Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren

OHRA

OHRA vindt haar oorsprong in 1925 bij de oprichting van de Onderlinge Ziekteverzekering der Hoogere Rijks-Ambtenaren. Tegenwoordig heeft OHRA meer dan 800.000 klanten, zowel particulier als zakelijk. OHRA maakt geen gebruik van bemiddelaars, klanten kunnen bij OHRA gewoon zelf een verzekering afsluiten. OHRA is onderdeel van Delta Lloyd Groep en heeft een groot aanbod in verzekeringen. Sinds mei heeft OHRA ook een app voor de mobiele apparaten waarmee schadehulp en navigatie slechts een druk op de knop van je verwijderd is. De recensies over OHRA zijn merendeels positief en OHRA is actief op de grotere fora.

OHRA ervaringen

Geef OHRA een beoordeling

162 OHRA ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Hoogte premie (prijs)
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Polisvoorwaarden
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

D. Mulder
19/09/2017
via website
thumbs down

Meerdere maken heeft de OHRA mijn autoverzekering beeindigd zonder geldige reden.
Dit gebeurde door een interne fout, hierdoor ben ik weken onverzekerd geweest.
Een kaartje met sorry was het goedmakertje.
Maar mijn premier terug betalen over de weken dat ik onverzekerd was doen ze niet.
Ze hebben liever dat je naar een ander verzekeringsbedrijf gaat dan vergoeden waar je recht op hebt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kees
03/08/2017
via website
thumbs down

De OHRA bank is er echt om klanten uit te melken. Delta Lloyd beleggingsfonds werd ineens opgeheven. De liquidatie heeft mij veel rendement gekost. OHRA bank doet niets ( ondanks de extreme zogenaamde service kosten). Klachten worden niet serieus genomen.
Snel weg bij deze bank wanneer de liquidatie is afgerond.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tara
27/04/2017
via website
thumbs down

Net mijn auto, reis, inboedel, rechtsbijstand, aansprakelijk en opstal verzekering opgezegd. Echtgenoot wordt ziek in buitenland, geopereerd en met ambulance naar Nederland vervoerd. Dit is toch wel teveel voor de reisverzekering. Er zijn 15 reizen (5 personen op 1 reisverzekering) gemaakt in 3 jaar tijd. En dan krijg je de volgende email van ze binnen:

Wist u dat u de afgelopen drie jaar drie schades hebt gemeld op uw doorlopende reisverzekering? Dit is meer dan wij gemiddeld behandelen voor onze andere klanten. In dit bericht leest u wat dit voor u kan betekenen.

Waarom is het aantal schades dat u kunt melden beperkt?
De premie die u en onze andere klanten betalen is berekend op een gemiddeld aantal te verwachten schades. Wij willen die premie voor al onze klanten betaalbaar houden. Daarom houden we goed in de gaten hoeveel schades door klanten gemeld worden. Als we daarin afwijkingen zien, dan nemen we contact op.

Wat zijn de gevolgen voor u als het aantal schademeldingen niet minder wordt?
In het overzicht onderaan dit bericht ziet u welke schades u de afgelopen drie jaar heeft gemeld. Misschien heeft u door omstandigheden meer schades ingediend dan we normaal verwachten. Als uw schademeldingen zo hoog blijven, mogen wij uw verzekering stopzetten. Wij hopen natuurlijk niet dat deze actie nodig is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
R paesch
19/09/2016
via website
thumbs up

Ohra ervaring tot nu toe oke
Ze hebben alles netjes snel afgehandeld
Ook in te vullen verspreid betalen vind ik ook oke
Diverse rekeningen al ingediend.
Foto maken en versturen geweldig.
En alles kunnen volgen op je account
Even een vraag stellen via telefoon dat kan bent vrij snel aan de beurt
voor de eerste keer gewisseld van zorg
Heb er geen spijt van bedankt ohra
Alleen de app werkt niet altijd daar zullen ze nog aan moeten werken.

Zeker een aanrader .

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
P.osse
17/09/2016
via website
thumbs down

Ik lees veel mensen die slechte ervaringen hebben met OHRA. Wij hebben ook spijt als haren op ons hoofd dat we met OHRA in zee gegaan zijn. Ze blijven nota;s sturen voor extra betalingen en herinneringen voordien sturen ze niet, maar meteen een incassobureau met extra kosten er bovenop. Wat ik ook zoek, ik heb altijd netjes 450,- per maand betaald, toch eisen ze daar vaak nog een paar honderd euro per maand bij, bovenop de gewone verzekeringskosten zitten we al snel op 600 a 700 per maand. Het is heel raar – ik heb mijn leven nog niet zoveel betaald aan een zorgverzekeraar. Het lijkt wel of ze alles uit hun pakket hebben gegooid. Ik heb jarenlang bij een andere zorgverzekeraar gezeten waar ik nooit hoefde bij te betalen, hooguit een par euro. Nu gaat het bijna elke maand een paar honderd euro extra. Ben van ellende met verschillende medicijnen gestopt, maar dan nog krijg ik meer rekeningen als ooit. Ik gebruik geen andere medicijnen als vroeger, ook geen ziekenhuisbezoeken of zoiets gehad, maar ik wil echt weg bij OHRA en raad iedereen af om met OHRA in zee te gaan. Je hele leven staat op zijn kop want ze willen elke maand honderden euro’;s extra en ze hebben ook een incassobureau die brieven stuurt waar je je rt van schrikt, en geen herinneringen – heb ook gelezen dat ze je meteen uit de verzekering gooien of daarmee dreigen. Wat een afschuwelijke verzekeraar is dit.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
s.f. willemsen
26/08/2016
via website
thumbs down

