Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren

Inshared

Inshared  is begin 2010 opgericht als handelsnaam van Achmea Schadeverzekeringen N.V.  Zij biedt de volgende een ruim aanbod aan verzekeringen en alle leden van het team worden op de site volledig en keurig voorgesteld, hetgeen een zekere basis van vertrouwen legt. Ook het aantal partners waarmee Inshared samenwerkt, mag in deze niet vergeten worden. Inshared, we all benefit is en de slogan die in de reclame spotjes wordt gebruikt voor onder andere hun dierenverzekeringen en aansprakelijkheidsverzekering.  Inshared heeft mede door de basis die Achmea legt, een zeer goed aandeel in de markt.

Inshared ervaringen

Geef Inshared een beoordeling

76 Inshared ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Hoogte premie (prijs)
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Polisvoorwaarden
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Mourad Bouziane
28/08/2017
via website
thumbs down

Wat een bagger slechte verzekeraar. Klacht bij de ingediend omdat ze mijn schade weigeren te verhalen en mij niet eens mijn volledige dossier kunnen geven. Nu zeg ik hem dan ook direct op.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
C. Fellinger
01/07/2017
via website
thumbs down

Ik raad iedereen af een verzekering af te sluiten bij Inshared! Na 5 jaar gedacht te hebben dat mijn auto goed verzekerd zou zijn via Inshared blijkt nu dat Inshared niets voor mij kan betekenen. Iets in het systeem bij Inshared blijkt niet goed te zijn ingevuld waardoor ik nooit recht heb gehad op een verzekering. Gek genoeg heb ik 2 jaar geleden wel mijn schade vergoed gekregen zonder enig bericht van Inshared dat iets in mijn persoonlijke gegevens niet juist stond genoteerd. Nu wilde ik weer schade melden, wat in eerste instantie geen probleem bleek te zijn. Echter stuurt Inshared mij een week later een korte mail waarin zij melden dat mijn gegevens niet kloppen, ik nergens recht op heb, niets vergoed krijg, alle premie terug moet betalen én de vergoede schade van 2 jaar geleden terug moet betalen. Of ik dit alles binnen een maand kan betalen. Na eindeloos heen en weer mailen met medewerkers (niet echt professioneel in tekst en benadering) van Inshared (studenten?) krijg ik nergens hulp bij vanuit Inshared. Ik kan niemand persoonlijk spreken en wordt als een soort crimineel behandeld alsof ik bewust mijn verzekering verkeerd zou hebben afgesloten. Klantgerichtheid, probleemgericht werken en persoonlijke service staat bij Inshared kennelijk niet hoog in de prioriteitenlijst. De verzekering is lekker goedkoop maar als je de verzekering nodig hebt laat Inshared het afweten! Een waardeloze verzekeringsmaatschappij die kennelijk iedereen accepteert als klant maar klanten ook daadwerkelijk willen helpen is kennelijk te veel gevraagd! Sluit NOOIT een verzekering af bij Inshared!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Oosterhuis
13/01/2017
via website
thumbs down

Een opstal verzekering afgesloten. Nadat zij op basis van foute gegevens de premie hebben verhoogt met bij 600 % is er geen fatsoenlijk contact meer. Ik kan elke maand een te hoge onrealistische premie betalen. Ik laat het er niet bij zitten. Wederom een bericht gestuurd. Ik hoop dat iemand by Inshared of Achmea dit leest met actie (zaak nummer: 1173847). Ik wenst met terug werkende kracht gewoon betalen wat ik moet betalen, maar niet dit. Indien het niet wordt opgelost ga ik er werk van maken, ik laat mij dus niet afserveren.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maarten
23/12/2016
via website
thumbs down

