nooit na 18 jaar gehaald zou kunnen worden.
Heb een schadeclaim ingediend voor totaal EUR 3000,00 , dit inclusief de inleg van EUR 1134,45. Dit lijkt mij zeer redelijk in deze onverkwikkelijke zaak !.
Maar nee CB is geenszins van plan om mij een antwoord te sturen, hoewel
men mij belooft binnen 2 weken een inhoudelijk antwoord te sturen.
En als dit niet zo is na 2 weken contact met mij op te nemen over het waarom.
Op 18-05-2018 een ”reminder” gestuurd naar afd. Levensverzekeringen.
Maar ook hier taal noch teken van de dames en Heren.
Inmiddels zijn wij beland op 27-05-2018 en wederom geen response.
Met deze verzekeringsmaatschappij is structureel iets mis,
De Klantenafhandeling is totaal niet adequaat en daar moet flink de bezem doorheen. Heb nog nooit zon slechte klachten afhandeling gezien!
CB pull up you socks ! doe er wat aan !
Hoor gaarne het vervolg van mijn klacht.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dirven
13/05/2018
via website
thumbs down

Pas op met het declareren van schades. Ook al lijken de voorwaarden en de service goed bijCB, als je naar hun zin teveel schades per jaar meld (ook al is dat door domme pech door bv weersomstandigheden) dan wordt je domweg niet meer geaccepteerd voor een nieuwe verzekering met alle aantekenen in systemen vandien, waar alle verzekeraars in kunnen kijken. Maakt niet uit of je al 15 jaar klant bent en geen schades hebt gemeld…4 schades in 1 jaar is teveel voor de grote verzekeraar centaal beheer!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
E.C. Koning
15/04/2018
via website
thumbs down

In juli 2017 autoverzekering afgesloten bij de aankoop van de auto. In september de polis gekregen (meteen opgeborgen) en in februari bij toeval erachter gekomen dat de premie geen 98 euro bedraagt -zoals staat vermeld in de voorlopige dekking- maar dat ik 123 euro per maand betaal.
Centraal Beheer zegt niets te kunnen doen, omdat er bij de aanvraag een verkeerde branchecode was opgegeven. Dat is voor mij niet te herleiden uit de aanvraag en ook niet uit de polis. Ondanks mijn voornemen om per eerstvolgende verlenging over te stappen naar een andere maatschappij, beraad ik mij op juridische stappen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ch
09/04/2018
via website
thumbs down

Ik ga niet alles vertellen! Maar dit is de meest slechte verzekeringsmaatschappij ooit

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
elzinga
Geen oordeel
26/03/2018
via website

wachten tot je een ons weegt [meer dan half uur]

Nuttig? Ja   Nee

Rijswijk
Geen oordeel
12/02/2018
via website

Een keer voor glasverzekering prima geholpen maar als het om inboedel gaat :(. dan haalt men alles uit de kast om zo weinig mogeljk uit te keren en blijf je met de vraag waarom ben ik eigenlijk verzekerd.

Nuttig? Ja   Nee

Pete
07/02/2018
via website
thumbs down

Waardeloos….als ze je een poot kunnen uitdraaien, dan zullen zij dat zeker doen.
Apeldoorn?….nooit meer!
Verzekeringen opgezegd….nu de hypotheek nog.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Channoux
13/01/2018
via website
thumbs down

Net na het ongeluk het noodnummer proberen te bellen, maar daar was niemand te bereiken. Tot zo ver de 24/7 service. Ik heb daar voor een klacht bij ze ingediend, maar ook niets meer van gehoord.

Je krijgt geen vaste medewerker aangewezen, dus we moesten het verhaal ook iedere keer opnieuw vertellen. Opeens waren er ook dingen toegevoegd die nooit verteld waren. Zoals dat ik opeens betrokken zou zijn geweest en letsel zou hebben, terwijl ik in de trein zat. Die fout mogen ze wat mij betreft niet maken.

Verder wordt je ook totaal niet goed geholpen en zegt iedere medewerker wat anders over wat je kan doen. De ‘service’ duurt wat mij betreft ook veel te lang met tien werkdagen. De verzekering van de tegenpartij heeft ons meer geholpen dan Achmea.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Oby
01/01/2018
via website
thumbs down

Wegblijven bij alles dat pnder Achmea valt! Zoals je bij vele ervaringen leest zijn het een groepje vakkenvullende managertjes! Als puntje bij paaltje komt en je claimt iets TERECHT komen ze met verzinsels en verwijzen ze naar artikelnummer die NIETS met de claim te maken hebben! Ze denken dat ze mensen voor de gek kunnen houden! Mensen zeg alles op bij hun, dus ook zorgverzekering (zilverenkruis) of reisverzekering! De val van Achmea zal niet lang duren gezien de hoeveelheid negatieve ervarigen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
N
30/12/2017
via website
thumbs down

Super slecht en oplichters! Jaren lang verzekerd maar als ze moeten uitbetalen doen ze dat niet en sturen niet eens een schriftelijke bevestiging! Alles bij wat met achmea te maken heeft opgezegd! Wat een oplichtersbende!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alfonso
19/10/2017
via website
thumbs up

Hypotheek afgelost bij cb. Binnen 2 weken zou ik daarna de afkoopwaarde van mijn spaarpolis krijgen. Op mail wordt niet gereageerd. Bellen….ja het is in behandeling. Na 3 weken ontvang ik een brief: omdat t druk is kan t nog 6 weken duren. Wat een slechte tent. De klant centraal is wat ze roepen. Maar ze snappen niets van n klant.