op 9 oktober 2015 een brief gekregen dat de autoverz. per 09 september 2015 wordt beëindigd wegens dat de premie augustus 2015 niet is betaald. in juli 2015 twee bedragen afgeboekt en via mijn andere rekening ook diverse bedragen betaald. in oktober een afrekening gekregen te betalen €17,5 betaald. nu wordt ik gedaagd door DAS en EDR incasso dat de premie augustus 2015 niet is betaald, maar wel een afrekening van € 17,5.. maar ook een CJIB aanslag wegens niet verzekerd op 9 0ktober 2015 heb diverse mails bewijzen gestuurd telkens de verhoging van het CJIB wegens onverzekerd…nu kass CJIB € 1207 na een fout van OHRA omdat de auto niet was verzekerd op dat moment…nergens kon ik de auto verzekeren omdat OHRA mij als wanbetaler heb aangemerkt…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ap
20/05/2016
via website
thumbs down

schade vergoeden ze wel maar offerte geld niet terwijl je duidelijk aangeeft ik laat de schade niet maken slecht en stelen 100 euro offerte geld van je GAAT NIET OM SCHADE MAAR OM HUN ZAKKEN TE VULLEN OPLICHTERS ZIJN HET

ZELFS NAAR HUN GEADVISEERDE GARAGE ZEGT DUIDELIJK!!!!

OFFERTE GELD EN SCHADE ZIJN APART OHRA BEWEERT ZIT IN DE SCHADE BIJ WAT NIET ZO IS !!!!!!!

AFRADER !!!!!!!!!!!!!!! OHRA STEELT GELD VAN HUN KLANTEN !!!!!!!!!!!!!

WEL GELD VAN JOU WILLEN MAAR ANDERSOM KAN JE HET VERGETEN EN STELEN ZE GELD VAN JE ZOALS OFFERTE GELD ZE ZEIKEN JE AF MET ZIT BIJ DE SCHADE BIJ INBEGREPEN

DAT IS NIET ZO DUS MENSEN OGEN OPEN EN OPLETTEN DIT IS DUIDELIJK OPLICHTEN VAN MENSEN EN DE MENSEN BESTELEN BEWUST !!!!!!!!!!!!

JAMMER DAT IK NOG 1 STER MOET GEVEN VOOR DIT STRONT BEDRIJF OHRA OPLICHTERS GENAAMD

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
willem
11/05/2016
via website
thumbs down

Na 10 jaar heb ik mijn auto van mijn eigen BV gekocht. Hij is al die 10 jaar bij OHRA verzekerd geweest. Telefonisch wordt mij een premie aangeboden van €94. De verzekering gaat 11-4-2016 in. Op 10 mei krijg ik een mail dat mijn premievrije jaren definitief zijn vastgesteld: er staat een nieuwe polis klaar netjes volgens de offerte met 0 schadevrije jaren. De volgende dag krijg ik weer een mail dat mijn wijzigingen zijn doorgevoerd en er weer een nieuwe polis klaarstaat. Inderdaad nieuw, nu met -2 schadevrije jaren en een premie anderhalf keer het geoffreerde bedrag. Gebeld met een ongeduldige, onkundige en onvriendelijke medewerker: uw probleem.
Wat blijkt, bij Univé krijg ik dezelfde dekking voor een veel lager bedrag. Weg dus bij OHRA.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
n van Velzen
05/04/2016
via website
thumbs down

Waardeloze verzekering! Welke altijd onder uitbetaling van een declaratie probeerd uit te komen. En dus als verzekeraar zelf, de definitie van verzekering niet begrijpt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
hans
02/02/2016
via website
thumbs down

Zeer slechte afhandeling. 2x keer een schade gemeld beide keren wanneer je een schade meld krijg je de volgende standaard email:
“U krijgt binnen tien werkdagen na ontvangst van uw e-mail een inhoudelijke reactie.
“. Zowel telefonisch, per email, per sms of per brief na een maand niks gehoord. Als je om een update vraagt geen reactie. Premie wordt wel verhoogd zonder een verdere toelichting. Tussentijds krijg ik brieven van de verzekering van de tegenpartij of dat de schade niet is afgehandeld en of ik mijn schade formulier wil opsturen.
Ohra is goed in factureren, het geld moet binnen blijven stromen… premieverhogingen worden wel gecommuniceerd echter zonder verdere toelichting.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
paul
10/09/2015
via website
thumbs down

hier het vervolg op mijn klacht bij ohra na dat mij was medegedeeld dat het onterecht afgehouden geld zou worden teruggestort kreeg ik heden Donderdag 10-09-2015 een accept giro in de bus of ik de maandtermijn alsnog maar even wilde storten gelukkig was ik zo wijs geweest om het geld zelf via mijn bank te laten terug storten want bij het niet zo prettig gesprek heden morgen kreeg ik te horen dat er voor mij een rekening klaar stond om te worden teruggestort sorry maar gekker moet het toch niet worden eerst onterecht van mijn rekening halen en dan nog een accept giro durven te sturen ik hoop dat er mensen zijn die hier lering uit trekken dan heb ik al bij al toch nog wat gewonnen dit bedrijf kan wat mij aangaat in de grond zakken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
paul
05/09/2015
via website
thumbs down