Zelden zo’n beroerde verzekeraar meegemaakt. Zijn erg goed in het digitaal dossier, elk jaar de premie verhogen en geld verdienen over de rug van hun verzekerden heen. Werken samen met HerstelDirect in geval van schade. Mocht dit ooit voorkomen, vermijd deze partij als de pest. Hebben ons letterlijk (!) drie maanden in zowel de regen als de drup laten zitten, en toen wij van ellende de schade door een andere partij lieten repareren, bleek de opgave van SchadeDirect 3,5x zo hoog te zijn als de herstelkosten bij een echte dakdekker. Doe jezelf een plezier en ga naar een echte verzekeraar, die paar euro besparing zijn de ellende bij schade absoluut niet waard. Ik zet nu alles over.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maarten
23/12/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Olena Voloshyna
02/12/2016
via website
thumbs down

Inshared heeft HEEL slechte klanten service. Ik wacht op een antwoord op mijn schade melding al bijna 2 manden en nog helemaal geen reactie.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jan
22/09/2016
via website
thumbs down

de acceptatie is zeer discutabel,volgens mij toetsen zij bij het BKR,waar inshared geen vergunning voor heeft,wellicht looopt dat via hun moeder maatschappij ACHMEA..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mike
06/09/2016
via website
thumbs down

waardeloos !!!! schade’s worden slecht gecalculeerd door aangesloten bedrijven ook als je kiest bij reparatie eigen autobedrijf. Dit zijn zeer zeker de voorwaarden; maar schade reparatie op nacalculatie is dan meer niet mogelijk door eigen garage. Je wordt niet teruggebeld en onmenselijk geholpen. Bizar voor woorden !!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
henk
22/03/2016
via website
thumbs down

geen klantenservice,totaal onbereikbaar,,betalen of anders”….ëmailtjes,schofterige behandeling,dus tegen oplichting aan,niet doen dus.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
henk
22/03/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Klots
16/02/2016
via website
thumbs down

Goedkoop is duurkoop. Kies a.ub. NIET voor Inshared. Medewerkers zijn hondsbrutaal en ongeschoold. Reageren niet op e-mails, na een aantal weken krijg je onbeschofte E-mails terug. Telefonisch contact is niet mogelijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rutger
05/02/2016
via website
thumbs up

Ben blij dat het geen 25% is, zuuvlees.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jack
04/02/2016
via website
thumbs down

Nooit meer, ga daar met een grote boog omheen.
Onbetrouwbare verzekeraar en incompetente bedrijfsvoering
Mooie praatjes en verhaaltjes op radio en tv…TOTDAT er schade is en dan heb je nog meer ellende want deze verzekeraar brengt je hoop frustratie en ergernis
Goedkoop is duurkoop dus wees gewaarschuwd

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roy
29/01/2016
via website
thumbs down

Heb je een dure of jonge auto, kies dan geen inshared. Je mag naar ABS autoherstel die speciaal voor InShared op zoek naar naar de goedkoopste oplossing.

Wil je naar een andere hersteller, jammer want ABS rekent met korting op het uurloon en korting op onderdelen. InShared betaalt je nooit meer dan dat, terwijl je weet dat geen andere partij het daarvoor kan maken. Zelfs als je geen schuld bent.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
peter
01/07/2015
via website
thumbs down

allrisk verzekerd met bromscooter op voorrangsweg in botsing met fietser die van een niet voorrangsweg aan de verkeerde kant van de weg reed,. Ik ben schuld want de fietser is beschermd. Rot op Inshared met je onzin en betaal gewoon het bedrag wat de expert meld en niet 30% hiervan. stelletje…………………

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patricia
26/09/2014
thumbs down

Mail van @InShared ‘Uw premie gaat van € 6,34 naar € 9,95 per maand. Dat gaat vanzelf, daar hoeft u niks voor te doen.’ Eh. :-/ ok #opzeggen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daphne Lutkie
15/09/2014
thumbs up

Het heeft dan enige weken geduurd, maar alsnog goed opgelost!! Bedankt @InShared

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wendy v. Wijngaarden
27/08/2014
thumbs up

Bij @ABNAMRO kun je alleen je verzekering opzeggen door ze een brief te sturen. Per post. Zo ouderwets, bij @InShared kan dat gewoon online!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daphne Lutkie
26/08/2014
thumbs up

Vanmorgen gebeld door @InShared, uiteindelijk goed opgelost! #autoverzekering #inshared

