Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren

Klaverblad

De voorlopers van Klaverblad ontstonden in de jaren ’60 van de 18de eeuw. De Nederlandsche Brandwaarborgmaatschappij was vooral gericht op agrariërs en daarom actief in de meer landelijke gebieden. Na de fusie met drie andere bedrijven ontstond een logo van een klavertjevier, waar later de naam Klaverblad uit ontstaan is. In Nederland is zij nummer 40 op de lijst van verzekeraars gekeken naar premie-inkomsten. Nog altijd richt zij zich voornamelijk op agrariers, particulieren en ook het MKB. Op de site hebben zij stoutmoedig staan ‘we nemen gewoon de telefoon op’ en dit past bij de reclames en het motto. ‘Gewoon goede verzekeringen.’

Klaverblad ervaringen

Geef Klaverblad een beoordeling

35 Klaverblad ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Polisvoorwaarden
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Maria
28/07/2017
via website
thumbs down

Ik ben 7 maanden verzekerd geweest voor inboedel en aansprakelijkheid. Ik heb 2 claims ingediend, omdat mijn puppy van 4 maanden een jas en schoenen van twee partijen heeft stuk gemaakt. Waarvan 1 claim is doorgezet door de tegenpartij, de andere heeft de tegenpartij geen werk meer van gemaakt. Toen een kennis mijn telefoon per ongeluk uit de handen sloeg, vroeg de aansprakelijkheidsverzekering van mijn kennis om het eerst te claimen bij mijn inboedelverzekering. Wetende dat dit buiten is gebeurd en niet vergoed zal worden heb ik een claim ingediend omdat ik de afwijzing van Klaverblad moest sturen naar de aansprakelijkheidsverzekering van mijn kennis.

Klaverblad Verzekeringen gooide het eigen risico omhoog naar €300 ivm ppakketverzekering en dit de 3e claim in korte tijd was. Telefonisch gesproken en situatie uitgelegd. Ik moest bericht van de aansprakelijkheidsverzekering van mijn kennis opsturen en dan zouden ze kijken of ze dit recht kunnen zetten. Aangezien het een procedurele claim is, verplicht door een andere verzekeraar. Op mijn twee mail naar het algemene emailadres en naar diegene die ik telefonisch heb gesproken met bewijsstuk is niet gereageerd. Elke keer dat ik belde was contactpersoon niet bereikbaar, met lunchpauze etc. Na twee keer bellen en twee keer mailen en compleet genegeerd te worden en door chagrijnige andere medewerkers totaal geen hulp te krijgen wilde ik per direct opzeggen. Dit moest per email. Aangezien er niet op mijn mails wordt gereageerd wordt opzeggen heel moeilijk. Ik heb zojuist mail verstuurd en ben ban g dat er weer niet gereageerd zal worden.

Vreselijke klantenservice. Geen hulp, changrijnige mensen maar het ergste is dat de emails compleet gengeerd worden en contactpersoon onbereikbaar is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Angel
27/07/2017
via website
thumbs down

Om wat kosten te besparen op de maandelijkse lasten, wilden wij overstappen. Met hen gebeld hoe e.e.a. In zijn werk ging, we konden gewoon onze verzekeringen opzeggen en via internet bij hen aanvragen. Mits er geen ‘gekke dingen’ uit zouden komen zei de meneer aan de telefoon, zou alles geregeld zijn.

Nou, mooi niet dus!!
Na een aantal dagen kregen wij van Klaverblad een mail dat ze ons op basis van ons ‘schadeverleden’ afwezen…

Gebeld om verhaal te halen, want zo’n spannend claimverleden hebben we niet. Blijkt dat het claimen van een stormschade en een schade aan een Ipad in 1 jaar (daarvoor al 22 jaar zelden wat geclaimd!!) voor hun reden is om ons niet te accepteren!

Op mijn vraag waarom dit niet duidelijker gecommuniceerd was op voorhand, kreeg ik het antwoord dat dit niet mogelijk was.