Wij kregen van nationaalspaarfonds de mededeling dat wij met onze autoverzekering van delta loyd naar Orah gingen dat kregen wij op 12-08 2015 dat ging zonder te vragen of wij het er mee eens waren..Wij moesten ook nog eens meer gaan betalen dus de keuze was snel gemaakt en de verzekering opgezegd wie schets onze verbazing dat er op 03-09-2015 toch de maandpremie van mijn rekening is afgehaald terwijl ik officieel geen verzekering bij orah had en nooit heb gehad ik vind dit gewoon diefstal wij kregen 05-09 bericht dat de verzekering die wij niet bij orah hadden werd opgezegd en dat het geld binnenkort zou worden overgemaakt waarom niet meteen en een excuus kon er ook niet van af had ik van zo een firma ook niet verwacht alles bij elkaar Ohra ik wil er niks meer van weten waardeloos

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mandy
09/08/2015
via website
thumbs up

Wij hebben verschillende verzekeringen bij OHRA lopen en zijn zeer tevreden! Goede en snelle schade afhandelingen. We kregen zelfs een bos bloemen van OHRA toen we gingen verhuizen met een persoonlijk kaartje. Top service!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A Laum
31/07/2015
via website
thumbs down

Ohra zorgverzekering afgesloten met aanvullende tandarts verzekering. Bij de tandarts geweest, die heeft kosten gemaakt, en deze weigert Ohra te betalen omdat het “bepaalde code’s zijn die niet worden vergoed”. Geen verdere uitleg, moest gewoon de tandarts zelf betalen, en ben dus in 1 keer klaar met ohra.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Danny
17/06/2015
via website
thumbs down

Ohra bank is allemaal leuk en aardig maar als je er vanaf wilt omdat je alles afgelost hebt duurt het een eeuwigheid.
Elke keer weer wat anders wat je moet doen.
Wat normaal 5 a 10 werkdagen zijn ben ik al een maand bezig met opzeggen.
Het is nog niet klaar.
Ik zou nooit geen ohra bank nemen daarzo.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
mr c vink
26/03/2015
via website
thumbs down

de ohra app werkt niet. Invullen gaat Wel maar versturen niet pff

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Riz
02/01/2015
via twitter
Riz (@Gewoonriz)
thumbs down

Ja zeg… makkelijk verdienen zo bij @ohra. Premie afgeschreven die opgezegd zou zijn door @azivo #overstapgezeik

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Koen Demouge
15/12/2014
thumbs up

Dat is pas een goede afhandeling. Dikke complimenten @OHRA. #autoverzekering #tweedeauto

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
San
12/12/2014
via twitter
San (@VaultSan)
thumbs down

Want wat is ‘vrije zorgkeuze’ in vredesnaam voor een holle kreet @OHRA. Dat heet bij mij misleiding.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Esther Andoetoe
10/12/2014
thumbs up

Prima service, declareren via een app en snelle uitbetaling: ook komend jaar blijf ik bij @OHRA

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sander Oord ★★★★☆
04/12/2014
thumbs up

@OHRA Wellicht, als @VGZ mij helemaal in de steek laat, dan stap ik zeker wel over naar jullie! Samen met het hele gezin bij @Ohra! 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jirikis
03/12/2014
via twitter
Jirikis (@Jirikis1)
thumbs down

@OHRA : Cookiemuren zijn achterhaald! (En mateloos irritant)! #cookiemuren #irritant #verzinnueensietsanders

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stefanie Rondags
Geen oordeel
03/12/2014

@CinEdDean @Bierhuisdeklomp OHRA ook niet. Dan is mijn hoop nog gevestigd op Zilveren Kruis. Maar vrees geen duidelijkheid voor eind 2014.

Nuttig? Ja   Nee

corine crone
22/11/2014
thumbs up

Kijk dit is nou service van #Ohra @ohra. Een foutje maken en zo herstellen. Chapeau!!!! http://t.co/UOr1Wspn9L

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marja van Rhee
21/11/2014
thumbs up

Na ruim 30 jaar verlaat ik @VGZ (voorheen Trias), stap over naar @OHRA en bespaar daarmee 30 euro per maand. #bestspannend

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mostapha El Madkouri
21/11/2014
thumbs up

@OHRA , dank voor de perfecte snelle afhandeling van de schademelding. OHRA Direct Geregeld, klopt helemaal. Thnx!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Francis van der Rijst
10/11/2014
via website
thumbs down

Slogan van Ohra is ” Ohra direct geregeld”. Door Ohra wordt er helemaal niets geregeld en zeker niet direct. Ga mijn verzekeringen bij andere maatschappij onderbrengen die wel weten wat “klant centraal” betekent.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dyana Loehr
20/10/2014
thumbs down

@OHRA niet klantvriendelijk dan en helemaal niet eerlijk. 🙁

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Edith Bal-Verbeek
19/10/2014
thumbs down

#Ohra blijft eigen risico opvragen van een rekening die door een tandarts onterecht is ingediend. Bleek voor andere patiënt. we betalen NIET

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rogier Keuker
16/10/2014
thumbs up

@OHRA neehoor, jullie hebben mij gisteren echt super geholpen. Ondanks dat een bril buiten de verz valt mij toch geholpen, topservice!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
willemijn maas
13/10/2014
thumbs down

@OHRA 1op3 huwelijken strandt,Ohra heeft daar voor autoverzekering geen oplossing. Slechts een partner mag de no claimkorting houden! Shame