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Evert Huijbregts
23/08/2014
thumbs down

@VraagInShared Ik wacht al 3 maanden op schadeafhandeling. Waarom reageert @InShared niet op email en terugbelbeloftes van helpdesk?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn de Vrieze
11/06/2014
thumbs down

Tot dusverre niet onder de indruk van hoe @InShared schade afhandelt. Erg rommelig, geen duidelijke berichten en vragen telkens zelfde docs

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michel de Groot
06/06/2014
thumbs up

Zo moet verzekeren… @InShared #klantgericht tot en met.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ivo Langbroek
27/05/2014
thumbs down

Jaja @InShared eerst €2,20 (!) premie teruggeven en nu €5 extra incasseren. Wat een poppenkast. #wedonotallbenefit

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frits de Wolf
30/04/2014
thumbs down

Flauw van #inshared : autoverzekering stop gezet, laten ze de inzittendenverzekering gewoon doorlopen.. Inzittenden waarvan dan??!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ron Kleijnen
29/03/2014
thumbs down

Een dikke #fail voor @InShared verzekering beëindigen en dan de laatste maand de premie nog even omhoog zetten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karel Wijne
22/02/2014
thumbs up

@kayotickitchen wij zijn overgestapt van Interpolis naar inshared en dat is echt prima. En stukken goedkoper. Succes met de ellende

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Magali
09/02/2014
via twitter
Magali (@MagaliTwit)
thumbs down

Vreemd, @InShared heeft al jaren geen geld meer voor beloofde jaarbeloning bij geen schade, maar wel bon van 75eur voor nieuwe klanten…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Caro
09/01/2014
via twitter
Caro (@MissCarolina1)
thumbs down

Na ANDERHALF jr adreswijziging doorgeven,vandaag WEER bericht van incassobureau voor exbewoner. TOPPERS! @vraagInshared @Inshared #InShared

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patrick de Lange
04/01/2014
thumbs down

Inshared wil mijn auto niet verzekeren en verzuimt om aan te geven waarom. Auto komt wel gewoon door online aanmeldingsproces @VraagInShared

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tessa Witte
03/01/2014
thumbs up

Heel fijn telefoon gesprek met InShared gehad! #blijdatikdaarbenverzekerd #spiegeltjeerafgeredenmetfilerijden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rick Breeuwer
01/01/2014
thumbs up

Bij #inshared begrijpen ze wat klanten willen. #Gemak, #betrouwbare uitstraling, #eenvoud en in 1 keer goed geregeld. Plus kans op voordeel.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lars
02/12/2013
thumbs down

Begin me nu wel een beetje te irriteren hoor @InShared ….. Ik wil iemand spreken nu.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Canan Uyar
28/11/2013
thumbs down

Eerst krijg je eenfoute factuurbedrag, probeer je dat op een rustige moment via website af te handelen werkt het systeem niet@InShared#fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lisanne Spanbroek
14/11/2013
thumbs down

Wat een tegenvaller! #Inshared eigen risico bij diefstal ligt op 250 euro… kom ik aan met +/- 200 euro schade door diefstal. #NietblijMee

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Femke van Bemmelen
05/11/2013
thumbs up

Superpropositie verzekeraar InShared; bij weinig schades geld terug naar de klant ipv hogere winst #KSFjaarcongres http://t.co/7gJMTT7dim

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Reinier van Trigt
25/09/2013
thumbs down

#Inshared en #HerstelDirect twee bedrijven waar #onkunde en mensen oplichten eerste prioriteit hebben #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nicole
05/09/2013
thumbs down

Duimen dat schademeneer nu wel zijn toezegging (3e al) eindelijk nakomt en de afgebrande auto van een schaderapport gaat voorzien. #inshared

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bjorn Appel
02/09/2013
thumbs down

Aiaiai wat een slechte verzekeraar blijkt @inshared als je ze nodig hebt en eerlijk tegen ze bent is er eigenlijk niets verzekerd. #misleid

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chris Eichelsheim
27/08/2013
thumbs up