Dus pas op, heb je recentelijk iets geclaimd bij je huidige verzekeraar ( waar je gewoon recht op hebt, want hier betaal je tenslotte die veel te hoge premie voor) kun je bij deze ‘bijzondere’ maatschappij niet terecht!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sibel
23/06/2017
via website
thumbs down

Verzekering stopgezet door klaverblad op 1 juni 2017. Hier pas een brief over ontvangen op 23 juni 2017. Dus niet wetend 22 dagen onverzekerd rond gereden. Volgens hen, omdat ik mei 2017 niet betaald zou hebben. Ik keek op mijn afschriften en zag toch echt een automatische incasso naar klaverblad op 31 mei 2017. Dus wel betaald. Bewijzen toegestuurd nadat ik 3 klantonvriendelijke dames aan de lijn had gehad die maar bleven volhouden dat er niet betaald was. Stuur ik ze een betaalbewijs per mail. Waren ze stil. En zeiden ja maar in november 2016 is het een keer misgegaan met betalen. Kom op zeg. Eerst is de reden van stopzetting niet betaling van mei 2017 zogenaamd. En dan kom ik met bewijzen verzinnen ze zo een rare smoes? Nu ben ik nog steeds onverzekerd, omdat mevrouw Hetty of Henny naar eigen zeggen, geen tijd heeft om te kijken naar de fout die ze gemaakt hebben. Dus dit word nog eens 4 dagen minimaal onverzekerd rijden, want ik ben rij-instructeur en kan moeilijk al mijn leerlingen af zeggen. Belachelijk is dit. Klaverblad jullie moesten je schamen. Wel elke maand geld innen. En dan nog 1 dag voor jullie mijn verzekering stopzetten geld afschrijven van mijn rekening. En daarna beweren dat dat ook niet is gebeurd. Terwijl ik alle bewijzen naar jullie toe heb gemaild. Met klaverblad ga ik er niet uit komen. De dames aan de lijn 1 voor 1 arrogant en klantonvriendelijk. Misschien moet ik maar blij zijn niet meer verzekerd te zijn bij hen. Als je dit iedere keer moet meemaken. Dat wil je gewoon niet…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sibel
Geen oordeel
23/06/2017
via website

Verzekering stopgezet door klaverblad op 1 juni 2017. Hier pas een brief over ontvangen op 23 juni 2017. Dus niet wetend 22 dagen onverzekerd rond gereden. Volgens hen, omdat ik mei 2017 niet betaald zou hebben. Ik keek op mijn afschriften en zag toch echt een automatische incasso naar klaverblad op 31 mei 2017. Dus wel betaald. Bewijzen toegestuurd nadat ik 3 klantonvriendelijke dames aan de lijn had gehad die maar bleven volhouden dat er niet betaald was. Stuur ik ze een betaalbewijs per mail. Waren ze stil. En zeiden ja maar in november 2016 is het een keer misgegaan met betalen. Kom op zeg. Eerst is de reden van stopzetting niet betaling van mei 2017 zogenaamd. En dan kom ik met bewijzen verzinnen ze zo een rare smoes? Nu ben ik nog steeds onverzekerd, omdat mevrouw Hetty of Henny naar eigen zeggen, geen tijd heeft om te kijken naar de fout die ze gemaakt hebben. Dus dit word nog eens 4 dagen minimaal onverzekerd rijden, want ik ben rij-instructeur en kan moeilijk al mijn leerlingen af zeggen. Belachelijk is dit. Klaverblad jullie moesten je schamen. Wel elke maand geld innen. En dan nog 1 dag voor jullie mijn verzekering stopzetten geld afschrijven van mijn rekening. En daarna beweren dat dat ook niet is gebeurd. Terwijl ik alle bewijzen naar jullie toe heb gemaild. Met klaverblad ga ik er niet uit komen. De dames aan de lijn 1 voor 1 arrogant en klantonvriendelijk. Misschien moet ik maar blij zijn niet meer verzekerd te zijn bij hen. Als je dit iedere keer moet meemaken. Dat wil je gewoon niet.

Nuttig? Ja   Nee

Riderlady
31/07/2016
via website
thumbs down

Verzoek tot rechtshulp wordt niet serieus genomen, vervolgens ontstaat er een nog groter juridisch conflict. De behandelaar was niet ter zake kundig, andere behandelaar gehad die gesprekken verdraaide. Uiteindelijk meermaals gepoogd me te royeren, maar er was niet genoeg grond. Na afkoop alsnog geroyeerd op basis van aangeleverde stukken waarbij Klaverblad vol hield dat ze er niet waren terwijl ze er inhoudelijk op gereageerd hadden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anoniempje bang voor meer vergelding
Geen oordeel
10/03/2017
via website

PAS OP, dankzij deze hufters word ik nu overal geweigerd. Nooit wat geclaimd, net te laat met premie betalen.