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sander van der Blonk
11/10/2014
thumbs down

Slechte ervaring met OHRA. Klantgerichtheid uit jaar 0. Ai, ai, wat valt er nog veel te leren en te verbeteren.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
corine nijhof
07/10/2014
thumbs down

Waardeloze afhandeling gehad bij @OHRA niet klantvriendelijk!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kay
06/10/2014
via twitter
Kay (@kayotickitchen)
thumbs down

Ze zijn bij Ohra een stuk sneller met nota’s sturen dan dat ze zijn met ingediende nota’s afhandelen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Harm Jagerman
06/10/2014
thumbs down

@OHRA. Waardeloze service: zelf alles regelen om m’n autoschade te repareren & niet direct vervangend vervoer krijg. #denkaanoverstappen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joost Klieverik
05/10/2014
thumbs up

Onwijs goede service van de @OHRA! Jullie hebben het begrepen. Toppers! #topservice #verzekeren #klantvriendelijkheid http://t.co/KLpFr9qptg

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Carla
25/09/2014
via twitter
Carla (@sashimi12)
thumbs down

Sta op een berg in Zwitserland met pech zegt @OHRA dat we auto niet hebben meeverzekerd met de reisverzekering. Tja, als je dat niet weet…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daisy Schut
20/09/2014
thumbs down

Als je de service van @Interpolis gewend bent valt @OHRA toch wel tegen. Na 1 week nog geen reactie op klacht.. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eiskje Clason
19/09/2014
thumbs up

Gelukkig! De verzekering dekt het schoonmaken van bank en kleed! @Ohra @inpositie @Wantjes

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wilma Borgt
08/09/2014
thumbs down

Wat n domme strategie om vaste klanten meer in rekening te brengen voor hetzelfde product dan nieuwe klanten #fail #ohra #autoverzekering

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Linda Volkers
23/08/2014
thumbs up

Fantastische bos bloemen gekregen met persoonlijk briefje van @OHRA. Superleuk. Bedankt! http://t.co/bJAABLYPQm

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dirk Jan Liemburg
15/08/2014
thumbs down

Wat communiceert @OHRA gebrekkig omtrent het afbetalen van schade… Tijd voor een andere verzekering! #jammer #onvolledig

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Teintje Kerkhof
04/08/2014
thumbs up

Wel goede service bij @OHRA

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark vd Zanden
14/07/2014
thumbs down

Handig joh dat mijn @OHRA nergens staat wat je gebruikersnaam is, klantenservice is iedereen in gesprek en de site werkt niet op iphone/ipad

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robert van Weperen
25/06/2014
thumbs up

@OHRA Dank voor jullie moeite. #geweldiggeholpen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arjan Meijer
23/06/2014
thumbs down

Lachwekkend of triest? “Wij kunnen geen risicoverzekering met u afsluiten want we kunnen geen buitenlandse postcode invoeren” #Ohra

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chantal Vermolen
11/06/2014
thumbs down

Wat een kastje naar de muur organisatie is Ohra zorg/ reisverzekering zeg!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Inge Happé
27/05/2014
thumbs up

Top, schade veroorzaakt door een stommiteit onzerzijds wordt per direct vergoed door de Ohra.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lee
26/05/2014
via twitter
Lee (@Leelovable)
thumbs down

@ohra jullie app werkt niet. Het is onmogelijk om begin en eindtijd te selecteren bij invoeren declaratie zorgverzekering. Bokirritant dit.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Murgen Templar
26/05/2014
thumbs up

@OHRA ben al jaren ohra klant. merk nu na hartinfarct hoe fijn het is dat de verzekering klopt en alles stressloos wordt afgehandeld! 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Renee Preijde
25/05/2014
thumbs up

Super tevreden met mijn @OHRA autoverzekering! Auto total loss: binnen no time alles geregeld, meteen vervangend vervoer, top!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M.
23/04/2014
via twitter
M. (@M54725204)
thumbs down

@Consumentenbond, wat is jullie ervaring met @OHRA? Ik heb persoonlijk nog nooit zo’n slechte klantenservice meegemaakt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Carsten Lincke
17/04/2014
thumbs down

#Zembla de klantenservice van verzekeraars #OHRA #ACHMEA : ze liegen gewoon en vervolgens wordt het gebagatelliseerd

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kay
01/04/2014
via twitter
Kay (@kayotickitchen)
thumbs down

Was blij dat ik van Unive af was, maar bij @ohra maken ze er nog een grotere bende van… onverklaarbare afschrijvingen. Heel rommelig

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Swen Cox
31/03/2014
via twitter
Swen Cox (@SwenCox_)
thumbs down

@ohra stop eens met die aanmaningen!! Ben weg bij jullie!! Dus ga het echt niet betalen!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jeannette van veluw
30/03/2014
thumbs down

@OHRA is dit normaal? €6,00 voor uitleg gebruik medicijn? Is mij niet verteld en ik heb diclofenac al vaker gebruikt! Belachelijk!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arian Jacobs
21/03/2014
thumbs up

En weer prima en vol begrip geholpen bij de klantenservice van @OHRA zorgverzekeringen. Thnx.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wilkin Bechtold
17/03/2014
thumbs down

Heb nu opeens andere medicatie gekegen omdat zorgverzekeraar dat wil ik betaal niet voor niets wil gewoon mijn oude merk pillen @OHRA #woest

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ik ben het maar...
06/03/2014
thumbs up