Goede service van @InShared. Zaken regelen via Twitter! Bedrijf wat met z’n tijd meegaat! #top #service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ferdi van den Bergh
11/08/2013
thumbs down

ligt het aan mij of zijn alle online verzekeraars niet bereikbaar op zondagmiddag. #verzekering #anwb #inshared

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
melanie hendriks
11/08/2013
thumbs down

..niet waarom niet. Dag #Inshared #fail .. dus nu maar weer terug naar #Independer 2/2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeetje Jetje
05/08/2013
thumbs down

Bij #inshared krijg je je geld niet meer terug #IkGeloofdeErAlGeenRukVan

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Linda Peters
29/07/2013
thumbs down

@InShared – na 3,5 maand nog steeds niks gehoord over afwikkeling schade. #slechte #service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Detlef Hoogeveen
29/07/2013
thumbs down

Het nadeel van #inshared ; opnieuw aangevraagde inlog komt niet en telefonisch kan niets.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tom
23/07/2013
via twitter
Tom (@tdegrunt)
thumbs down

InShared is dus niet de duurste verzekering. Dat vertaalt zich dan ook naar goedkope afhandeling van schade en klantenservice. #jammer

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Liberty M & D
17/07/2013
thumbs up

Great service from @ABSBoerhof with fixing My car’s paint coating! And even better…for free. Thank you! @inshared #cardamage

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daniël
09/07/2013
via twitter
Daniël (@dandoen)
thumbs down

Ik wil de opgelegde strafport van @postnl niet betalen. Was post van @InShared
Wát nu?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cristien
08/07/2013
via twitter
Cristien (@Cristien1)
thumbs up

InShared autoverzekering is bij InShared zelf goedkoper dan bij Independer. #vreemd

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rolf Simons
30/06/2013
thumbs down

@MarcoV1976 Dank voor je tip! Vanaf morgen woonverzekerd via Aon direct. Al goedkoper zonder de 19% van @InShared

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ivo Langbroek
28/06/2013
thumbs down

Mail @inshared: “U heeft e-mail ontvangen dat de premie wordt verhoogd. Sorry! Was niet voor u bedoeld” Daar heeft dbaseanalist slechte dag

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan-Allard Slurink
28/06/2013
thumbs down

Bizar! Autoverzekering bij Inshared opgezegd en direct met zelfde voorwaarden en zelfde bedrijf opnieuw aangegaan; hup, 29% minder premie.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rolf Simons
27/06/2013
thumbs down

@MarcoV1976 Ik ga @Inshared om opheldering vragen! Bij deze #inshared Waarom is mijn premie met19% verhoogd en bij anderen ‘slechts’ 11%

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn Herfkens
27/06/2013
thumbs down

Joehoe @InShared Kunnen jullie aub reageren op mijn mails! Wil graag simpele ontvangsbev. en antwoord! Wacht al 14!! dagen… #fail #klacht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alexander
27/06/2013
thumbs down

@Ivolangbroek volgens mij heeft @InShared ook niet een werkende #webcare Succes! Anders weet ik nog wel een goede verzekeraar: @Interpolis

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn Herfkens
27/06/2013
thumbs down

@Ivolangbroek Ik zit met autoverzekering bij Inshared en de service is echt dramatisch! Maar je kan toch per mnd opzeggen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ivo Langbroek
27/06/2013
thumbs down

.@InShared heeft mijn oude verzekering nog niet eens op kunnen zeggen.. Maar de premie alvast wel kunnen verhogen #weallbenefucked

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ivo Langbroek
27/06/2013
thumbs down

Ook leuk van @InShared: “Daarom moeten wij nu ook de premie van onze trouwe klanten zoals u, verhogen.” Ben verdomme 1 dag klant!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ivo Langbroek
27/06/2013
thumbs down

Gisteren (!) klant geworden bij @InShared Vandaag 1e mail: uw maandpremie gaat vanaf 26 juli met 19% omhoog. #Genaaid

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rolf Simons
26/06/2013
thumbs down