Nuttig? Ja   Nee

Maurice Maas
22/09/2015
via website
thumbs down

Eigen fiets, op slot, uit mijn eigen afgesloten tuin gestolen. Alle gegevens achterhaald (framenummer ed), bel ik op om het te melden en wat er mee gedaan kan worden, wordt er gewoon glashard gezegd dat dat niet wordt verzekerd. “Dat is in de buitenlucht en daar zijn dingen niet verzekerd. Bij het station staan fietsen ook netjes op slot, maar in de buitenlucht en daar doen we ook niks mee.” Ik vraag me af waar ik voor verzekerd ben en als ik mijn fiets meeneem naar mijn bed of het dan wel verzekerd is. En de auto? Die is ook bij hun verzekerd, maar staat wel in de buitenlucht. Ik vraag me af of ik die dan ook maar op zijn zij door de voordeur moet werken. Wat is dit belachelijk zeg, we nemen verzekeringen af voor bijna €140 per maand en dienen eigenlijk nooitiets in. Dan heb je een keer serieus iets, en dan mag je alles zelf ophoesten. We gaan hier van de week ook naar alles kijken en verschillende dingen opzeggen. Klaverblad bedankt voor dit inzicht, scheelt waarschijnlijk een paar tientjes per maand, die je voor dingen betaald die toch niet worden verzekerd. Ziek dit zeg.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tjallinks
17/06/2015
via website
thumbs up

Ben overgestapt van ohra naar klaverblad. (inboedelverzekering) Waar ohra tekort schoot dekte klaverblad het helemaal. Heb tot 2 x toe probleem gehad met ipad. (glas gebroken) Via ohra was ik tegen dergelijke schade niet verzekert, moest zelf schade betalen, bij klaverblad was dit wel het geval. Toen glas ipad voor een tweede keer kapot ging heb ik gebeld en ze zeiden: stuur rekening maar op. (vroegen wel naar wat het ongeveer zou kosten) helaas vielen de kosten iets hoger uit, en toch hebben ze de kosten gewoon betaald. Top zou ik zeggen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Edwin
24/05/2015
via website
thumbs down

Helaas een paar keer AOV nodig gehad, nou dan begint het gezeik.
AOV en rechts bijstand NOOIT nemen daar.
ELLENDE ELLENDE

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gooise Atletiek Club
Geen oordeel
03/12/2014

Het is nog heel ver weg, maar zet hem al vast in je agenda:
Zondag 5 juli Klaverblad Arena Games.

Nuttig? Ja   Nee

Harry
29/11/2014
via website
thumbs up

Ruit geknapt. Bleek dus gehard glas te zijn en erg duur.
Klaverblad terugbel verzoek gedaan. Binnen een uur belde een vriendelijke mevrouw terug en vertelde mij dat de rekening naar hun kon worden opgestuurd en dat alles vergoed werd. ppfffhhh dat was wel even een geruststelling.
Helemaal top Klaverblad, jullie mogen (gewoon) blijven.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Matthijs van Hoorn
12/09/2014
thumbs down

In de serie Verzekeringen: @Klaverblad: verlies op #autoverzekering. Keuze aan mij, klant: verdubbeling premie, of weg. #schandalig #service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan Theo van Houdt
26/08/2014
thumbs up

Zojuist bericht gehad dat wederom een schade is afgehandeld en de gelden uitgekeerd. Groot compliment richting @Klaverblad Verzekeringen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Pos
04/06/2014
thumbs down

Kan iemand wat aan die irritante (radio)reclamespotjes van Klaverblad doen?!?!? Dat vervelende betweterige toontje telkens. #braak

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tadek Solarz
23/05/2014
thumbs down

Niet zo slim. Klaverblad verzekeringen heeft er een handje van om adviseurs te selecteren die niet bij het bedrijf passen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Liesbeth de Waard
18/04/2014
thumbs down