OHRA stuurt 2 verlengingen van verzekering in 1 envelop. Eindelijk een organisatie die niet alles los van elkaar doet. #milieu

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Johan Perk
26/02/2014
thumbs down

Wat een verschrikkelijk erbarmelijke service @OHRA volgend jaar een andere verzekering.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Luuk Claassens
25/02/2014
thumbs up

Twee schademeldingen in korte tijd. Zeer correct, snel en naar volle tevredenheid geholpen door @OHRA Dankjewel

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kay
22/02/2014
via twitter
Kay (@kayotickitchen)
thumbs down

Wat een zooi bij de @ohra, nu weer gezeik over schadevrijejaren en daar geven de ze de Unive de schuld van. Spijt dat ik overgegaan ben.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
renata
21/02/2014
via twitter
renata (@69renata)
thumbs up

@OHRA snelle uitkering van de declaratie! Binnen 5 dagen, blij met de huisdierenverzekering. Nu de hond nog gezond 🙁

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mattijs
19/02/2014
via twitter
Mattijs (@Stijsemans)
thumbs up

@OHRA geeft niks, ook mijn fout. Trouwnes het kaartje ‘ik heb schade aan uw auto veroorzaakt’ is erg slim! #tipvandeweek

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frans H Logixbox
18/02/2014
thumbs up

Prima klantgerichtheid van @Ohra. Download declaratieform en je naam staat er al op. Heldere site, altijd bereikbaar #complimenten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
BryanG
14/02/2014
via twitter
BryanG (@bryang00)
thumbs up

Ik ben net gebeld door OHRA, mijn probleem is hersteld.
HULDE aan @OHRA , echt top service van de medewerker!!
Ik kan goed mijn weekend in!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mattijs
11/02/2014
via twitter
Mattijs (@Stijsemans)
thumbs up

Snel de autoverzekering geregeld bij @OHRA echt letterlijk #directgeregeld #top #service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dennis 
10/02/2014
thumbs down

Inmiddels @OHRA verzekeringen opgezegd, bedankt voor de goede service. NOT!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Diederik Breijer
06/02/2014
thumbs down

Volgens #ohra kan ik mijn autoschade beter zelf betalen. Is minder dan de premiestijging. Volgens mij gaat hier iets mis. #wtf

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Els 't Hooft-Alberti
23/01/2014
thumbs up

Ben positief over #OHRA. Kreeg duidelijke uitleg over hoge vordering en direct voorstel om in termijnen te betalen. #zorgverzekering

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Klaas Brongers
22/01/2014
thumbs down

Lid geworden van Consumentenbond. Gedoe met OHRA opstalverzekering. Toch maar eens alternatieven onderzoeken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
cécile
13/01/2014
via twitter
cécile (@akacice)
thumbs down

Lachwekkend. Schade via internet doorgeven aan @OHRA lukt niet. Klantenservice antwoordt : dit kunnen wij helaas niet voor u oplossen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gertjan de Gans
11/01/2014
thumbs down

Lieve @OHRA, jullie proberen geld van m’n rekening te halen voor een verzekering die is opgezegd..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kay
11/01/2014
via twitter
Kay (@kayotickitchen)
thumbs down

Ohra incasseert de premie voor een verzekering die over een paar weken pas ingaat. En dan gewoon niet op email reageren ook.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Femke de Gans
04/01/2014
via twitter
Femke de Gans (@Fehm)
thumbs down

Zo ontzettend klaar met @OHRA. Dubbel verzekerd. Elke medewerker van de klantenservice verteld me weer wat anders.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
EdB
03/01/2014
via twitter
EdB (@edb001)
thumbs down

@OHRA €1.400 incasseren voor een polis die niet meer bestaat en een week om terug te storten noem ik #diefstal @Kiesgoed @Consumentenbond

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
cursus bevallen
03/01/2014
thumbs down

@OHRA wat helemaal schandalig is dat medewerker mij naar de bank stuurt om te storneren terwijl dat niet kan!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Laura van den Ancker
02/01/2014
thumbs down

Heeft @menzis de verzekering niet opgezegd? Pikt @OHRA gewoon mijn geld? #belachelijk #langindewachtaandetelefoon #slechteservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chantal Helena
16/12/2013
thumbs down

@OHRA hoe kan het dat ik als nieuwe klant € 107,13 met aanvullende verzekeringen betaal en als bestaande € 108,87 ? Is ook niet eerlijk!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chantal Helena
16/12/2013
thumbs up

Kijk dat is leuk! Ik ga € 8,11 per maand minder betalen aan mijn #zorgverzekering. Terwijl ik er dan zelfs een tandartsverz. bij heb! #OHRA

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Claudia's Solutions
12/12/2013
thumbs down

Omg even een declaratie doen bij @OHRAverzekeren wat een gedoe zeg! Dat moet makkelijker kunnen! #ohra #huisdieren

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Simone van Dijken
05/12/2013
thumbs up

@AgBlanken Waar ga jij heen ? Wij willen van Avero Achmea naar Ohra. Veel goedkoper, en vrije zorgkeuze.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rogier Swerissen
04/12/2013
thumbs up

Nieuwe #ohra app getest. Eerste indruk: super snel en eenvoudig declareren. Nu het vervolg afwachten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maurice Vennemans
03/12/2013
thumbs down

Wijzigingen aanbrengen bij #OHRA wil online weer is niet lukken #waardeloos

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
daisy
25/11/2013
via twitter
daisy (@DaisyLizette)
thumbs down