Zo! In een e-mail van #inshared lees ik dat de premie van de woonverzekering met 19% stijgt! #bizar

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kees Suijkerbuijk
26/06/2013
thumbs down

Verzekeraars @InShared en @Ditzo lukt het onderling niet om schadevrije jaren van @jannekelamers te regelen… #zucht #klaagtweet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
patrick de vries
24/06/2013
thumbs up

Ook al doe ik geen zaken met #inshared , ze doen tenminste normaal hun werk goed #hulde

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ton van Lieshout
21/06/2013
thumbs down

E-mails aan ‘Schade @InShared punt nl’ worden niet beantwoord. Best #InShared, hoe kan dat?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sabrina
19/06/2013
thumbs down

Mensen ga nooit voor je autoverz. bij Inshared, wnt dan moet je lang w8en op je geld, ma wel geld inne terwijl je auto Total los is..#kwaad

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nicole Goris
10/06/2013
thumbs down

Ik vraag me echt af hoe vaak ik inshared nog moet mailen voordat ik eindelijk een schadeformulier voor de auto krijg :s @VraagInShared

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karin Rensen
05/06/2013
thumbs up

Blij met dierenverzekering na ongeluk #hond. Scheelt toch 85% vd kosten. En ik zat al in 3 dagen aan de 3 nullen! #inshared #aanrader

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Soraya Khoeblal
04/06/2013
thumbs down

Je weet wel… Al 4 maanden wachten op het door jou voorgeschoten eigen risico @InShared zonder uberhaupt geinformeerd te worden. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Diederick van Thiel
03/06/2013
thumbs up

Net op de koffie geweest bij Inshared! Herkenbaar inspirerende sfeer! Bovendien heerlijke taart voor Herberth zijn verjaardag! Van harte…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
☆AGATHA☆
23/05/2013
thumbs down

Inshared, allemaal zeggen ze: Misschien krijgen ‘we’ wel geld terug.. en als’ we’ geen schade hebben.. Wie is we? En hoezo misschien??

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mehmet Tütüncü MScBA
22/05/2013
thumbs up

Goed, snel en oplossingsgericht geholpen door #inshared ! Helemaal top!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bauke Zwaan
22/05/2013
via twitter
Bauke Zwaan (@baukez)
thumbs down

@InShared‎ kan het kloppen dat het nummer van de bandenservice na 10minuten in de wacht automatisch ophangt? #nietzofijn

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mehmet Tütüncü MScBA
21/05/2013
thumbs down

Nare smaak in de mond door #inshared
Kijken of en hoe dit professioneel, eerlijk en transparant opgepakt wordt door hen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nicole
21/05/2013
via twitter
Nicole (@_Nyquole)
thumbs up

Tevreden over @InShared, maar nu toch ’n nadeel dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn. Even snel bellen schadevrije jaren is niet mogelijk

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Muur
20/05/2013
via twitter
Muur (@MrlMldr)
thumbs down

7 april stuurde ik een e-mail naar @InShared. Op 14 mei stuurde ik er nog maar één. Ik zou met spoed reactie krijgen, nou niet dus! #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ben Halbesma
19/05/2013
thumbs down

@inshared we all benefit. Ja ja todat je declareert. Dan zijn ze niet thuis en laten ze je na een ongeval in de kou staan #inshared

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mattijs Baijens
17/05/2013
thumbs down

Ja, is dus oplichting. Inmiddels ruim een jaar bij @VraagInShared @InShared en telkens is er geen geld om terug uit te keren. Hoe zit dat?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gijs Rikhof
17/05/2013
thumbs down

Wat een waardeloos bedrijf @InShared, al 3 keer contact gezocht om schade te melden, maar thuisgeven? Nee hoor je wordt gebeld…… Sure!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores

Inshared ervaringen

Heeft u ervaringen met Inshared en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Inshared beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.
3.5

Bekijk aanbiedingen

Top 5

scores

Algehele indruk
Hoogte premie (prijs)
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Polisvoorwaarden
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
17 positief – 59 negatief
Inshared 1.73 stars 76 reviews