9 weken wachten op mijn eigen spaargeld.

Als ik druk ben mag ik dan ook mijn premie 9 weken later betalen cb???

Ach van elke klant 9 weken zijn geld vasthouden is zeer lucratief voor een noodlijdend bedrijf, dat zal de kern wel zijn. Want als je een product wilt sluiten zijn ze niet druk.

Ik wil mijn geld cb!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leo
Geen oordeel
10/10/2017
via website

Ik heb ook mijn spaarpolis laten beëindigen. Ook ik storneer nu al 4 maanden. Men blijft maar afschrijven. Men weet niet eens dat mijn polis beëindigd is. Men geeft aan dat deze nog loopt en de afkoopwaarde aanwezig is. Ik heb deze 4 maanden geleden al uitgekeerd gekregen. Wat een drama club daar in Apeldoorn

Nuttig? Ja   Nee

erik
Geen oordeel
11/09/2017
via website

Mijn spaarpolis afgekocht. We zijn nu maanden verder maar nog steeds wordt er elke maand geïncasseerd Continue achter mijn eigen geld aan. Wat een drama partij. En als je belt wordt je 10x doorverbonden…..kastje naar de muur…..niemand weet wat……laatste reactie ‘systeem kan het niet aan’. Kortom we blijven maandelijks afschrijven. Moet u het maar storneren. Ze hebben de slag gemist..

Nuttig? Ja   Nee

Jasper
Geen oordeel
21/07/2017
via website

Zeer slechte ervaring. Heb zwart op wit dat ze mijn polis niet in de hypotheek zouden aflossen daar ik een gedeelte vrij wil besteden. Toch gedaan en al vele x gebeld om deze klacht te behandelen en terug te draaien. Na 7 weken en vele telefoontjes wordt ik niet geholpen. Schandalig slecht.

Nuttig? Ja   Nee

Wilfred
Geen oordeel
19/07/2017
via website

Door deze club..hebben de mensen zo weinig vertrouwen in berzekerings maatachappijen en banken..een grote oplichtwrs club

Nuttig? Ja   Nee

Nick
Geen oordeel
06/06/2017
via website

Na 10 jaar lid onze eerste auto inbraak. Conclusie CB: fraude gepleegd en diefstal zelf in scène gezet. Gevolg: geroyeerd en je hele leven ligt overhoop voor iets waar je niet heb gekozen. Diep triest. Dus mensen kijk aub uit voor u kiest voor CB.

Nuttig? Ja   Nee

Bulent Tanglay
15/05/2017
via website
thumbs down

Ik ben heel lang bezig met mijn royementsverklaring in het Engels/Duits, ik ben verhuisd naar Duitsland daar heb ik nu een auto. De verzekeringsmaatschappij in Duitsland wil de schadevrij jaren weten. Ik ben al heel lang bezig om mijn royementsverklaring op te vragen, maar elke keer wordt tegen mij gezegd Ja meneer we gaan het opsturen, maar ik krijg maar niks opgestuurd, misschien kan ik een rechtsbijstand inschakelen? hele tijd betaal ik een hoge premie, dit probleem heb ik ook getwitterd, elke keer krijg ik de volgende reactie;

Ik heb een verzoek ingediend om een Engelstalige royementsverklaring te versturen naar het emailadres dat jij hebt opgegeven.

Het duurt meestal een aantal werkdagen voor dit verwerkt wordt. Op de laatste autoverzekering die je bij ons had tot september 2015 waren zuivere jaren van toepassing.

Groet en een prettige weekend toegewenst,

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nvdoorn
21/01/2017
via website
thumbs down

verschrikkelijk oplichters geld dieven nota s maken die niet kloppen niet reageren op al je mail plus klachten door gestuurd naar de consumentenbond en tv

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
J. van Os
09/01/2017
via website
thumbs down

Premiebetaling en schadeafhandeling binnen hetzelfde tijdvak van één week mijn betaling zou “niet binnen” zijn, de rekening van de reparateur wel, hoewel de garage zegt dat de auto nog niet klaar is Raadsels raadsels. Pure oplichting. Blijf bij CB vandaan! Misleidende reclame want een valse voorstelling van competentie en klantvriendelijkheid.

In een eerder stadium is mij overigens 5 jaar lang 17% korting (via de personeelsvereniging) door de neus geboord (had ik helaas te laat door). Toen ik erover belde werd mij doodleuk medegedeeld dat dat door een “nieuw systeem” kwam en dat daar nu “niets meer aan te doen was”

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 2 3

Centraal Beheer Achmea ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met Centraal Beheer Achmea en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Centraal Beheer Achmea beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Centraal Beheer Achmea of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Centraal Beheer Achmea vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen van Centraal Beheer Achmea vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Centraal Beheer Achmea voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Centraal Beheer Achmea of naar een andere aanbieder...

Centraal Beheer Achmea 1.50 stars 136 reviews