Neem nooit een reisverzekering bij #OHRA ze sturen elke keer een terugkerende betalingsbrief ‘graag even tekenen’ #verzekering #asociaal

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Natalie Aubel
23/11/2013
thumbs up

@phil1ppa Ik kwam via Independer uit op Ohra. En rechtstreeks bij hen afsluiten bleek nog goedkoper. Scheelt me ruim 35 EUR per maand!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
erikdiepering
23/11/2013
thumbs down

@OHRA Mijn Ohra aanvragen in de app werkt niet #treurig

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nico Wiggers
22/11/2013
thumbs up

Weer overgestapt van @Interpolis naar @OHRA . Behoorlijke besparing!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jeannette van veluw
22/11/2013
thumbs down

nou ik heb even snel bij #menzis gekeken en krijg daar toch wel meer dan nu bij #ohra en goedkoper… ga er zondag maar eens goed voor zitte

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Linda van Duivenbode
22/11/2013
thumbs down

@ohra wil tandartsverzekering opzeggen maar kom via website in een soort loep terecht, heel irritant. Kan ook niet zien of ik ben ingelogd!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hansje Kalff
21/11/2013
thumbs up

Alle zorgverzekeringen bekeken. Blijf toch maar bij @OHRA waar ik al jaren ben en waar ik niet ontevreden over ben. Prijs is ook OK.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alain
21/11/2013
via twitter
Alain (@dpac0)
thumbs down

Wat een wanpraktijken bij #Ohra – werknemers aan een verzekering, tenzij op tijd opgezegt, laten vastzitten #Fail #Vivre #Domicura #Envida

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dick Verduin
18/11/2013
thumbs down

@OHRA Net #klantenservice aan de lijn, want op de website zorgverzekering veranderen kost je je collectiviteitskorting! Hoe kan dat!?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
cok
15/11/2013
via twitter
cok (@cok62)
thumbs up

@OHRA zeg nu je collectieve verzekering op en verzeker je weer via site ohra ben je goedkoper uit #belachelijk Jaren verz. En meer betalen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frank Brinks
15/11/2013
thumbs up

Innovaties uit de financiële sector blijven komen. Nu aan zet; OHRA met een zorgrekeningen App. Who’s next?

http://t.co/T6dZhSnf6Z

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Teambuilding
15/11/2013
thumbs down

Verzeker je een ongeluk bij @OHRA #reisverzekering #zorgverzekering komt puntje bij paaltje, krijg je niks!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ツ RIPPIE ツ
14/11/2013
thumbs up

Zooooooo he dat is vet. De #ohra verlaagt de premie met 7 euro.
Beetje jammer dat de eigenbijdrage met 10 euro… http://t.co/wGoV5A9SXO

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Luuk v/d Oosterkamp
14/11/2013
thumbs down

Migratie naar #SEPA een zooitje bij @OHRA, premie wordt opeens afgeschreven van oud rekeningnummer. #FAIL

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Luuk v/d Oosterkamp
14/11/2013
thumbs down

@ohra schrijft zonder akkoord deel van de polis af van een ander rekeningnummer. Wijzigen kan alleen via mail. Doorlooptijd 4 weken. #FAIL!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M.B.
13/11/2013
via twitter
M.B. (@MB_MB1985)
thumbs up

@Saidatje @OHRA Ohra Service is zeker goed, en ook na fouten van @OHRA is hun klachtenafhandeling echt super !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Saida
13/11/2013
via twitter
Saida (@Saidatje)
thumbs up

Geweldige service van @OHRA, telefonisch inboedelverzekering opgezegd en verhuizing doorgegeven en dat binnen 3 minuten! Bedankt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alex Seesing
12/11/2013
thumbs down

Trap niet in @ohra en hun #orha-app. Ze hebben niets te maken met hoe erg jouw aandoening eruit ziet. #wetteloos en #walchelijk #ziekmakend

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arthur Herrman
12/11/2013
thumbs down

Ongevraagd nieuwe polis van #Ohra Autoverzekering binnen waaruit korting verdwenen is? In 5 min. ongedaan gemaakt. Desondanks schandalig!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vergelijkmondzorg.nl
12/11/2013
thumbs down

Ohra gooit tandheelkundige pakketten overhoop: Geen tandgaaf €750 meer bijvoorbeeld

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cynthia Schafer
12/11/2013
thumbs up

Whow volgens nieuwe berekening zorgpremie van @OHRA ga ik volgend jaar 9 euro per maand minder betalen. Vanavond even uitpluizen. #Jeej

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
 Ahmed Albarzangi
12/11/2013
thumbs down

@OHRA Zo maak je mensen wel erg enthousiast. Benieuwd of ze dat nog zijn als ze merken dat die prijzen bij een eigen risico van 860E gelden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Linda
12/11/2013
via twitter
Linda (@Lin78_12)
thumbs up

@OHRA ook weleens fijn een verlaging. Scheelt mij zo’n €15 pm zag ik 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark van den Burg
07/11/2013
thumbs down

Eenieder die een autoverzekering bij @OHRA overweegt; doe het niet als je hecht aan betrouwbaarheid & klantvriendelijkheid! #OHRA #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patrick 
06/11/2013
thumbs up

@Marlies1965 ik zit sinds twee jaar met volle tevredenheid bij @DeFriesland lage premie en goede service. Ook @Ohra is erg goed.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rowdy Rabouw
06/11/2013
thumbs down