Moet niet gekker worden! Een verzekering voor ‘hoogopgeleiden’ bij #klaverblad!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tessa = MakingSense
05/02/2014
thumbs up

“Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder” mooie slogan hè, van Klaverblad, precies mijn visie over #expresjezelf

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
terrasweelde
21/01/2014
thumbs down

Zozo @Klaverblad premiestijging autoverzekering van 7%. Om schades in toekomst te betalen ? Ik heb in verleden al geen schades geclaimd ?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Muhammet Yilmaz
07/01/2014
thumbs down

@Klaverblad , @kassa_vara Slechte service, 5x een email gestuurd, geen antwoord gekregen. Onprofessioneel, rommelig en slechte verzekeraar!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jacco Schlingmann
27/11/2013
thumbs down

@Klaverblad ‘voor als je niet gewoon bent’ heb je vette pech bij klaverblad. En dat klopt! Kijk morgen @MeldpuntMAX en geef uw mening.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
JanWillem Boissevain
03/10/2013
thumbs down

Dat Klaverblad.nl maakt op mij een onsympathieke indruk: waarom onderscheiden door adviseurs te vernederen? #Ster.nl

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stefan van Vliet
01/10/2013
thumbs up

Eindelijk eens een echte sympathieke campagne van een #verzekeraar #klaverblad.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wim Platje
31/07/2013
thumbs down

Heb je een all-risk autoverzekering van @Klaverblad? Verwacht dan geen adequate hulp in het buitenland. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ron Verhaak
25/07/2013
thumbs up

Aanrijdingsschade van klant uitstekend en snel afgehandeld door @Klaverblad (verz van veroorzaker) #magookwelgezegdworden @JacintaGelauff

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Krista
19/07/2013
via twitter
Krista (@Kroes)
thumbs up

@Klaverblad onze dank voor de snelle afhandeling/uitbetaling nav inbraak!! Top! #tevredenklant

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Petrus Puck
18/07/2013
thumbs down

bij @klaverblad ontbreekt service ,verbinding verbreken,mails niet beantwoorden,erg duur,feiten verdraaien,op klachten reageert men niet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Petrus Puck
18/07/2013
thumbs down

Moeite waard verzekeringen te controleren @Klaverblad durft meer dan 1100 per jaar te vragen terwijl @EAG minder dan de helft vraagt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hopma Fin Dienstverl
09/07/2013
thumbs down

Ben toch zo benieuwd wanneer @Klaverblad het digitale tijdperk gaat ontdekken. #kostenbesparing vinden ze zeker nog niet belangrijk

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maarten Koster
22/06/2013
thumbs up

@remcovaneck Ik ken Klaverblad als een nette verzekeraar. En hoever ben je gekomen bij Kifid? Alleen ombudsman? Is nooit bindend.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remco van Eck
22/06/2013
thumbs down

@bertjantiesinga Ik heb berekend dat uitvaartverzekering van #Klaverblad niet uitkeert wat eigen polis vermeldt. Kan ik bij u terecht?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remco van Eck
22/06/2013
thumbs down

@bertjantiesinga ik heb een uitgewerkte case inzake fraude door #Klaverblad. Tot aan #KIFID geweest, die laatste kan niet dwingend optreden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remco van Eck
22/06/2013
thumbs down

@AutoriteitFM 4/4 met wie&waar kan ik mijn,met berekening onderbouwde feiten, bespreken teneinde de #Fraude van #Klaverblad bloot te leggen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
25O1 ♥
30/05/2013
thumbs down

Waarom moet ik men scooter verzekere. Als de verzekering je toch alleen maar doet oplichte #kut klaverblad

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frank van Baal
23/05/2013
thumbs up

Zojuist weer netjes alles afgehandeld via @Klaverblad klantenservice, op en top! Daar kunnen veel verzekeringen wat van leren!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
20/05/2013
thumbs down

Klaverblad verzekeringen zuigt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores

Klaverblad ervaringen

Heeft u ervaringen met Klaverblad en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Klaverblad beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.
4

Bekijk aanbiedingen

Top 5

scores

Algehele indruk
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Polisvoorwaarden
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
9 positief – 23 negatief
Klaverblad 2.01 stars 35 reviews