@OHRA dat suggereren jullie wel in de nieuwsbrief en in MijnOhra, maar ik krijg vervolgens leeg invoerscherm http://t.co/yKBljrjmC7

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rowdy Rabouw
06/11/2013
thumbs down

@OHRA waarom moet ik bij een huisdieren declaratie invullen vanuit MijnOhra weer alle gegevens als polisnr en chipnr invullen. Is bekend!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Laura
04/11/2013
thumbs down

Waardeloos. Al drie dagen niet kunnen inloggen op mijn zorgverzekering van @OHRA via #digid Lang leve de internetverzekering!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Winke Rintjema
01/11/2013
thumbs up

Wow, wat een goede service: online ingediende declaratie, bedrag binnen een week al op mijn rekening! #OHRA #petjeaf

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Esther van Dongen
30/10/2013
thumbs up

Wouw wat ben ik fan van de service van #OHRA. Ondertussen ongeveer 4jr klant en ieder jaar weten ze me weer een keer positief te verrassen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
pwadsworth
30/10/2013
thumbs up

Petje af voor webcare van @OHRA. Dank!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Saskia
29/10/2013
via twitter
Saskia (@saskia241)
thumbs up

Nu ik erover nadenk heb ik geen enkele negatieve ervaring met de klantenservice van @OHRA

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Saskia
29/10/2013
via twitter
Saskia (@saskia241)
thumbs up

De twitterklantenservicemedewerker van @Ohra is een baas!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Theun Evers
29/10/2013
thumbs down

@AMC_NL @OHRA Jullie blijven mij naar elkaar verwijzen voor de kosten van mijn operatie. Graag wil ik weten wat deze gekost heeft.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Esther
28/10/2013
via twitter
Esther (@Mrs_Schoon)
thumbs up

Vandaag trouwens erg keurig geholpen door Ohra na de stormschade. Het nieuwe mastiek zit er alweer op.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Saskia
28/10/2013
via twitter
Saskia (@saskia241)
thumbs up

Dus als iemand nog over wil stappen naar een andere zorgverzekeraar. Kies @OHRA ! Dankzij Ohra en @Rijnzicht een leven zonder beperkingen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
yvonne
28/10/2013
via twitter
yvonne (@yvonne1808)
thumbs up

Ohra handelt schade zonder bureaucratie af top

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Saskia
25/10/2013
via twitter
Saskia (@saskia241)
thumbs up

het vergoeden van een operatie die officieel cosmetisch is maar voor mij noodzakelijk. Ik ben @OHRA nog steeds dankbaar daarvoor.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Saskia
25/10/2013
via twitter
Saskia (@saskia241)
thumbs up

Bijna drie jaar geleden overgestapt op @OHRA en dat blijft nog wel even zo. Heldere klantenservice en gewoon niet moeilijk doen over

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Astrid Idema
24/10/2013
thumbs down

Jammer. #ohra biedt geen coulance aan voor kind van 1,5 dat potentieel gevaar loopt. #interpolis wel. helaas heb ik mn polis bij #ohra ..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remko Rijnhart
23/10/2013
thumbs down

Drama weer , nu weer fout (zeggen ze) met datum aut. afschrijving, moet nou weer via de bank eerst geld trg. Vragen… Bedankt @OHRA

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lotus
22/10/2013
thumbs down

@ikbenirisniet Ik ben nog steeds in conclaaf met #Ohra, dat een voortand met wortel geen medische noodzaak is en borstvergroting wel.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Colin Myerscough
16/10/2013
thumbs down

@OHRA hoe goed jullie andere diensten zijn, zo teleurstellend is het online declareren voor de dierenverzekering.Bijna spijt van overstappen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annemarie
16/10/2013
via twitter
Annemarie (@a_beers)
thumbs down

Dat is stom van #ohra… Sluit je een contract af van 4 jaar, maar kan je deze niet meer aanpassen de komende 4 jaar. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
anita
17/09/2013
via twitter
anita (@bobby_anita)
thumbs up

Toch nog een goede service van @OHRA ! Nu de post afwachten..#bedankt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
anita
17/09/2013
via twitter
anita (@bobby_anita)
thumbs down

Man man man wat een slechte service bij @OHRA.. wacht al 2 weken op een art.34 verklaring.. #slechteservice #koudedouche

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ana Prieto Lestegas
16/09/2013
thumbs down

Als je de crediteuren afdeling van @ohra belt is t net of je een overheidsinstantie aan de lijn hebt #ohra #bureaucratie #dom

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
antonius zwart
13/09/2013
thumbs down

@OHRA zo een hoge premie ben ik nog niet tegen gekomen voor mijn wagen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Keith Brandt
13/09/2013
thumbs down

@OHRA ik wil iets declareren .. Maar ik kan steeds niet inloggen met mijn polisnummer en bij jullie bekende gegevens !!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
stefanie
11/09/2013
via twitter
stefanie (@mercje)
thumbs down

‘Ik ga even kijken of ik nog korting voor u kan regelen, vreemd genoeg zou dat zijn door een extra verzekering af te sluiten.’ #ohra

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
@Quest WebDesign
11/09/2013
thumbs up

Een #hattip aan @OHRA zorgverzekering, voor een flexibele en klantgerichte opstelling.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anja VG
11/09/2013
thumbs down

De #ohra website, voorwaarden, vergoedingeoverzichten…. een dwaalhof !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anja VG
11/09/2013
thumbs down

Dan heb je de hele aanvraag- en inlogprocedure van #Ohra doorlopen om er achter te komen dat je moet inloggen met je DigiD. #manmanman

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
wendy
09/09/2013
via twitter
wendy (@wendyvanzwam)
thumbs up

Net voor de eerste x mijn inboedel verzekering gebeld#ohra echt super geholpen!! #ohra bedankt!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Jonker
06/09/2013
thumbs down

Ingelogd in Mijn #Ohra, handig online schade melden, op pagina ben je echter ineens weer uitgelogd? Alle gegevens toch weer invullen #faal

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Allard Vaatstra
06/09/2013
thumbs down

In de reeks van de hedendaagse klantenservice noem ik nog even @OHRA #kastje en @PHONAK #muur vv #hetwasmehetdagjewel #tijdvoorpositiviteit

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ellen van ree
06/09/2013
thumbs down

@OHRA Nee. Ik krijg liever de zaken keurig geregeld via mail, desnoods post, dan via Twitter. Trouwens, daar zijn julie wel alert.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark Coenders
06/09/2013
thumbs down

En weer vergoed @OHRA niets, dit x telefoon kapot gevallen.. Tijd voor een andere verzekeraar waar ik wel echt verzekerd ben! #lozebeloften

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ellen van ree
06/09/2013
thumbs down

Zo grappig #not die kreet van #Ohra “Direct Geregeld”. Ben als sinds november vorig jaar(!) en juni (!) met ze bezig…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Edwin Poot
06/09/2013
thumbs down

@OnlineMarketeer @bobvanvarik @MaartenWessels @OHRA Waarom niet dienst beantwoording inhuren bij extern callcenter of alarmcentrale? #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Awais
05/09/2013
via twitter
Awais (@Vulgair)
thumbs down

Schade en letsel daar gelaten; het echte ongeluk is dealen met de verzekeraars. #OHRA

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Awais
05/09/2013
via twitter
Awais (@Vulgair)
thumbs down

Ben er wel wijzer van geworden: verzeker je niet bij OHRA. Geen lieve mensen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Naomi van Tol
05/09/2013
thumbs up

@sashimi12 @OHRA wat goed! Je zou bijna maar niets meer verzekeren, want als er eens echt wat is vergoeden ze toch nooit #herstelvertrouwen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
♕Je Koning♕
05/09/2013
thumbs down

De dieren verzekering haalt dus 2 x per dag geld van me bank af hmm @OHRA

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sander Zeedijk
04/09/2013
thumbs up

@OHRA bedankt voor de snelle antwoorden. Goede service!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Laura Velthuisen
02/09/2013
thumbs down

#Ohra Tijdens al uw vakanties en weekendtrips goed verzekerd #maarnietheus

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sashimi12
01/09/2013
thumbs down

Is nu ruim een maand geleden dat ik dat gesprek met @OHRA heb gehad en ik ben nog steeds ontzettend kwaad!! Gaat niet over, is dat service?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans van Aarle
28/08/2013
thumbs up

Waterschade aan mijn huis in Groningen prima geregeld door @OHRA #tevredenklant

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bjorn
25/08/2013
via twitter
Bjorn (@Bjorn19905)
thumbs down

Lekker is dat, ik online schade melden bij @OHRA. Alles zorgvuldig ingevuld, zegt ‘ie’: ‘niet verstuurd’..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jack van den Ameele
24/08/2013
thumbs up

Afhandeling inboedelschade door OHRA overtreft elke verwachting. Wat een service en klantvriendelijkheid. Fantastisch. Zo geregeld. Klasse.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cees Kievit
23/08/2013
thumbs up

@OHRA pluim, gisteren een vraag gesteld over mijn zorgverzekering en vandaag al antwoord. Antwoord goed, snelheid uitstekend.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans Dinkelberg
22/08/2013
thumbs up

Zondag online claim ingediend bij reisverzekering OHRA, nu al geld op m’n rekening. Complimenten voor de vlotte afwikkeling!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nick van Vuren
20/08/2013
thumbs up

Koop je een nieuwe auto om half 6, kan je bij @reaal niet eens je verzekering afsluiten! #gesloten #overstappen nar @Ohra! #goedeservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frank Fokker
19/08/2013
thumbs down

@OHRA
Ik probeer al 1 maand zorgverzekering klant te worden van OHRA, nu al 6 keer gebeld, nog steeds geen resultaat, wil OHRA wel?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nicoline Mulder
16/08/2013
thumbs down

22 jr trouwe OHRAklant. 1x te laat met betalen. In 4 weken (midden in vakantieperiode) aanmaning + beëindiging door #OHRA. Klantvriendelijk?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tom van den Berg
12/08/2013
thumbs up

@OHRA top, dank voor de snelle en goede service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lenneke
09/08/2013
via twitter
Lenneke (@LennekevM)
thumbs up

Top website mijnohra! Complimenten #ohra mag ook wel eens gezegd worden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ria de Korte
08/08/2013
thumbs down

Zoon zou morgen naar Nairobi gaan, vanwege overmacht in Dar es Salaam afgezet. Niets wordt vergoed door #Swissair #Ohra reisverz. #onrecht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores

OHRA ervaringen

Heeft u ervaringen met OHRA en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u OHRA beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.
3.9

Bekijk aanbiedingen

Top 5

scores

Algehele indruk
Hoogte premie (prijs)
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Polisvoorwaarden
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
62 positief – 99 negatief
OHRA 1.97 stars 162 reviews